Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • SKolja
    Member
    • Dec 2018
    • 244
    •      

    No ja som po tvojom prispevku vytiahol ten kabel z krabice a vyskusal a zistil som ze tiez mam kabel vyvedeny opacnym smerom. Vobec ma to nenapadlo kontrolovat :-( Nastastie to bol predvianocny nakup, tak som ho vratil nazad ;-)
    Zatial som nasiel iba jeden predlzovak kde je vydeny kabel do spravnej strany: https://www.amazon.de/Verl%C3%A4nger...l%C3%A4ngerung
    Ale predpokladam ze to tam nebude pasovat koli velkosti konektora. Este som sa nedostal k objednaniu, ak na nieco narazis tak sa ozvi.

    Komentár

    • Komat44
      Member
      • Jan 2018
      • 87

      Ma niekto na ioniqu za sebou uz update na tento firmware? Priznam sa mi nechce sa mi to cele prekladat, takze sumar- vylepsenie mimo ine v Live update nabijaciek (netusim odkial taha data a ci u nas funguje), LIVE parkovanie a dopr. zapchy (dtto), vylepsene kurenie, nove moznosti v nastaveniach zvuku atd..

      This firmware has new features:
      - LIVE charging stations (search in "near your position", "near destination", "near center" [of a city], "near cursor") with partial availability display and filter option by connection type
      - LIVE parking (option: "off the road" and "on the road") with cost display
      - Display of LIVE delays in the Navi
      - Heating: After the first test, the heater seems to warm up faster than the previous versions. When the vehicle was switched on, around 700W were immediately invested in the heater despite "driver only". After 60 seconds it was already 3.6kW. How the actual improvement turns out needs further investigation.
      - Bluetooth: Switching between different Bluetooth devices via icon possible
      - Telephony: Switching on a temporary private mode possible (hiding all synchronized contacts and call lists) - Audio settings: new graph for top view visualization, display of fader and balance values ​​(e.g., H-2 L-R)

      Komentár

      • Komat44
        Member
        • Jan 2018
        • 87

        Tak a zjavilo sa nam dalsie skryte menu, vstup tentokrat cez infotainment system ktorym sa da dostat do o celeho systemu ioniqu, beziaceho na baze androidu verzia 4.3, s uloznym volnym priestorom cca 1.38 gb, napr na nahranie novych aplikacii? Zvlastnostou je vstup cez PIN ktory je vzdy aktualny cas na hodinach ioniqu

        https://youtu.be/_Ym1BLPJ_Kg

        A k tomu navod ako sa na systeme kia/hyundai nahravaju nove aplikacie (youtube, radio, TV.. ?). Druhy link je podla prizvuku rus, tak tu je to na vlastne riziko dvojnasobne 😉

        https://youtu.be/4y2A9SLDBh0

        od toho rusa este jedno video- navod ako sa dostat naspat na factory reset (je to v rustine, to sa mi uz fakt nechce prekladat 😜) keby sa nieco zblblo. Otazka je ci tie instalacie aplikacii vobec ioniq zvlada..

        https://youtu.be/MmJOSUUyB3Y
        Naposledy upravené Komat44; 02-02-2019, 22:34. Dôvod: Doplneny treti link..

        Komentár


        • Komat44
          Komat44 komentoval
          Upraviť komentár
          Majitel ioniqu v spanielsku potvrdzuje funkcnost:

          “YouTube and Spotify tested and working perfectly... The second video is very clear and everything works as expected
          My android version is 4.2.2 BTW”

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Dobry nalez

          Nech sa ale vykaslu na updaty, ktore su vacsine ludom zbytocne, a nech radsej umoznia prakticke veci ako nastavenie maximalneho SOC, montaz/aktivacia BlueLink pre EU Ioniqy, ukazovatel nabijacieho vykonu atd.

          Tie skryte menu detto, uz vieme o dvoch, ale prinos ziadny V kazdom pripade by bolo zaujimave skusit tam nainstalovat napr Waze. Ktovie, ci by to fachcilo, ak by si tahalo data cez mobil.

        • hudino
          hudino komentoval
          Upraviť komentár
          ved to vsetko fachci cez Android auto.... jedina vec ze sa musi mobil napojit na do USB (a u Apple ani to nie), ale to je prkotina, aj tak tam vacsina z nas vozi kabel neustale zastrceny..., ja si prave uzivam Google maps (moc Waze nemusim), to mi setri kazdy den kopu minut cestou do prace, ked dopredu viem kde co je zapchate, spotify alebo podcast... bohuzial len to ozvucenie v Soule je slabota, ale to vyriesim

        • Komat44
          Komat44 komentoval
          Upraviť komentár
          Ioniq Waze ti ide predsa cez apple car play alebo android auto. Ale podla vsetkeho to pojde cez toto nainstalovat priamo. Ale napr ked tam dostenem youtube tak sa decka potesia 😃
          Nie som androidista ale z tych ruskych videi som pochopil ze sa da nainstalovat akykolvek subor s priponou .apk ( to je asi aplikacia v androide???) okrem niecoho co chlapil nazyva Launcher co neviem presne co by to malo byt 🤔
          hudino cez AA ti ide aj youtube? To apple carplay nedovoli 😢
          Naposledy upravené Komat44; 02-02-2019, 23:29.

        • Komat44
          Komat44 komentoval
          Upraviť komentár
          Otestovane, vsetko ide podla toho druheho videa od toho rusa Pavla z moskvy. Niekedy trva kym sa clovek preklika do toho skryteho menu, treba len skusat cez nastavenia screensavera a naspat von, kym sa to nepodari. Cvicne som nahral youtube od toho Pavla plus dve veci co som si stiahol- nejaky sach a tiez magio go kedze mam telku od nich. Nakolko murphyho zakony platia tak to magio go urcite vyuzijem ked nebudem doma a nasi hokejisti budu v maji (zase raz) uporne bojovat o zachranu na MS (tento rok to hadam este s Velkou Britaniou daju). V podstate tymto clovek ziska plny pristup na android tablet a moze si tam nahrat co chce. Akurat pre tych co su zvyknuti na ios system- pripravte sa ze ten android je pomalyyyyyy 😳

        • Maco7
          Maco7 komentoval
          Upraviť komentár
          Komat44 Myslis ze to pojde aj na Konu EV? Skusal som to cez ten screensaver ale nejde mi to . 7x tuknut pod tie vybery hodin . Ci treba mat nastartovane auto? Alebo?

        • Komat44
          Komat44 komentoval
          Upraviť komentár
          Maco7 myslim ze by malo, ide to krizom krazom na vela modelov Kia aj Hyundai. mne to trvalo dost dlho kym som sa tam prvy krat dostal, potom to uz bolo lepsie. practice makes perfect neviem presne ci som to skusal pri vypnutom, ale urcite mi to slo pri zapnutom/nastartovanom aute..
          aky mas firmware verziu - resp. z akeho datumu? ja mam ioniq v.170920, cize z 20.septembra 2017. ak budes niekedy v BA, daj vediet, mozeme skusit sa niekde stretnut a skusim to, ak to dovedy nerozbehnes.
          Naposledy upravené Komat44; 03-02-2019, 19:37.

        • Maco7
          Maco7 komentoval
          Upraviť komentár
          Komat44 Mam konu ev, firmware 180308 . Prave sedim v aute a skusam to

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          launcher je aplikácia, ktorá vytvára prostredie androidu - spúštacie ikony, obrazovky,..., preto to neodporúča inštalovať, lebo by to nahradilo hyundai launcher - nespustí sa Vám úvodná obrazovka

          zaujímavá je informácia, že to beží na android 4 - to by som sa pomaly začal báť pripájať sa na Wifi s autom

          android jadro vysvetľuje, prečo to bezproblémovo číta hocijaké USB kľúče a formáty hudby narozdiel od Nissanu, ktorý bude mať navigáciu buď na starom Windows CE alebo niečom podobnom

          Ale keď vidím čo všetko treba robiť pre spustenie aplikácii (cez nejaký program na shortcuty, audio selektor pre zvuk atď.) a ešte neviem ako výkonný hardvér to nebude, kde to beží (youtube aj vlc mal v nejakej lite verzii), pripadá mi omnoho lepšie (pohodlnšie aj bezpečnejšie) riešenie upravené android auto v mobile, ktoré má hack-om povolené všetky tieto aplikáce okrem oficiálne podporovaných a do infotainmentu sa prenášajú len obrazovky z mobilu s nejakou aktuálnou verziou androidu

        • Komat44
          Komat44 komentoval
          Upraviť komentár
          Maco7 kdesi som cital ze od 2018 urobil hyundai vo firmwaroch zmeny tak uvidis ci ti to pojde
          Miroslav Rojko to trapenie je len prvykrat pri instalacii (hacku 😉). Potom to uz normalne spustas cez ikonu v tom novom pridanom menu Easy Touch. Vlc player neviem, ale youtube bol plnohodnotny, aj ked pise ze ma nejaku lite verziu. Co sa tyka rychlosti resp. pomalosti to je fakt, ale to je skor dane android prostredim na “tablete” hyundaiu.

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Komat44 Ano viem, ze to ide cez Apple Car Play, ale su chvile, ked nechcem mat telefon spojeny s autom, a tu by som uvital moznost mat Waze priamo v Ioniqu. Instalacia appky takymto sposobom by mohla byt prave to, co hladam
      • Komat44
        Member
        • Jan 2018
        • 87

        Na apkpure.com je okrem miliardy aplikacii aj najnovsia verzia easy touch v4.6.3, neporovnatelne rychlejsia stabilnejsia a prehladnejsia ako ta co pouzil ten pavel v moskve. Ioniq - waze ide takisto, chalanisko v spanielsku to rozbehal bez problemov. Fakt si myslim ze tam spustis cokolvek co je na android tablet s priponou .apk

        Komentár

        • Komat44
          Member
          • Jan 2018
          • 87

          Varovanie pre tych ktori cokolvek nainstaluju do skryteho android menu- ak potom budete chciet spravit update firmware auta, MUSITE najprv spravit factory reset inac si zablokujete cele auto!!! Ja sa z toho fakt vytesujem, zvlast z novej rychlej verzie ale toto je asi dobre vediet 😉

          Komentár


          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Obdivujem odvahu vsetkych, co si do auta s OS Android cokolvek sami doinstaluju. A este viac odvahu Hyundai ze to dovolia.
            To nemoze dopadnut dobre... Dufam, ze nie som dobrym prorokom.

          • Ioniq
            Ioniq komentoval
            Upraviť komentár
            Ako zaryty Applak mam osobne panicky strach z akehokolvek Androidu Par mi ich nutene cez ruky preslo, od starsich az po novsie, a vzdy to bola hroza, oslavoval som den, kedy som sa mohol toho pristroja zbavit. Cakam na dalsie reakcie a skusenosti ludi, ale tiez mam blby pocit, ze to je casovana bomba :-/
        • Miroslav Rojko
          Senior Member
          • Nov 2016
          • 1311
          •   

          Môj názor je to tiež. A to sa programovaním a občas aj hackovaním živím. Odkedy viem že je to na starom Androide, tak Wifi už len vlastná, žiadne hotspoty na pumpách alebo nabijackach.
          [priezvisko]@me.com

          Komentár

          • curgali
            Member
            • Jul 2014
            • 310
            •   

            Nedavno tu Peterka rozprudil diskusiu o tom, že technologia PHEV v Ioniqu nekuri v zime na elektriku, ale zapína spalovací motor a dal jej mínusku. Tak dnes som sa stretol s jedným známym, ktorý má Opel Amperu a hodili sme reč. Tak Ampera možno ako jediný PHEV kúri v zime elektrikou a samozrejme znižuje tým pádom dojazd. Ukázal mi aj palubný počítač. Mal najazdené 50.000 km s celkovou priemernou spotrebou benzinu len 1,6 l/100km.!!...neuveritelne. On jazdi viac na elektrinu ako na benzín. Je skoro čistý elektromobilista.

            Komentár


            • dango
              dango komentoval
              Upraviť komentár
              ja som zase opacneho nazoru, nech PHEV kuri benzinom, elektrinu nech si necha na pohon. V litri benzinu je predsa 10kWh tepla, preco to nevyuzit?

            • Ioniq
              Ioniq komentoval
              Upraviť komentár
              Problem je ten, ze na to, aby spalovak zacal v zime efektivne kurit, potrebuje prejst aspon 5-10km (v zavislosti od rychlosti auta, mrazu, atd.), pripadne bezat na volnobehu aspon tych 10 minut, kym sa zahreje motor. Ked ides na elektrinu, ICE motor je vypnuty a nekuris. Ked ho zapnes, sice budes kurit, ale uz potom zase nejazdis na elektriku ale na benzin, a zbytocne tahas so sebou nevyuzitych 200kg elektroniky a baterii. Cize bud ti je teplo ale mas spalovak, alebo si ekolog a je ti zima To je cela absurdita PHEV, v aktualnej podobe je to hrozne. A v zime to mas pomaly cisty spalovak.

            • dango
              dango komentoval
              Upraviť komentár
              a este naviac sa trtosis s nabijanim kvoli trapnym 40km... PHEV urcite nie, bud Toyota hybrid alebo ciste elektro.

            • 1fisker
              1fisker komentoval
              Upraviť komentár
              Opel Ampera nie je jediný PHEV, ktorý kúri elektrikou , môžete 3x hádať, ktoré je konštrukčne podobné. Raz, dva, tri....

            • juks
              juks komentoval
              Upraviť komentár
              Aj i8 kuri elektrinou, no ma tak malu bateriu, ze vela toho nenakuri bez toho aby sa nespustil spalovaci motor. U fiskera to bude zrejme podobne.
          • SKolja
            Member
            • Dec 2018
            • 244
            •      

            Toto je len dosledok toho ze google razi na svojom Android Auto cestu kompletnej kontroly toho co uzivatel moze a nemoze. Keby bolo povolene screen mirroring z telefonu, tak niko nenapadne rypat sa v softveri nainstalovanom priamo v aute.

            Komentár

            • Miroslav Rojko
              Senior Member
              • Nov 2016
              • 1311
              •   

              Bál som sa zaraďiť spiatočku za jazdy, tu to chlapík skúšal a aj ďalšie veci:
               
              [priezvisko]@me.com

              Komentár


              • juks
                juks komentoval
                Upraviť komentár
                Mal by si u teba vyskusat mechanicke odomknutie zamkov t2 konektora - jemu sa to nepodarilo.

              • head
                head komentoval
                Upraviť komentár
                Treba naraz potiahnut lanko na uvolnenie a aj nabijaci kabel. Spominaju to aj dole v komentaroch. Inac je to pekny fail. Zevraj to je v manualy, ale ani chlapik v servise o tom nevedel a prisli sme na to nahodou. Btw. Daval som kvoli tomu odtahovat auto, lebo som nevedel uvolnit kabel ked sa mi pokazil zamok.

              • Ioniq
                Ioniq komentoval
                Upraviť komentár
                Prave kvoli tomu bola ta zvolavacka, prve kusy tym trpeli. Mne sa to stalo 3x, ale vzdy stacilo zamknut auto (dialkovym, nie keyless na klucke), pockat 2 minuty, a nasledne zase odomknut (znova dialkovym, nie klucka). Konektor sa uvolnil. Cez keyless to nefungovalo.

              • head
                head komentoval
                Upraviť komentár
                Ak sa ti zamkne nabijaci kabel a potrebujes ho uvolnit, tak nemusis zamknut/odomknut, ani cakat dve minuty, ale staci stlacit gombik na odomknutie co je zvnutra na dverach vodica. Vtedy sa to na 10 sekund (alebo tak nejak) odomkne okamzite. Kazdopadne ja som mal auto v servise preto, lebo ten zamok na kabel sa pokazil uplne. Kazdopadne keby to nudzove otvorenie bolo menej blbe, tak by som kabel vedel vytiahnut hned a odsoferovat do servisu. Takto si Hyundai zaplatil odtahovku.
            • SKolja
              Member
              • Dec 2018
              • 244
              •      

              Pani, mala otazka na audio system. Mozno je to mojimi usami, ale zvuk audia Infinity mi pride pri nizkej hlasitosti dost plochy a zacina sa prebudzat az v druhej polivici hlasitosti. V poslednej tretine je to uz celkom ciste (ale hlucne). V druhom aute mam Bose a tam to hra aj pri nimimalnej hlasitosti plne spektrum.
              Je to len moj subjektivny pohlad (pripadne nieco blbe s audiom) ale to je standartna "vlastnost" tohto audiosystemu?

              Komentár


              • Ioniq
                Ioniq komentoval
                Upraviť komentár
                Standard, podla mna tie Hyundaiovske audio systemy Infinity aj Krell stoja za staru backoru Ten Lexicon co davaju do Genesisu je o niekolko kategorii vyssie. Paradoxne Hyundai podporuje bezstratovy format .flac ale schopnosti toho audio systemu to ani nevedia vyuzit. Horsie alebo porovnatelne zalostne audio z toho co som mal alebo kde som sedel, som pocul uz len v BMW (starsi stredny Harmann Kardon), Nissane (Bose) a Tesle (Standard aj Premium, tam ani neviem co davaju). Tu strednu a nizsiu kategoriu vozidiel moc napocuvanu nemam. MarkLevinson v Lexuse, BangOlufssen v Audi aj BMW, Bose v Audi aj stary Individual co davali do E-ckovych BMW pred 20 rokmi su zvukovo uplne inde. Ale tak beriem to tak, ze Hyundai je lacna znacka tak necakam zazraky, nastastie je to audio bez priplatku...

              • Jiri GrandPa
                Jiri GrandPa komentoval
                Upraviť komentár
                Neboj nic, po 50ke uz ten rozdiel nebudes pocut

              • Ioniq
                Ioniq komentoval
                Upraviť komentár
                Jiri GrandPa 😂😂😂
            • Ioniq
              Member
              • Jan 2017
              • 364

              Rakusky Hyundai ponúka k Ioniqu univerzalnu nabijaciu karticku Hyundai E-Ladekarte. Platna udajne v celej Europe s dvoma variantami:

              A) gratis bez poplatku
              DC do 50kW 0,40€/min
              AC do 11kW 0,035€/min

              B) poplatok 5€ mesacne a viazanost 12 mesiacov
              DC do 50kW 0,30€/min
              AC do 11kW 0,025€/min

              Je to sice minutova tarifikacia, na ktoru su Rakusania z nejakeho dovodu zatazeni, ale je to vyhodnejsie ako Smatrics. A Hyundai zjavne predbehol aj Audi, ktore o tom uz dlho rozprava, ale stale nevie povedat, kedy to bude

              Len rozmyslam, preco take nieco nemame stale na Slovensku. Mame tu “AZ” dvoch poskytovatelov nabijania a stale sa tvaria, ze toho druheho nepoznaju. A zastupenia automobiliek nevyzeraju, ze by v tejto oblasti vyvyjali akukolvek aktivitu. V Rakusku nie je problem spojit Smatrics, Wien Energy, Energie Burgenland a EVN a do toho hodit este celu Europu.

              https://www.hyundai.at/Innovation/Hy...Ladekarte.aspx

              Komentár

              • SKolja
                Member
                • Dec 2018
                • 244
                •      

                V rakusku pouzivam (ako backup k domacemu nabijaniu) apku Nextcharge, po prvom platenom pouziti poslu domov aj kartu aby clovek mohol tankovat aj offline, ceny rapid charge su lepsie ako v tejto Huyndai ponuke. Nemusi byt zlinkovana s kreditkou, da sa aj dobit kreditom. Pokryva v podstate celu zapadnu europu (neskusal som este).
                https://nextcharge.network/

                Komentár


                • 1fisker
                  1fisker komentoval
                  Upraviť komentár
                  Na ich stránke som nenašiel mapu

                • Teq
                  Teq komentoval
                  Upraviť komentár
                  1fisker ani ja som nemohol, ale dogooglil som sa...
                  https://goelectricstations.com/map-c...-stations.html

                  zaujmave, ze to nemaju na stranke.

                  Zaregistroval som sa a kupil si 20e kredit aby mi poslali kartu, v lete ideme do Talianska a nextcharge tam podporuje enel nabijacky, cize budem mat RFID kartu ako alternativu ku enel appke, ktora nemusi ist (a mal by som velky problem)
                  Plus pokryva vela ostatnych nabijaciek v rakusku okrem Smatrics (ktorych kartu mam) co som rad, lebo sa mi nechcelo riesit ze mi nejde wien energie karta a ze nemam kelag alebo enerrgie burgenland, alebo EVN kartu...takze spokojnost, vdaka SKolja za tip

                • 1fisker
                  1fisker komentoval
                  Upraviť komentár
                  Tá mapa je nanič. Na území Slovenska sa tam pri staniciach píše, že "free charge", čo nie je pravda, lebo väčšina staníc na hoteloch a penziónoch je viazaná len pre ubytovaných hostí.
                  Takže, ak sú takéto neúplné informácie aj o nabíjačkách v iných krajinách, nedá sa na to spoliehať.

                • Teq
                  Teq komentoval
                  Upraviť komentár
                  typ2 som nepozeral, iba chademo a ma to by hlavne pre zapadnu europu
              • SKolja
                Member
                • Dec 2018
                • 244
                •      

                Pôvodne zverejnené od 1fisker Pozrieť príspevky
                Tá mapa je nanič. Na území Slovenska sa tam pri staniciach píše, že "free charge", čo nie je pravda, lebo väčšina staníc na hoteloch a penziónoch je viazaná len pre ubytovaných hostí.
                Takže, ak sú takéto neúplné informácie aj o nabíjačkách v iných krajinách, nedá sa na to spoliehať.
                Na slovensku nemaju zmluvu zo ziadnou sietou, preto aplikacia zobrazuje iba "free" stanice, pretoze na komercnych sa aj tak ich aplikacia ani karta neda pouzit. Zobrazuje to len stanice ktore podporuju + free. Suhlasim ze by tam mohli byt aj stanice konkurencie (a toto je na SK nepouzitelne a preto som pisal o rakusku), ale povedzme si kto by posielal svojich zakaznikov dobrovolne ku konkurencii.

                Komentár

                • Miroslav Rojko
                  Senior Member
                  • Nov 2016
                  • 1311
                  •   

                  Dnes som bol na prehliadke po 45000 km a zasa som bol milo prekvapený, aktualizovali mi software na najnovší a mám už tak ako som videl prvýkrát v KONE, live nabíjačky a parkoviská, čo je o moc aktuálnejšie ako priamo z máp. Tiež mám aktuálnu mapu. Keby niekto chcel čísla verzií, prikladám. Tiež sa dajú vyberať Bleutooth zariadenia priamo cez tlačítko v media, keď sedí v aute viac ľudí s telefónmi a striedavo si prehrávajú pesničky.
                  Naposledy upravené Miroslav Rojko; 15-04-2019, 17:41.
                  [priezvisko]@me.com

                  Komentár


                  • head
                    head komentoval
                    Upraviť komentár
                    Dve otazky:

                    1. Kde si bol v servise?
                    2. Da sa nastavit limit na nabijanie? Napr. ze nech sa nabijanie vypne pri 90%?

                  • Ioniq
                    Ioniq komentoval
                    Upraviť komentár
                    Ako tie Live funkcie pracuju? Je potrebne sparovanie s mobilom a datove pripojenie alebo ako to taha aktualne info? Je tam aj nieco ine nove?
                    Pri najblizsej navsteve budem musiet tiez poziadat o update.

                  • Peterka
                    Peterka komentoval
                    Upraviť komentár
                    Iba pripominam- treba ziadat aktualizaciu map. Pri ziadosti o upgrade firmware/software bude odpoved, ze ziaden nemaju k dispozicii :-D

                  • Miroslav Rojko
                    Miroslav Rojko komentoval
                    Upraviť komentár
                    Išiel som pozrieť, nemá to nastavenie konca nabíjania. Ale ako som čítal už viackrát, na Ioniq-u to nie je potrebné, nakoľko Ioniq má drahší druh baterky, kde to nevadí. Do Kony už dali LG Chem a tam je aj pokles rýchlosti nabíjania o 10% SOC skôr ako na Ioniq-u a tiež je už treba viac brať.

                  • head
                    head komentoval
                    Upraviť komentár
                    Peterka dik za tip, skusim to pri najblizsej servisnej prehliadke

                  • Ioniq
                    Ioniq komentoval
                    Upraviť komentár
                    Miroslav Rojko to je zaujimave. Drahsi druh baterky? V zmysle, ze by mala byt odolnejsia, a preto znasa take vysoke C pri nabijani? A tym padom by jej mali menej vadit nabitia nad 80% a statie? Pokial viem, Ioniq pouziva tiez LG Chem, ako aj Kona. Ak su drahsie, tak asi nejaka lepsia chemia 🤔

                  • head
                    head komentoval
                    Upraviť komentár
                    Ja tomu tiez neverim. Proste Hyundai odflakol SW na Ioniq a potom sa tu siria famy o tom ako sa baterka v Ioniqu moze bez problemov nabijat na 100%. Teda mozno je to OK, ale to sa asi nikdy nedozvieme .

                  • Miroslav Rojko
                    Miroslav Rojko komentoval
                    Upraviť komentár
                    Ioniq bohužiaľ sa mýliš, Ioniq nemá batérie od LG Chem. Nedám Ti to tu na podnose, ale ked si trochu pogoogliš, tak zistíš, že má baterky od menej známej firmy, ktoré sú práve o dosť drahšie ale zvládajú väčšie prúdy a kvôli cene ich nedávajú do Kony, e-Nira (kde sú LG Chem a SK Innovation).

                  • Miroslav Rojko
                    Miroslav Rojko komentoval
                    Upraviť komentár
                    head to myslíš vážne ? Ioniq má odfláknutý software ? To asi nejazdíš na iných elektromobiloch ...

                  • Ioniq
                    Ioniq komentoval
                    Upraviť komentár
                    No neviem, ale vsade pisu, ze Ioniq ma LG Chem, a celkom dost sa to prepieralo aj ked minuly rok stopli vyrobu.

                    https://cleantechnica.com/2018/08/12...n-with-demand/

                    http://m.theinvestor.co.kr/view.php?ud=20180529000476
                • Miroslav Rojko
                  Senior Member
                  • Nov 2016
                  • 1311
                  •   

                  Podľa čísla firmware mi našlo tieto zmeny:

                  This firmware has new features:
                  - LIVE charging stations (search in "near your position", "near destination", "near center" [of a city], "near cursor") with partial availability display and filter option by connection type
                  - LIVE parking (option: "off the road" and "on the road") with cost display
                  - Display of LIVE delays in the Navi
                  - Heating: After the first test, the heater seems to warm up faster than the previous versions. When the vehicle was switched on, around 700W were immediately invested in the heater despite "driver only". After 60 seconds it was already 3.6kW. How the actual improvement turns out needs further investigation.
                  - Bluetooth: Switching between different Bluetooth devices via icon possible
                  - Telephony: Switching on a temporary private mode possible (hiding all synchronized contacts and call lists)
                  - Audio settings: new graph for top view visualization, display of fader and balance values ​​(e.g., H-2 L-R)
                  ********
                  [priezvisko]@me.com

                  Komentár

                  Pracuje...
                  X