Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • romor
    Junior Member
    • Apr 2014
    • 9

    Na stránke Hyundai.sk pribudla verzia PHEV, zatiaľ len s cenou od 31.990,- bez možnosti objednania. Na Hyundai.cz je možná aj objednávka a majú už aj pár vozidiel na sklade...
    Naposledy upravené romor; 11-08-2017, 09:18.

    Komentár

    • Peterka
      Member
      • May 2017
      • 196
      •      

      SK importer ho uz ma... dobre sa na nom jazdi, ale pre mna ma oproti BEV jeden zasadny nedostatok- nema elektricku brzdu a teda adaptivny tempomat nevie auto zastavit...

      Komentár


      • romor
        romor komentoval
        Upraviť komentár
        akou rychlostou sa da ist na cisto elektricky mod?

      • Peterka
        Peterka komentoval
        Upraviť komentár
        to som neskusal, ale zistim a dam vediet
    • Miroslav Rojko
      Senior Member
      • Nov 2016
      • 1311
      •   

      dnes som skúšal dialničnú rýchlosť. Spotreba Ioniq pri tachometrových 140 (skutočných 135) je 17,9 kW/100km cestou do BA (110 km, dialnica prázdna, takže vlastne v kuse) a spotreba aj cestou naspäť 18,7 kW/100km. Naspäť vietor, búrka, takže bola určite okolo 20 a v priemere za 220 km tých 18,7.

      Ale za dobrého počasia vie ísť trvale pri 140-ke za 18 kW/100km.

      Pri tejto rýchlosti sa ešte viac prejaví aerodynamika, ktorá tvorí väčšinu spotreby, lebo taký LEAF to robí vyše 23 kW/100km, pričom pri menších rýchlostiach to nie je až taký percentuálny rozdiel.
      [priezvisko]@me.com

      Komentár

      • Miroslav Rojko
        Senior Member
        • Nov 2016
        • 1311
        •   

        A ďalšia dobrá správa, oproti Leaf-u ukazuje dojazd aj pod 25 km. Vtedy Leaf dá len čiarky a kašle na info, Ioniq pri 13% baterky upozornil a krásne ukazoval km až po jednotky km bez toho, aby ukázal čiarky.

        Bohužiaľ toto zistenie som získal díky arogantnému taxikárovi, ktorí ma odpojil pri nabíjaní v OC Central a zapojil si svoju Kiu Soul. Tak som išiel na byt a po dvoch hodinách idem domov, hovorím si, že zastavím pri Fresh markete a čo nevidím, tak isto pomaľovaný taxík tam obsádzal nabíjačku, takže som to riskol s 80% baterky dialničnou rýchlosťou a vyšlo, doma som mal dojazd 8 km.

        Malo by sa s tým niečo robiť, myslel som, že sme trocha iní ako nejaký sedláci a tým, že máme myšlienky pre ekológiu, tak sme ohľaduplní aj k ľudom. Keď vidím nejakú mimobratislavskú ŠPZ, tak viem, že asi potrebuje nabiť, lebo nejde robiť taxi o dva km ďalej ale čaká ho dlhá cesta, tým skôr ho nevypnem, aj keď teda ja osobne si nedovolím prerušiť nabíjanie nikomu, ale asi mňa inak vychovávali. 5 minút dozadu som bol pozrieť na auto a vtedy tam ešte nebol, takže dlho nenabíjal a to mu blikala tretia dióda, takže keď prišiel mal pomaly toľko ako ja stav batérie a aj tak ma odpojil červeným emergency tlačítkom (mne potom auto hulákalo, že chyba rýchlonabíjačky, keď som štartoval).

        Čo si potom máme myslieť o taxikároch, že ? Asi to, čo väčšina hovorí a médiá píšu.
        Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	
Videní:	0
Veľkosť:441,3 KB
ID:	17399
        Pripojené súbory
        Naposledy upravené Miroslav Rojko; 11-08-2017, 23:17.
        [priezvisko]@me.com

        Komentár


        • Marcel Pavlík
          Marcel Pavlík komentoval
          Upraviť komentár
          ten taxík (alebo iný toho istého) bol na "dni" pri eurovei, nebol tam s ním "mustafa", ale taký odrastený chalan a on i dve dievčatá vedeli o aute ***. tuná zrejme nepomôže niekým navrhované purpena do výfuku. tu asi ELIMINOVANIE taxi ako celku.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Tak to si bol kulturne obohateny prislusnikom onoho vyznania...

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Tie taxiky su znama firma, pravidelne blokuju nabijacku v Centrali, ked tam zostanu zaparkovani aj dlho po nabiti. To ze arogantne odpajaju auta som netusil, ale dobre vediet. Uz dlhsie som sa chystal napisat voci tejto spolocnosti staznost na ZSE za ich pristup, a v konecnom dosledku by to malo ZSE zaujimat, ze niekto zneuziva ich gratis nabijacky na svoje podnikatelske ucely sposobom, ze obmedzuje vsetkych ostatnych. Dovolim si zahrnut do staznosti aj Vas pripad (bez udania Vaseho mena samozrejme), ak nemate nic proti

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Keď si pozriete streánku e-taxi, tak tam majú logo EU a ZSE, takže si myslím, že ešte aj kopec peňazí z fondov a možno aj od ZSE dostali na tú svoju aroganciu.
          My sa z daní skladáme, druhí nám za to ešte ...

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Tu je výpis zo živn.oprávnenia:

          Obchodné meno
          Mostafa Eltohamy
          IČO
          46061622
          Miesto podnikania
          83104 Bratislava-Nové Mesto, Šancová 3567/90
          Predmety podnikania

          Cestná motorová doprava vykonávaná osobnými vozidlami do 9 miest na sedenie

          Deň vzniku oprávnenia: 15.2.2011
          Deň zániku oprávnenia: 21.12.2011
          Kúpa tovaru na účely jeho predaja konečnému spotrebiteľovi (maloobchod) alebo iným prevádzkovateľom živnosti (veľkoobchod)

          Deň vzniku oprávnenia: 15.2.2011
          Deň zániku oprávnenia: 21.12.2011
          Poskytovanie služieb rýchleho občerstvenia v spojení s predajom na priamu konzumáciu

          Deň vzniku oprávnenia: 15.2.2011
          Deň zániku oprávnenia: 21.12.2011
          Nákladná cestná doprava vykonávaná vozidlami s celkovou hmotnosťou do 3,5 t vrátane prípojného vozidla

          Deň vzniku oprávnenia: 15.2.2011
          Deň zániku oprávnenia: 21.12.2011
          Reklamné a marketingové služby

          Deň vzniku oprávnenia: 15.6.2015
          Deň zániku oprávnenia: 8.8.2015
          Kuriérske služby

          Deň vzniku oprávnenia: 18.4.2017
          Dátum výpisu: 12.8.2017

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Nevadi, nech vedia koho su partnermi. A tipoval by som, ze v rade na spolupracu s EU v oblasti rozvoja e-infrastruktury stoji viacero zaujemcov co sa chcu pricucnut na cecky EU fondov

        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          Ten blbec bol pri nabijacke, ked si prisiel k autu? Ak nie, surovo si mu mal spravit to iste. Ono by asi nebolo na skodu, mat v aute kameru, ktora by zaznamenala pohyb pri nabijacke a zasuvke auta a takeho taxikara dat na FB ci YT a snad by sa naucil poriadku a poucil. A taxikar ma mat vlastnu nabijacku a nie pouzivat verejnu.

        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          vcera v OC Central opat sivy BA Ioniq na kabli a dalsi 2ja taki eko taxi fesaci v rade....

        • Martin V
          Martin V komentoval
          Upraviť komentár
          Ja som sa stym Mostafom stretol , ale mal som opacny zazitok, na rozdiel od jeho kolegov jazdiacich na takych istych taxikoch sa mi hned pozdravil a bol celkom prijemny. Tym ho nechcem obhajovat , len som popisal svoj zazitok s dotycnym.

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Treba brat do uvahy, ze na Mostafu je pisana len koncesia, vodicov mozu mat potom uz kolkokolvek. A zakony vesmiru hovoria, ze cim viac ludi, tym vacsia sanca, ze sa medzi nimi najde idiot ja som sa uz na tie e-taxi stazoval, hovoril som s nejakym manazerom zo spolocnosti Go4, ktora popri kurierskej sluzbe prevadzkuje aj tuto konkretnu taxi sluzbu, a pan bol velmi znepokojeny a uznal, ze take arogantne spravanie urcite nie je v poriadku. Pytal sa ma aj na detaily (miesto a cas) aby vyvodili zodpovednost, ale som mu povedal, ze to nemusia zatial robit, ze je fajn ze mame elektricke taxiky, nech radsej zorganizuju pre svojich vodicov skolenie kde im vysvetlia co-to o ohladuplnosti a pouzivani verejnych nabijaciek
      • mozeg
        Member
        • Dec 2015
        • 439
        •   

        No nakolko neviem ovplyvnit spravanie a reakcie inych ale iba tie svoje, moje konanie je jasne ak ho stretnem v OC Central upozornim ho na to a poviem ze prave pre taketo spravanie su ho neobjednam ako taxi.

        Komentár


        • Ludicrous
          Ludicrous komentoval
          Upraviť komentár
          Taxikar vzdy zostane len taxikarom, nech ma akekolvek auto... Hlavne ho neupozornuj vtedy, ked tam budes mat tvoje auto, aby si si ho nenasiel pokrstene klincom !!!

        • matchke
          matchke komentoval
          Upraviť komentár
          Myslim si, ze taketo spravanie by sa malo ohlasit prevadzkovatelovi nabijacky. Aby rozumel tomu preco tam ma tak casto alarmy.
      • 1fisker
        Senior Member
        • Aug 2014
        • 1542
        •   

        Zostáva naozaj už iba pár dní do príchodu Hyundai IONIQ plug-in hybrid do predajne v Žiline. Je to na spadnutie. Kto by mal záujem, môže ma kontaktovať, spravili by sme nejaké testy. Budeme ho prví testovať?

        Komentár


        • Franto_01
          Franto_01 komentoval
          Upraviť komentár
          Rád vyskúšam :-).

        • terry
          terry komentoval
          Upraviť komentár
          Cena ako pri EV?, uff tak to je šlapnutie do h.vna, celé zle. Ak to má byť alternatíva voči verzii EV tak to nemôže stáť rovnako.

        • Peterka
          Peterka komentoval
          Upraviť komentár
          Akoze rovnaka, ved je o 3k nizsia.. PHEV 31990.- a BEV 34990.-

        • terry
          terry komentoval
          Upraviť komentár
          Štátna dotácia BEV 5k EUR, PHEV 3k EUR.
          Áno cena je nižšia o "závratných" 3,45 % nonsens.

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          PHEV je zlozitejsi a zlozitejsi ostane, BEV ma zatial drahu bateriu, no jej cena klesne, uz sa tesim, kedy bude BEV lacnejsi ako PHEV.

        • Daliborko
          Daliborko komentoval
          Upraviť komentár
          Už teraz je BEV v konečnom výsledku lacnejší ako PHEV (po zohľadnení nákladov na prevádzku a údržbu). Len nesmie mať človek strašiaka menom dojazd. Nehovoriac o tom, že plug-in má skoro o polovicu slabší elektromotor (len 45 kW).

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Keby bol BEV za cenu vybaveného hybridu 28..., tak sa dá povedať, že sa oplatí. Takto to bolo ekonomické pred 3-4 rokmi, keď nebolo nabíjačiek a dotácií. Kto raz okúsi bez spaľovacieho motora, ten sa už nevráti. Ale viem si predstaviť, že na neeurópskych alebo zaostalejších trhoch, kde nie je ešte infraštruktúra ani v tej slabej podobe ako u nás, to môže byť zaujímavé.
          Kazítko ala vyťahovač peňazí ala vazalstvo servisu v podobe spaľováku tam je, pre mňa úplne bezpredmetné. To radšej klasický hybrid, PHEV oproti hybridu sa tiež neoplatí. Motor aj tak bude vrčať (o trochu menej), automat to má, nie je to bezstupňové, tak nevidím rozdiel či už v komforte a v prevádzkových nákladoch už vôbec.
      • mozeg
        Member
        • Dec 2015
        • 439
        •   

        Ahojte mate niekto info/prakticku skusenost aka je teraz cakacka na IONIQa.

        Komentár


        • Daliborko
          Daliborko komentoval
          Upraviť komentár
          V máji bola čakacia doba 7 mesiacov. Ako je to teraz neviem. Ale v júli Hyundai avizoval navýšenie výroby. Tak možno sa to skrátilo. Mňa ešte čakajú dlhé 3 mesiace

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          V júni avizovali, že výroba 1200 kusov mesačne prebiehajúca od minulého roka je nedostatočná a navýši sa na 1800 kusov mesačne od augusta. U Hyundai problém nie je (aspoň podľa tlačovej správy Hyundai), tieto kusy majú dohodnuté s dodávateľom batérií LG Chem a od nich sú závislí.

          Keď si podľa výrobných čísiel pozriete Leafa, tak naplánovali výrobnú kapacitu menšiu ako má Leaf, ale po navýšení na 1800 ks to bude viac ako vyrába Nissan. Záujem ich samých prekvapil.
      • Miroslav Rojko
        Senior Member
        • Nov 2016
        • 1311
        •   

        Admini, Ioniq by si zasluzil subforum ako ma nissan alebo Volkswagen, ved je tu viac prispevkov ako tom dohromady
        [priezvisko]@me.com

        Komentár

        • Miroslav Rojko
          Senior Member
          • Nov 2016
          • 1311
          •   

          Genesys sa predava u nas v jednom kuse rocne, zeby to zmenila elektrina ?
          Hyundai tiež potvrdil, že vyvíja svoju prvú platformu čisto pre elektromobily.
          [priezvisko]@me.com

          Komentár

          • Miroslav Rojko
            Senior Member
            • Nov 2016
            • 1311
            •   

            Dnes mi prišla chorvátska karta, objednaná 3.8., takže trvalo 18 dní a takto vyzerá:
            [priezvisko]@me.com

            Komentár


            • Joe79
              Joe79 komentoval
              Upraviť komentár
              Citat z odpovede na moju otazku ohladom zakupenia/poslania ELEN karty:

              "Dear customer,
              We are informing you that ELEN charging stations can be accessed via any RFID card operating at the frequency of 13,56 MHz – for example, most of the charging cards from charging station operators in your country should work. Many other contactless cards should work as well (for example, bank cards for wireless payment). We have made this option available so that our customers don not have to depend on ELEN charging cards anymore.
              The only charging stations that do not support this feature are in Zagreb and Koprivnica. Charging stations in Zagreb and Koprivnica (Ante Starčevića street) can be accessed via the PIN code that is written on the charging stations themselves.
              We do not collect any personal information in this way.
              Using ELEN stations is still free of charge. We will notify you about any change in terms of use in advance..."
          • Ľuboš Geleta
            Member
            • May 2014
            • 498
            • lubos98970
            •   

            Prekvapuje ma že tak dlho mne prišla za 3-5 dní

            Komentár


            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              Po Tvojom odporúčaní to mali preťažené, lebo hneď po odoslaní formulára mi prišla v angličtine omluvná správa, že pre veľký záujem museli dať vyrobiť nové karty a bude to trvať dlhšie. Aj keď na druhú stranu - mám poradové číslo 297 - čo je to v ich ponímaní veľký záujem, že ?

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              Ešte niekde skúsim type 2 kábel (Trenčín nevyšiel, nabka pred Laugom nefungovala), ktorý prišiel z anglicka za 4 dni po úhrade ( 5m dlhý za 124 libier aj s poštovným a taškou) a vyrazím na dobrodružstvo. Zatial mám najviac 700 km v jeden deň po ČR, teraz by to mohlo byť tiež tak okolo 700, ale v redšej sieti nabíjačiek.

            • Daliborko
              Daliborko komentoval
              Upraviť komentár
              To je super cena. A ešte aj s taškou :O Ja tiež zháňam type 2 kábel ale zatiaľ som sa nedostal pod cenu 180 € bez poštovného. Môžete pridať link?

            • jux
              jux komentoval
              Upraviť komentár
              Pre Ioniq staci jednofazovy type 2, tu je linka: http://www.jpson.com/product/62196-2...ing_p1052.html
              152/168 USD za 3/5M kabel postovne zadarmo
              Trojfazove su trosku drahsie 192/208 USD
              https://www.jpson.com/product/62196-...ing_p1050.html
          • Miroslav Rojko
            Senior Member
            • Nov 2016
            • 1311
            •   

            tu je odkaz: https://evonestop.co.uk/collections/...-type-2-type-2

            s tým, že treba im napísať, že to chcete bez DPH na slovenské VAT a platbu cez paypal (lebo v GBP to nie je SEPA a nabehli by poplatky) a oni pošlú platobný paypal link a po úhrade tu do pár dní kuriér zvonil

            ten link vyššie je z číny, tam by som sa obával zachytenia na colnici, toto je priamo z anglicka (ešte v EU), takže nič také nehrozí
            Naposledy upravené Miroslav Rojko; 22-08-2017, 18:02.
            [priezvisko]@me.com

            Komentár


            • Daliborko
              Daliborko komentoval
              Upraviť komentár
              Ďakujem za link, paráda, už im píšem. Tiež som pozeral niektoré stránky z Číny a z dvoch mi odpísali, že na SR majú zlú skúsenosť s colníkmi, že radšej si to mám objednať miestne. Ale takúto dobrú cenu teda nemali.
          • mozeg
            Member
            • Dec 2015
            • 439
            •   

            evcables.co.uk

            Komentár

            • matchke
              Member
              • Apr 2015
              • 328
              •   

              Ja som káble pozeral aj v tejto firme zo Šurian

              Komentár


              • mozeg
                mozeg komentoval
                Upraviť komentár
                www.alibaba.com. 😀

              • Jiri GrandPa
                Jiri GrandPa komentoval
                Upraviť komentár
                Tak tito zo Surian maju super ceny, samozrejme dovoz z Ciny ale radsej dam zarobit im ako anglicanom. Treba kupovat pokial mozno od SK firiem, vieme preco, za ano :-).

              • matchke
                matchke komentoval
                Upraviť komentár
                Mohol by som to objednat aj ja z Alibabu ale potom sa babrat s preclievanim sa mi nechcelo a islo mi aj o to dat sancu slovenskej firme. :-)
            • Miroslav Rojko
              Senior Member
              • Nov 2016
              • 1311
              •   

              ďalší test od slovenského novinára, tentoraz na pravde:

              https://auto.pravda.sk/testy/clanok/...ktricke-kroky/
              [priezvisko]@me.com

              Komentár


              • Jiri GrandPa
                Jiri GrandPa komentoval
                Upraviť komentár
                Neskutocne odflaknuty clanok stylom "aby bolo" pouzivajuci spustu zakorenenych predsudkov, ktoreho zaverom je, ze elektromobily budu mat ulohu, ktoru nemozu uniest.
                Toz jo, hovori sa u nas na Morave...

              • Ioniq
                Ioniq komentoval
                Upraviť komentár
                Zdielam nazor A ked uz robi niekto recenziu, mohol si aspon zistit cenovu politiku Hyundai. To ze daju hned zlavu, ako fyzickej tak aj pravnickej osobe, vo vyske 2-4000€ ani nahodou nespomenuli. Tam sa uz zase bavime o inych cislach.

              • Marcel Pavlík
                Marcel Pavlík komentoval
                Upraviť komentár
                autor je ***, výhody nespomína, dosť podstatnú vadu považuje za prednosť (akumulátor pod zadnými sedadlami), tretina je o grýnvej, zsl nespomína, ...
                a aby som iba nehanil - nestúpa na plyn, ale akcelerátor :-)
            Pracuje...
            X