Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

V BA bolo BMW horúco

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1314
    •   

    V BA bolo BMW horúco

    Polícia vyšetruje okolnosti požiaru elektromobilu, ku ktorému došlo v noci v Bratislave.
    [priezvisko]@me.com
  • jaron
    Member
    • May 2019
    • 94

    #2
    Viete prosim niekto nieco co sa stalo a preco sa stalo?Troska ma to desi ak by sa nieco podobne udialo doma v garazi pocas spanku...Dik

    Komentár


    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      su to velmi ojedinele pripady..neviem co sa stalo tu, ale sanca je to zhori elektromobil je miziva oproti sanci ze zhori spalovak. Zhoreny LEAF som este v spravach ani nevidel

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Bolo ich niekolko. Jeden celkom dost medializovany ked zhorel v garazi pocas nabijania a zobral so sebou polku domu Dalsi vzblkol pocas jazdy.

      https://electrek.co/2015/09/04/a-nis...ently-unknown/

      Ale statistika zatial hovori ze EV nema o nic vacsiu sancu na poziar ako spalovak. Statisticky su rovnocenne.

      Aktualne najviac poziarov ma na konte Tesla Model S a Hyundai Kona.
  • jaron
    Member
    • May 2019
    • 94

    #3
    Spalovak a zhorieť v garazi?Neviem ci sa take prípady stali....Ale tie nase tátoše sú síce tiež v klude ale na pozadí beží spústu elektroniky ktorá riadi nabijanie a vzdy môže čokoľvek zlyhať...
    Nechcem byt paranoik ale pokial je garáž súčasťou domu asi by boli vhodne aspoň protipožiarne dvere a nejaky ten senzor... a co najmenej horlavych veci v garazi...

    Komentár


    • ivan32
      ivan32 komentoval
      Upraviť komentár
      Tiež som nad tým rozmýšľal. Či pre istotu nenamontovať štyri sprinklery nad auto pre kľudný spánok. Aspoň aby to chladilo a požiar sa nerozšíril.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      jaron stava sa bezne. Staci do google hodit “car catches fire in garage” a vyhodi ti desiatky pripadov Pokial nie je na aute zjavna konstrukcna vada a vsetko funguje tak ako ma tak
      medzi EV a spalovakom nie je ziadny rozdiel v miere rizika vzniku poziaru. Je dost velka sanca ze uplne rovnaky kabel rovnakeho vyrobcu je v oboch typoch aut takisto ako x dalsich riadiacich jednotiek a motorcekov. Ak to ma vyskratovat v jednom aute potom moze rovnako aj v druhom.

      Btw ta medializovana TMS co pred nedavnom horela pri Salzburgu sa nakoniec zistilo ze baterie su uplne neposkodene a zacalo tam horiet nieco uplne ine. Zrejme skrat beznej elektroinstalacie.
  • jaron
    Member
    • May 2019
    • 94

    #4
    No to áno,výrobcovia su rovnaky ale rozdiel je v tom že ked je spalovak vypnutý tak je proste vypnutý ,nic nebeží na pozadí.Jedine ked ma auto webasto tak sa môže nieco diať a možno este ak ma auto nejaké telematicke funkcie tak tam možno nieco beží na pozadí ale neviem ci z toho môže vzniknúť nejaké riziko keďže neviem do akej miery a co sa sa da u spalovakov na diaľku ovládať.

    Komentár


    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      tvoj a moj LEAF si fyzicky opdaja bateriu ked auto vypnes, ked startujes pocujes ako prve take klopnutie, to bateriu pripaja naspat. nie je to idealne riesenie ale myslim, ze beznejsie ako u tesly, kde je bateria pripojena non stop

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Ani u Tesly (som si istý minimálne u Modelu 3) nie je HV batéria pripojená neustále.
      A ani u spalovaku nie je vsetko odpojené od 12V batérie, aspoň u najnovších moderných aut.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Aj u mojho 23 rocneho spalovaka je pripojena bateria stale, bezi na nu kus hardveru, ktory za 4 tyzdne vymlati 50Ah bateriu. Pani co tvrdite, ze sa odpaja bateria... nemate v aute alarm a prijimac dialkoveho?. Aj to rele co tvdite, ze spina bateriu musi byt napajane. Skutocne sa odpajaju mechanickym bateriovym odpajacom baterie len na velmi starych, hlavne pracovnych a vojenskych autach. Napr. 1. gen. skoda pickup mala bateriovy odpajac.
  • jaron
    Member
    • May 2019
    • 94

    #5
    Nech uz to akokoľvek asi väčšiu
    pravdepodobnosť vzniku požiaru bude asi v tých našich EV.Mame tam az 2 baterie a 12V + 400V a ta 12V v spalovaku asi nevzplanie s takou intenzitou ako 400/800V teda pokial sa nedostane požiar k palivu ...a je jasne že pán novinár si radsej oprie jazyk o požiar EV aby bola senzácia...

    Komentár

    Pracuje...
    X