BMW predstavilo vynovený model i3 model i3S. Je to pre mňa trošku sklamanie. Batéria ostala 33kWh, vylepšili motor a má to mať športovejší ráz. Odhadovaná spotreba 14,2kWh na 100km. Momentálne mám na i3 najazdených 5000km a priemernú spotrebu 13,8kWh/100km, papierová spotreba na 19" je 12,6kWh/100km.. Zrýchlenie z 0-100 za 6,8s oproti starým 7,3s. Zrýchlenia sú lepšie aj pre vyššie rýchlosti hlavne v oblasti od 80km vyššie. Pre mňa trochu sklamanie, že nezvýšili kapacitu batérie, zvýšila sa spotreba, čiže praktickosť 0 bodov. BMW spolupracuje na svojom battery packu so Samsungom a jedna pani povedala, že samsung už je pripravený s batériou 120Ah, súčasná 94Ah. Uvidíme čo teda budúcnosť pre i3 prinesie.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
BMW i3
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
-
Servus, som na tom podobne, i3 mam 5 mesiacov. Mam i3 94Ah Povedzme pravdu, je to auto do mesta, s tym som to kupil. Stabilitia a bezpecnost na ceste pri 130km/h OK. Zrychlenie od 120 do 150 km/h take bezne,ale rozhodne by som sa ale necitil velmi bezbecnecne pri 150km/h za mierneho vetra a dazda na tych tenkych gumach co mam. Vyssi vykon zbytocne, keby skor zvysili realny dojazd na 400km, to by bola bomba. Zatial mam priemerku 13,2kW/100km ale dialnicu som absolvoval max do Trnavy a spet, cize s obmedzenim na oficialnych 110km/h. Viem sa spolahnut ze v tomto rezime jazdenia urobim 220km a viac na plnu 34kW baterku.
-
-
Porovnanie i3 60A a 94A z knihy
https://itunes.apple.com/sk/book/ele...25422107?mt=11
Sorry mam ju len v ibook verzii
1 Bild
Komentár
-
BMW i3 je auto pre ZDRAVÝCH, ak máte potiaže s nasadaním do "bežného auta", v tomto je to násobne horšie. myslel so, že ak je to platforma, na ktorej je položená kabína, nasadanie je jednoduché, dvere sa otvárajú 2*90, podlaha bez tunela (plochá), lenže CHYBA, tá škrupina kabíny má LEMOVANIE, vysoké cca 10cm. žiadne nasadanie ako do trabiho, w353w. sedadlo je síce v pohodlnej výške (cca 60cm od vozovky), človek s málo pohyblivými kolenami nohu do kabíny nezdvihne. ŠKODA.
Komentár
-
dnes odskúšané na aute riaditeľa BMW tr. turná. ten vrchol "rantla" kabíny je cca 20cm nižšie ako sedadlo. takže približne 50cm od vozovky.
viem, všetko sa dá, ak použijem palicu, otočím ju, zaháknem chodidlo, vytiahnem ju dnu. ale to nie je dlhodobé riešenie. i3 vypadlo, hoci má všetky plus (a je za prijateľnú cenu necelých 23k€/2015/6.100km).
paradoxne, fiat500 nerobí problém.
-
Komentár
-
Ak myslíš blokovanie v OS mobilu, tak nie.
Pre náš región je blokované stiahnutie Android Auto a treba si inštalovať priamo APK súbor mimo obchodu Google Play. Na iOS je CarPlay rovno dostupné a neinštaluje sa. Len sa v nastavení iPhonu povolí Siri a následne ide aj CarPlay, samozrejme ide aj pre náš región a oproti Android 100 a 1.
-
Komentár
-
BMW prekvapilo, posunulo mi dodavku Februar 2019 na December 2018, takze auto bude do vianoc doma ...
-
Prva cesta ZA-BA, priemer 18,9kW/h, 206km a 95% baterie ...
-
To znamena vyuzitelnu kapacitu 41 kWh, velmi slusne. Ta spotreba je samozrejme ovplyvnena teplotou, mozem sa opytat na rychlost ktorou si isiel?
EDIT: Gratulujem k novej masinke !
-
Jiri: uprimne, viezol ho predajca, cca 110-120km +/-, naskor rychlejsie, potom pomalsie
-
-
Po predstaveni 42kWh verzie BMW i3 automobilka zarezala verziu REX, lebo vraj uz nema vyznam. Ja hovorim, ze konecne
Komentár
-
Ale len v europe: https://electrek.co/2018/10/05/bmw-i...ange-extender/
-
Makes sense. V USA su vzdialenosti medzi mestami podstatne vacsie, oni su zvykli presediet hodiny v aute kedze vlaky moc nemaju... V Nevade, Arizone apod. su miesta kde musis ratat dojazd a tankovanie aj so spalovakom, vzdialenost 200 km a viac medzi benzinkami nie je ziadna vzacnost.
-
Ako docieliť, aby sa mi auto začalo nabíjať na nastavený čas na tarif, aby sa nezačalo nabíjať hneď ako do neho strčím kábel aj keď mám zrušené okamžité nabíjanie.Naposledy upravené Podlesny; 05-08-2019, 21:13.
Komentár
-
ja nabijam vzdy do 100%. Je pravda ze takmer vzdy max 2 dni s autom idem. Baterka je stale 100% SOH, dojazd v lete 220-240 (mimo dialnice), mesto a okresky. Rychlost vzdy limit + cca 10% Kia SOUL EV 30 kW. (70 tis. km) Co viem tak ostatni uzivatelia Soulu to maju taktiez takto. Ze doma davaju doplna. To same uzivatelia e-Golfu. BMW to bude mat poriesene urcite tak, ze ked to das do 100% tak to bude v poriadku. Ja som zastancom ze to auto ma byt furt pripravene naplno.... a ako vravim poznam dalsich 3 co to takto robia a ziadna degradacia alebo pokles dojazdu neni...
-
Jo a k tomu casu nabijania. Nepoznam SW BMW i3, ale vypada: https://www.youtube.com/watch?v=resUyn7tyYU
ze tam staci nastavit to casove okno. a ked to bude nastavene, tak po strceni kabla nezacne hned nabijat ale az v dany cas.
predpokladam ze si to chces nastavit na HDO. spravne
Komentár