Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Švajčiari vyriešili dialkový prístup pre ovládanie klimatizácie a nabíjania

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Jiri GrandPa
    Senior Member
    • Dec 2016
    • 707
    • viera8131
    •      

    Švajčiari vyriešili dialkový prístup pre ovládanie klimatizácie a nabíjania

    Konečne je na trhu riešenie, ktoré umožňuje dialkové ovládanie aj mimo USA, resp. po 3 rokoch od uvedenia vozidla do premávky za vcelku rozumnú cenu.

    http://my500e.com/

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	Snap2.jpg Videní:	1 Veľkosť:61,3 KB ID:	29634
  • hudino
    Member
    • Jul 2017
    • 37
    •   

    #2
    To je super. A este daco presne rovnake na SOUL EV . Inak ako to komunikuje ? ked sa jedna o europsky model auta kam si das SIMku ?

    Komentár

    • Jiri GrandPa
      Senior Member
      • Dec 2016
      • 707
      • viera8131
      •      

      #3
      Komunikuje to samozrejme cez mobilnu siet, server je vo Svajciarsku a oni dodavaju krabicku zo vsetkym. Ta sa pripoji do OBD portu, hotovo. Nevyhoda je, ze im bude treba plaiti rocne poplatok (60$).

      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Snap19.jpg
Videní:	389
Veľkosť:11,3 KB
ID:	29641

      Komentár


      • jeeff
        jeeff komentoval
        Upraviť komentár
        Ako to chapem ja, tych 60 USD rocne je poplatok za data na SIM karte, takze ty uz nepotrebujes svoju kartu, mas to predplatene.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Okrem datovej karty zrejme nieco stoji este prevadzka servera aj ostatny support.
        Jiri GrandPa Studoval si uz tu aplikaciu? Moze zaparkovana a vypnuta fiatka kurit/odmrazovat/klimatizovat na dialku pomocou tejto aplikacie aj ked nie je napojena na nabijaci kabel - teda len z baterie.
        I-MiEV to dialkovo nedovoli, len ked je auto zapojene na kabli.
        Doplnim, ze tato aplikacia pre fiatku je plnohodnotna, i-MiEV sa dialkovo ovlada len svojim specialnym dialkovym ovladanim - len do vzdialenostosti 100m od auta, nepouziva mobilnu siet.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Odpoviem si sam, Fiatka vie cez tuto aplikaciu kurit/odmrazovat/chladit z baterie - v aplikacii je nastavenie minimalnej kapacity dokedy ma brat energiu na kurenie/odmrazovanie/chladenie z baterie - resp. aky dojazd urcite ma nechat v baterii. To je super.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        A nielen to. Vie cez aplikáciu aj ovládať zapínanie a vypínanie nabíjania. Zatiaľ iba posúvaním časovača, ale vo vývoji je aj možnost zahájiť nabíjanie tlačítkom a hlavne nastaviť možnosť maximálnej úrovne nabitia na 80%, napríklad.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Zapinanie, vypinanie aj nacasovanie nabijania vie svojim dialkovym aj i-MiEV.
        Uroven nabijania na fiatke je super aj ked uberat z malobaterkacu kapacitu nebude pohodlne...
        Naposledy upravené jux; 15-11-2018, 15:57.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Uroven nabijania sa da aj na trojcatach, ale len nepriamo.
        Softver canIon vie poslat notifikaciu no treba potom dialkovym vypnut nabijanie.
        No canIon musi bezat v aute na nejakom androide s sim-kou alebo s wifi - ak je wifi k dispozicii.
        No na trojcatach mozno stale nabijat na 100%, lebo 100% u nich znamena len 4,1V na clanok.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Ono na Fiatke sa tiez da nabijat na 100%, ma potom 4.12V na clanok ale ked nemusim nedavam. Bohate mi staci ked nabijem na 80%, aj tak mam do mesta v lete 140 km, v zime aj pri mrazoch 100 km. 100% nabitie potrebujem tak 5x do roka ked idem mimo, to dam aj Trencin na jedno nabitie.
    • Ioniq
      Member
      • Jan 2017
      • 364

      #4
      Krásne, bodaj by také urobili aj na Ioniq/Soul $60 rocne je smiesna suma, to su 2 kavy mesacne.

      Komentár


      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Je to o tom, ci sa da zohnat dokumentacia CAN busu pre konkretne auto, alebo sa daju analyzovat data na nom. Vecsina OBD aplikacii pracuje v pasivnom rezime, t. j. len cita co sa deje na zbernici. Zakladne veci tam lietaju stale, ked si jednotlive zariadenia odovzdavaju data, takze staci pocuvat pasivne a ked su zname PID-y tak je to relativne jednoduche. Horsie je, ked treba o niektore data poziadat, lebo na zbernici stale nie su a este nebezpecnejsie je aktivne nieco nastavovat. Klobuk dole, ked sa tym svajciarom podarilo vsetko zanalyzovat a este aj poklona, ked maju gule aktivne zasahovat do zbernice.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Som sa s tým šéfom bavil. Čistý hack a analýza packetov na zbernici pri aute na ktorom to vzdialene ovládanie fungovalo. My sme s priateľmi takto “odanalyzovali” protokol Tesly pre ovládanie TDC. Mali sme dve spojené a “očuvali” čo si hovoria. Výsledkom je možnosť nastavovať nabíjací prúd TDC ktorý je prepnuty do slave módu.
    • Jiri GrandPa
      Senior Member
      • Dec 2016
      • 707
      • viera8131
      •      

      #5
      Tak uz to mam nainstalovane. Fici to presne ako slubovali. V sucasnej verzii SW to vie:

      1. Precitat na dialku stav baterie a dojazd, zobrazit ci nabija alebo nenabija a status trip metrov.

      2. Nastavovat casovace predohrevu (az 3) a nabijania. Predohrev sa da definovat pri akej minimalnej urovni dojazdu, %SOC a ako dlho sa ma zohrievat a ci iba pri zapojeni na nabijacku alebo aj bez.

      3. Manualne dialkove ovladanie - kurenia (nastavenie ako pri poslednej jazde) a otvárania auta.

      Je to vsetko este vo vyvoji, takze sa tesim, ze tam pribudnu aj dalsie funkcie ako nastavenie max % nabitia, ovladanie teploty. Vedia urobit OTA firmware takze nove funkcie pribudnu vcelku pohodle.
      Cena je momentalne 299 CHF + 60 CHF rocne.
      Asi tu nie je na fore dalsi majitel 500e (skoda) ale ak je mozem ponuknut pomoc s instalaciou do vozidla.
      Naposledy upravené Jiri GrandPa; 21-02-2019, 14:46.

      Komentár

      Pracuje...
      X