Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hyundai Kona EV

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Ioniq
    Member
    • Jan 2017
    • 364

    #16
    Lebo som este nevidel ziadne hlasove ovladanie, ktore funguje vzdy a za kazdych okolnosti na 100% Ani v BMW, ani v Audi, ani v MB, ani v Lexuse, ani v Opli, ani v Tesle a ani v telefone (Siri). A to mam za to, ze moja anglictina je po 10 rokoch zivota v GB, Australii a Kanade na nadstandardnej urovni vratane regionalnych prizvukov a dialektov

    Komentár

    • mozeg
      Member
      • Dec 2015
      • 439
      •   

      #17
      Aspon vieme aku baterku bude mat next gen ioniq. resp. co bude obsahovat next upgrade.

      Komentár

      • Komat44
        Member
        • Jan 2018
        • 87

        #18
        No ten udavany dojazd pri silnejsiej verzii takmer 470 km a baterii 64 kWh znamena spotrebu cca 13.62 kWh/100 km, co je pri tvare auta a predpokladanom indexe odporu vzduchu dost neuveritelne. Bud to pani z korei dokazu naozaj dobre robit alebo vedia naozaj dobre odrbkat cisla

        Komentár

        • Ioniq
          Member
          • Jan 2017
          • 364

          #19
          No ono je otazne, pri akej rychlosti to je dovolim si tvrdit, ze v ramci mestskeho presuvania to bude schopne dat 500km. Na dialnici to bude skor tych 300km. Plus tu mame vonkajsiu teplotu, vietor, dazd atd.

          Komentár

          • Komat44
            Member
            • Jan 2018
            • 87

            #20
            jasne, tieto vsetky faktory ovsem platia aj pre ine EVs. z pohladu efektivnosti je momentalne ioniq top, a kona mu evidentne bude slapat po krku. pri odhade ceny povedzme 40.000 (vycucanej z prsta ) to fakt moze byt bestseller. o com mimochodom svedci aj to, ze pred oficialnym spustenim predaja v Norsku - "mekke elektromobility" - bolo udajne urobenych vyse 17000 predobjednavok este pred vcerajsim oficialnym spustenim predaja. co na druhej strane moze znamenat ovsem aj to, ze sa na auto bude napr. u nas cakat este dlhsie ako na ioniq, nedajboze roky ako na TM3

            Komentár


            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              Tie dojazdy budu pre 64 kWh verziu, ale to je buducnost. Tento rok je aktualna 39kWh verzia a ta bude efektivitou trocha lepsia ako Leaf ale minimalne. Takze aj pri nedostatku bude stale alternativa Leaf 2.
          • Peterka
            Member
            • May 2017
            • 196
            •      

            #21
            SK importer ma na tento rok slubenych 10ks, ale kedy pride prvy sa este nevie :-)

            Komentár


            • Peterka
              Peterka komentoval
              Upraviť komentár
              Edit: Kedze je to Kona tak asi prva

            • jux
              jux komentoval
              Upraviť komentár
              Vyber si co chces:
              ked elektromobil Kona, tak prvy
              ked elektricke vozidlo Kona, tak prve

            • Ioniq
              Ioniq komentoval
              Upraviť komentár
              A ked nechces vozidlo ani elektromobil, len Konu... tak prvu
          • mozeg
            Member
            • Dec 2015
            • 439
            •   

            #22
            Trocha viac detailov a aj rozrezana verzia.

            https://www.youtube.com/watch?v=IFiR...&feature=share

            Komentár


            • Teq
              Teq komentoval
              Upraviť komentár
              Vyzera fajn, bateria / dojazd / vykon super. Je to ale ( pre mna ) male a kedze je to SUV chyba tomu 4WD. Nema moc zmysel kupovat konu namiesto ioniqu ked nema 4WD.
          • Maco7
            Member
            • Nov 2018
            • 84
            •      

            #23
            Kto ma zaujem o Konu EV ? , uz mate niekto objednanu? Jazdi uz niekto na SK ? Napozeral som vela videi o EV autach, pomohlo aj vase forum . Rozhodol som sa kupit si KONU ELECTRIC + . Mal som stastie , predajca mal objednane dva ks , biele , a jeden im zrusil rezervaciu , tak som ju hned vyzalohoval . Okolo 1.12.2018 idem po nu. . Hadam sa niekto najde, co uz na nej jazdi. Predajca mi hovoril , ze dnes odovzdavali zakaznikovy tu kriklavo zelenu...

            Komentár

            • g211
              Member
              • Sep 2015
              • 118
              •   

              #24
              Jazdil som, bol som nadseny. Za tu cenu je to auto neskutocne. V podstate jedine co by som skritizoval je pomale domace nabijanie (kvoli jednofazovej palubnej nabijacke), ale to pri beznom pouzivani nebude predstavovat vacsi problem. Kolega robil recenziu tu: https://www.mojelektromobil.sk/hyund...electric-test/

              Komentár

              • Maco7
                Member
                • Nov 2018
                • 84
                •      

                #25
                Ano , cital som tu recenziu. A taku presne beriem, akurat bez ciernej strechy, co si myslim ze je lepsie a nebude sa auto rozpalovat v lete. Aj s tym svetlym interierom je tusim. Uvidime . Rozhodol som sa hlavne pre to , ze je to vyssie sedenie a crossover. A hlavne ta bateria a ten motor. Napozeral som vela recenzii na youtube , ale najlepsie su od Bjorna a ten pri teste dojazdu a 90km/h presiel 505km !!! Na vahu 1800kg je to super ! To mi uplne ze postacuje. Robievam trasy tak do 300km... Co by malo vyjst aj pri dialnicnej rychlosti 130km/h . Fakt, za u cenu , vybavu a vykon je to asi najlepsie EV v sucastnosti. Urcite budem robit videa o spotrebe, o dojazde, tesim sa na to. Palubna nabijacka je max 7,2kW ale to mi staci. Vecer napojim na 380V zasuvku a do rana bude nabite na 100% . Podstatne je ze zvlada rychle nabijanie CCS 70kW , a ma vodou chladene baterie !!!! Pri 90km/h mal Bjorn spotrebu 13,3kWh/100km , pri 120km/h mal 18,9kWh/100km. Ohladne baterie ma podozrenie, ze je tam 70kWh, tak mu to vychadzalo pri testoch a prepocte . No uvidime, urcite ju poriadne otestujem a budem sem davat vysledky, aby pomohli aj dalsim pri vybere.

                Komentár


                • Peterka
                  Peterka komentoval
                  Upraviť komentár
                  Ak si si to nahodou nuvedomil, 7,2kW pri jednofazovej nabijacke znamena odber 32A z jednej fazy, musel by si teda mat doma na privode min. 3x32A istic a na tej jednej faze by uz nemohlo byt nic ine pripojene. A samozrejme potrebujes wallbox, s dodavanou "nabijackou" trva nabitie z beznej zasuvky 36 hodin

                • Maco7
                  Maco7 komentoval
                  Upraviť komentár
                  Hej Peterka, som si toho vedomí, mam 3F 32A istic na firme.. tak preto som to tam aj napisal. Na klasicku AC230V 16A zasuvku to nema zmysel nabijat...

                • Maco7
                  Maco7 komentoval
                  Upraviť komentár
                  Tu na videu to Bjorn ukazuje , nabija Konu cez AC230V ( co mu dava asi 2,8kW ) a potom to da na 3F zasuvku a tlaci mu to 6,8kW . To sa bude dat .. https://youtu.be/923iqCTtFFU?t=73

                • jux
                  jux komentoval
                  Upraviť komentár
                  Peterka 36 hodin? to by muselo byt tych 64kWh uplne na nule a nabijaci kabel davat menej ako 2kW. Auto s 64kW bateriou takmer nikdy nebyva uplne vybite a nenabija sa na 100%. Doma byva v noci minimalne 10 hodin, tak aj s 1F/16A/3,7kW nabijacim kablom by sa dalo existovat. To je za 10h/3,7kW aj po odpocitani strat cca na 250km. Keby to pred dlhsou cestou nestacilo treba na chvilu skocit na DC nabijacku.
                  Naposledy upravené jux; 24-11-2018, 12:54.

                • Peterka
                  Peterka komentoval
                  Upraviť komentár
                  jux Takato alebo priblizne taka hodnota je v manuali ku Kone. Dodavany mobilny konektor Huyndai je ten isty ako ma Ionig, ten sa da nastavit na 6-9- 10A, co je max nieco cez 2kW. Ja ked ho niekedy pouzijem na Ioniqu, tak mi pri 20% SoC ukazuje aj 14 hodin do plneho nabitia

                • jux
                  jux komentoval
                  Upraviť komentár
                  A co ti brani kupit si 16A alebo silnejsi nabijaci kabel - podla toho co ti utiahne istic.
                  Tie 10A co davaju k vecsine EV v EU su fakt slabe... Aj ked mne na i-MiEVa aj 10A bohate staci ;-)

                • Ioniq
                  Ioniq komentoval
                  Upraviť komentár
                  Ja som kupil regulovatelny 3f 32A (6-10-12-16-20-25-32A). Na Ioniq sice zbytocne hrube, ale je to “future-proof” a mozem to pouzivat najblizsich 10 rokov a viac na akekolvek EV. Ta fabricka 10A je smutny vtip.

                • Maco7
                  Maco7 komentoval
                  Upraviť komentár
                  ioniq - daj link na ten kabel , myslim ze som to asi niekde uz videl , ale pre istotu ak mozes, posli link, vdaka

                • jux
                  jux komentoval
                  Upraviť komentár
                  Inchanet

                • Ioniq
                  Ioniq komentoval
                  Upraviť komentár
                  Taketo nieco, ale tento konkretny je dost drahy, daju sa aj lacnejsie zohnat.
                  https://www.evexpert.cz/p/237/chytra...yp2-5kolik-32a

                  Ta moja je velmi podobna, standardne 5kolik ale mam k tomu este redukciu na Schuko, tak nabijem fakt kdekolvek.

                  Mame aj na vychode SK jednu firmu co robi prislusenstvo k EV, som zabudol nazov, ale cez vyhladavanie tu na fore by ti to malo najst Niekto tu od nich cosi objednaval sa mi mari, a pozitivne hodnotil spracovanie aj pouzite komponenty.

                • Teq
                  Teq komentoval
                  Upraviť komentár
                  https://www.twincar.sk/chargers.php#Cables
              • Maco7
                Member
                • Nov 2018
                • 84
                •      

                #26
                Tu je ten test dojazdu KONY od Bjorna pri 90km/h .

                Komentár

                • Miroslav Rojko
                  Senior Member
                  • Nov 2016
                  • 1314
                  •   

                  #27
                  KONA je podľa väčšiny novinárov po Model 3 najlepší elektromobil súčasnosti - aj dojazdom aj výbavou, preto niet pochýb o správnom výbere. Len tá biela farba bola módna veľmi dlho, pomaly každé auto je biele. Mne bude hovoriť pane v januári Tangerine Comet s čiernou strechou ako je tu na videu: https://www.youtube.com/watch?v=Ep-rIFvQ-Qc
                  [priezvisko]@me.com

                  Komentár

                  • Maco7
                    Member
                    • Nov 2018
                    • 84
                    •      

                    #28
                    Super, tak uz budeme dvaja ? Gratulujem . Hej Dokonca niektori oznacuju KONU za lepsiu ako TM3 . Nuz kazdeho osobny nazor. Ale dojazd ma neskutocny , je velmi usporna , na to ze je vacsia a gulatejsia ako IONIQ . Nad tym som rozmyslal tiez, este si ho idem vypozicat na 3dni a poriadne ho odskusam. Mozno zoberiem aj ten. Cenovo velmi vyhodny a na ten dojazd 200km mi postaci do firmy . Ale KONA za tyzden asi uz parkuje u mna Urcite sa casom rozsiri aj KONA diskusia, ako budu pribudat majitelia . Tesim sa na skusenosti, testy a vsetko okolo . Nabijat ju budem vacsinou doma , cize skoro zadara a na dlhsich cestach na vychod SK na rychlonabijackach. Kazdopadne pojdem na nej okolo SK, spodom na Kosice a vchom cez Zilinu spat. Samozrejme dam vediet ked pojdem Mozno sa stretneme na niekde na nabijacke .

                    Komentár


                    • g211
                      g211 komentoval
                      Upraviť komentár
                      Ked sme v redakcii davali do tabulky vsetky na nasom trhu relevantne elektromobily, najlepsi pomer cena / dojazd mala Kona, nasledovana TM3 Standard Range, a tesne za nou TM3 Long Range. Europske ceny TM3 sme odhadovali (europsky "kurz" Tesly je 0,95, plus samozrejme DPH). Do vlastnej rovnice ale treba dat aj vela dalsich parametrov, ako je rychlost nabijania DC, AC (TM3 Standard Range bude mat tiez iba 7,4kW nabijacku), zrychlenie z 0 na 100, prednokolka vs. zadnokolka, moznost autopilota (Tesla ho ma skutocne prepracovany), predny kufor, a dalej uz radsej ani nepokracujem
                  • mozeg
                    Member
                    • Dec 2015
                    • 439
                    •   

                    #29
                    Ahojte kolko je cakacka? dik.

                    Komentár

                    • Maco7
                      Member
                      • Nov 2018
                      • 84
                      •      

                      #30
                      No ked som bol v BA u Hyundai pred 2tyzdnami , mi predajca povedal za ak sa objedna v novembri tak cakacia doba je niekedy do jun august .. Niet sa comu cudovat ked je o Konu enormny zaujem. V GB uz zdvihli aj ceny. Cakacia dobu hovoria na GB forach okolo 11 mesiacov!!
                      Naposledy upravené Maco7; 24-11-2018, 11:05.

                      Komentár


                      • Miroslav Rojko
                        Miroslav Rojko komentoval
                        Upraviť komentár
                        Je to nezvyk, keď človek musí kupovať za cenníkové ceny a ešte je rád, že to dostane. Ale taká je doba.

                      • Maco7
                        Maco7 komentoval
                        Upraviť komentár
                        Kupil som ju za cennikovu cenu , ale z tej mi dali na firmu zlavu 13% a bez DPH to vijde na 32tis. aj to je vela . Statna podpora je v nedohladne, zevraj maju len na buduci rok predlozit navrh na dotaciu , takze kolko este budu rokovat o tom a kedy to spustia je otazne... Zatial sa ceny mozu vysplhat aj vyssie , pre velky zaujem ako v GB
                    Pracuje...
                    X