Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hyundai Kona EV

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Rasto Danada
    Junior Member
    • Mar 2019
    • 16

    Dobry vecer vsetkym. Pred polrokom som objednal Konu, mozno si niektori z Vas spomenu. Mal su ju v tychto dnoch preberat... Nestalo sa. Volal mi predajca, ma od vyrobcu potvrdene, s istotou, ze dostanem faceliftovanu verziu pri zachovani povodnej ceny. Avsak, najskor v decembri. Na jednej strane, dobra sprava. Na strane druhej, hmm. Nerozumiem logistike, maju v tom evidentne, ako to povedat slusne, mrdnik. Je tu niekto, kto ma objednanu Konu v aprili tohto roka a neskor?

    Komentár


    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      hlavne na to tym padom uplatnis dotaciu co je super nie?!

    • Rasto Danada
      Rasto Danada komentoval
      Upraviť komentár
      Ano, urcite, snad to nebudu tahat do jari..

    • awlo
      awlo komentoval
      Upraviť komentár
      Švagor objednával konu v máji. Pôvodne mala byť koncom júna. V júni mu volali že bude koncom augusta a pred týždňom že bude v decembri. 😁

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      To je ako s Modelom 3 termin je len cislo vytvorene generatorom nahodnych cisiel Ale raz to auto dostane.

    • Roman-ba
      Roman-ba komentoval
      Upraviť komentár
      Do značnej miery to asi závisí od predajcu. Ja som sa bol v auguste pýtať u všetkých predajcov v BA a všade mi povedali že sa Kona minimálne do polovice októbra nebude dať objednať a potom bude dodacia lehota cca. 6 mesiacov. Následne som v septembri v Komárne kúpil predvádzací kus a pri tej príležitosti mi povedali že vedia Konu objednať hneď a zvyčajne im do troch- štyroch mesiacov aj príde.
  • Wilo
    Member
    • May 2019
    • 337
    •      

    Byt tebou tak sa tesim. 2 mesiace uz nie je taka dlha doba. Nejako vydrzis a dostanes lepsie auto. O vybave sa nahodou nezmienoval? Ci tam budes mat standardne 3-fazovu nabijacku a online pristup?

    edit: a podobne prietahy si pamatam ze mali aj ti co objednavali Ioniq 2 roky dozadu takze nic nove. Zjavne sa nikam neposunuli za tu dobu

    Komentár


    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      ja som čakal na Ioniq namiesto troch mesiacov sedem, odvtedy kupujem len skladovky alebo už vyrobené na ceste

      trojfáz je pri kone 2020 za príplatok, tak to tam s najväčšou pravdepodobnosťou nebude mať

    • Rasto Danada
      Rasto Danada komentoval
      Upraviť komentár
      U predajcu mi nevedeli povedat nic. Predpokladam, ze 11kW tam nebude, mohla byt tam byt vsak mobilna aplikacia, co potesi..

    • hudino
      hudino komentoval
      Upraviť komentár
      Bohuzial ta sklamem a nebude tam ani Apka, nechal som si poslat cenik na noveho Ioniqa a prve kusy na zaciatku roka 2020 nebudu mat Bluelink..., a ani nevedia ze kedy ho tam daju. Argumentuju GDPR a EU zakonmi , ked som odpisal ze ale ine znacky to maju, dokonca aj ine staty na ich znacku... ze ci teda ziju oni v inej EU , tak len odpisali ze nevedia. Proste pre SK trh tam apka nebude. Tymto sa Ioniq za 40 tis. Euro, uz definitivne zabil . A teda Bluelink logicky nebude mat ani Kona.

      Soula vymenin az za ID.3 ten vypada naramne. Snad bude aj u nas

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      3f nabíjačka je za 600 eur príplatok. @hudino: tá appka nestačí len nainštalovať z APK? Trafí ma, keď to nepôjde.
  • Maco7
    Member
    • Nov 2018
    • 84
    •      

    Dal som si namontovat tazne na Hyunday Konu EV . (A to mi nevedel nik povedat , ci tam moze , alebo ake.. nikto o tom nic nevedel ) Bol som sa na to pytat v Senci , kde montuju tazne , pozeral mi do papierov , velky TP , ze na tahanie to nemozu namontovat , ale potom pozrel ze na bicykle je to mozne , nosnost 80kg , tak mi ho namontovali . Tazne je take iste a sedi tam ako na benzinovu Konu . Namontovali , odskusali a funguje ! Sice bude zapisane ako len pre bicykle , ale je tam . Uz som skusal aj vozik tahat, aj cln s privesom do 750kg, uplne v pohode a ani to necitim. Konstrukcne je to to iste ako benzinova Kona ... Takze tak ..

    Komentár


    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Samozrejme je to preto, lebo nechcu predavat elektromobily. Predsa elektromotor ma vecsi krutiaci moment ako spalovak, takze prevod do pomala a diferencial musi byt stavany na vecsi krutiaci moment ako prevodovka a diferencial u spalovaka, cize tahanie privesu elektromobilom by malo byt standardom.
  • nick81
    Senior Member
    • Nov 2019
    • 534

    Objednal som facelift Konu aj s 3f nabíjačkou. Netušíte akú to bude mať vidlicu? Nikde sa k tej info neviem dostať.

    Komentár


    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Ked bude 11kW/3f, tak pre EU musi mat 16A/3f CEE cervenu 5kolikovu vidlicu, ina moznost nie je.

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      Preco musi mat? Stale ti mozu pribalit ten 1f/12A MK

    • Peterka
      Peterka komentoval
      Upraviť komentár
      Tiez si myslim, ze 3f nabijacka bude iba v aute a pribalia k nej klasicky 1f/12A mobilny konektor

    • mozeg
      mozeg komentoval
      Upraviť komentár
      Aka je dodacia lehota?

    • ToMiLeaf
      ToMiLeaf komentoval
      Upraviť komentár
      My sme do firmy tento mesiac objednavali a termín dodania nám dali 07/2020. Ešte sme dodatočne doobjednavali 3f palubku...

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      mozeg Objednal som pred týždňom. Predajňa mala objednané nejaké kusy už skôr a ešte 2 mali nepredané. Tak som si jeden z nich vybral + nabíjačku. Vraj teraz (nov-dev) by mali ísť do výroby a prídu január-február (na zmluve je koniec feb.). Štandardná obj. hovoril že okolo 6 mes.
  • Wilo
    Member
    • May 2019
    • 337
    •      

    Mozme cakat v blizkej dobe zvolavacku a dufajme ze to nebude nic vazne. Po explozii Kony EV v Kanade rupla este dalsia vo Finsku a dalsie 3 v Juznej Korei. Vsetko v obdobi pd jula do oktobra 2019. V Korei pripada na Konu pre rok 2019 zatial 100% poziarov vsetkych EV (co je pozitivne ze boli len 3 dokopy, menej pozitivne ze vsetko jeden model).

    Vsetkych 5 kusov Kony EV zhorelo podla vysetrovatelov na nasledky explozie baterie co je neobvykle. Do pripadu uz zatiahli aj LG Chem lebo poziare za predosle roky tiez postihli len ich baterie (1x Ioniq a 1x Renault-Samsung, ale pri tych nenastal vybuch len normalne vzplanutie). Je podozrenie ze 64kWh bateria Kony ma nejaku vyrobnu vadu ktora moze skoncit exploziou. Pripady uz presetruje Hyundai aj LG.

    http://www.hani.co.kr/arti/english_e...ss/912588.html

    Komentár


    • Maco7
      Maco7 komentoval
      Upraviť komentár
      uf, no to ma nepotesilo , nakolko mam jednu s prvych... no budem to sledovat a radsej dopredu volat predajcovi ci o tom uz nieco nevie .... a nejake podrobnosti o explozii? kedy nastala , ci pri nabijani , ci pri normalnom parkovani , ci pri jazde???? nic ?

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Vsetky explozie nastali pri odparkovanom vozidle. Niektore sa nabijali cez AC a ine len stali. Pocas jazdy alebo DC nabijania zatial pripad nebol.
  • mozeg
    Member
    • Dec 2015
    • 439
    •   

    Nieco ohladne dorobenia predneho ulozneho priestoru pod kapotou.

    https://youtu.be/0GRvSRlqtbc

    https://youtu.be/5kurEcjkVBk

    Komentár


    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      To na prvej linke stale vyzera dost amatersky. Ked to uz chceli urobit profi, tak to mali navrhnut presne podla povodneho krytu s presnym vyuzitim priestoru a vytlacit na tlaciarni.
      Na druhej - polystyren nasadeny rovno na elektroniku ... urcite by som to tak nechcel.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Dík za inšpiráciu

    • ToMiLeaf
      ToMiLeaf komentoval
      Upraviť komentár
      Mne sa to celkom ľúbi, zaujali najmä tie vzpery.
  • mozeg
    Member
    • Dec 2015
    • 439
    •   

    Paci sa navod ako nainstalovat android apky do infotainmentu Kony:

    https://teslaclub.sk/forum/v%C5%A1eo...kia-niro/page5

    Komentár

    • Rasto Danada
      Junior Member
      • Mar 2019
      • 16

      Ahoj vsetkym, tak uz je doma. Dnes som preberal od predajcu. Jeden z prvych facelift kusov v SK. Novy infotainment, vykurovane zadne sedacky.. Aktualne nabijam, prechodne na predlzovacke s dodanou “nabijackou”. Som sa chcel podelit o radost.

      Komentár


      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        pekny darcek pod stromcek.
        nezabudni pri registracii poziadat o zelenu SPZ !

      • Rasto Danada
        Rasto Danada komentoval
        Upraviť komentár
        Ano, to bude prve. Vyslo to na sviatky. Asi budem jazdit kazdy den, aj ked nie je dovod

      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        super vyskusaj plz winter mod, ci uvidis nejaku spotrebu na "battery care" a ked sa ti da, chod vyskusat po kratkej jazde s winter modom na nejaku rychlonabijacku (nad 50kW), ci dava zaujimave cisla (~70kW)
    • 1fisker
      Senior Member
      • Aug 2014
      • 1542
      •   

      Je tu niekto, kto má Konu a je z okolia alebo chodieva do ZA?

      Komentár


      • Rasto Danada
        Rasto Danada komentoval
        Upraviť komentár
        pojdem na jeden servis uvodom januara. O co ide?

      • 1fisker
        1fisker komentoval
        Upraviť komentár
        rád by som sa na to pozrel, hlavne z praktických dôvodov, konkrétne skúsenosti, môžem poprosiť kontakt do súkromnej správy, ´dakujem

      • Rasto Danada
        Rasto Danada komentoval
        Upraviť komentár
        Mimochodom, planujem nejake “jalove kilometre” za ucelom testovania. Chcem ist za mojou sestrou, ktora zije v Italii, tak chcem vediet limity. Kona ponuka moznost dohladania a navigaciu k nabijackam, Co asi kazdy elektromobil v danej kategorii, zrejme. Chcem to otestovat. Zistenia uverejnim.

      • Rasto Danada
        Rasto Danada komentoval
        Upraviť komentár
        poslal som Ti kontakt
    • Rasto Danada
      Junior Member
      • Mar 2019
      • 16

      winter mód mam zapnutý, na UFC mam však ďaleko z domu. GA - Budča .... Pokiaľ viem, je len tam....

      Komentár

    • Roman-ba
      Member
      • Sep 2019
      • 104
      •   

      Ja som skúsil zapnúť ten winter mód, ale nerobí to zdanlivo nič. Rovnaká spotreba, rovnaký dojazd. Tak to budem ďalej sledovať..

      Komentár


      • mozeg
        mozeg komentoval
        Upraviť komentár
        Nrboj bude -10 a uvidus rozdiel.
    • Miroslav Rojko
      Senior Member
      • Nov 2016
      • 1314
      •   

      Winter mód pracuje vo veľkých mrazoch, je nastavený na mínusové teploty pod -10 a viac, v takejto miernej zime aká je u nás, nemá čo robiť.

      Kvôli efektivite sa radšej baterka zohreje pri nabíjaní pomalšou rýchlosťou pár minút po začiatku nabíjania. Winter mode je skôr koncipovaný na ohriatie baterky pri jazde, aby mala vhodnejšiu teplotu pri dodávaní energie motoru alebo rekuperácií, nie na umožnenie čo najrýchlejšieho nabíjania pri príchode na nabíjačku.

      Ja som nejakú spotrebu "Winter mode" zaznamenal pár krát minulú zimu a to muselo auto stáť celú noc vonku a boli pár dní mrazy pod -13 v Tatrách. Pri garážovaní aj v nevykúrenej garáži neklesne teplota ani celú zimu tak, aby sa Winter mode aktivoval.
      [priezvisko]@me.com

      Komentár

      • Roman-ba
        Member
        • Sep 2019
        • 104
        •   

        Aha, tak to som nevedel, vďaka za info. Takže to má význam len v ozajstnej zime, aká u nás asi nebude..

        Komentár


        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          jux a ostatni majitelia Tesiel. Tesla zohrieva bateriu aj pri teplotach nad nulou? Niekto z vas mi hovoril, ze ked ma v navigacii supercharger, cestou automaticky zohreje bateriu. Ale robi to aj takto z fleku? Keby mal Roman v garazi Xko, startuje rano so zohriatou bateriou?

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Bohuzial uz nie. Niekedy od updatu v septembri tu funkciu zrusili. Spekuluje sa, ze to je nasledok skumania poziarov zaparkovanych Tesiel v Cine. Na nieco prisli, a zacali baterie vyznamne viac teplotne setrit. Dost vyrazne aj obmedzili rekuperaciu do studenej baterie.
          Ked ma bateria pod cca 5 stupnov je rekuperacia takmer nulova.
          Caka sa, co z Tesly vypadne ako riesenie, lebo sa to majitelom samozrejme vobec nepaci. Podotykam, ze sa to tyka iba modelov S a X, trojka nema zohrievanie baterie.
          Ina vec je, ked zadas do navigacie ako ciel Supercharger. Vtedy zacne zhruba 15 km pred cielom bateriu zohrievat, ale ze by to nejako vyznamne pomohlo som si teda nevsimol. VYkon zohrievanie baterie je dost maly, Nieco okolo 1 kW (?).
          Naposledy upravené Jiri GrandPa; 25-12-2019, 00:40.

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          Jiri GrandPa takze model3 je na tom teoreticky v tomto horsie ako Kona ?
          u S a X je to teda mozno len docasne riesenie kym to nenapravia. Ale verim, ze v zime je to dost neprijemne ak si na to zvyknuty. Neostava teda majitelom nic ine ako si zapnut funkciu prdenia a zohriat auto tak

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Jiri GrandPa Vykon ohrevu baterie tesly S aj X je 6kW. Kurenie interieru je tiez 6kW. Pri range mode kuri interier len 3kW a bateriu nezohrieva vobec.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          jux - dik za opravu. Ale ten ohrev batérie ide teraz už len pri jazde. A IMHO je to blbosť za jazdy takto míňať energiu, ktorá sa ti rekuperaciou nemôže vrátiť.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          milan84 - ako to myslíš horšie ako Kona. V akom zmysle?

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          no tvoj prispevok som pochopil, ze to nema vobec ohrev baterie ?! Teda model 3.

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Jiri GrandPa Myslim, ze teraz ide ohrev baterie len pri ludicrous+ (kedisi sa to volalo max battery power). Aspon tak sa mi to zda, pretoze pri studenej baterii trva obmedzenie rekuperacie podstatne dlhsie ako predtym. Cize zrejme sa ohrieva len jazdou- vybijanim. Ked budem mat cas pozriem ako to je - cez Scan my tesla.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Hej, podľa infiormacii čo som našiel nemá Model 3 zohrievanie batérie. Ale asi ho ani nepotrebuje. Lebo stačí mi na tom ujsť cca 10 km a už mám plny regen (oveľa rýchlejšie ako na S). Treba zobrať do úvahy, že jedine Tesly majú “tuzkove” články ktoré sa zohrejú jazdou výrazne rýchlejšie ako prizmaticke články Kony a spol.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          jux - ako si písal pred nedavnom, keď vypnes Range mód zohrieva batériu aj prídavným kúrením, ale len pri jazde.
          Zohrievanie batérie pred jazdou zrušili, a to aj v mrazoch.
          Viac tu:
          https://teslamotorsclub.com/tmc/thre...ia-app.175867/

          PS: admin hod toto pod tému Tesly pls.

        • mozeg
          mozeg komentoval
          Upraviť komentár
          Plny teplotny manazment ma aj BMW i3, clanky sa drzia na 25C a to vzdy. V zime to vyznamne ukraja z dojazdu. Preto je najlepsie predhriat na kabli.

        • jeeff
          jeeff komentoval
          Upraviť komentár
          TM3 nema dedikovany ohrev baterie. Ta sa ohrieva "zbytkovym" teplom z inverterov a motorov. Motory dokazu specialnym budenim generovat teplo (ohrev baterky) aj v stojacom rezime. Cize TM3 ma teplotny management baterie (ohrev aj chladenie) ale na ohrev nevyriesili dedikovane ale vyuzivaju moznost neefektivne budit motor a tym zvysit teplotu. Okruh je spolocny medzi bateriou, menicmi a motorom.

        • g211
          g211 komentoval
          Upraviť komentár
          Staci si nastavit Scheduled Departure a predhreje okrem interieru aj bateriu.

        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          jednej veci nerozumiem, preco studene tesly maju velmi nizku rekuperaciu - ale v danom stave keby bola pripojena na nabijacku, tak urcite nabijaci vykon by bol vyssi, ako rekuperacia

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          g211 - u Modelu S a X už zohrievanie baterie odstavili. Zohreje sa jedine nabijanim. Ale tu sme fakt od veci tejto témy.

        • head
          head komentoval
          Upraviť komentár
          Jiri, g211 ma pravdu. Scheduled departure predhreje baterku, je to aj v popise featury. Takisto som to dnes rano vyuzil a podla regenu bola baterka predhriata.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Aku máš verziu SW v Tesle? Model S?

        • head
          head komentoval
          Upraviť komentár
          Model X, 2019.40.50.1 od vcera vnoci. Ale scheduled departure s predhrevom mam uz par tyzdnov.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Super. Dik za info. Ja som ešte Schefuled departure neskúšal. Zajtra skúsim.

        • head
          head komentoval
          Upraviť komentár
          Nz. Inac musis byt na kabli aby fungoval automaticky predhrev.
      • Rasto Danada
        Junior Member
        • Mar 2019
        • 16

        Moze mi niekto z majitelov Kony prezradit, ako ju pripojim na wifi hotspot? V sekcii "siete" mam Hyundai live a BlueLink. Nemam tam vsak wifi, ako sa pise v manualy.... Vdaka

        Komentár


        • Roman-ba
          Roman-ba komentoval
          Upraviť komentár
          Ja zapnem v mobile HotSpot, v aute cez infotainment cez siete ho vyhľadám, zadám heslo a hotovo.. Potom sa už pripája automaticky. Neviem, v čom je problém..

        • Rasto Danada
          Rasto Danada komentoval
          Upraviť komentár
          problem je v tom, ze v sietach vobec nevidim wifi. Mozno to bude tym novym infotainmentom..... hm..

        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          Rasťo, našiel si to? Inak vie spraviť potom kona hotspot? Tj. dám do nej LTE SIM s veľa dátami, aby posádka (napr.dieťa s tabletom, nodemcu, ...) mala net? Ako sa ti zatiaľ Kona facelift pozdáva? DC nabíjanie nedomrvili ako u nového IONIQu?
      • milan84
        Senior Member
        • Jun 2015
        • 853
        •   

        Viem, ze trochu odbacame z temy, ale ak sa "tuskove" baterky zohrievaju vyrazne rychlejsie ako ine clanky - napr. teda Kona, tak potom Tesla musis skoro permanentne minat energiu na ich udrzanie v rozumnej teplote. Ak to takto je, je to dost skoda nie? Tu Konu zacne chladit az ozaj po dlhej ceste po dialnici, v meste mozno az po viacnasobnom DC nabijani.

        Komentár


        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          No, vzhladom na to, ze najnovsi model 3 je najefektivnejsie auta na trhu (predbehol Ioniq) tak to asi az tak nevadi.
      Pracuje...
      X