Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
V BA bolo BMW horúco
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Viete prosim niekto nieco co sa stalo a preco sa stalo?Troska ma to desi ak by sa nieco podobne udialo doma v garazi pocas spanku...Dik
-
su to velmi ojedinele pripady..neviem co sa stalo tu, ale sanca je to zhori elektromobil je miziva oproti sanci ze zhori spalovak. Zhoreny LEAF som este v spravach ani nevidel
-
Bolo ich niekolko. Jeden celkom dost medializovany ked zhorel v garazi pocas nabijania a zobral so sebou polku domu Dalsi vzblkol pocas jazdy.
https://electrek.co/2015/09/04/a-nis...ently-unknown/
Ale statistika zatial hovori ze EV nema o nic vacsiu sancu na poziar ako spalovak. Statisticky su rovnocenne.
Aktualne najviac poziarov ma na konte Tesla Model S a Hyundai Kona.
-
-
Spalovak a zhorieť v garazi?Neviem ci sa take prípady stali....Ale tie nase tátoše sú síce tiež v klude ale na pozadí beží spústu elektroniky ktorá riadi nabijanie a vzdy môže čokoľvek zlyhať...
Nechcem byt paranoik ale pokial je garáž súčasťou domu asi by boli vhodne aspoň protipožiarne dvere a nejaky ten senzor... a co najmenej horlavych veci v garazi...
Komentár
-
jaron stava sa bezne. Staci do google hodit “car catches fire in garage” a vyhodi ti desiatky pripadov Pokial nie je na aute zjavna konstrukcna vada a vsetko funguje tak ako ma tak
medzi EV a spalovakom nie je ziadny rozdiel v miere rizika vzniku poziaru. Je dost velka sanca ze uplne rovnaky kabel rovnakeho vyrobcu je v oboch typoch aut takisto ako x dalsich riadiacich jednotiek a motorcekov. Ak to ma vyskratovat v jednom aute potom moze rovnako aj v druhom.
Btw ta medializovana TMS co pred nedavnom horela pri Salzburgu sa nakoniec zistilo ze baterie su uplne neposkodene a zacalo tam horiet nieco uplne ine. Zrejme skrat beznej elektroinstalacie.
-
No to áno,výrobcovia su rovnaky ale rozdiel je v tom že ked je spalovak vypnutý tak je proste vypnutý ,nic nebeží na pozadí.Jedine ked ma auto webasto tak sa môže nieco diať a možno este ak ma auto nejaké telematicke funkcie tak tam možno nieco beží na pozadí ale neviem ci z toho môže vzniknúť nejaké riziko keďže neviem do akej miery a co sa sa da u spalovakov na diaľku ovládať.
Komentár
-
Ani u Tesly (som si istý minimálne u Modelu 3) nie je HV batéria pripojená neustále.
A ani u spalovaku nie je vsetko odpojené od 12V batérie, aspoň u najnovších moderných aut.
-
Aj u mojho 23 rocneho spalovaka je pripojena bateria stale, bezi na nu kus hardveru, ktory za 4 tyzdne vymlati 50Ah bateriu. Pani co tvrdite, ze sa odpaja bateria... nemate v aute alarm a prijimac dialkoveho?. Aj to rele co tvdite, ze spina bateriu musi byt napajane. Skutocne sa odpajaju mechanickym bateriovym odpajacom baterie len na velmi starych, hlavne pracovnych a vojenskych autach. Napr. 1. gen. skoda pickup mala bateriovy odpajac.
-
Nech uz to akokoľvek asi väčšiu
pravdepodobnosť vzniku požiaru bude asi v tých našich EV.Mame tam az 2 baterie a 12V + 400V a ta 12V v spalovaku asi nevzplanie s takou intenzitou ako 400/800V teda pokial sa nedostane požiar k palivu ...a je jasne že pán novinár si radsej oprie jazyk o požiar EV aby bola senzácia...
Komentár
Komentár