Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hyundai Kona EV

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Peterka
    Member
    • May 2017
    • 196
    •      

    Dnes trasa z KE do BA cez RK a Donovaly. Vysledna priemerna rychlost necelych 90km/h, ale dialnice som siel 130-140km/h. Vysledna spotreba 16.7kWh/100km ma milo prekvapila, lebo som ozaj dost "upaloval"- viac-menej vzdy na povolenej rychlosti.
    Ked som Konu preberal, bola nabita na 100% a ukazovala dojazd 470km. Zaujalo ma, ze pri nabijani a 50% SoC ukazovala dojazd az 280km. To je taka nelinearita, alebo by pri 100% ukazala 550km? Tak daleko som s nabijanim nesiel.
    Zdalo sa mi, ze Kona plachti horsie ako Ioniq, pripisoval som to horsej aerodynamike. Nainstaloval som si do app Torque PID-y pre Konu a sledoval parametre z OBD. Zistil som, ze pri plachteni je vykon mierne zaporny- Kona trochu rekuperuje aj pri plachteni. Napadlo mi, ci to nerobi automaticka rekuperacia, ale aj ked som ju vypol a bola nastavena "natvrdo" na nulu, diagnostika ukazovala pri plachteni vykon okolo -1kW. Tak som pozrel, co ukazuje infotainment pri hodnote vykonu motora- bol tam rovnako zaporny vykon a dokonca o nieco vyssi, okolo -3kW. Aky dovod to moze mat?


    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Kona1.jpg
Videní:	1108
Veľkosť:81,6 KB
ID:	38933 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Kona2.jpg
Videní:	1018
Veľkosť:125,6 KB
ID:	38934

    Komentár


    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Si pozorny, presne aj ja som si vsimol tie 3kW rekuperacie pri vypnutej. Pri jazde dole kopcom automaticka rekuperacia prida jeden dielik a je to este viac.
      Jazdim jednu trasu do Ciech cez Strani a tam vzdy z kopca (Velkej Javoriny) sa Ioniq rozbehne sam na 140 km/h a Kona len na 120 km/h - obe pri vypnutej rekuperacii. Ale ten rozdiel je nielen aerodynamika ale aj tych 3kW, ked nejde uplne vypnut rekuperacia a zasa v prospech Kony hovori vyssia hmotnost, takze je tam vplyv viacerych veci a neda sa presne povedat, co robi ten rozdiel.

      Pri SOC nie je nelinearita, ukazuje presne, aj ked mne take cislo, ze 280 km pri 50% nikdy neukazalo, vacsinou 230 az 240 km. Asi jazdim moc rychle a kvoli hlupej grafike v Eco mode jazdim normal mod, co ubera nejake 1% z dojazdu.

      Takze z dojazdu si milo prekvapeny, ako som pochopil. Na dialnici je sice okamzita spotreba cez 20 (pri 150 km/h dokonca cez 30 kWh/100km), ale staci trocha prejazdu mestom alebo okreskami a hned sa to skresa na normalne hodnoty v priemere.

    • Peterka
      Peterka komentoval
      Upraviť komentár
      To vies, pri vikendovych cca 1000km som mal dost casu sledovat a skusat. S tym ECO modom mas pravdu, ta grafika displeja je mozno efektna ale na jazdu "nepouzitelna", mal som ju asi 5min a zvysok jazdil na Normal, resp. v Kone sa vola Comfort. Pri prepnuti rezimu sa na "vytrcajucom" displeji zobrazi oznam o aktualnom rezime s obrazkom auta- ale je to bud spalovacia Kona alebo nejake ine auto :-D

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Ten obrazok auta je americka verzia predlzenej Santa Fe, tam to az tak nedopracovali.
      A komfort jazdy ako ? Citil si vplyv vacsich kolies na pohodlnsiu jazdu cez hrby ? To je este taky rozdiel oproti Ioniq.

    • Peterka
      Peterka komentoval
      Upraviť komentár
      To som nezaregistroval, asi som nejazdil po hrboch resp. na toto nemam dostatocnu citlivost. Kazdopadne sa mi sedelo aj jazdilo velmi dobre, v sobotu som po Kosiciach urobil rozvazanim rodiny a znamych 200km, tam mi vysla spotreba nieco cez 12kWh/100km. Je to ozaj podarene auto. Uvidim vecer, ked po styroch dnoch v kone presadem spat do ioniqa, ci spozorujem nejaky rozdiel.
  • Bejo
    Junior Member
    • Jun 2014
    • 27

    Dostal som info, ze Hyundai zacne elektricke kony vyrabat v CR v pocte 40tis/rocne... od buduceho roku

    Komentár


    • EV_Future
      EV_Future komentoval
      Upraviť komentár
      tak hadam aj cena pojde dole o tych 10%, ked sa nebude platit prirazka za clo pri dovoze z krajiny mimo EU. Korejci so svojimi EV vyrabanymi u nich doma by uz coskoro zacali byt v poriadnej nevyhode oproti koncernu VW a dalsim europskym automobilkam, ktori budu moct ponukat prave o tych 10% lacnejsie vozidla. Doteraz kym vsetci spali, tak to nebolo urgentne, ale teraz sa situacia meni. Preto je logicke, ze Kona by sa mala vyrabat aj v Europe, aj Tesla musi tiez co najskor vybudovat EU Gigafactory.

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      len aby to nahodou nezacalo chrlit hybridy
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1314
    •   

    Siahodlhé cestovanie, žiadne spomaľovanie nabíjania ani na rapidchargeroch
     
    [priezvisko]@me.com

    Komentár

    • Miroslav Rojko
      Senior Member
      • Nov 2016
      • 1314
      •   

      Consumer Reports doesn't have a good first impression of the Kia Niro EV, citing torque steer, a choppy ride, and inferior packaging.
      [priezvisko]@me.com

      Komentár


      • Peterka
        Peterka komentoval
        Upraviť komentár
        Len keby to niro nebolo take skarede, horsie vyzera iba multipla... teda podla mojho subjektivneho nazoru

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        aj mne sa ale strašneee nepáči a píšu o čo má horšie urobené tlmenie, pruženie, riadenie, ... to by mi vadilo

        radšej sa pár krát do roka horšie nabalím (ale nabalím) ale užívam si jazdu celý rok

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Miro myslis, ze skutocne Niro pouziva ine komponenty ako Kona. Nie su to tie iste koncernove suciastky?
        Je sice pravda, ze Kia je vseobecne nizsia kategoria ako Hyundai, no myslis ze maju aj ine tlmice a ostatne komponenty podvozku?

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Nie a to je ten problem. Na vacsiu kasnu pouzili to co ba mensie auto.

        Priklad z minulosti: keď na výborný podvozok Golfa posadili veľkú karosériu Octavie a bola to katastrofa. Jazdil som na prvej RS a oproti GTI to bolo čosi strašne. Odletoval zadok, riadenie povoľné, kymacalo sa to na ceste.
    • jux
      jux
      Senior Member
      • Apr 2015
      • 1378
      •      

      BEV Kona a hlavne Niro by mohli sposobit radikalny narast oblubenosti elektromobilov, len by ich muselo byt vyrobenych a predanych podstatne viac. Tiez je neprijemny prilisny cenovy rozdiel voci spalovacim (HEV a PHEV) verziam, takze malokto okrem fanusikov elektromobility si kupi "takmer rovnake" auto za cca dvojnasobnu cenu.
      Kona je dobry elektromobil a Niro je kvoli rozmerom zrejme este lepsi, no je skoda, ze su to v podstate stale len upravene spalovacie verzie.
      Z toho vyplyvaju necnosti: predny nahon, prilis vysoky a masivny predok zaberajuci zbytocne vela priestoru, obostavany priesotr auta nie je vyuzity efektivne.
      Automobilky prilis dlho vyrabali auta s prednym nahonom a nechce sa im od neho upustit, hoci je pre EV nevhodny.
      Problem primarneho predneho nahonu sa prenasa aj do EV, ktore maju nahon na obe napravy. Zbytocne masivny a vysoky predok ma etron, eqc aj i-pace.

      Komentár


      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        Mne tam prekaza hlavne to neefektivne vyuzitie priestoru pod prednou kapotou. Akoze preco je tam “akoze” motor a vsetky tie kraviny okolo toho? To fakt nevedeli upratat a urobit tam frunk? Vysrali sa na to. Preco vobec platit inzinierov aby to navrhli spravne ked im ludia kupia aj polotovar uvareny zo spalovaku. Staci tam capnut baterky a hura do boja. Tiez interier. Ioniq mal krasny priestranny interier bez zbytocneho stredoveho tunela, priestor na mensiu tasku pod klimou atd. Pri Kone a Nire urobia co? Zadrbu to zbytocnymi plastami bez uzitkovej hodnoty. Niekedy mam pocit ze tie automobilky urobia 2 kroky pokroku vpred len preto aby to potom zabili dalsimi 2 krokmi vzad v inej oblasti. Neurobia poriadne auto ani za nic. Ved preco aj ze...? Ludia kupia vsetko.
    • Peterka
      Member
      • May 2017
      • 196
      •      

      Vikend s Konou a dve zastavky na UFC Budca.. takuto mesacnu "spotrebu" som este nemal. Napadlo mi ale, ze 75kWh by v podstate mohlo byt jedno nabitie TM3, v tomto kontexte mi Ionity s pausalom 8 eur za jedno nabitie vychadza ako vyrazne priaznivejsie.
      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	zse_kona.jpg
Videní:	1029
Veľkosť:42,0 KB
ID:	39378

      Komentár

      • Wilo
        Member
        • May 2019
        • 337
        •      

        V Kanade buchla pred vikendom Kona v garazi. Auto sa nenabijalo. Zvlastnostou je ze nehorela tak ako doterajsie pripady Tesiel, Leafov atd ale rovno vybuchla pricom explozia odpalila garazove dvere ktore odleteli par metrov. Musela byt riadna supa. Uvidime ako sa k tomu postavi Hyundai. Tesla zvykne kazdy poziar presetrit.
        Firefighters in Montreal believe that a Hyundai Kona EV, the all-electric version of the Kona, exploded and caused a garage fire in Île-Bizard on Friday. Piero Cosentino bought a Hyundai Kona EV in March. He told CBC that the electric car was in his garage unplugged on Friday afternoon when he saw dark clouds of …
        Naposledy upravené Wilo; 28-07-2019, 20:32.

        Komentár


        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          Tak auto je KO a ta garaz ........... Neprijemne.
      • ICE666SVK
        Senior Member
        • Jul 2014
        • 1997

         

        Komentár

        • mozeg
          Member
          • Dec 2015
          • 439
          •   

          Chalani, pls. kto mate Konu vedeli by ste mi odmerat velkost (rozmery) kufra (batozinoveho priestoru), stacia rozmery bez toho dvojiteho dna, inak povedane pri co najvacssom rozmere. Hlavne by ma zaujimalo ci tam zmestim dva kufre 66cm-priecne (od nakladacej hrany po sedacky) nie pozdlzne. Potrebujem tam narvat 2x 66cm kufor a nato ak by sa dalo 2x 45cm kufor bolo by to idealne. Kocik navrh uz asi nevtrepem.

          Este by ma zaujimalo ci v tom niekto vozi aj detske sedacky a ci je tam dost miesta na nozicky pre deti. Zmraka sa stmieva sa nad i3 a NIROM HEV a uz chcem len elektriku s dlhym dojazdom (jedine auto v rodine).

          Dik

          Rasto

          Komentár


          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            mozeg nemam fotku ked som ju mal pozicanu, ale mal som tam 1x podsedak a dve tie stredne velke sedacky. Decka ma ale kopali, resp. do oboch prednych sedadiel. Na sirku OK, ale ten priestor na dlzku tam zalostne chyba ak mas male deti... To je dovod, preco by som pri sucastnom sposobe sedenia deti z vyberu vylucil a skusal zohnat esoul. Ja viem,ze o 3r budu vsetky na podsedaku, ale co mi to je platne, ked dovtedy jazda nebude prijemna ani pohodlna.

          • mozeg
            mozeg komentoval
            Upraviť komentár
            Skusam rozmyslam. teraz mame i3 a tam sa zmestia v pohode a to ma i3 o 5cm mensi razvor ako Kona.Najhorsie su tie detske sedacky po detsko vajci a pred sedenim v sedacke na normalny pas. To je monstrum. Detska mi okopuju sedacku aj dne v NIRO HEV a to je razvor 2,7m a priestoru na nohy habadej. Proste deti a ich hobby v okopovani sedaciek. Mala 4rocna sa so svojou sedackou zmesti, maly moze byt za zenou ta je viac vpredu posunuta.
            Naposledy upravené mozeg; 30-08-2019, 10:49.

          • mozeg
            mozeg komentoval
            Upraviť komentár
            Trocha iny rodinny pohlad na KONU. :-)

            https://babydrive.com.au/reviews/suv...kona-electric/

          • Teq
            Teq komentoval
            Upraviť komentár
            no male to je veru, toto je asi jediny argument preco je LEAF lepsi, mam gen.1 (gen 2 je este vacsi) kde dam 4 dospelych, detsku sedacku, rezerevne koleso, kocik, psa a veci na tyzden dovolenky, s tromi dospelimi veci na dva tyzdne dovolenky (a este ked chcem aj 3 bicykle na nosic)

          • mozeg
            mozeg komentoval
            Upraviť komentár
            Leaf 2nd gen. nechcem prave kvoli rapidgatu, fakt to bude pre nas jedine auto. To uz radsej pockam na nejaku i3 120Ah a kupim skladatelny maly kociar. Rovnako pri kone proste kupim mensi kociar-skladatelny na fakt male rozmery.

          • Teq
            Teq komentoval
            Upraviť komentár
            mozeg ja ti rozumiem, tiez by som to nechcel keby viem o rapidgate pred tym ako som ho kupoval, a este viac keby viem ze Chademo nabijacky sa prestanu stavat, to proste dava LEAF z hry uplne von. Na konu kupis stresny box a hotovo

          • mozeg
            mozeg komentoval
            Upraviť komentár
            No ten stresny box je good point, ale verim ze ho nebudem potrebovat.

          • hudino
            hudino komentoval
            Upraviť komentár
            mozeg, ale ja nerozumiem, za cenu Kony kupis novy KIA e-Soul, a ten je vacsi a lepsia vybava...

          • mozeg
            mozeg komentoval
            Upraviť komentár
            Skusim to zhrnut: eSoul je skaredy s malym kufrom. Na dialnici ma odpor letiacej tehly. Mal som Soula ICE prvej generacie, viem o com hovorim. Aj ten Diesel v nom zral aj travu okolo cesty.

          • Teq
            Teq komentoval
            Upraviť komentár
            to uz radsej e-niro, keby ich nebolo pre slovensko dedikovanych az 6 kusov

          • mozeg
            mozeg komentoval
            Upraviť komentár
            eNiro by bolo super az na to ze stoji uz pomaly ako tesla 3
        • mozeg
          Member
          • Dec 2015
          • 439
          •   

          Rozmery batozinoveho priestoru. AO kolko sa zvacsi rozmer 72,5cm ak sa odstrani to dvojite dno neviem. Asi by to dost pomohlo vzhladom na kolieska.
          Naposledy upravené mozeg; 30-08-2019, 15:40.

          Komentár


          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Pod dvojitým dnom dáš 18 cm nákladu, keď som išiel do Chorvátska, tak som tam naukladal všetko možné, dosť to pomohlo. Rozmery máš, vynásob to 18 cm výšky (dĺžka sa ešte zväčšuje a aj pri sedačky sa dá niečo nastrkať).

            Druhou možnosťou bez zdvíhania dna je druhá poloha dna, ktorá je aj plánovaná - bočné plasty majú ďalšiu drážku, ktorá zväčší kufor asi o 7 cm výšky. Ja mám kufor tak a pomohlo mi to pri dávaní dvoch kolobežiek na výšku, aby sa vošli pod vrchný kryt kufra. Ten kufor na fotke sa dá ešte dosť zväčšiť.

          • mozeg
            mozeg komentoval
            Upraviť komentár
            Ak je tam este 18cm a este aj ten priestor na rezervu tak je to super.Mne ide o to ci tam proste nervem dva 66cm kufre vedla seba. Ak tam necham dvojitu podlahu tak urcite nenarvem,lebo sediska idu sikmo a rezerva na sklon je len 6cm,co nepostacuje. Ak ale ma kufor viac ako ty 72,5 cm ak odstranim dvojitu podlahu,polahky tam vojdu. Natrvalo by som vyhodil dvojitu podlahu a spravil tam novu aj s odhlucnenim.
        • mozeg
          Member
          • Dec 2015
          • 439
          •   

          Takze po vyhodeni dvojitej podlahy sa 66cm kufre zmestia vedla seba. Navrh sa daju dat este dva palubne kufre a vedka skladaci kocik. Miesta pre deti v sedackach vzadu dostatok. Mam 186cm a za mna sa v pohode zmesti osoba 170cm. Ja ked som sedel sam za sebou tak som mal sedacku od kolien 2cm.

          Cakacia doba je 10mesacna a o par tyzdnov dojde novy cennik.

          Komentár


          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Povedali Ti, čo znamená nový cenník ? Či zdraženie alebo zlacnenie ?

          • mozeg
            mozeg komentoval
            Upraviť komentár
            To este nevedel povedat ale bude to uz na novu verziu 2020.

          • EV_Future
            EV_Future komentoval
            Upraviť komentár
            v Nemecku zdrazuje Kona vo verzii 2020 o cca 3500 EUR!
            https://www.youtube.com/watch?v=C2f_dxyIa0c

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            parada...50litrov za maly hyundai. nech zije masove rozsirenie EV 🙃

          • Wilo
            Wilo komentoval
            Upraviť komentár
            To uz je cena TM3 a to je velkostne aj vykonovo niekde inde Sudruhovia to zabijaju ako sa da. Ta benzinova Kona alebo dieslovy Tucson je zrazu pre zakaznika hned dostupnejsi.

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            Wilo a dostanes nan aj zlavu
            Je mi az do placu, ked tu citame taketo spravy. Najpr o pomalsom nabijani pri Ioniqu, potom o brutalnom zdrazeni Kony...
            A mne sa vsetci divia, ze drzim chrbat Tesle. Jedine Musk to stale mysli s električkami vazne !
        • Miroslav Rojko
          Senior Member
          • Nov 2016
          • 1314
          •   

          Asi mesiac už pozorujem tento inzerát a čudujem sa, čo to toľko čaká v inzeráte, dobrá cena, síce nemá premium sedačky ale aj tak je pod 30 bez dane. V svetle drahšieho cenníka ja nemať Konu, beriem hneď. Veď je tam 25% dole z cenníka za ročné auto. Cenníková cena s príplatkami (biela farba a čierna strecha) je 46,5€. Drahšia už je len s Premium za 48 €.
          Hyundai Kona Electric+ 150 za 34.990 € - Nitriansky kraj, r.v.: 8/2018, 150kW, P, A, Elektro, 5 dv.(5-miestne), 28700 km, Béžová sv. metalíza, Ala
          [priezvisko]@me.com

          Komentár


          • Wilo
            Wilo komentoval
            Upraviť komentár
            Svetle latkove sedacky by bol u mna totalny deal-breaker. Ale niekomu mozu sediet.

          • mozeg
            mozeg komentoval
            Upraviť komentár
            Kazdy caka na dotacie a toto konkretne auto je novinarska predvadzacka. Za rok 30k km s nie priliis dobrym zaobchadzanim.Okrem toho je biela so svetlym interierom. A ma prist model 2020. A ked im ponuknes vykup hybridu alebo ineho EV tak povedia ze to nevykupuju lebo to nevedia predat ze hybridy a EV sa nepredavaju.
            Naposledy upravené mozeg; 03-09-2019, 19:48.

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            to je ta novinarska BL289TK? ved este nedavno som ju videl polepenu v teste do chorvatska tusim.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Ak je tá novinárska, tak ďakujem pekne. Každý ... si na nej cvičil. Myslel som, že je to nejaký služobák niektorého dealera. Lebo do H-promise programu neberú zákaznícke autá, mi bolo povedané keď som sa pýtal. Lebo zákazníci sa o autá nestarajú dobre, že sú tam len dealerské autá alebo importéra.
            Som si pomyslel, už vidím nejakých zamestnancov, ako služobáka nabíjajú časovacou zásuvkou aby nebol stále do 100% nabíjaný alebo umývajú len doma ručne aby bol lak ako nový. Ale dobre aj tak, môj Ioniq sa predal prakticky hneď.

          • mozeg
            mozeg komentoval
            Upraviť komentár
            Ano milan je to presne ta.

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            Miroslav Rojko hej,je to vraj ta novinarska. Dnes ju bol pozriet moj znamy a realne o nej uvazuje. Este dohaduju nejake veci k cene a podla toho ju zoberie.
            Okrem tych nestastnych pneu tomu nic nebude. je to rok a mala poria km. Ta bateria sa sama o seba postara, burane to nebolo. Taketo auto je aspon odolnejsie zrychlovaniu a podobnemu blbnutiu ako spalovak. Bal by som sa s takymi cislami kupovat nejaku novinarsku embečku s vykonnejsim motorom
        • Maco7
          Member
          • Nov 2018
          • 84
          •      

          No bol som na prvej povinnej prehliadke (asi pred 3mesiacmi) s mojou KONOU EV+ 64kWh v Autopolise a uz vtedy mi dealer hovoril ze ceny pojdu hore , a doba dodania sa predlzi na 1rok... Mam tu bielu s ciernou strechou a bledy interier , prisla tusim s tou novinarskou , co je teraz na predaj .. Mam ju od konca decembra 2018 , mam tam na nej nabehane cez 22tisic km, nabijam ju vacsinou len na 80%-84% .. aj to zatial vacsinou zadarmo na rychlonabijackach Kaufland a Lidl (dakujem za ich sluzby) . Doma dotlacam asi 1x za dva mesiace na 100% , koli vybalancovaniu baterii . S Konou som zatial velmi spokojny, je to rychle , silne a pohodlne auto ... jedina chyba , ze by mohlo byt o 10-15 cm dlhsie , koli zadnemu sedeniu , ale inak ok. Kufor je ok, ked vyberiem to dvojite dno , zmesti sa tam toho dost . Jedine co mi chyba , je tlacitko Autopilot na volante , proste zapni a vypni.... ako ma novy leaf . lebo takto to musim zapinat a vypinat cez menu a je to zdlhave.... Kontrolujem auto cez OBD , bateria SOC je 100 , stale vsetko ok . Este musim zistit, ci sa tam da namontovat tazne ... lebo to sem tam potrebujem na kratke trasy...

          Komentár


          • juris
            juris komentoval
            Upraviť komentár
            Tazne sa da ale iba ako nosic na bicykle. Tahat sa s tym oficialne nesmie. Mna caka coskoro ta prva prehliadka, mohol by si prosim ta napisat, co to vyslo?

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Mňa vyšla prvá prehliadka 67 €, síce časovo 1,2 hod. presne ako pri Ioniqu (0,7 hod. prehliadka a 0,5 hod. kontrola karosérie) ale hodinovú sadzbu mi tam dali 40 € bez dane (Ioniq dávali 33€ a ešte tých 5% dole čo píšu v cenníku auta "zvýhodnené prehliadky"). Tak neviem či dvihli hodinu pre všetkých alebo len na Konu majú vyššiu sadzbu, lebo inak je to hodinovo presne ako prvá alebo tretia prehliadka Ioniqu.

          • juris
            juris komentoval
            Upraviť komentár
            A v ktorom servise si bol Miro?

          • Maco7
            Maco7 komentoval
            Upraviť komentár
            juris No cakal som tam asi 2hod , proste auto napojili na notebook, vytlacili mi papiere v akom stave je bateria , proste to si pozriem aj na OBD v mobile a platil som 65€ .. to je oproti spalovakom co som chodil (okolo 400€ ) podstatne menej !!

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Bol som v Autopola. Oni tie hodinové úkony majú všade rovnaké, len sadzby na hodinu majú iné. Ale zas tak málo to nie je, lebo pri tejto prehliadke nemenia kabínový filter, až pri druhej. Keď budú meniť filter, je to o 40€ viac, teda okolo 110€. To znamená, že na 30000 km sa zaplatí 67+ 110 = 177 €. A viete koľko stojí prehliadka na Leafa po 30000 km (po 15 sa nechodí) aj s výmenou filtra a umytím auta ? 70€ v Žiline v Pointe.

            Beriem to tak, že za niečo vyše 100 € ročne si priplácam za 5 ročnú záruku, Nissan má len 3 ročnú.

            Ja som nechal v aute autokameru a bola to sranda pozrieť.

          • Wilo
            Wilo komentoval
            Upraviť komentár
            Miroslav Rojko ju nechali tak? Sranda. Mne ju v kazdom servise vzdy vypnu zo zapalovaca. Vzdy som rozmyslal ze co nechcu aby som videl Zjavne im vadi byt na zazname. A pritom auto ma vacsinou otvorenu kapotu takze je vacsina pohladu tak ci tak blokovaneho. Mozno sa boja mikrofonu ak rozoberaju nejake pofidernosti a ohovaraju sefa/zakaznika

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Presne tak, nechcú aby sa točilo ale títo asi nevypínajú, lebo robia všetko čo treba.

            Ešte mi aj ovoniavali, či nemám vo fľaši pri vodičovi alkohol, samozrejme s komentármi ako sa naslopú predtým ako ju otvorili. (Používam sklené fľaše, nie plastové na minerálku).

            Ale nie je to len razítko do knižky a stiahnutie diagnostiky, poctivo preverovali všetko možné, auto bolo aj na zdviháku, určite pozerali aj geometriu (minule na Ioniqu ma upozornili že je v neporiadku). Tiež merali aj 12V baterku, dolievali niečo v kufri.

            Pikoška - strašne nadával mechanik a aj ostatných okolo seba volal, nevedel pri zdviháku potlačiť auto. Lebo vždy keď otvoril dvere, preplo mu z neutrálu na P a on potreboval potlačiť na zdvihák mimo auta, lebo by neotvoril dvere.

            Trvalo im to všetko necelú hodinku, potom auto preparkovali pred servis ako hotové a až za ďalšiu hodinu mi volali, že práve dokončili, môžem prísť.

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            To z nadsadzovanim hodin na prace je vzdy usmevne... Posledne som dal vyrovnat tu v BA preliacenimu na blatniku na tesle.... chlapik mi tvrdil, ze to bude robit 3 hodiny... Za hodinu to mal hotove, vyparkoval auto na parkovisko a velmi sa cudoval, ked som si za 15 minut prisiel pre auto.
        • ICE666SVK
          Senior Member
          • Jul 2014
          • 1997

           

          Komentár

          • ICE666SVK
            Senior Member
            • Jul 2014
            • 1997

            Pribudaju pozitivne recenzie na EV auta. Ako napriklad tato a oni ju mali 1 mesiac. Aj ked to stale volaju male mestske auto.
             

            Komentár

            Pracuje...
            X