Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Fiat 500e

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • jux
    jux
    Senior Member
    • Apr 2015
    • 1378
    •      

    Fiat 500e

    Aj ked je na tomto webe uz niekolko prispevkov, nie je tu tema Fiat 500e, tak som si dovoli ju zalozit a pridavam linky na vylepsenia 500e firmou Scuderia.
    Fiat 500e ma v podstate podobnu techniku a baterie ako prva generacia BMW i3, len ma o jeden clanok viac (i3 ma 96 v serii, 500e ma 97)
    Je zaujimave, ze pri prerabke nepouzili novsie baterie rovnakeho rozmeru s vecsou kapacitou ako nove i3, ale pouzili baterie 18650 od SONY.
    Vyskladali z nich 40kWh, alebo dokonca limitovanych 49 kusov s 56kWh. Samozrejme dorobili DC rychlonabijanie,
    tu je viac ako dole v talaincine.
    http://forococheselectricos.com/2018...de-56-kwh.html
    http://www.scuderia-e.com/index-en.html
      Scuderia-E gives the Fiat 500e more range and faster charging.   We all remember the Volkswagen e-Golf improved by Kreisel Electric with a 55,7 kWh battery and able to charge from 0 to...
  • Jiri GrandPa
    Senior Member
    • Dec 2016
    • 707
    • viera8131
    •      

    #2
    Este by som uviedol na pravu mieru ten rozdiel medzi 500e a i3. Bosch (ktory to cele pre Fiat konstruoval) odviedol fakt dobru pracu.

    1. System tepelnej spravy baterie ma u 500e nie len chladenie kvapalinou (pouziva naporovy chladic, ako to nestaci tak zapne kompresor klimatizacie a chladi tym) ale aj aktivne zohrievanie baterie tou istou kvapalinou. Ma do toho hydraulickeho obvodu vlozenu spiralu, ktoru napaja priamo hlavna 400V bateria.
    2. 500e ma este druhy hydraulicky obvod s chladiacou kvapalinou, ktory chladi vykonovu elektroniku (menic DC/AC aj nabijaci AC/DC) ako aj motor. Je to proste auto zkonstruovane pre Kalifornske podnebie .
    3. Vyuzitelna kapacita baterie je uvadzana 22.2 kWh. Tie nove clanky of Samsungu (90Ah) sa daju kupit tu: http://eskutr.cz/cs/baterie-clanky-l...94-li-ion.html
    Ale ta cena je pre vymenu vsetkych clankov takmer cena celeho auta po dovoze z USA .
    VIac info o tejto problematike je tu: https://pushevs.com/2017/02/20/detai...-battery-cell/

    Komentár

    • Ioniq
      Member
      • Jan 2017
      • 364

      #3
      Tito elektro upravcovia sa mi pacia, ma to obrovsky potencial do buducna. Takouto kurou sa da defacto zrecyklovat a zmodernizovat akekolvek starsie EV. Ked niekto pride s komplexnou prestavbou Leafu 24kWh za prijatelne peniaze na 35-40kWh, objednavky sa mu pohrnu. Hlavne to predpokladam nebude narazat (aspon zatial) na statnu regulaciu. Vymenit motor na spalovaku za novsi alebo silnejsi je v nasich podmienkach v podstate nemozne, neprihlasite to, neprejdete STK, proste nic. Tu sa potichu vymeni battery pack, ktory aj tak nikto nevidi, vymenia OBC a je vymalovane. Technik na STK nebude mat ani sajnu Uz cakam na prvu upravu pre Ioniq

      Btw, technicky to ma fiatka poriesene dobre, ale mozno az prilis dobre na tak male auto? Nebude to jednym z dovodov, preco sa to auto vyraba “udajne” so stratou? Dobre technicke riesenia nieco stoja, a predsa len, Fiat500 je primarne male a lacne auto :-/

      Komentár


      • Marcel Pavlík
        Marcel Pavlík komentoval
        Upraviť komentár
        na začiatku som bol "nadšený", lenže - ak v česku predávajú (hádam menej ako) rok staré auto pod pol milióna czk už aj s prepravou a ziskom, tento človek žije v nereálnom svete. predá ak už, tak tých 49 "signovaných" a dosť. a o polstoročie ich budú majitelia ukazovať ako BMW isettu.
        f500e nie je auto na cestovanie, hoci sa to dá. ako kedysi trabi, f126, embéčka, ...
    • Marcel Pavlík
      Member
      • Apr 2016
      • 138

      #4
      http://media.fcanorthamerica.com/new...id=18829&mid=1
      2013:
      https://www.adandp.media/articles/5-...-the-fiat-500e
      2018:
      http://media.fcanorthamerica.com/new...id=18829&mid=1

      a pre majiteľov FIAT 500e NA CELOM svete - To find those dealers, continued, used 500e shoppers should go to the Fiat USA website and look for the dropdown menu on the "Owners" link. The very last option on that menu is "Service My 500e," which links out to a .PDF document showing the full list of dealers nationwide who are able to service electric Fiats
      https://www.greencarreports.com/news...sue-for-buyers

      Komentár


      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        "nationwide" znamena, ze v celych US, nie na celom svete. To pdfko obsahuje len servisy v US.
    • Jiri GrandPa
      Senior Member
      • Dec 2016
      • 707
      • viera8131
      •      

      #5
      https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=Gkm-4oho0K4
      Pekne zhrnutie situacie s kupou 500e. Stoji za to si precitat aj komentare pod videom.

      Komentár

    • jux
      jux
      Senior Member
      • Apr 2015
      • 1378
      •      

      #6
      Dobry clanok v nemcine o fiat500e a vsetko o dovoze a registracii v EU.
      Unzählige Versionen des FIAT 500 mit Verbrenner werden in Tichy (Polen) seit 2007 gebaut. Der FIAT 500e California ist ein E-Auto, das in ...

      Komentár

      • jux
        jux
        Senior Member
        • Apr 2015
        • 1378
        •      

        #7
        Studoval som ohrevy a chladenia Fiat 500e,
        500e nema tepelne cerpadlo.
        ohrevy aj chladenia su ako u kazdeho EV napajane z hlavnej 400V baterie:
        Priamy odporovy ohrev vzduchu do kabiny ma prikon max 5kW (nie cez kvapalinu)
        Ohrev kvapaliny pre bateriu ma prikon 300W ( Asi... v popise je napisane 300V, co je hlupost)
        Kompresor klimatizacie ma prikon max 6,5kW - scroll compressor - spiralovy kompresor - v ice su spravidla piestikove, ktore su hlucnejsie.
        sluzi len na chladenie
        - interieru cez vzduchovy vymennik
        - baterie cez kvapalinovy vymennik
        chladenie baterie ma prioritu, keby kompresor nestihal, zablokuje sa chladenie interieru a chladi sa len bateria.

        V chladiacom systeme F500e je 567gramov chladiva R134a, olej v chladive je specialny s malou vodivostou kvoli 400V motoru klimy - je to: polyolester oil - znak oleja: POE (v ice klimach je iny olej .... polyalkeline glycol oil PAG)

        vidno, ze tepelny management baterie Fiat 500e je na vysokej urovni, podobne ako v teslach.

        Komentár


        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          zaujimave, ze tam nedali uz invertorovu jednotku TC/cize klimatizacie

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Fiat 500e je compliance car predavany hlavne v Kalifornii, tam tepelne cerpadlo nema vobec ziaden vyznam. Ani Tesly nemaju tepelne cerpadlo. Ked som sa na to pytal v Tesla servise vo Viedni, vysvetlovali to tak, ze tesla ma dostatocnu kapacitu baterie aby zvladla kurenie bez TC a zlozitost systemu s tepelnym cerpadlom nestoji za to aby ho do tesly montovali. Navyse pri minusovych teplotach je efektivita tepelneho cerpadla v aute otazna a pri teplotach pod urcitou minusovou teplotou (podla vonkajsej vlhkosti) uz urcite nema TC ziaden vyznam (zamrzne vonkajsi vymennik), lebo aj tak musi system prepnut len na piamy ohrev.

        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          zaujimave, ze vsetci pouzivame tzv tepelne cerpadla, len to kazdy vola inac. raz je to chladnicka/mraznicka v kazdej domacnosti; klimatizacia v robote/aute/domacnosti. Proste vzdy je to kompresor, ktory bud vyraba teplo alebo chlad. Len tomu kravataci vymysleli dalsi cool nazov, aby marketing zapracoval.

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Dango, vedecky mas samozrejme pravdu, vsetko su to tepelne cerpadla. ale, neplati, ze kazdy to nazybva inak, chladnickou vsetci nazyvame tu skrinku s tepelnym cerpadlom, kde sa dava pivo.
          Neviem co by ti manzelka odpovedala, keby si ju poziadal aby ti doniesla pivo z tej skrinky s tepelnym cerpadlom....

          - chladnicka chladi potraviny (nezohrieva ich ani ich nemrazi) preto sa vola chladnicka
          - mracnicka mrazi potraviny (nezohrieva ani ich a chladi ich len preto aby ich neskor zmrazila) preto sa vola mraznicka
          - klimatizacia prvoplanovo znamena v nasich koncinach chladenie interieru aj ked vseobecne ho moze aj zohrievat.
          - tepelnym cerpadlom sa prvoplanovo v nasich koncinach nazyva ohrievanie interieru chladenim niecoho mimo interieru

        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          jux to som si tiez myslel, ze chladnicka chladi potraviny a potom mi jeden pan co robi do klimatizacii povedal, ze v skutocnosti chladnicka odobera teplo z potravin.

        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          ano JUX, asi by na mna zena cudne pozerala, keby som jej pvedal, ze dones mi pivo z tepelneho cerpadla (lebo aj take mame)
          len niektore nove pojmy su mi proste proti srsti. Ako som sa na jednej konferencii dozvedel, ze plug-in, add-on su uz archaizmy, dnes su to KONTAJNERY. uaaaa a vsetci sanka dole. podobne, ako ked sa vymyslelo zazracne slovicko CLOUD, pripadne SMART
      • jux
        jux
        Senior Member
        • Apr 2015
        • 1378
        •      

        #8
        Pre uplnost doplnim, ze v Fiate 500e na chladenie hlavneho motora, jeho riadiacej elektroniky (invertora) a modulu v ktorom su menice 400VDC/12VDC a 240VAC/12VDC, sluzi osobitny chladiaci okruh s chladiacou kvapalinou, cerpadlom, riadiacou elektronikou chladenia a chladicom s ventilatorom - podobne ako chladenie motora u ice vozidiel.
        Naposledy upravené jux; 06-03-2018, 07:23.

        Komentár

        • Jiri GrandPa
          Senior Member
          • Dec 2016
          • 707
          • viera8131
          •      

          #9
          V Kalifornii sa coskoro objavi zaplava Fiat 500e na aukciach, ktore organizuju Chrysler dealeri, lebo konci trojrocne obdobie leasingu z roku 2015, kedy v prvom kvartali dodali takmer 2000 vozidiel. Americania pouzivaju tieto auta takmer vyhradne na (operativny) leasing, lebo je to ovela lacnejsie ako kupa.

          https://plus.google.com/u/0/11407868...ts/ExgyaPwEMXP

          Dufam, ze ich budeme stretavat coraz viac aj na nasich cestach.

          Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	20180323_151644.jpg
Videní:	1200
Veľkosť:89,3 KB
ID:	23423Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	20180323_151642.jpg
Videní:	1151
Veľkosť:101,3 KB
ID:	23424
          Naposledy upravené Jiri GrandPa; 05-04-2018, 08:20.

          Komentár


          • ICE666SVK
            ICE666SVK komentoval
            Upraviť komentár
            Aukcia znamena, ze najvyssia ponuka berie. AK to niekto kupy bude to kopec Severoamericanov a ostatok sa mozno pozre niekde do sveta. To auto tu nema servis, takze to je velky problem.

          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            To by si sa cudoval, vacsina vraj smeruje do Europy.

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Aj ja cakam na ten flood 500e. Mali by byt v ponuke uz aj nejake modely 2016 vyrobene v 2015.

          • ICE666SVK
            ICE666SVK komentoval
            Upraviť komentár
            No ked si zoberies, ze musis preplatit v aukcii ostatnych, aby 1kus bol tvoj, potom zariadit prevoz a kopec papierovaciek + ziaden servis v EU nie, ze SR ci CR, problem z nahradnymi dielmi a tusim navigacia a radio pre Europu su tam volake problemy. Bude to stat kopec casu a penazi. Nestoji to zato. Beriem, ze to beru niektory ako zberatelske kusy, ale to je tak vsetko.

          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Nic z toho som nerobil. Su firmy, ktore ti to donesu az domov :-).

          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Inak este k tomu dovozu - poznam zopar Nemcov, co si spravili dovolenku v Kalifornii a isli na kauciu tam a kupili priamo (ceny boli vlani na urovni 6-8 000$). Ale potom s tym mali ozaj dost roboty to vyviest, doviest a prihlasit (v Nemecku je to na STK este ovela horsie ako u nas).
            Vysledok bol, ze usetrili 1-2 000$ (+ dobra dovolenka) ale konstatovali, ze to nestalo za to, lepsie kupit od dealera ktory sa tomu venuje v EU a vozi vacsie objemy, je ich dost na okoli aj u nas.

          • Marcel Pavlík
            Marcel Pavlík komentoval
            Upraviť komentár
            na autobazar/eu sú inzeráty kde ponú§kajú dovoz akéhokoľvek us auta. f500e inzerujú ako koncovú cenu (so všetkým), ALE znižuje sa ak administratíva je už na meno konečného majiteľa. a dá sa samozrejme zjednávať.
            okolo nového roku mali všetky f. vykúpiť holanďania.
            videl som foto, ako bol f. v lodnom (eko)kontajneri, ako ho vyberali ... a nabíjali palubnú 12v batériu.

          • ICE666SVK
            ICE666SVK komentoval
            Upraviť komentár
            Tak pises, ze cena v USA bola 6-8000$ pri kupe priamo na mieste a na internete som nasiel cenu noveho od 33990$ to je rozdiel 27990$ - 25990$. To auto straca riadne potom na hodnote.

          • Marcel Pavlík
            Marcel Pavlík komentoval
            Upraviť komentár
            cena už bola pretraktovaná, nejakých 14tis je strata výrobcu, prenájom 80usd mesačne, ... ak chcú predávať spaľovacie autá, zarábať, musia PLATIŤ (vykúpiť sa).

            medzi nami, tí, čo profitujú na eko zákonoch tlačia na výrobcu, že málo F50e inovuje, že sedadlo spôsobuje bolesť chrbta, že ... , tam je spotrebiiteľ PÁN, nespokojí sa s kadečím. je to ako u židov - bohatí sú povinní pozvať chudobného k stolu(sviatočnej tabuli). ten chudobný vie, že "oni musia" a tak sa nechá prosiť a uplácať, aby bolo "zákonu" urobené zadosť :-)

            furt je to lacnejšie ako fauwé, ktorí musia vykúpiť, upravovať a zlikvidovať státisíce áut.
        • Ioniq
          Member
          • Jan 2017
          • 364

          #10
          Uz mas nejake skusenosti so servisom? Ako kde a za ake ceny v nasich koncinach? Lebo manzelka uz tiez pomaly poskuluje po EV, a rozmyslal som nad Smartom. Toto by mohlo byt tiez ok, len sa bojim absencie zazemia.

          Komentár


          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Jazdil som na Smarte (for2) aj na Fiatke 500e, Fiatka je jednoznacne lepsia takmer vo vsetkych kriteriach. Tohtorocny Smart ma navrch jedine mobilnym pristupom a moznostou objednania 22kW nabijacky.

          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Nemam a to je dobre :-). Lebo to znamena, ze nemam ziaden problem.
            Mechanicke casti, chladenie, klimatizaciu apod ti urobi takmer kazdy Fiat servis, lebo to je identicke so standardnou 500.
            K servisu elektriky:
            Na Slovensku je servis v Roznave, v Cesku v Prahe a v Uherskom Hradisti. Ja som si zohnal sadu servisnych vykresov (25 EUR) aj diagnostiku vratane OBD BT adapteru, takze dokazem sam diagnostikovat (a vynulovat) vacsinu chyb.
            EDIT: Ak niekto potrebuje ponukam v diagnostike pomoc, bezplatne.
            Samozrejme, v pripade nutnosti nahradnych dielov to bude trochu trvat, lebo musia prist z USA ale dostupne su (dokonca online nakup).
            Podla informacii z roznych for referujucich o tomto auticku je velmi spolahlive (V USA na nom jazdia uz od roku 2013), takze sa nebojim.
            My ho mame od Decembra a po 2500 km maximalna spokojnost. Po meste (teraz, ked sa zvysila teplota) dosahuje urovne spotreby Ioniqu - medzi 11 - 13 kWh/100km, prelozene na dojazd - 140 - 180 km.
            V zime aj pri mrazoch a kureni v kabine dojazd minimalne (realne otestovane) 100 km, vacsinou medzi 110 - 130 km.
            Naposledy upravené Jiri GrandPa; 05-04-2018, 13:12.

          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Mobilny pristup k Fiatke funguje v USA, ale nie v Europe. Ak vas bude presviedcat nejaky predajca ze hej tak mu neverte.
            Dobra predbezna sprava - vyvoj mobilneho pristupu prebieha momentalne u jednej firmy vo Svajciarsku, vyzera to dobre, tento rok pravdepodobne budem testovat prototyp.
        • Miroslav Rojko
          Senior Member
          • Nov 2016
          • 1314
          •   

          #11


          Fiatiek bolo na Slovensku do decembra 2017 prihlásených 25 ks:

          BL707OI 3C3CFFGE7FT615354 02-Jan-15 13-Feb-17 83 155 CVT Biela metalíza 1352
          MA540DS 3C3CFFGE3DT740350 08-Nov-13 29-Mar-17 83 137 AT Oranžová 1337
          RV771CA 3C3CFFGE2DT752604 21-Nov-13 12-Apr-17 83 137 AT Oranžová 1337
          RV421CB 3C3CFFGE7DT744319 31-Oct-13 12-Apr-17 83 137 AT Čierna 1337
          RV605CD 3C3CFFGE4DT751034 05-Nov-13 19-Apr-17 83 137 AT Oranžová 1337
          CA106CX 3C3CFFGE5DT745971 16-Oct-13 29-May-17 83 137 AT Šedá metalíza 1337
          RV315CE 3C3CFFGE2DT744874 31-Oct-13 30-Jun-17 83 137 AT Čierna 1337
          VK032CA 3C3CFFGE8DT739064 29-Oct-13 06-Jul-17 83 137 AT Oranžová 1337
          PB527CM 3C3CFFGE4DT752555 03-Dec-13 12-Jul-17 83 137 AT Biela 1337
          ZA460HI 3C3CFFGE1ET294622 04-Jul-14 13-Jul-17 83 137 AT Šedá metalíza 1337
          BL522PI 3C3CFFGEXDT753452 08-Mar-14 21-Jul-17 28 105 CVT Oranžová metalíza tmavá 1337
          RV379CE 3C3CFFGE9FT544934 14-Oct-14 25-Jul-17 83 137 AT Biela metalíza 1337
          RV485CE 3C3CFFGEXFT507231 13-Oct-14 25-Jul-17 83 137 AT Oranžová 1337
          RV500CE 3C3CFFGE8ET172808 26-Jan-14 25-Jul-17 83 137 AT Biela metalíza 1337
          TV086DI 3C3CFFGE9DT751059 20-Dec-13 16-Aug-17 83 137 AT Oranžová 1337
          NR778JF 3C3CFFGE3FT522895 16-Oct-14 18-Aug-17 28 105 AT Šedá metalíza tmavá 1337
          TV591DI 3C3CFFGEXDT751765 07-Mar-14 13-Sep-17 83 137 AT Strieborná metalíza svetlá 1337
          RV085CF 3C3CFFGE5FT741082 01-Jan-15 05-Oct-17 83 137 AT Biela metalíza 1337
          NR086JI 3C3CFFGE5ET245049 13-Jun-14 12-Oct-17 28 105 CVT Biela metalíza 1337
          NR096JI 3C3CFFGE0ET175931 16-Sep-14 13-Oct-17 25 105 CVT Strieborná metalíza svetlá 1337
          KN144ET 3C3CFFGE7ET172718 24-Feb-14 17-Oct-17 83 137 CVT Oranžová metalíza svetlá 1337
          RV556CF 3C3CFFGE4ET225164 15-May-14 15-Nov-17 83 137 AT Šedá metalíza tmavá 1337
          KE039LH 3C3CFFGE1ET175971 09-Mar-14 24-Nov-17 83 137 AT Šedá metalíza 1337
          SC252EN 3C3CFFGE4FT576013 01-Dec-14 29-Nov-17 28 105 CVT Oranžová metalíza tmavá 1337
          TS537BL 3C3CFFGE3DT604624 05-Aug-13 01-Dec-17 83 137 AT Biela metalíza 1337
          BL446MT 3C3CFFGE1FT527402 01-Jan-15 11-Dec-17 28 105 CVT Biela metalíza 1337
          [priezvisko]@me.com

          Komentár


          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Fíha. To máš odkiaľ taky zoznam?

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            To je priamo z evidencie vozidiel, čo hodím Ti aj Tesly ? Tých je najviac. Keďže EČV ani VIN nie je súkromný údaj, tak som si dovolil to tu hodiť, keď už sa mi podarilo ju získať.

            Inak je zaujímavé, že niektoré boli prihlásené s výkonom 28 kW a maximálkou 105 a CVT prevodovkou, pričom väčšina je 83kW a 137 maximálka. Hmotnosť majú rovnakú. Žeby niekto v inom štáte prihlasoval ako kvôli daniam inak ?

          • 1fisker
            1fisker komentoval
            Upraviť komentár
            A ako sa dá dostať do evidencie vozidiel?

          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Policajti totižto netušia čo tam majú napísať keď to nemá valce a objem.
            Budeš prekvapený čo všetko tam majú napísané Tesly.
            Všetky Fiatky majú rovnaký výkon 83 kW.
            Ročník 2015 a novsi ma však podľa špecifikácie maximálnu 141 km/h.
            Overené, sedí presne :-).

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            @1fisker: Aj Fiskery som pozrel, tvoje je 2013-ka prihlásená v 10/2015 v SR ? Tých je menej ako Tesiel. Len nejakých štyridsať.

          • 1fisker
            1fisker komentoval
            Upraviť komentár
            40 čoho?

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Á, už sa ozval, čo nemôže ich byť 40 ? Fiskerov Kariem ? Ani nie, treba podeliť 10-timi.
        • jux
          jux
          Senior Member
          • Apr 2015
          • 1378
          •      

          #12
          MIro hod tesly, dokedy ta nezatvoria :-)))

          Komentár


          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            A neurobíš tabuľku s počtami keď už si v tom? Podľa značky a modelu?

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Robím internetovú stránku "Mám výnimočné auto ?", kde bude všetko, naklikáš si model, okres, motor, farbu hocičo a dá Ti koľko takých áut je na SR. Dáta mám, naprogramovaný backend mám, ešte porobím šablóny na HTML a bude to. Takže vydržať, bude to zaujímavé.

            By ste sa čudovali, koľko je elektroskútrov.

            Alebo pikoška, v NM okrese bolo ku koncu roka 6 elektromobilov (z toho 2 moje) v zloženídva Ioniqy, dva Leafy, jedna Tesla a pozor - starý Citroen AX electric. Takže máme tu v okrese priekopníka, ktorý mal elektroauto, keď ešte ani o Teslách sa nechyrovalo. Len neviem kto to je, lebo nikdy som si ho nevšimol.
            Naposledy upravené Miroslav Rojko; 16-04-2018, 16:53.

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Samozrejme, ze elektroskutrov je vela.... ked ja mam dva, (prvy 12rokov, druhy 2roky) do mesta nie je nic lepsie ako elektroskuter, tipujem, ze ich je viac ako elektromobilov, len v dazdi a pod +5 stupnov chodim autom.
        • ICE666SVK
          Senior Member
          • Jul 2014
          • 1997

          #13
          Z Prahy az do Havírova na Fiat 500e.
           

          Komentár

          • Marcel Pavlík
            Member
            • Apr 2016
            • 138

            #14
            budúcnosť FIATu
            https://www.cnet.com/roadshow/news/n...oming-in-2020/

            Komentár

            • jux
              jux
              Senior Member
              • Apr 2015
              • 1378
              •      

              #15
              Vyzera to tak, ze nova verzia Fiatu 500e sa bude vyrabat v Taliansku a predavat v EU


              We assume that the all-electric Fiat 500 will not only replace the current Fiat 500e available in some U.S. states, but will be introduced on a larger scale and finally be sold in Europe. The scale simply has to be high to justify a new platform compared to doing a conversion of an existing ICE model over to an electric version.

              The new electric 500 is also expected to be produced in Italy (the current 500e is produced in Mexico).
              Fiat will develop a dedicated small Battery Electric Vehicle platform and its first offering on the new platform will be the next-gen Fiat 500 BEV.

              Komentár


              • Jiri GrandPa
                Jiri GrandPa komentoval
                Upraviť komentár
                Hej potvrdil to aj CEO Fiatu na LA Auto Show. Lenže reálne bude až 2020 alebo 2021.
            Pracuje...
            X