Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Jaguar I-PACE

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Jiri GrandPa
    Senior Member
    • Dec 2016
    • 707
    • viera8131
    •      

    Jaguar I-PACE

    Zakladam novu temu na spravnom mieste. Bolo by dobre vase relevantne prospevky presunut sem.
    Podrobne informacie v cestine tu:

    https://www.jaguar.cz/Images/Jaguar-...148-496552.pdf

  • Ioniq
    Member
    • Jan 2017
    • 364

    #2
    Sprint 0kmh - 96kmh - 0kmh
    Jaguar iPace vs Tesla X 75D
    Jaguar iPace vs Tesla X 100D

    https://m.youtube.com/watch?v=fErFiWjoeCQ

    Mohli pouzit este P100D, kde by to bolo vyrovnanejsie (zrychlenie P100D, na brzdach by bol lepsi asi Jag) ale tam uz je uletena cena.

    Je to reklama Jaguaru tak vysledok je jasny, ale podla mna to vyhrala ta moderatorka

    Komentár

    • Vrso
      Member
      • Aug 2015
      • 70
      •   

      #3
      Je tam vela chyb, asi najvacsiu opisal Electrec. Vodic Tesly po 1. kole vystupil a povedal, ze vezme TMX P100D a vodic Jaguara to este zopakoval. A potom cudo, jazdu isiel na TMX 100D. Ja si myslim, ze to skusili s TMX P100D a videli potupnu prehru Jaguaru, tak dali slabsiu TMX 100D ale prvu cast videa uz nezmenili.

      Komentár

      • Miroslav Rojko
        Senior Member
        • Nov 2016
        • 1314
        •   

        #4
        Viem že v Čechách robí jedna značka takúto "porovnávaciu" reklamu a nemá to ohlas medzi vzdelanejšími ľudmi. Takéto porovnania patria nezávislým novinárom, nie aby jeden výrobca pri uvedení modelu toto celosvetovo streamoval. Tým klesli na nižšiu úroveň a menej verím ich ostatným faktom. Tiež sa čudujem, že novinár z Fully charged sa podujal účinkovať pri uvedení. Ten mal potom hodnotiť v nejakom videu, nie tam hrať šaša.
        Sa mi to celé zdalo veľmi nasilu (nielen porovnanie sTesla ale celé uvedenie) a skôr to vo mne vzbudzuje obozretnosť voči celému Jaguaru, keď položili laťku anglickej noblesy takto hlboko.
        [priezvisko]@me.com

        Komentár


        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Dnesny Jaguar ma s Anglickom velmi malo spolocne. Firmu Jaguar vlastni indicka spolocnost a samotny I-Pace sa vyraba v Rakusku.

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          To samozrejme má málo spoločné, ale nato Indovia kúpili značku Jaguar, aby pred zákazníkmi tak vyzerali a aby ju ďalej udržiavali. Lebo inak mohli dať Magne vyrábať i-Pace pod značkou Tata.

          Cena značky je jej tradícia a pohľad zákazníka na ňu, nie stroje a budovy. Viď napr. Nokia.
      • 1fisker
        Senior Member
        • Aug 2014
        • 1542
        •   

        #5
        http://www.autostyl.sk/jaguar/novink...xoCr6QQAvD_BwE

        Komentár

        • Miroslav Rojko
          Senior Member
          • Nov 2016
          • 1314
          •   

          #6
          Mesiac po uvedení a žiadny novinársky test, akurát sa dali povoziť Baby Driver-ovi pre reklamu a nič iné. Neviem v akej fáze to majú dokončené. Ale to už je pri EV zvykom, že predstavia, dá sa objednať, ale auto ešte nikde nie je možné pojazdiť.
          [priezvisko]@me.com

          Komentár

          • Miroslav Rojko
            Senior Member
            • Nov 2016
            • 1314
            •   

            #7
            Predstavenie od fully charged, najvacsi dojem zanechala kvalita interieru aku este u nijakeho EV nevidel.
             
            [priezvisko]@me.com

            Komentár


            • Ioniq
              Ioniq komentoval
              Upraviť komentár
              Vyzera to tak, ze mame prve skutocne premiove EV na trhu, toto je podla mna dost dobry sposob, ako nastartovat predaje elektra. Doteraz tu boli skor take low-costy, ktore su pre obycajnych ludi relativne drahe, a pre majetnejsich zas malo zaujimave a prilis lacno posobiace (pokial nie su zrovna fanaticki fanusikovia EV). Premiova ponuka je fajn, nakopne to zakaznikov, ktori maju peniaze a vedia byt hybnou silou trhu. Ak bude zaujem iPace aj realne vyrabat a predavat, a zobudi sa aj nemecka D3, bude vymalovane a cesta vydlazdena

            • 1fisker
              1fisker komentoval
              Upraviť komentár
              Nepovedal by som, že Tesla je lowcost

            • Ioniq
              Ioniq komentoval
              Upraviť komentár
              Cenovo nie, ale interierovo a spracvanim ano. Celkom dobre to zhrnul ten moderator, zatial co Jaguar je automobilka s fungujucou kontrolou kvality a skvelym spracovanim, Tesla je skor technologicka firma, na co mnohokrat doplaca. Sadni do Tesly a necitis sa ako v aute za 150tis€, skor v pocitaci za 50tis€. Nehovorim, ze je zla, len ze ma daleko od premie.

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              To mi hovorte. Keď som bol v showroome Viedeň, prvé podrobnejšie obzretie ma viac odradilo ako pritiahlo. Low-cost by som to nenazval, ale určite sú ľudia kupujúci autá v tejto cenovej kategórií zvyknutí na iné spracovanie. Interiér je krásne strohý, ale chýba mu viac luxusnejších detailov pre potechu oka a príjemný dotyk.

            • jux
              jux komentoval
              Upraviť komentár
              Je velmi dobre, ze I-PACE prislo na trh, konecne sa to hybe. No vyslovene sa sa mi nepaci fake-ovy grill s podla mna zbytocnym tunelom, ale je to vec vkusu a jaguaristi ho zrejme vyzaduju. No ja radsej ozeliem spominanu premiovost voci teslackej technologii. No I-PACE bude zrejme dobre auto, hlavne ziaden ine SUV-ckovite EV v jeho velkostnej kategorii zatial neexistuje. Pacia sa mi hlavne motory I-PACE, su skutocne inovativne. Nepaci sa mi jednofazova nabijacka a tiez mam pochybnosti o bateriovom teplotnom manazmente - aj ked o nom vo videu rozpravali, no na reze baterie I-PACE vo videu nevidno ziaden chladiaci/zohrievaci system baterie. Dalej mi chyba tazne zariadenie co by kazde SUV podla mna malo mat.
              Zaujimave, ze pracuju s vecsim napetim baterie ako vecsina dnesnych EV- max az 450V ( 4 clanky paralelne a 108 clankov v serii) (36 modulov po 12 clankov - 4 paralelne a 3 v serii v jednom module) Myslite, ze bude na autosalone v BA?

            • Jiri GrandPa
              Jiri GrandPa komentoval
              Upraviť komentár
              Sedel som v tom na autosalone v Zeneve - skutocne to vnutri vyzera velmi dobre.
              Ale v porovnani s Teslou je to PODSTATNE mensie auto aj vnutri! Je to vnutri zhruba velkost VW Tiguanu.
              Mne sa pacilo, ze je to kompaktnejsie ale velkost (aj kufra) bude hlavne pre USA trh sklamanim.
              Pozeral som ceny na ceskom jaguar.cz - s rozumnou vybavou to vychadza na 80.000 EUR bez DPH. Co je teda sakra vela ked uvazim, ze dobre vybaveny Model X (so 7 sedadlami) a 100 kWh bateriou stoji dnes ~ 100 000 EUR bez DPH.
              Az na tu cenu plaec hore!

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              A tiež mi zaradenie Jaguaru medzi nielen luxusné ale aj spoľahlivé automobily ako BMW, Mercedes príde trocha prehnané. Luxusom áno, ale spoľahlivosťou by som Jaguar pred Teslu moc nedával.

              A cena je ďalšia vec. Elektromobil od "tradičnej" automobilky je aj tradične cenovo odstupňovaný (za každú hovadinu tisícový príplatok).
          • Juro
            Administrator
            Gold Member
            • Mar 2014
            • 2208
            • juraj1702
            •   

            #8
            Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
            Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

            Komentár


            • jux
              jux komentoval
              Upraviť komentár
              Zaujalo ma, ze i-pace ma mat podla slov Bjorna moznost tazneho zariadenia, no len 750kg, co je usmevne pre auto, co sa co sa chce porovnavat s TMX.
              Vsetci vratane Bjorna opakovane spominaju tepelny management baterie i-pace, no pripada mi to ako Colombova zena - rozpravaju o nom, no na ziadnom obrazku ani videu som zatial nevidel ako je v i-pace tepelny management baterie urobeny a ako funguje. Kvapalina sice ide rurkami v podbehoch, no nikde nevidno odbocky k clankom - ani na reze baterie nevidno nic co by vyzeralo ako tepelny management. Mozno bude len vzduchovy, no clanky su natlacene na sebe a medzi modulni tiez nie je miesto na ucinne chladenie/zohrievanie vzduchom.
          • matchke
            Member
            • Apr 2015
            • 328
            •   

            #9
            Korektne by sa i-Pace mal porovnavat s Model Y.

            Komentár


            • ICE666SVK
              ICE666SVK komentoval
              Upraviť komentár
              TMY este nebol predstaveny, tak nemoze byt ani korektne porovnany. Niesu zname ziadne parametre.
          • jux
            jux
            Senior Member
            • Apr 2015
            • 1378
            •      

            #10
            Este ma zaujalo, ked Bjorn (od 10:40) spomenul, ze vyrobca I-Pace udava nabijanie na 50kW nabijacke od 20 do 80% kapacity baterie az za 90 minut. To je dost zle... ved to by znamenalo, ze pri predpoklade, ze 90kWh bateria ma vyuzitelnych 85kWh, priemerna hodnota nabijacieho vykonu od 20 do 80% je len 34kW. Na silnejsej nabijacke mozno bude nabijat rychlejsie, no zrejme len kratku cast z 20 az 80% kapacity a tych priemernych 34kW sa zrejme moc nezvysi. Realitu sa dozvieme zrejme az ked auto dostanu do ruky nezavisli testeri. No ak je to skutocne tak, ako pise vyrobca potom I-PACE nie je vobec pouzitelny na dlhe trate, resp je tu dalsi rapidgate. Priemerna hodnota nabijacieho vykonu 34kW ma znova utvrdzuje, ze tepelny management baterie I-PACE nebude bohvieako zvladnuty.

            Komentár


            • Ioniq
              Ioniq komentoval
              Upraviť komentár
              Ak je to pravda, tak to bude len dalsie kvazi SUV do mesta a na stredne vzdialenosti. Tu ale vyvstava otazka - kolko % SUV sa realne vyuziva na dlhe cesty? Mne sa zda, ze na zaklade sledovania bratislavskych parkovisk za poslednych 5 rokov je SUV skor len povinnym modnym prvkom vybavy pre kazdu babenku s naspulenymi perami a civavou v kabelke. Pokial sa bavime o premiovom SUV (D3, Jag, Range Rover, Lexus) tak to plati este dvojnasobne. Mozno si to marketeri v Jaguari spocitali, a zistili, ze to je v podstate marne a len dali zenam to co kupuju ))))

            • jux
              jux komentoval
              Upraviť komentár
              No motory I-PACE su vymyslene velmi dobre, skoda, ked take inak technicky velmi dobre auto pokazia slabou bateriou.

            • Jiri GrandPa
              Jiri GrandPa komentoval
              Upraviť komentár
              Nelamme palicu vopred.
          • jux
            jux
            Senior Member
            • Apr 2015
            • 1378
            •      

            #11
            Nie, ze by ma nejako vzrusovali kralovske svadby, ale je pekne ze Harry spropagoval elektromobilitu s elektrickym Jaguarom, navyse s volantom nalavo.
             

            Komentár

            • jux
              jux
              Senior Member
              • Apr 2015
              • 1378
              •      

              #12
              I-PACE. http://i-pace.sk/
              " Zoznámte sa s prvým elektrickým modelom značky Jaguar osobne. Príďte sa pozrieť, ako sa dá skĺbiť nadčasová elegancia a charakter s výkonom budúcnosti. Jeho dvere sú vám otvorené. Iba priamo na mieste sa môžete stať členom I-PACE klubu a získať tak prednostné právo objednania.Príďte a nezmeškajte túto príležitosť! "
              26. 5. - 27. 5. 2018 Eurovea Bratislava
              30. 5. - 31. 5. 2018 bory mall Bratislava
              2. 6. - 3. 6. 2018 X-Bionic sphere šamorín
              5. 6. - 6. 6. 2018 Showroom Autoštýl Trenčianska Turná 1030

              Komentár


              • nemo
                nemo komentoval
                Upraviť komentár
                Ani link na facebook ani clanky na EV news serveroch... To malo byt asi tajne turne.

              • dango
                dango komentoval
                Upraviť komentár
                dik za info, do samorina by som zasiel pozriet. asi to bude ako staticka ukazka, bez test jazd co?

              • jux
                jux komentoval
                Upraviť komentár
                Aj ja pojdem radsej pozriet do Samorina, preto som vcera nesiel do Eurovei. V X-Bionic sphere bude zrejme menej ludi a len ti co ich to zaujima, su tam aj nabijacie stojany (aspon zistime ci I-pace nabija na HPWC) a mozno sa podari uhovorit ich aspon na kratku skusobnu jazdu. V tych nakupnych stredislach bude urcite vela ludi a budu tam aj ludia, co o tom nic nevedia.
                Cele je to divne, nic konkretne o tej akcii nepisu, skor to vyzera na partizansku akciu mimo oficialneho distributora jaguaru na Slovensku.
                Web kde o tej akcii pisu nepatri Jaguaru, ale reklamnej firme Roko. Zastavim sa na showroome Jaguaru a spytam sa ci o tom nieco vedia.

              • Peterka
                Peterka komentoval
                Upraviť komentár
                Ak sa nejazdi, tak ho pojdem pozriet do BoryMall, iba ak by sa viaceri z fora chystali do Samorina, tak pridem tam a mozeme v ramci ministretka pokecat

              • Jiri GrandPa
                Jiri GrandPa komentoval
                Upraviť komentár
                No jasne že je to napoly tajná akcia. Čo keby to chcelo nebodaj viac ako 5 ľudí :-)). Klasika

              • dango
                dango komentoval
                Upraviť komentár
                Nakoniec do Samorina nepojdem, vinne sklepy v Mutenicich dostali prednost jux dobre ich vykuchaj z technickych informacii a pripadne porob par fotiek aj zvnutra interieru + prosim kufor
            • jux
              jux
              Senior Member
              • Apr 2015
              • 1378
              •      

              #13
              Tak som sa bol popytat na tu akciu v BA showroome Jaguaru, Je to akcia SK Importera Jaguaru s tym, ze na aute sa nesmie jazdit. Teraz vraj prebiehaju testovacie jazdy I-PACE pre novinarov v Spanielsku, no prve videa z testovaciek I-pace sa mozu na internete objavit az 4.6.2018 - dovtedy je embargo vyrobcu. Prvy kus na ich showroom, na ktorom budu moct robit jazdy pre klientov pride az koncom roka. Predajca bol na skoleni a detaine videl, ze hadice, co idu cez podbehy I-pace chladia/zohrievaju kvapalinou bateriu resp. medene pasy co sa dotykaju baterii.

              Komentár


              • Miroslav Rojko
                Miroslav Rojko komentoval
                Upraviť komentár
                Ono to aj tak trocha sedí ako u Ioniqu. Bol predstavený v 3 / 2016, prví zahraniční novinári ho pojazdili 9 / 2016 a predvádzačka s k nám dostala koncom 11 / 2016, kedy sa začal objednávať. Prvé objednané kusy od zákazníkov prišli v 6 / 2017 (nie predobjednané importérom nablink).

                Jaguar predstavil podobne, takže novinárske jazdy sú o 3 mesiace skorej, predvádzačka na SK bude rovnako, uvidíme dodanie. Zatiaľ to nie je nejako spomalený proces uvedenia a odovzdávanie by mohli robiť aj v Grazi ako keď si ľudia mohli chodiť pre Phaeton do DE.

              • dango
                dango komentoval
                Upraviť komentár
                ved uz aj na fullycharged bolo video z jazdy, aj ked len take poslabsie, ale bolo. ok dik, ze si pozistoval viac info

              • jux
                jux komentoval
                Upraviť komentár
                Na tej smiesnej jazde po parkovisku v Zeneve bol aj clovek, co som s nim hovoril, to urcite nemozno nazvat testovacou jazdou.

              • Miroslav Rojko
                Miroslav Rojko komentoval
                Upraviť komentár
                Fullycharged john uvádzal aj predstavenie auta, bol na to objednaný, to by som nezávislú recenziu nenazval. Treba počkať na ďalších, ale aspoň nová rapidgate nenastane, keď to má medené trúbky do batérie, možno pre Jaguar to bude niečo iné.
            • jux
              jux
              Senior Member
              • Apr 2015
              • 1378
              •      

              #14
              Dnes som mal cestu okolo bory mall, tak som bol pozriet I-PACE. Nebol tam nikto znaly problematiky, len dve hostesky, co nevedeli nic, len potvrdili, co som uz vedel, ze prvy kus na skusobne jazdy pride koncom roka a prve predajne kusy zaciatkom buduceho. Dalo sa len orvorit dvere, kufor a konektor nabijania, kapota sa otvorit nedala. Vsetko ostatne bolo zablokovane, ani radio, navigacia, ci ovladanie okien sa nedalo vyskusat. Na displejoch svietil len staticky obraz. Keby tam aspon pustili nejake demo, ale to by som chcel asi vela. Pri osvetleni interieru maju na tomto prezentacnom kuse dorobene nevzhladne ledkove pasikove svetla s ostrymi hranami, aby bolo nieco v interieri vidiet - zadne som skoro urval hlavou, ked som si skusil sadnut do strednej pozicie vzadu. Konektor nabijania ma len pin prvej fazy, takze nabijacka je urcite len jednofazova - ale to sme vedeli. Ked som bol u predajcu, clovek co bol na skoleni tvrdil, ze v Samorine bude a porozprava zaujemcom, co vie, no vela si od toho neslubujte, ked som sa ho pytal, nevedel v podstate nic viac ako vieme my vsetci co poctivo sledujeme vsetky nove clanky a videa o elektromobiloch. Jedine, co mi potvrdil, ze pozeral na tom rozrezanom modeli detaily kvapalinoveho chladenia - rurky co idu cez podbehy a ochladzuju/ohrievaju medene pasiky, co su vsunute pomedzi clanky baterie.
              Pozeral som podrobne ten fejkovy gril a tunel cez prednu kapotu, Je to len dizajnova zalezitost, aby auto vyzeralo ako ine od jaguaru. Myslim, ze keby tam ten tunel nedali, mohli zmensit odpor vzduchu a usetrit par kilogramov, no zrejme jednoznacna poziadavka bola, aby dizajn predku bol co najviac podobny ich inym autam.

              Komentár


              • Miroslav Rojko
                Miroslav Rojko komentoval
                Upraviť komentár
                jak nič nevedeli, určite sa pekne usmievali

              • voloda69
                voloda69 komentoval
                Upraviť komentár
                Caute, bol som pozriet aj ja, mozem sem dat fotky, ja som otvoril aj zadny kufor, no velkost nic moc, podla mna nas LEAF 2018 ma rovnaky ak nie vacsi kufor.
            • voloda69
              Member
              • Mar 2016
              • 126

              #15

              Komentár


              • jux
                jux komentoval
                Upraviť komentár
                Ani ty si sa neodvazil hosteskam vyhodit z kufra ich kabele a pozriet sa co je pod kufrom?

              • Peterka
                Peterka komentoval
                Upraviť komentár
                Ja sa tam chystam dnes, tak ich skusim vyhodit a pozriet :-)

              • Peterka
                Peterka komentoval
                Upraviť komentár
                Pod deklom v kufri je taky maly priestor- bol prazdny- zrejme tam bude trojuholnik, lekarnicka, kluc na kolesa... Tento vystaveny kus ma 22" pneu, na obrazkoch to vyzera dobre ale ked som stal vedla auta, pripadalo mi to ako pri traktore :-)
                Chcel som nech mi otvoria aj motorovu kapotu- vraj nesmu... Pri mojich 196cm sa mi ale za volantom sedelo zle- "zavadzal" mi siroky stredovy panel. Chcel som skusit posunut sedadlo, ale neslo a hostesky to vraj tiez nesmu robit. Ale ze je sedadlo nastavitelne v 18tich smeroch- pytal som sa ake to su, vraj sa da operadlo nejako dofukovat.

              • Ioniq
                Ioniq komentoval
                Upraviť komentár
                To je klasicke nastavovanie v premii:
                1-2) posun sedacky dopredu/dozadu
                3-4) zdvihnutie a znizenie sedaku
                5-6) uhol opierky
                7-8) predlzenie/skratenie opory stehien
                9-10) naklapanie sedadla (koliska) dopredu/dozadu
                11-12) dofukovanie/vyfukovanie bocnej opory
                13-14) opierka hlavy hore-dole
                15-16) opierka hlavy dopredu/dozadu
                17-18) dofukovanie/vyfukovanie bedernej opierky
                19-20) vyskove nastavenie bedrovej opierky hore/dole
                21-24) vyssie triedy maju este nastavitelnu oporu v oblasti ramien v 4 smeroch
                25-26) a niektori maju este vyskovo nastavitelnu stehennu oporu, nielen vysuv

                Tu bude kombinacia niektorych z tych, najskor prvych 18 moznosti tie posledne su uz fakt high-end
            Pracuje...
            X