Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hyundai Kona EV

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • jux
    jux
    Senior Member
    • Apr 2015
    • 1378
    •      

    Pôvodne zverejnené od nick81 Pozrieť príspevky
    Aj keď možno je tam nejaká pauza kým sa po štarte aktivuje DC2DC dobíjanie.
    Na 12V je vsetko len pospajane cez poistky, takze ked bezi menic, hned aj nabija 12V bateriu.

    Komentár

    • Roman-ba
      Member
      • Sep 2019
      • 104
      •   

      Inak perlička: dnes som vytvoril osobný rekord: spotreba 47,4 kWh/100km .
      teplota okolo nuly, cesta z Martina na Martinské hole na 10-tich km dojazd znížený o 36 km.. (3,5 osôb, velká truhla na.streche,4x lyžiarska výstroj.) Cesta spät na 10-tich km dojazd zvýšený o 17 km, a s tým dojazdom som došiel až do hotela cca 16 km. Škoda len že neviem aká bola teplota batérie cestou hore - zabudol som doma bluetooth OBD2..
      Milé prekvapenie na záver - na recepcii hotela som predostrel že by som chcel nabíjať a recepčná ma milo prekvapila - na parkovisku (stoja tam ale spaĺováky -zatiaĺ) majú nabíjačku. Síce len 3.5 kW ale majú. Tak to zajtra pôjdem obzrieť a pred cestou domov nabijem.
      Naposledy upravené Roman-ba; 20-02-2020, 21:12.

      Komentár


      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        sup s tym na nabky

      • Roman-ba
        Roman-ba komentoval
        Upraviť komentár
        @dango: Chcem sa spytať vedenia hotela či.im to nebude vadiť a hneď to tam dám..
    • jux
      jux
      Senior Member
      • Apr 2015
      • 1378
      •      

      Pôvodne zverejnené od nick81 Pozrieť príspevky
      mas ELM pripojeny stale? Nevyslaha ti 12V po par dnoch?
      U vsetkych EV u ktorych som skusal nechat zastrceny OBD modul sa po case vypne napajanie v OBD konektore, takze modul moze ostat zastrceny trvalo.

      Komentár


      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        Aha. Trochu som si to sekol OVMS3 vymlati na Kona/eNiro baterku. Ale asi tam bude nejaky hw problem. EVOBD2 maju zoznam kompatibilnych adapterov, ale o vymlateni baterky som tam nakoniec nic nenasiel. Asi len nie su kompatibilne, to je vsetko.
    • Roman-ba
      Member
      • Sep 2019
      • 104
      •   

      Pardón, píšem cez mobil, nevšimol som si chybu..
      ako elektrikár sa hanbím..

      Komentár

      • Etheriel
        Junior Member
        • Feb 2020
        • 8
        •   

        Chcem sa iba poradit - ake gumy mate na svojej Koni? Pouzivate klasiku (letne/zimne) alebo celorocky? Mali ste pocit ze so zlymi gumami citite dopad na dojazd?

        Komentár

        • Rasto Danada
          Junior Member
          • Mar 2019
          • 16

          Ahoj vsetkym, dnes sa mi podarilo aktivovat BlueLink v aute. A tym padom aj Hyundai Live. Funguje to, avsak aplikacia pre mobil (u mna jablko) nie je dostupna. Ziadnu SIM kartu som tam nedaval. Otazka je, ako funguje ten system. Docital som sa, ze je to jeden z "On star" systemov/aplikacii....
          Naposledy upravené Rasto Danada; 23-02-2020, 20:21.

          Komentár

        • nick81
          Senior Member
          • Nov 2019
          • 534

          Rasto Danada Inak ako sme sa bavili o rezerve. Neviem či si videl toto, dobre sa s tým natrápil http://techno-fandom.org/~hobbit/cars/ev/donut/

          Komentár


          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Vozit rezervu je blbost. Ja ju nemam uz 8 rokov a este mi nechybala.
            Na klasicke defekty je super toto:
            https://www.amazon.com/gp/product/B0...?ie=UTF8&psc=1
            Samozrejme to chcel aj mat kompresor, eventualne s tym hnusnym roztokom. Este som nepouzil.

          • juris
            juris komentoval
            Upraviť komentár
            Ja som na svojom predoslom aute za 8 rokov pouzil rezervu 3 krat, z toho raz by mi sada na opravu defektu urcite nepomohla, takze s tym, ze to je blbost velmi nesuhlasim. Pravdupovediac mam z toho celkom stres ze v Kone nemam rezervu...

          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            Jiri GrandPa V Chorvatsku sa nam uz stalo, ze pri parkovani u restiky nam nejaky dobrak prepichol nozom pneu - 3-4 cm diera (ciara). Vraj sa to neda lepit a pneu by im trvalo dodat par dni. Este sme takto dokoncili dofcu a odviezlo nas to domov. Zvazoval som teda kvoli longtripom. Ale nechavam to zatial otvorene... Len sme sa bavili, ze ake su moznosti.

          • Wilo
            Wilo komentoval
            Upraviť komentár
            Zase dost zalezi aj na aute. Myslim ze pneu na Korejca je na sklade vsade vratane Chorvatska k okamzitej vymene. To su take ludove a rozsirene rozmery. Horsie ked prides o nejaku vacsiu pneu R20-22. Take sa bezne nedrzia.

          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            Wilo Mam Kia Ceed SW .. R16 =). Nedrzali ju.. Je ale pravda ze som skocil len nieco v okoli do 30 km. S malym dietatom bolo dost komplikovane lietat dalej. Idem si oponovat Prepichnuta pneu nebyva kazdy den, resp. vacsinu pripadov vyriesi sada. A mat namiesto pneu dalsi priestor tiez nie je na odveci. Vsetko ma svoje plusy/minusy.

          • Marcel Pavlík
            Marcel Pavlík komentoval
            Upraviť komentár
            písal som inde - prieraz vedia opraviť vulkanizovaním (za tepla ako kedysi) tí, čo robia nákladiaky. opravené nemalo obmedzenie záťaže ani rýchlosti, vydržalo od 50% ojazdenia do vyradenia.

          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            Marcel Pavlík Dik za info, taketo mi nikde neponukli. Vsetci len ze sa neda zalepit, kupit novu.. Ci to bolo tym, ze sa im 60eur pneu neoplati takto robit, neviem.
        • nick81
          Senior Member
          • Nov 2019
          • 534

          Ak by ste si chceli niekto objednávať EVOBD2 do Kona/eNiro/eSoul, tak je z dispo na odskúšanie v Pezinku. Adaptér je BLE4.0, napájanie boardu cez USB-C, miniatúrny display. Z Kanady za 5 dní doručené. Keď nakódujem ten môj dashboard na 2.2" displej, tento kus posuniem ďalej.

          Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	evodb.jpg
Videní:	636
Veľkosť:106,8 KB
ID:	51321

          Komentár

          • Roman-ba
            Member
            • Sep 2019
            • 104
            •   

            ja prídem pozrieť aj ten frunk, budúci týždeň. Zavolám Ti pred tým..

            Komentár

            • nick81
              Senior Member
              • Nov 2019
              • 534

              Žiaľ musel som zrušiť obj. na Konu. Ak by ste mali niekto záujem, tak mám k dispozícií.
              Naposledy upravené nick81; 29-02-2020, 13:28.

              Komentár


              • Miroslav Rojko
                Miroslav Rojko komentoval
                Upraviť komentár
                Po čom ten frunk ?

              • nick81
                nick81 komentoval
                Upraviť komentár
                Miroslav Rojko 208,- to vyslo vratane dopravy. Cize dal by som ho len za 185,- ako to maju na webe (Kona with heatpump). Usetril by si na doprave. Budem objednavat to iste len pre eNiro. Ale ked tento nepredam, tak ho upravim. Vyzeraju rovnako.

              • Roman-ba
                Roman-ba komentoval
                Upraviť komentár
                Tak ako som Ti písal, chcel by som to prísť pozrieť (PO-ÚT tak ako Ti to vyhovuje) a možno by som ho zobral aj ja ak bude pasovať. Zavolám Ti v pondelok doobeda a dohodneme sa.

              • nick81
                nick81 komentoval
                Upraviť komentár
                Roman-ba Stretko platí. Len si vopred zavolaj či som doma. Čo sa týka modifikácie pre eNiro sú tam vraj rozdiely (Kona má vyšší, nemusí úplne sedieť.). Ale ponúkli mi, že keď nie je použitý (čo nie je), že ho vezmú späť na výmenu. Samozrejme prednosť máte vy, aspoň ušetríte za dopravu. Je teda fér znížiť ešte cenu cca o tu dopravu čo by som to posielal späť. Nemá zmysel teda trvať na 185.. Roman-ba, Miroslav Rojko, Rasto Danada, others.. Frunk je k dispozícií za 170 eur.. Ušetríte teda cca 40 eur.
                Naposledy upravené nick81; 01-03-2020, 10:48.

              • nick81
                nick81 komentoval
                Upraviť komentár
                - Frunk už nie je
                - EVODB viem potom posunúť za 60e (bez ODB2 adaptera) ako majú cenu na webe + dokúpenie lacného ODB2 BLE4 je cca 20$. Majú inak dosť drahú dopravu z Kanady ... 26 eur... Celý set stál 118eur. Je to celkom šikovné pre tých čo nechcú stále štartovať telefón s torque/evspy. ODB2 BLE budem potrebovať na môj 2.2" projekt. Ešte info, dnes to sme skúsili v staršej Kone a chodí tam úplne v pohode. Všetky obrazovky idú, takže nie je to verzia iba pre Kona 2020 a IONIQ 2020 ako je na webe.
            • Rasto Danada
              Junior Member
              • Mar 2019
              • 16

              Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	324EF7D0-0559-49FC-9F55-69EF5725CEFD_1_102_o.jpeg Videní:	0 Veľkosť:51,3 KB ID:	51910 Ahoj vsetkym, od vcera mam Blue Link aktivny v telefone. Hura
              Pripojené súbory

              Komentár

              • Wilo
                Member
                • May 2019
                • 337
                •      

                Tento tyzdem zisli z ceskej linky v Nosoviciach prve seriove kusy Kony EV a linka by uz mala pracovat naplno (v ramci korona situacie). Som zvedavy ci to pohne s lehotami dodania. Snad to bude pozitivne

                Komentár

                • nick81
                  Senior Member
                  • Nov 2019
                  • 534

                  O chvíľku bude video,....

                  ElektroDad:
                  Z auta mám obrovskou radost - za mne fakt společně s Modelem 3 ten nejlepší sériově vyráběný elektromobil na světě.
                  A zdá se, že se že vychytali mouchy, poučili a česká Kona Electric 64 kWh 2020 je o kus lepší než ta korejská 2019. Dojezd prodloužen na WLTP 484 díky lepším pneu a podvozku, auto je tišší, plus výborná mobilní apka.


                  Naposledy upravené nick81; 15-03-2020, 16:50.

                  Komentár

                  • Roman-ba
                    Member
                    • Sep 2019
                    • 104
                    •   

                    Priatelia, len tak pre zaujímavosť, posielam foto batérie Hyundai / Kia 64kWh. Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Hyundai_Kia_Battery 2.jpg
Videní:	384
Veľkosť:148,5 KB
ID:	52976 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Hyundai_Kia_Battery 3.jpg
Videní:	304
Veľkosť:140,0 KB
ID:	52977 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Hyundai_Kia_Battery 1.jpg
Videní:	296
Veľkosť:127,8 KB
ID:	52978

                    Komentár

                    • Miroslav Rojko
                      Senior Member
                      • Nov 2016
                      • 1314
                      •   

                      Ako to tá Kona robí, že vyhráva čo sa dá ? Zaujímavý rozdiel pri Tesla 3 Performance medzi EPA a skutočnosťou.
                      EV range estimates are ... estimates, of course. Different testing cycles draw different conclusions. Let's look at real-world range tests of many EVs.
                      [priezvisko]@me.com

                      Komentár


                      • Peterka
                        Peterka komentoval
                        Upraviť komentár
                        Nezda sa mi druhe miesto I-Pace, ved ten zerie aj travu vedla cesty....

                      • Miroslav Rojko
                        Miroslav Rojko komentoval
                        Upraviť komentár
                        Ten iPace je zaujímavý, už dlhšie sledujem, že v testoch bežných novinárov a vodičov prepadá na spotrebe a pri testoch EV znalých testerov nemá až tak zlú spotrebu. Robím si taký názor, že v základe je naladený na výkon bez nejakých opatrení na úspornú jazdu (nejaký základný eko režim ako mdlejšie reakcie na prudké stláčenie plynu...) pre menej uvažujúcich vodičov ale ak si zaň sadne skúsený elektromobilista, dostane z neho o dosť väčší dojazd ako keď pôjde šetrno na iných EV, ktoré sú optimalizované na spotrebu už od výrobcu. Ten dojazd v testoch je veľmi rozdielny, výraznejšie rozdiely ako pri iných autách.

                      • Wilo
                        Wilo komentoval
                        Upraviť komentár
                        iPace hlavne dostal OTA update ktory upravil dostupnu kapacitu baterie a vyladil motor. Vacsina novinarskych testov bola robena na prvej serii nedoladeneho iPacu.

                      • nick81
                        nick81 komentoval
                        Upraviť komentár
                        414km na prvého nie je málo?

                      • Taur
                        Taur komentoval
                        Upraviť komentár
                        No neviem, ale ked pisu ze sa porovnavaju vysledky oproti EPA, tak by na prvom mieste mala byt i3 a Tesly na chvoste. Cize by mal byt rebricek nie podla najviac km prejdenych, ale podla pomeru realnosti k EPA .

                      • Roman-ba
                        Roman-ba komentoval
                        Upraviť komentár
                        Sa mi to zdá málo. To ja dám bez nejakých obmedzovaní možno aj 440 km. Dokonca raz mi svietil dojazd 503 km, to ale prekvapilo aj mňa. 😁
                    Pracuje...
                    X