Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • milan84
    Senior Member
    • Jun 2015
    • 853
    •   

    na odlahcenie: vraj auto po mensej havarii.
    Roztrepany Ioniq, navyse USA import za 12ooo. To je zatial jeden z "top" inzeratov na EV tento rok.
    corona zasahuje nie len pluca, ale aj bunky v hlave ked toto niekto predava.
    autobazar.eu/hyundai-ion...d16545161.html

    Komentár

    • SKolja
      Member
      • Dec 2018
      • 244
      •      

      Cez vikend som bol na turistike, na parkovisku na kopci pomala L2 nabijacka, tak som nabil do plna. Prvych cca 7km po odchode je iba dole kopcom, asi 4km brzdilo auto s rekuperaciou, potom bez vystrahy sa rekuperacia odpojila a mal som dost problemy brzdit iba brzdami, pomaly som pretlacil brzdovy pedal cez podlahu. Trvalo zhruba dalsich 5-7km kym sa urobilo miesto v baterke a rekuperacia sa normalne aktivovala (medzitym v chvilkovych intervaloch rekuperacia zapinala a vypinala). Nevadilo by, ale auto by mohlo nejako informovat ked sa chysta odpojit rekuperaciu. Piska na kadejake ciary a pri dobrzdovani natesno, ale tuna ked sa z nicoho nic odpoji min polovica brzdneho ucinku tak je ticho.
      Naposledy upravené SKolja; 27-05-2020, 16:19.

      Komentár


      • Catchcash
        Catchcash komentoval
        Upraviť komentár
        Tak snad tie brzdy su dimenzovane dostatocne aj keby nahodou rekuperacia nesla nie? Dokonca nejaky vyvojar Skody o tom hovoril ze sa s tym pocitalo prave v takychto pripadoch a nemal by byt problem ubrzdit.

      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        Kde si to prosim ta bol? Ze tam bolo take prudke klesanie? Zide sa aj info o moznom nabijani Skusim nastrel: Strbske pleso?

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Tak uz vies, ze na kopci nesmies nabijat doplna. Uz tie 4km z kopca ublizovalo baterii, pretoze vyuzivalo horny buffer, ktory chrani bateriu. Ja byvam na kopci a ked nabijem na tesle 100% nerekuperuje vobec. Tesla ale ma indikaciu, kolko moze rekuperovat - ak je bateria studena alebo/aj nabita nerekuperuje vobec.

      • Peterka
        Peterka komentoval
        Upraviť komentár
        Ja som raz isiel zo Strbskeho s nabitim na 100%, ale bola zima. Pustil som pred jazdou naplno kurenie na par minut a minulo tolko energie, ze rekuperacia zjazdom do Strby nevratila SoC na 100%

      • SKolja
        SKolja komentoval
        Upraviť komentár
        Catchcash nie je problem ze brzdy to neubrzia, su dimenzovane dostatocne. Problem je ked sa pri brzdeni v zakrute bez varovania odpoji regeneracia clovek to necaka a musi riadne slapat na pedal aby kompenzoval stratu brzdneho ucinku. (Nie je to uplne pravda, cakal som ze niekde rekuperacia prestane, pretoze baterka bude plna ale zaskocilo ma ze to prislo pri brzdeni bez varovania).
        dango Bol som tuna - https://g.page/naturpark-hohe-wand?share. Nabijacka neznacena, drevena strieska, z jednej strany par zdielanych modrych karavanistickych zasuviek, z druhej strany 2 L2 konektory, pri kazdom spinaci gombik (zadarmo) bez moznosti riadenia/kontroly.
        jux Nabijalo ma to odhadom nejakymi 2kW a neviem ako mam zabezpecit aby sa Ioniq odpojil pri 90% ked som na ture ;-). Ked som sa vratil bolo nabite na 100% ;-).

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        SKolja Mali by urobit inovaciu Ioniq-a... dnes ma nastavovanie maxima SoC uz takmer kazdy EV.

      • SKolja
        SKolja komentoval
        Upraviť komentár
        jux Je na to par change requestov po roznych forach a dokonca aj medzinarodna peticia. Povedal by som ze je to jedna z dolezitych veci, hlavne v zime by sa to zislo, lebo predohrev funguje iba na kabli a zaroven sa neda nastavit maximalna uroven nabitia. Iba na DC nabijacke vypne na 92% (neskusal som ci sa po dalsom zapnuti bude dat este dobit viac).
        Vylozene taka blbost na implementaciu v SW a nedorobia to ani za pana v nejakom update. Cakaju ze clovek si kupi nove auto.
    • Pavol
      Member
      • Nov 2018
      • 61
      •   

      Aj mňa by zaujímalo, ako ohraničiť nabíjanie Ionicu.

      Komentár

      • Wilo
        Member
        • May 2019
        • 337
        •      

        Chlapci, treba si osviezit matiku. Je to sice krkolomne riesenie ale lepsie ako nic - Ioniq ma moznost nastavit zaciatok a koniec nabijania. Zapichnete kabel - ukaze vam cas nabitia do plna. Nastavite si nabijanie len pocas “nocneho prudu” a zaciatok nabijania date okamzite a skoncenie date tak aby sa nabijalo odhadovany cas minus 1 hodina. K autu sa vratite s cca 95% pripadne date ukoncenie aj skor ak chcete len 80%. Treba trosku pocitat ale funguje na kazdom aute kde sa neda nastavit cielove SOC.

        edit: len bacha lebo ked sa hrate s nastavenim casovaca a je zapichnuty kabel tak nie vzdy sa korektne updatne nastavenie a niekedy bud nabija stale alebo ani nezacne. Je dobre kabel vytiahnut a nanovo zapichnut.
        Naposledy upravené Wilo; 27-05-2020, 17:25.

        Komentár


        • SKolja
          SKolja komentoval
          Upraviť komentár
          Wilo a netreba este urobit reset proceduru (vypnut, vystupit, zavriet dvere, zamknut, odomknut, vlozit kabel) ;-). Dakujem neprosim. S rakuskou zarukou 7 rokov na SoH baterie nad 80% sa takto skrabat lavou rukou za pravym uchom nebudem a radsej necham nabit do 100% (co je v skutocnosti~95%) kapacity baterie.

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Tak nabijaj na 100% mne je jedno. Ja som len povedal ze je sposob (aj ked krkolomny) ako zabezpecit aby auto nabilo iba do urciteho SOC

        • SKolja
          SKolja komentoval
          Upraviť komentár
          No ale teraz si mi vnukol myslienku. Mam to pripojene cez riadenu zasuvku s meracom odberu, tak sa to da nastavit z mobilu nie v aute ale priamo na zasuvke. Este by som potreboval vymenit tu riadenu zasuvku za taku ktora vie spinat na zaklade merania odberu kW a dohodne sa s Alexou. Potom staci doma povedat "Alexa dobi auto o 30% a ono to naladuje 30%*28kWh*1,1 (straty AC/DC konverzie) a problem je vyrieseny aspon v lete. V zime na spustenie kurenia bude este treba zakazat v aute nabijanie v case ranneho ohrevu a nastavit casovac v zasuvke.
          Wilo Dik za inspiraciu :-)
          Ale keby to Hyundai dorobil priamo do SW v aute, tak som ochotny zaplatit za aktivaciu novej "feature" par Euro...
      • jux
        jux
        Senior Member
        • Apr 2015
        • 1378
        •      

        Pôvodne zverejnené od SKolja Pozrieť príspevky
        vymenit tu riadenu zasuvku za taku ktora vie spinat na zaklade merania odberu kW
        Pred cca dvoma rokmi som taku zasuvku hladal, no v akceptovatelnej cenovej hladine som nenasiel. Objavilo sa nieco?

        Komentár


        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          Ja používam Sonoff Pow2 a pod. Tiež to meria spotrebu, 16A. Dá sa tam dať Tasmota software a zapojiť do domácej automatizácie cez MQTT napr. Home assistant. Pomerne ľahko sa potom naklikajú hocijaké pravidlá aj bez programovania. Resp. na Sonoffy som pálil aj vlastný kód cez Arduino IDE s OTA upgradovaním. Sú v nich použité ESP8285 s Wifi 2.4.
      • Miroslav Rojko
        Senior Member
        • Nov 2016
        • 1314
        •   

        Ak sa jedná o "
        Pôvodne zverejnené od SKolja Pozrieť príspevky
        Este by som potreboval vymenit tu riadenu zasuvku za taku ktora vie spinat na zaklade merania odberu kW a dohodne sa s Alexou. Potom staci doma povedat "Alexa dobi auto o 30% a ono to naladuje 30%*28kWh*1,1 (straty AC/DC konverzie) a problem je vyrieseny aspon v lete. V zime na spustenie kurenia bude este treba zakazat v aute nabijanie v case ranneho ohrevu a nastavit casovac v zasuvke.
        na toto sa mi zdá dostatočná https://www.alza.sk/shelly-1-spinaci...718614.htm?o=5 a je navyše za príjemnú cenu
        podľa popisu by mala spolupracovať s alexou, navyše je ju možné riadiť mqtt príkazmi napríklad z RPI
        to čo hľadá jux, vie len nepriamo - ako citujem vyššie, dá sa z nej vyčítatť celková spotreba od zopnutia a tiež nastaviť čas, za ktorý sa má vypnúť - len podľa času, takže výpočet času potrebného na vypnutie reba urobiť hlavou alebo cez alexu, rpi
        [priezvisko]@me.com

        Komentár


        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Mam tuto wifi spinanu zasuvku s podobnou funkcionalitou:
          https://www.alza.sk/emos-wifi-s-casovacom-d4844267.htm
          No nepouzivam ju na nabijanie, pretoze funkciu casoveho spinania nabijania ma i-MiEV urobenu pomocou svojho dialkoveho ovladaca (do 100m od auta), ktorym sa da okrem riadenia nabijania aj kurit a klimatizovat - no len vtedy ked je auto na kabli.
      • milan84
        Senior Member
        • Jun 2015
        • 853
        •   

        Majitelia Ioniq-áci. Mate niekto nastudovane rozdiely medzi vybavami Electric (ktora bola ponukana na SK) a Trend, resp. Style v rakusku a nemecku?
        Bavime sa o predfaceliftovom Ioniqu, ktory zatieni novinku.

        Komentár


        • Pavol
          Pavol komentoval
          Upraviť komentár
          Mám prehľad. Pokiaľ ti to neponáhľa, pobavíme sa o tom v Trnave.

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          ano neponahla. Moj brat ma opat zavan, ze by mozno zvazoval kupu jazdenky.

        • Pavol
          Pavol komentoval
          Upraviť komentár
          Milan, určite nekupovať Trend!!! Nemá tepelné čerpadlo! Style je normál s TČ. Potom už len +koža +strešné okno.
          Ja mám na predaj slovenskú verziu s TČ, bez kože, bez strešného okna. 1.2019., 57000km.,odpočet DPH...príde do Trnavy, idem s ním okolo Slovenska, brat si ti môže so mnou užiť.
      • SKolja
        Member
        • Dec 2018
        • 244
        •      

        milan84 Mam odlozeny rakusky cennik a vybavu z 2018 v PDF, ale presahuje 1,5MB povoleny limit na prilohu vo fore. Posli mi v PM email.

        Komentár

      • nick81
        Senior Member
        • Nov 2019
        • 534

        SKolja Podme sem nech neIoniqujeme v Nirovi. OK Aircon 7b3 (teploty kvapalin, in/out), Cluster 7c6 (odo), 2101 - speed, TPMS 7a0 (tlak pneu) ... Failed je len BMS 7e4
        Tu sú PID kódy pre HKG. Máš EV, či PHEV? Mrkni si to XLS + folder extendedpids. Tie všetky info vieme vykúsať a na niečo použiť.
        BMS má ioniq tiež na 7e4 akurát namiesto prikazov 220102 treba volať 2102 a pod a niektoré veci budú asi prehodené.

        Čo iné voči Niro/Kona .. tak Ioniq má až 12ks battery module temperature. U nás sú len 4 Premysli si kam to tam napcháme, ostatné sú podobné.

        Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	ioniqsupport.jpg Videní:	0 Veľkosť:60,2 KB ID:	56890
        Naposledy upravené nick81; 18-06-2020, 10:39.

        Komentár


        • SKolja
          SKolja komentoval
          Upraviť komentár
          Mam BEV, byt to na mne, tak by som z obrazovky kde je Cell Voltage 01-96 odstranil hore tie teploty a namiesto toho pridal nieco z tohto listu (nie som expert na BMS a netusim co je viac relevantne):
          000_Auxillary Battery Voltage
          000_Available Charge Power
          000_Available Discharge Power
          000_Battery Current
          000_Battery DC Voltage
          000_State of Charge BMS
          000_State of Charge Display
          000_State of Health

          A potom by som urobil dalsiu obrazovku cisto na teploty:
          000_Battery DC Voltage
          000_Battery Fan Feedback
          000_Battery Fan Status
          000_Battery Heater 1 Temperature
          000_Battery Heater 2 Temperature
          000_Battery Inlet Temperature
          000_Battery Max Temperature
          000_Battery Min Temperature
          000_Battery Module 01 Temperature
          000_Battery Module 02 Temperature
          000_Battery Module 03 Temperature
          000_Battery Module 04 Temperature
          000_Battery Module 05 Temperature
          000_Battery Module 06 Temperature
          000_Battery Module 07 Temperature
          000_Battery Module 08 Temperature
          000_Battery Module 09 Temperature
          000_Battery Module 10 Temperature
          000_Battery Module 11 Temperature
          000_Battery Module 12 Temperature
          000_Battery Power
          000_State of Charge BMS
          000_State of Charge Display

          Hodim si to cez vikend do torque a pozriem ci vsetko dava data alebo nie

          a pridal by som nastavitelny auto shutdown po vypnuti/zamknuti auta
          Naposledy upravené SKolja; 18-06-2020, 08:02.

        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          SKolja Najskor to spojazdnime ako take.. ,, a potom v 2 kroku vylepsime. Ono tato battery cell obr. vyuzivam ju v praxi najmenej.. pri jazde 2 screen - speed kwh/100 je super.. potom nabijaci graf, sem je dobre dat co najviac veci, teploty vsetkeho ,, vo videu potom video do detailov ako sa chova BMS, kedy obmedzi vykon lebo teplota presiahne nieco, kedy sa vypne chladenie.. A consumption table na odmeranie kapacity/spotreby pri roznych priemerkach,terenoch je super, ale to staci po jazde prepnut.. Napis mi pls mail, nech mozeme pokracovat cez email. Uz mam ioniq 2018 v menu, zostava len spravit ATcommand list pre ioniq a parser PID.
      • 1fisker
        Senior Member
        • Aug 2014
        • 1542
        •   

        Na stránke Hyundai Ioniq som našiel toto:
        Dĺžka nabíjania na stanici s výkonom 100 kW: 54 minút (na 80 % kapacity batérie).
        Dĺžka nabíjania na stanici s výkonom 50 kW (na 80 % kapacity batérie): 57 minút*

        Komentár


        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Ono ten novy Ioniq sa velmi nekamarati s rychlonabijanim a cokolvek nad 45kW je tam zjavne zbytocne... na starom bol rozdiel medzi 50kW a 100kW citelny kedze vedel potiahnut o dakych 10-15kW viac. Tuto ta 38kWh bateria nie je zrovna zazrak techniky...
      • 1fisker
        Senior Member
        • Aug 2014
        • 1542
        •   

        IONIQ má stále len 40 kWh batériu a 7,4 kWh AC nabíjačku?

        Komentár


        • hudino
          hudino komentoval
          Upraviť komentár
          Ano a cenovku bohuzial dost vysoko, aj ked pri "teoretickom moznom superovi" TM3 SR, je to kolko, 60% z ceny?, ale na nabijackach vykvitnes...., pokial cestujes casto nad 500km...
      • milan84
        Senior Member
        • Jun 2015
        • 853
        •   

        kolegovia, majitelia Ioniqov EV.
        Toto idem koncom tyzdna pozriet pre clena rodiny.
        Z fotiek som pochopil, ze auto okrem vyhrevu zadnych sedaciek a elektro kozenych sedadiel ma vsetku ostatnu vybavu. Vidite tam niekto nieco ine, co som prehliadol?
        Ale co ma zaujima je ta izolacia na prednej kapote - myslite ze to nahlodala nejaka zver? Predpokladam, ze tam nema byt preco tak teplo ze by to bolo z toho.
        https://www.willhaben.at/iad/gebrauc...yle-390753987/

        Komentár


        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Urcite zviera... macka, kuna ci nieco podobne.
          Ioniq nema poriadne zakrytovany spodok ?
          Na spalovaku mi to kedisi macka vytrhala podobne, raz dokonca asi nestihla opustit teplucko pod kapotou pred nastartovanim, lebo som tam nasiel kvapky krvi.

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          u tých nemeckých "Style" toho chýbalo o moc viac, pozri si nemecké cenníky, ale za 20 + 1 náklady dovozu by som sa radšej pozrel na SK, kde boli všetky v plnej výbave a už minulý rok sa nepredávali za iné ceny

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          Miro sledujem to dlhe tyzdne az mesiace. U nas sa okrem dvoch zufalych inzeratov ziadny neponuka. Jedno je pomaly za cenu noveho zo showroomu, druhy je za 24000 nejaky vtipalek ponuka tu najzakladnejsiu verziu.
          Uz som si nastudoval rozdiely, viem ze Trend je v zahranici zakladny model. Tu su vsak aj tep.cerpadlo, vyhrevy sedaciek, sledovanie mrtvych uhlov, park.senzory, vyduchy pre zadnych pasazierov a samozrejme LED stretavacky. Cena v inzerate je vysoka, uz do telefonu ponukaju rovno nizsiu a to este nie sme pri aute.
          Ak to klapne, bude to moj druhy vyber elektromobilu z Rakuska a potvrdi sa mi, ze EV je idealne kupit tam. Jednak kvoli vzdialenosti a aj cene/ponuke.

          Este mozno Peterka ci si nieco z tej vybavy nevsimne co som nevidel.
          A aku malo pred 3r to auto zaruku (okrem bat, tam je to jasne). 3r? Teraz citam na SK stranke o 5r ale asi to plati len na novsie modely
          Naposledy upravené milan84; 24-08-2020, 18:40.

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          mozem ti pomoct s mojou ubohou nemcinou ak chces, ale koncom tyzdna (piatok) som praveze prec

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          Teq vdaka. Nebude treba. Volaco zvladnem aj ja a brat vie dobre po nemecky. Uz mam kupu v Rakusku natrenovanu od cias Leafu

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Ioniq mal vždy 5 ročnú záruku. Aj prvé predané v 2016-tom.

        • hudino
          hudino komentoval
          Upraviť komentár
          milan84 je to dobra cena. Este v CR sa pozri, tam su do 24 tusim 2ks ale v plnej vybave. Slovenske inzeraty moc nema cenu riesit, predalo sa malo kusov a pride mi ze ti co ponukaju tak ich cas netlaci, tak neni dovod davat to pod cenu. Ja by som sa tiez teraz stareho Ioniqa nezbavoval keby som ho mal, ved preco?, doplatit 22k Eur aby som mal 2x nasobny dojazd, ktory doriesim za 25 minut na nabijacke ? naco...

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          ..a presne preto volba padla na toto auto. Rychlost nabijania je jeden z top3 argumentov buduceho majitela. Dlho som hladal, aj v rakusku sukromne osoby nevedia co pytat. Tento ma navyse minimum km. Vybava to urcite nie je Trend. To bude chyba v nadpise. Cena by mala byt max 19 a to je pri tejto vybave a km "zadarmo". Tak drzte palce.
          CR som pozeral. Koza je nezmysel, ktory nikto nechce a su drahsie. Procedura s dovozom identicka ako z inej EU krajiny. A Vieden je super blizko.

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          hudino nato, že po väčšinu jázd na tú nabíjačku nemusíš a tých 25 minút ušetríš za mesiac 20x, pričom to nie je 25 minút, lebo môže byť pokazená, obsadená, ...

          Áno, pri dlhom výlete nad 1000 km už ide len o rýchlosť nabíjania, ale pri bežných výletoch do 400 km človek nič nerieši, vždy si nabije doma - bez čakania. Proste sadnem do auta a prídem kde chcem a vrátim sa. Je to veľký rozdiel ísť niekam na otočku a nemusieť sa starať kde nabijem. Mesačne robím 3000 km a nabíjam 2 až 3 krát do mesiaca na rýchlonabíjačke. Na Ioniq-u som poznal všetky obchody v nákupných centrách a to nehovorím o zime v mraze, kedy bol dialničný dojazd o tretinu menší.

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Statisticky je pocet ludi ktori cestuju pravidelne 400km zanedbatelny... pre tu vzorku su tu samozrejme vhodnejsie auta ale cisla nepustia. Pre priemerneho obcana ma aj stary Ioniq este masivnu rezervu dojazdu a tych 20 minut na nabijacke asi ozelie nejeden vodic ak moze usetrit 20k€. Najma ti starsi so slabsimi mechurmi 😁

        • hudino
          hudino komentoval
          Upraviť komentár
          Miroslav Rojko ja to plne chapem, a ak by som jazdil ako ty 40 tis.km rocne po dialniciach, tak si kupim TM3 tam je to jasne. Ale kto ma EV ako druhe auto tak stary Ioniq je super volba -> v pripade nutnosti s nim totiz dojdes kam chces a celkom rychlo.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Presne tak. Ja mám napríklad Fiatku 500e ako druhé auto k Tesle. Nemá DC nabíjanie takze je to auto na jazdy “okolo komína” ale z dojazdom 130-200 km (podľa počasia) je to super auto do mesta. Len keby tie ceny klesli aby ľudia mohli povymieňať spalovaky čo na nich chodia do roboty .
      • milan84
        Senior Member
        • Jun 2015
        • 853
        •   

        Ioniq je na pol ceste k novemu majitelovi. Este sme dali poziadavku na zlavu z ceny kvoli dvom kozmetickym drobnostiam a rano maju volat.

        Ale mam otazku. Asi som uz dlho Ioniq nesoferoval. Jeho zvuk pri rozbiehani (motor? invertor?) je podobne hlasny ako Leaf I ??? Pri spustenych oknach v meste ho pocut. Normalne?

        Niekto z majitelov: ma ioniq v TP aj 15" disky? plechace na zimu...?
        Naposledy upravené milan84; 27-08-2020, 20:34.

        Komentár


        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Nie a nie. Aspon ten co sme mali vo firme bol pri rozbiehani uplne tichy. Jediny zvuk co vydaval bolo vrcanie klimy/TC ak bolo zapnute kurenie/chladenie. A v TP mal len R16.

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          fuha. Ku tym gumam vdaka, vyriesene.
          Za ten zvuk si ma zneistil. Auto ma 2,5r 30000km....ved tomu nic nemoze byt. Idem googlit na YT nejake videa s ioniqom.
          Miroslav Rojko ty ako sveta skuseny a byvaly majitel si o tom co myslis?

        • Peter A
          Peter A komentoval
          Upraviť komentár
          Ja som pri skusobnej jazde na dvoch roznych autach zistil ze je dost hlucny pravdepodobne pneumatiky a preto som sa nakoniec rozhodol pre Leaf I

        • EV_Future
          EV_Future komentoval
          Upraviť komentár
          ak ma zapnuty VESS, tak ho bude pocut
          Ja som nedavno kupil v CR Ioniq v Ultimate verzii za 16000 bez DPH, najazd iba 23-tisic km, priamo od Hyundai Nosovice (predvadzacie auto co chodilo po vystavach). Fantasticka kupa, strasne si to auto uzivam, dokonca ma bavi jazdenie s nim viac ako s e-Niro. Oproti Niru nie je v Ioniqu takmer vobec pocut zvuk motora/invertora. iba pri prudkom zrychleni je tam taky maly naznak zvuku, ale rychlo zmizne. Takisto aerodymanicky je to auto neporovnatelne, Niro je krabica, v ktorej pri vyssej rychlosti dost pocut obtekanie vzduchu, Ioniq je aj z tohto pohladu uplne tichy. Iba pneumatiky su hlucnejsie v Ioniqu ako v Nire, ale to je tiez mozno zaapricinene tym, ze tie na mojom aute mam Hankooky s oficialnou hodnotou 72 dB a na Nire mam Micheliny s 69 dB. Na zimu si kupim pre Ioniq tiez tiche pneumatiky, mozno sa to zlepsi.

        • hudino
          hudino komentoval
          Upraviť komentár
          EV_Future, tak tu kupu ti zavidim. To auto si ale asi nenasiel na oficialnych predajnych kanaloch ze?

        • EV_Future
          EV_Future komentoval
          Upraviť komentár
          hudino nasiel, trochu zle som sa vyjadril - predaval sa na AAA auto, kam ho priniesli z Hyundai-u v Nosoviciach. Predavali sa 2 kusy, ja som vzal tmavooranzovy, okrem neho este bol v ponuke aj modry. Obidva sa predali velmi rychlo (niet divu pri tej cene), ja som reagoval hned v ten den ako sa objavil inzerat, na druhy den som uz bol v Ostrave omrknut a po skusobnej jazde som ho hned kupil. Ten modry bol predany myslim o nejake 3 dni neskor, bol aj drahsi o nejakych 1500 EUR (hoci mal vyssi najazd a na pohlad bol v horsom stave, mal na viacerych miestach poskodeny lak v prednej casti od kamienkov).

          Edit: este pre doplnenie, auta mali na sebe nalepky od Hyundai, zatial som ich este nedal dole, celkom sa mi pacia a aspon to auto viac puta pozornost
          Tu je video mojho auta: https://www.youtube.com/watch?v=O55u6KbFh_g
          Naposledy upravené EV_Future; 28-08-2020, 10:09.

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          ten, ktory som nasiel pre brata sme zjednali na 18400 s danou (sukr.osoba) a okrem kozenych sedaciek a stresneho okna je tam vsetko.
          Po mojom Leafe je to uz druha osvedcena cesta ako kupit vyhodne EV. Vieden je velka, bohata a firmy, od ktorych som kupoval boli naklonene k znacnemu zlacnovaniu.
          Nemozem si stazovat, asi by som po tychto skusenostiach uz do kupy od sukromnej osoby nesiel. Hlavne, ked vidim tie inzerovane ceny )))

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          milan, Ioniq som mal čo sa týka motora úplne tichý. Tam pri jazde nepočuť žiadne také pískanie ako pre Leafe. Mal som nabehaných 45 tisíc, keď som ho posunul ďalej a jazdil tichúčko. Ak nebol zavretý deklík kufra, troška bolo počuť odvaľovanie zadných kolies.
      • milan84
        Senior Member
        • Jun 2015
        • 853
        •   

        neviem sa dopatrat, kde ma ioniq vyrazene na karoserii VIN kvoli KO ?
        Nie pod sklom a nie stitok na stlpiku. Leaf to ma pod krytom torpeda stieracov, ale hyundai ???

        Komentár


        • Roman-ba
          Roman-ba komentoval
          Upraviť komentár
          Netráp sa tým, na KO to nájdu. A ak máš COC certifikát, tam by to malo byť napísané.

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          COC samozrejme je i ked rakuske. Vychadzam zo skusenosti, ked na STK ani na Leafe netusili kde to hladat. To iste na elektrickej eNVčke....

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Korejci to zvyknu vyrazat do podlahy pod sedackou vodica... daj sedacku uplne dozadu a mrkni tam. Ak tam su elektricke sedacky tak pozri pod spolujazdca. Treba odklopit trosku tapacir/koberec, je tam taka chlopna.
          Naposledy upravené Wilo; 08-09-2020, 18:14.

        • Martin Dravecký
          Martin Dravecký komentoval
          Upraviť komentár
          Ja mám VIN na Ioniqu PHEV 2017 vyrazené pod sklom na strane vodiča (vidno ho zvonku)

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          treba vyrazene VIN. nie len nalepku, stitok alebo cokolvek inde.
          V pripade auta s mechanickymi sedackami je to po odsunuti spolujazdcovho celkom dozadu. Ukaze sa na kusku okienko v koberci. Treba ho odklopit.
      • nick81
        Senior Member
        • Nov 2019
        • 534

        Enirodashboard už vďaka SKolja funguje aj na Ioniq BEV. Inštaluje sa zo štd.repozitára, len sa v menu vyberie Ioniq https://github.com/nickn17/enirodashboard

        Ešte pridám zvyšných 8 teplôt bat.modulov (zatiaľ sú len prvé 4).
        A chýba už len 12V - AUX % a AUX ampére.

        Neviete prosím poradiť, kde to AUX% získať? Lebo VMCU na príkaz 2102 vráti toto .. a sú tam na tých pozíciách nuly.

        eNiro
        6102F8FFFC000101000000931CC77F4C39040BE09BA7385D8158832175000001010100000007000000
        Ioniq
        6102FF80000001010000009315B2888D390B08618B683900000000

        V https://github.com/JejuSoul/OBD-PIDs...EV%20-%2028kWh AUX % popísané nie je nikde.

        Komentár

        Pracuje...
        X