Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Komat44
    Member
    • Jan 2018
    • 87

    Neviem ci sa to tu niekedy rozoberalo, ale nenasiel som tak hadam nebudem nieco pisat duplicitne. Strasne sa mi nepaci na mojom ioniqu ten sedy predny plastovy dekel (ako jedna fakt z mala veci co mi na tom aute vadi). Neuvazovali ste niekto so streknutim alebo prefoliovanim? Nieco na sposob ako na obrazku? Bol som rozohdnuty ist cestou folie, ale v piatok som v jednej firme co to robi ostal smutny lebo biele folie co mali k dispozicii boli viditelne ine ako original biela ioniq farba tak by to asi moc kricalo. A pre zmenu sa bojim ako sa na tom plaste “chyti” biela farba ak by sa to striekalo (nehovoriac o tom ze ten kryt bude treba pri striekani asi demontovat?). Nejaky tip mozno na foliovacov co maju siroky vyber bielych folii? Alebo sa mam na to radsej vy...😜?

    Komentár


    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Mne sa to zo zaciatku tiez nepacilo, a po case som si na to tak zvykol, ze by mi to uz chybalo. Planoval som foliu ale nakoniec kaslem na to

    • Daliborko
      Daliborko komentoval
      Upraviť komentár
      Keď som Ioniq-a objednával, boli sme rozhodnutí, že ten čumák pôjde do čiernej farby. Ale keď som s ním prvý deň prišiel domov, tak moja manželka zrazu povedala, že jej sa to páči a bolo rozhodnuté Ale keď som dával robiť fólie na zadné okná, tak som sa informoval, že či by sa na tie sivé plasty dala dať čierna fólia. Povedal, že s predkom by problém nebol, ale do tých zadných plastov sa mu nechcelo ísť, lebo že tam sú príliš ostré hrany a časom by sa tá fólia trhala. Ale že nastriekať sa to na tie plasty dá.
      Inak môžeš vyskúšať Foliatec, fólia v spreji.
      Netreba nič demontovať, nestojí to veľa a kedykoľvek to vrátiš do pôvodného stavu

    • Peterka
      Peterka komentoval
      Upraviť komentár
      Bavili sme sa trochu na 13stej strane pri obrazku modreho. Niektorym ludom sa ta seda paci, mne to tiez kole oci, jedine na striebornom je to ako tak znesitelne. Na inych trhoch sa vraj da objednat aj vo farbe karoserie, u nas nie. Tiez som bol presvedceny, ze to bude prva vec, ktoru na svojom ciernom zmenim- videl som aj na nete ako vyzera cierny. Ale cas tak rychlo bezi, uz budem mat ioniq pomaly rok a stale na to nebol cas, ale ja som si nezvykol a vzdy ked vidim ioniq spredu si poviem, ze s tym uz musim nieco urobit....

    • Marcel Pavlík
      Marcel Pavlík komentoval
      Upraviť komentár
      https://plus.google.com/u/0/+MarkusHaselb%C3%B6ck
      už som sem tento odkaz dával, niekde ho má (čierny?) s výrezom pre logo "H" za ním je/sú senzor/y

    • Peterka
      Peterka komentoval
      Upraviť komentár
      Toto si asi myslel:
      https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=DGBzVfKuiWE

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      To je mile, ze niekde maju este aj stresne okno. V Slovenskom cenniku su priplatkove len metaliza a Premium Pack toto uz fakt nechapem, preco aj stresne okno je len pre vyvolene trhy. A pritom je to extra, z ktorej moze Hyundai vytlct viac penazi na akomkolvek trhu. Osobne by som si ho sice nedal, ale takyto krok je pre mna nepochopitelny.
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1314
    •   

     
    [priezvisko]@me.com

    Komentár

    • Peterka
      Member
      • May 2017
      • 196
      •      

      Opat dam trochu cisel, kedze myslim ze mi vysla zaujimava spotreba, zistil som to az doma- pocas jazdy som mal zobrazenu diagnosticku obrazovku s inymi parametrami.
      Vcera vecer som sa vracal z Podbanskeho do BA, teplota 24 stupnov- idealna, klimu som mal zapnutu cely cas s nastavenim na 22, ale zrejme velmi chladit nemusela.
      Vyrazal som s 86% SoC a bateria mala teplotu 18stupnov. Planoval som nabijat na ZSE Zvolen, waze mi ukazal najrychlejsiu cestu cez Certovicu. Aj tak ale tade islo dost vela aut, po par predbiehaniach som to vzdal a splynul s kolonou. Do Zvolena to bolo 114km a trvalo mi to 1:40, k nabijacke som dosiel s 50% SoC. Drobnu radost som mal, ked som na zjazde z Certovice videl pred sebou svietiace brzdove svetla spalovakov a mne pribudali kWh z rekuperacie. Nechal som na DC nabit na 94%, trvalo to 24 minut. Zostavalo mi prejst dialnicnych cca 190km, doteraz som to chodil dialnicnou 130tkou a na Zelenci dobil na dojazd domov. Vcera som ale isiel sam, tak som chcel skusit dojst az domov. Niekto tu pisal, ze tempomat robi "vacsiu spotrebu", skusil som metodu lahkou nohou rozbehnut na 120km/h, potom pri vypnutej rekuperacii nechat auto plachtit do cca 100 a znova jemne rozbehnut. Isiel som tak asi 50km, potom ma to prestalo bavit a dal som tempomat na 115.
      Pripajam obrazok z ciela- vysledok bol 301km za 4:14h, z toho bolo 38min statie- 25min na nabijacke a zvysok v dvoch "zapchach", za Certovicou aj na R1 opravovali cestu a to ma dost zdrzalo. Priemerna rychlost vysla na 82,5km/h- ale tu mi pocita z casu jazdy, cas statia sa ignoruje. Doma zostavalo 14,5% SoC, spotreboval som 39,4kWh a narekuperoval 6,7kWh. Vacsinou jazdim tuto trasu so spotrebou 12-13kWh/100km, vcerajsich 10,9 ma milo prekvapilo. Na obrazku dole je percentualne rozdelenie cesty podla (realnej) rychlosti, statie, mesto 1-50km/h, mimomesto 51-90, dialnica >91
      Edit: nabijanie vo Zvolene z 50 na 94%: stojan ukazal 14,1kWh odobratej a v baterii mi pribudlo 13,3 kWh

      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	PDB_BA.jpg Videní:	1 Veľkosť:84,2 KB ID:	27107
      Naposledy upravené Peterka; 13-08-2018, 18:04.

      Komentár


      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        Cauko, no prekonal si dost velke prevysenie, co robi dost na spotrebe. Moja skusenost zo ZV s 94% do TT pri 135/140tke s Ioniqom nedojdes (155km)
    • Daliborko
      Member
      • May 2017
      • 76
      •   

      Peterka, pekný výlet s ešte krajšou spotrebou. Ten výškový rozdiel hrá neskutočnú rolu. Ja som sa o tom presvedčil nedávno, keď som bol na návšteve na Orave. Ioniq-a som napichol na nabíjačku, nabíjanie začalo a viac som to neriešil. Bola búrka a vypadla elektrina, ale len na 1 fáze. A ako na potvoru nie tá, ktorou sme svietili v obývačke, takže si to nikto nevšimol. Večer, keď sme odchádzali, tak som mal 36% SoC a predo mnou cesta dlhá 100 km . Dojazd ukazovalo menší ako 80 km S hrčou v krku si hovorím, však je to dolu kopcom, snáď sa nejako dogúľam. Išiel som pomalšie, ako som zvyknutý, ale brzdou premávky som nebol (nemám to rád, keď niekto ide v obci 40, mimo 75 a preto to ani ja nerobím druhým). V obci 55 km/h a mimo obce 95 km/h (tachometrových) a diaľnica (v tomto prípade našťastie) na Orave nie je . Ale nepredbiehal som, rozbiehal som sa vlažnejšie a snažil som sa čo najviac plachtiť.
      Moje obavy sa ale rýchlo začali rozplývať. Prejdené km ubúdali rýchlejšie ako dojazd a čoskoro sa miska váh prehupla na stranu dojazdu .
      Nakoniec sme prišli domov s 10% SoC, prešli sme 101 km a výškový rozdiel bol 331 m. n. m. Palubný počítač ukazoval spotrebu 7,5 kWh / 100 km (fotka bola robená na druhý deň ráno )
      P.S.: Kiež by sa dalo ísť stále len dolu, to by mal Ioniq dojazd kľudne aj 350 km
      P.S.2: Ešte prikladám priemernú spotrebu v ten deň: 9,9 kWh/ 100 km (tam aj späť, plus ešte nejaké motanie po meste po ceste tam)
      Pripojené súbory
      Naposledy upravené Daliborko; 14-08-2018, 11:17.

      Komentár


      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Na tom krasne vidno, kolko energie tlacia spalovaky do diskov brzd.

      • Daliborko
        Daliborko komentoval
        Upraviť komentár
        Škoda, že nemám zaznamenanú spotrebu po ceste tam, ale keď budem vychádzať z toho priemeru 9,9 kWh/100 km, tak to vychádza na cca 12,5 kWh/100 km. Je pravda, že tam som išiel trošku rýchlejšie
    • Peterka
      Member
      • May 2017
      • 196
      •      

      V teme Novy Leaf sme sa bavili o spomalenom nabijani pri vysokych vonkajsich teplotach. Pozrel som data z mojej cesty 9.8. zo Stupavy na Podbanske a urobil z nich graf.
      Startoval som o 15:00, vonkajsia teplota bola 36°C a bateria mala 31,5. Prisiel som do TN, ale pri McD nabijal eUp a mal este 35min do konca, tak som isiel k OC Max, Tam nabijal cerveny Leaf 2 s SPZ TN.. myslel som, ze to je Oliverov, ale kym som zaparkoval, prisla k nemu pani a odisla. Nabijal som z 22 na 90%, teplota narastla z 34 na 44 stupnov. Zaujimave je, ze od 84% SoC, kedy bol uz nabijaci vykon iba 22kW zacala teplota baterie klesat- nemyslel som, ze to vzduchovo-ventilatorove chladenie je take ucinne. Dalsie dobitie som mal naplanovane na Tesco GW ZA, kedze to bolo z TN iba 80km, dovolil som si ist "ako so spalovakom"- 135km/h realnych- je to vidiet na grafe. Napriek tejto rychlosti a vonkajsej teplote 34 stupnov teplota baterie pocas jazdy klesla na 37, v ZA som nabijal iba 10minut, z 50 na 72% SoC, vykon 50kW za ten cas zohrial bateriu na 42 stupnov. Mal som este jednu neplanovanu zastavku na Salasi Krajinka pred RK a ked uz som tam bol, vyskusal som tamojsiu AC nabijacku- dala mi 6kW- max prud je 25A. Dosiel sa so mnou porozpravat chalan, co tu nabijacku vyrobil- povodne tam boli iba trojfazove zasuvky. Pridal tam jednoduchy EVSE modul z ceskeho webshopu a kedze mal 25A stykac, nastavil max prud na 25A a ze on na tom nabija Teslu. Nabijanie tak malym vykonom uz bateriu nezohrialo, vonku bolo aj o 19:30 este 29 stupnov. Cize aj take jednoduche "chladenie", ako je ventilator v otvore pod zadnym sedadlom ioniqu staci...
      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Stupava_Podbanske.jpg
Videní:	531
Veľkosť:140,1 KB
ID:	27193
      Pripojené súbory

      Komentár


      • curgali
        curgali komentoval
        Upraviť komentár
        V TN je len jeden červený Leaf 2 a to môj....používa ho aj moja partnerka. To bola ona, čo ťa pustila...😊
    • Peterka
      Member
      • May 2017
      • 196
      •      

      Dnes rano som nechal Ioniq v servise na druhu garancku- po 30k km. Na stene visel oznam o cene za hodinu servisnych prac: male auta 40€/h, velke 60€ a Ioniq electric 90€.
      Tak som zvedavy na vyslednu sumu...

      Komentár


      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Fúha. To akože keďže prídeš len veľmi malo krát tak ťa ozbíjame do zásoby?
        No pekne sa nám to vyfarbuje.

      • Daliborko
        Daliborko komentoval
        Upraviť komentár
        Tak to som aj ja zvedavý. To snáď nemyslia vážne Mne v máji účtovali pri garančke 27€/hod bez DPH a pri výmene čelného skla 30€/hod bez DPH. Ale asi záleží od pobočky.

      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        Fuha, to je podstatne navysenie... asi zistili, ze sa z garancky Ioniqa neda velmi zarobit. Nemile prekvapenie eventualne sa da cakat, ze vsetok servis na EV bude drahy, kedze je jednoduchsi a servis musi byt z niecoho ziskovy. Ale necakal som, ze to pochovaju takto skoro, ked stale ziju zo spalovakov a prave naklady na servis su jednou z hlavnych vyhod EV oproti spalovakom.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Ešte nám ostáva český servis, tam majú sadzby do 500 CZK a normohodiny rovnaké, ja som s inými značkami vždy chodil do CZ, len jedine, že electric nerobia všetci ale len vybrané servisy, takže blízko hraníc len Brno alebo Olomouc alebo Ostrava. Volal som tam a nemajú problém, garančku si môžete robiť aj u Hyundai v inom štáte. Napr. na Forda robia za tretinu ako u nás a čo mi hovoril z Hyundai, že aj k nim chodí veľa Slovákov.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Tiež treba uviesť, že zatiaľ čo Leaf má servisný interval 30 000 km, Ioniq len 15 000 km, takže už na tom získavajú zárobok dvakrát od nás, čo jazdíme normálne a nie len v nedeľu do kostola.
    • Ioniq
      Member
      • Jan 2017
      • 364

      Inac cez vikend som sa vracal z Tatier a som si na navigacii vsimol, ze uz je tam zakreslena skoro cela D1, aj usek od Ivachnovej az do MT. Si dali programatori mensi vylet do buducnosti o.O

      Komentár


      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Tiez som si to vsimol - aj na Leafe v mape z roku 2017 ale chvalabohu nenaviguje tam - asi sa da v datach oznacit cesta ako planovana. Ale obchvat Banoviec nad Bebravou, co uz par rokov stoji a je v prevadzke, do Leafa este nedorazil.
    • Peterka
      Member
      • May 2017
      • 196
      •      

      Myslim, ze cenu za normohodinu si urcuje servis, minule som bol v Autopolise Petrzalka a dnes som skusil Karireal na Galvaniho. Prehliadku karoserie mi robili znova- teda aspon podla faktury.
      Az na tu cenu som bol so servisom spokojny, auto mi umyli, nabili a dali aj nahradne vozidlo. K fakture pripojili aj zoznam toho, co by sa malo kontrolovat.

      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Ioniq30k.jpg
Videní:	567
Veľkosť:91,5 KB
ID:	27367Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	IoniqEV.jpg
Videní:	532
Veľkosť:97,0 KB
ID:	27368Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Cennik.jpg
Videní:	544
Veľkosť:68,1 KB
ID:	27369

      Komentár


      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        tak toto je ciste zderstvo a nic viac. Maximalne do oči bijuce. Snad je to ozaj len velmi zly pristup jedneho servisu a nie strategia Hyunai-u vsade. Napr. na Leaf alebo eNV200 je cca 1Nh (na Leaf tusim o par minut viac), pelovy filter za 28 a pripadne brzdovka. Hotovo. Do stovky. A to je v Anracar len kusok od tohto zdieracskeho hyundaiu. Osobne by som im taku sumu nezaplatil, ak by som vopred poznal tie Nh.

      • Peterka
        Peterka komentoval
        Upraviť komentár
        Ja som tu sadzbu zistil az ked som tam prisiel, mal som dohodnuty termin, tiez mi vsade tvrdia, ze nesmiem prekrocit ani o 1km a uz som mal blizko do 30000. Nabuduce to isti Auto Pola, ako napisal Miro... Takze aj Karireal treba s BEV Ioniqom obchadzat.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        A este dalsi pohlad : 225 € / 15000 km = 1,5 centa na kilometer.

        Nabijanid doma vychadza na 2 centy na km. Pri obcasnom nabijani na zdarma nabijackach (1/4 nabijani) vychadza to, ze sa mechanik pozrie na auto, drahsie ako cele nabijanie doma za servisny interval. A to je uz co povedat.
    • Miroslav Rojko
      Senior Member
      • Nov 2016
      • 1314
      •   

      Ja som riešil podobnú vec teraz a musím povedať, že tá Tvoja faktúra je čisté hulvátstvo a úžerníctvo, účtovať za prácu rovnakého mechanika s rovnakým vybavením v rovnakých priestoroch trojnásobok ako inde alebo aj u nich za iný model.

      Minulý rok v decembri som potreboval rýchly servis po 15000 a všade ma objednávali za 3 - 4 týždne po sviatkoch, lebo už nemajú čas (0,7 normohodiny na skásnutie za pripojenie diagnostiky a vypísanie faktúry). Nakoniec som zavolal do Auto Pola na Vajnorskej a zobrali ma na druhý deň, pohodový pán prijímací technik nemal s ničím problém a čudoval sa, že inde majú problém si nájsť necelú hodinu času a nechajú ma tri týždne čakať, lebo nájazd sa nemôže kvôli záruke prekročiť ani o 1 km. Obvolal som všetky bratislavské, senicu, trnavu, topolčany, žilinu, martin - proste všetko do 150 km, čo mi ostávalo do 15000 km.

      Teraz som riešil podobne - po 30000 km. Išiel som do Trenčína, zas zapotil, že za neviem koľko a ako majú plný dvor áut atď a neviem čo všetko a ja som sa už len usmieval. Keď videl, že mu nič na to nehovorím a len kľudne pozerám, že či mu ..., tak povedal, že budúci týždeň v pondelok ráno. Tak som spokojne išiel cez víkend do Tatier na Ioniqu, že nemusím nechávať viac ako 50 km do intervalu. Inak v TN odhadol prehliadku na menej ako 100 € (tiež mi hovoril o 1,5 hod. a karoséria 0,5 hod. + brzdová kvapalina a filter klímy), sadzbu majú niečo cez 30 na hodinu a normohodiny asi všade rovnako.

      Čo čert nechcel, v nedeľu večer pár km pred domom mi vletelo Mondeo z bočnej cesty - nedalo prednosť a rozbil mi kraj predného nárazníka a aj parkovací senzor a vypisuje mi výkričník - teda auto neprejde diagnostikou a neurobia mi prehliadku ako som sa dozvedel, dokedy auto neopravia. Bohužiaľ som obmedzený nájazdom, nemôžem ísť do BA, tak som sa snažil objednať u nich na termín.

      A teraz to príde - najbližší termín, kedy auto zoberú, je 8.október - až potom sa naň pozrú a objednajú diely, zas mi ukazovali plný dvor a potom kecy aká zlá poisťovňa. Ani tú hodinu času na odstrojenie nárazníka a spísanie, čo treba objednať, aby sa nečakalo potom, nie. Že na diely sa bude čakať tri týždne potom, aby som nerátal s opravou skôr ako do konco októbra (od 20. augusta). Socialistický prístup alebo aj ešte horší by som mal pomenovanie, úplná neochota, nezáujem o situáciu zákazníka. Samozrejme som dlhšie debatoval o termíne, argumentoval kratším časom opravy ako nejaké veľké búračky, taktiež rýchlejšími službami, ktoré by som čakal pri cene auta pomaly 40000€. TAKŽE PRE VŚETKÝCH - SERVIS MP AUTO TRENČíN AKO SOM SA UŽ DVA KRÁT PRESVEDČIL, TREBA OBCHÁDZAŤ ZĎALEKA.

      A dobrý záver? Samozrejme som zavolal do Auto Pola na Vajnorskej, že aj za cenu prekročenia limitu na servis to skúsim. Ochotný pán Kubovič zasa nesklamal, áno samozrejme pomôžeme, zajtra privezte. Dnes som auto na obed priviezol, hneď pozreli, prebrali (servisný som prekročil nakoniec len o 5 km), poobede som si v aute ešte niečo bol zobrať, už mi hovorili, že bol obhliadač poisťovne a auto je už obhliadnuté a pustia sa do roboty ( v TN mi povedali, že žiadny obhliadač k nim, musím si dať ja obhliadnuť a bez správy o obhliadke ani neprijmú do servisu). Diely na Ioniq že chodia do pár dní, tak že 2 týždne a auto bude opravené, prehliadka urobená (asi o dva mesiace skorej ako v TN). A to pritom nebolo kde zaparkovať, pred servisom plno áut na opravu. Tomu hovorím dva neporovnateľné prístupy a zasa ako som aj odporúčal v decembri - choďte na servis do Auto Pola, Vajnorská 89 a dajte zarobiť niekomu, kto sa správa ochotne, promtne a úplne opačne a naozja Vás milo zahreje pri srdci, že ešte sú aj normálni ľudia, ktorí nemajú len plno rečí ako prečo sa nedá skorej ako väčšina iných značkových servisov. Naozaj Vás nesklamú a určite nenaúčtujú 90 € za hodinu, myslím že tam majú 37,5€ na Ioniq Electric ako aj na iné vozy.
      [priezvisko]@me.com

      Komentár


      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        To je zaujimave s tym presvihnutim intervalu. Nehladal si v serviske, ci tam o tom nieco pisu? Bezne pri spalovakoch mavas toleranciu +-1500km a ani ked je viac nikto z toho nerobi vedu.
        Detto Nissan, mozno je to len ochotou personalu Anracar, kde vozime električky z firmy, ale tam sa tiez stovky km absolutne neriesia.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Riešil som to už minule a proste prešvihnúť nemôžeš ani o km. Nissan má 1500 km ešte nad limit povolené, hyundai ani km - tvrdili všetci servisáci. Ale ja som rozhodnutý, že ak mi pre 5 km niečo neuznajú, sa aj súdiť budem, nakoľko je to len ich chyba, že importér nedokáže tak sledovať svoje zmluvné servisy, aby stíhali autá robiť. Predsa nie je normálne čakať na opravu auta dva a pol mesiaca niekde (to už by sme boli ako Tesla vo Viedni).

      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        Ja som bol na obe servisky s presvihnutymi kilometrami (prva asi 15460km a druha dokonca 30890km), presne kvoli tomu, ze auto pouzivam vela a najblizsi termin mi dali v Autopolise v Petrzalke za dake 3 tyzdne. Ale nikdy nikto nic nefrflal ani zaruku mi nesekli kvoli tomu. Prave naopak, v Autopolise mi prijmaci technik tvrdil, ze NEMOZU urobit prehliadku skor ako prekrocim stanovene km (bol som tam na zvolavacke, do garancky mi chybalo 1300km tak reku ci to nemozu spachat naraz aby som tam nemusel chodit ako trulo). Nie nedalo sa. Ze im to neuzna importer potom. Rovnaku situaciu som zazil s Audi (Audi Centrum Lamac) a BMW (Autopalace Bratislava), nikde ma nechceli zobrat skor, a nikdy neprotestovali ani ked som mal o 1-2tis km viac. Zda sa, ze kazdy servis ma ine pravidla?

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Vidim, ze kazda znacka si najde svoje muchy... U Tesly je zaruka 4 roky aj keby som do servisu ani raz nepachol. Ale zase su dost vo Viedni busy, ale pri poruche predsa len do tyzdna-dvoch to spravia. Ked zoberiem, ze Miro musel s Ioniqom do Bratislavy, co je zhruba rovnako daleko ako pre mna do Linzu, tak to vyjde narovnako.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Ak máme byť presní, Jirko, tak ja to mám do Auto Pola presne 96 km po D1 a keď som dal vyrátať od Teba do Viedenského servisu (bral som stred obce, keďže neviem kde bývaš), tak je to 101 km po dialnici B4. A do Linz je to z okolia BA cez 280 km, takže to sa takto zrovnávať nedá. Ale mne to problém nerobí, lebo v BA som každý týždeň, aj dnes som vybavil ďalšie štyri veci okrem servisu.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Ja nemozem na Tesla servis vo Viedni zatial povedat krive slovo. Objednavanie na pravidelny servis je sice aj mesiac dopredu, no to mi nevadi. Zatial som bol 2x, po 20 a 40 tisic Vzdy som sa s nimi dohodol, ze ked pridem, daju mi inu teslu a zavolaju, ked bude moje auto hotove. No jedinu poruchu, co som mal riesili v podstate okamzite. (Zblbol softver centralneho displeja pri upgrade v garazi so slabim signalom, no auto bolo pojazdne) Najprv sa to snazili urobit na dialku, no o dve hodiny zavolali ze sa to na dialku neda a ci mozem doviest auto - tak som ho zaviezol a zobral druhu teslu od nich. Zavolali na druhy den, ze auto resetli, upgradovali, komplet otestovali a je v poriadku.
    • head
      Member
      • Oct 2017
      • 135

      Ioniq je super auto lebo je to BEV (co pre mna znamena vela), ale inac to ma svoje muchy. Jedna z nich je, ze mi stale resetuje nastavenie rekuperacie. Uz sa to tu riesilo a niektori ste napisali, ze Vam to fixli aktualizaciou firmware.

      Aby bolo jasne o com hovorim tak prikladam obr. 1. Nastavim si rekuperaciu na uroven 3 a pravidelne mi to zresetuje na uroven jedna. Niekedy po jednej jazde, niekedy po desiatich. Strasne mi to lezie na nervy, preto som sa tesil, ze sa to da fixnut aktualizaciou FW ako ste tu pisali. Avsak v dvoch servisoch (Hyundai Senica a Autopolis Panonska) mi povedali, ze to fixnut nevedia a ze mam najnovsi firware. Zevraj mam nove auto (kupene 11/2017) a zevraj na ten model nieje ziadna aktualizacia a v servise sa im to ani moc nechcelo riesit.

      Ti co to mate fixnute, mozete prosim pozriet aky mate FW? Kludne sem hodte aj fotku. Ja prikladam moju verziu (obr. 2). Vdaka.

      Komentár


      • Peterka
        Peterka komentoval
        Upraviť komentár
        Ja mam rovnaky FW (kupa v 9/2017) a tiez som sa neuspesne dozadoval aktualizacie- prednedavnom aj v Karireal- vraj v systeme pri mojom aute "nesvieti" ziadna zvolavacka ani moznost aktualizacie... napisal som dotaz importerovi, zatial bez odozvy. Za ten rok som si uz pomaly zvykol pri zacati jazdy dvakrat tuknut do laveho "padla", aby som mal najvyssiu rekuperaciu, tak sa mi najlepsie jazdi...

      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        Zascrolluj par stran spat, myslim ze tu aj screenshoty boli s novou verziou FW A ano fixne to tuto “amneziu”

      • head
        head komentoval
        Upraviť komentár
        Peterka Dik za info. Mne v Autopolise povedali, ze v Januari by mohol byt novy FW, ale to len tak servisak odhadol asi podla svojej intuicie. A ak aj bude, tak je otazka ci to fixne tento bug, alebo nie.

      • head
        head komentoval
        Upraviť komentár
        Ioniq dik za info. Nasiel som ze Komat44 ma novsi FW. Asi zoberiem fotky do servisu a pojdem sa ich opytat, ze WTF.

      • Daliborko
        Daliborko komentoval
        Upraviť komentár
        Ja mám Ioniq 10/2017 a FW taky istý. Ja počas jazdy mením úroveň rekup., takže vždy vypínam auto s inou úrovňou. Ale môžem to istú dobu sledovať, pred vypnutím nastavím rekup. na 3 a uvidíme...

      • head
        head komentoval
        Upraviť komentár
        Daliborko, predpokladam, ze rekuperaciu menis packami. Toto nastavenie asi neostane medzi jazdami. Ale mne sa jedna o defaultne nastavenie, cez menu, ktore sa mi pravidelne resetuje.
    • Ioniq
      Member
      • Jan 2017
      • 364

      Update FW je, dokonca uz treti. V Autopolise su neschopni, ja som sa tam pytal na FW update dakedy zaciatkom roka opakovane a stale tvrdili, ze ziaden nie je. Nakoniec mi to urobili kusok od hranic v Rakusku a update samozrejme je. Neviem ci Miro Rojko nespominal, ze mu to robili v Hyundai Auto Pola na Vajnorskej BA. Co som cital na nete, problemom tychto updatov je, ze diler ich musi stiahnut z nejakeho serveru priamo v Korei, a ide to dost pomaly, co sa vzhladom na velkost vela servisakom nechce. Druhy problem je ten, ze servis musi za pristup k updatu zaplatit, a to sa im predpokladam tiez nechce, tak radsej povedia, ze ziaden update neexistuje. Vela ludi v EU uz malo s takouto neochotou problem, riesili priamo cez importera a eventualne sa dostali k vysledku, len to “chvilku” trvalo. Hyundai dileri su lakomi a treba ich tlacit.

      Druha moznost je, ze si to vies urobit aj sam. Update sa da najst na nete, staci nahrat an SD kartu a spustit v aute aktualizaciu. Na YouTube su k tomu nejake videa. Jedina otazka je, ci to ma alebo nema vplyv na zaruku. Ale vzhladom na fakt, ze moznost aktualizovat FW je volne pristupna z menu, nerozumiem preco by kvoli tomu robili problemy. Ak nechcu ludi sa v tom vrtat, nech to skryju do servisneho menu.

      Update je minochodom fajn, okrem riesenia problemu so zabudanim obsahuje viacero vyladeni a tiez obsahuje nejaky fix priamo pre Slovensku navigaciu.

      Komentár


      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        To akoze oficialny servis musi platit za updaty, ked ich stiahne a zakaznik ich ma zadarmo? To by si servis urcite zapital daco od zakaznika.

      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        Mozno nemozu, neviem ake maju zmluvy s importerom.
    • Komat44
      Member
      • Jan 2018
      • 87

      Ano, mam tu istu verziu co ma aj Ioniq, cize z datumu 27.9.2017 ( poslendne cisla v tvare rok mesiac den). Update na pockanie bez problemov v autopolis na racianskej v Ba, mozno preto lebo som tak kupoval auto. Existuje uz aj novsia verzia z 25.1.2018, vid foto. Tu som este nepytal, na zahranicnych forach sa spekulovalo o nejakom vylepseni battery managementu, ale potom som na to zabudol tak netusim ake s tym mali ludia skusenosti.

      Komentár


      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        Hmm dik za tip, som si nevsimol ze uz 7 mesiacov je nova verzia :-o Budem musiet ist pootravovat dilera
    • head
      Member
      • Oct 2017
      • 135

      Mne technik tvrdil, ze ja mam novsiu verziu auta a je tam nieco ine a aj karta je tam 32GB namiesto 16GB co maju starsie verzie. A ze na starsiu verziu auta (04) update bol ale na moju (05) nieje. Ale to je jedno. Kazdopadne to je amaterizmus a v roku 2018 by uz vsetky automobilky mali fungovat ako Tesla a mat over the air update.

      Komentár

      • Peterka
        Member
        • May 2017
        • 196
        •      

        Ani cez SD kartu to nie je zlozite, ja som uz davno stiahol aktualizovanu verziu, ale zatial som sa na "samoaktualizaciu" neodhodlal:
        https://www.ioniqforum.com/forum/234...ev-home-2.html

        Komentár


        • head
          head komentoval
          Upraviť komentár
          Odkial si to stiahol? USA ma aj oficialny navod ako to stiahnut a nainstalovat. Pre EU som zatial nic nestiahol a nechcem tam davat ziadny SW, ktory nebude stiahnuty priamo zo stranok Hyundai.

        • Peterka
          Peterka komentoval
          Upraviť komentár
          dal som link na ioniqforum, na prvej strane je link na download aj s postupom, aj fotky a video... pisal to tusim Fin, tak by to mala byt EU verzia. Ale ani ja som sa zatial "neodvazil" to skusit, hoci ked to auto dovoluje, tak preco nie... myslim, ze by v aute mala byt nejaka kontrola na spravnost verzie a kontrolne sucty, takze by sa nemalo nic pokazit, ale...

        • head
          head komentoval
          Upraviť komentár
          > myslim, ze by v aute mala byt nejaka kontrola na spravnost verzie a kontrolne sucty, takze by sa nemalo nic pokazit, ale...

          Ano, malo by to byt tak. Ale Hyundai nieje SW vyrobca, ale vyrobca ICE aut, takze nato by som sa nespoliehal .
      • Komat44
        Member
        • Jan 2018
        • 87

        head netvrdim to na 100% ale podla mna ta oblbuju, ja mam auto od 12/2017.. Ioniq ak zistis ci sa da a hlavne co to robi daj pls vediet 😉

        Komentár


        • head
          head komentoval
          Upraviť komentár
          Vsak ak sa mi bude chciet, tak tam nabehnem s fotkami a budem ich otravovat.
      Pracuje...
      X