Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

e-tron - Chladenie baterie a elektroniky

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Jiri GrandPa
    Senior Member
    • Dec 2016
    • 707
    • viera8131
    •      

    e-tron - Chladenie baterie a elektroniky

    Audi zvolilo 2 zposoby chladenia chladiacej kvapaliny, ktora preteka cez bateriu a vykonovu elektroniku - len naporovym vzduchom cez predny chladic a aktivne s vyuzitim kompresora a chladiva ako pre klimatizaciu (neviem, ci je to ten isty ako pre klimatizaciu kabiny).
    Sucasne (podla videa) vie riadit tok chladiva cez elektroniku+bateriu (nabijanie) alebo len cez bateriu (jazda). Vidno, ze sa poucili u konkurencie.
    Teraz este aby auticko vedelo aj bateriu zohrievat...

    https://www.youtube.com/watch?v=jnRljGDUdes
    Naposledy upravené Jiri GrandPa; 10-09-2018, 14:09.
  • ICE666SVK
    Senior Member
    • Jul 2014
    • 1997

    #2
    Auto sice neuvidite, ale o baterke sa tam rozprava. Je to FB stranka, tak si zapnite zvuk.
     

    Komentár


    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Boze to je amaterismus... Toto je profesionalny novinar?
  • ICE666SVK
    Senior Member
    • Jul 2014
    • 1997

    #3
    Audi etron rekuperacia a kamera namiesto spatneho zrkadla.
     

    Komentár

    • cio
      cio
      Junior Member
      • Feb 2019
      • 21
      •      

      #4
      No zatiaľ sa mi nepodarilo zistiť či sa dá baterka aj zohrať.
      Na vyše ako samozrejmosť považujem u prémiovky možnosť pred odchodom predhriať baterku na diaľku cez APPku.
      8.3.2019 je v BA šou, všetko sa spýtame

      Komentár


      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        Moznost predhriat baterku na dialku? Co to je? Teplotny managment baterie byva zvacsa autonomny, uzivatel si moze akurat tak predkurit kabinu.

        A na margo predstavenia, nie som si isty, ze dostanes akekolvek technicke odpovede. Ja som bol v showroome na Zlatych pieskoch auto pozriet, ale nevedia o nom absolutne nic, len bezne veci co sa docitas aj na webe Audi alebo brozurke. Nepovedia ti aka je vyuzitelna a celkova kapacita baterie, ani dodavatela baterii, nevedia nic o tom slubovanom systeme Audi nabijania, kde by si mal nabijat jednym priveskom u roznych poskytovatelov, nevedeli ani potvrdit, ze to ma 3f nabijacku. A nevedeli ani to, ci to ma OTA updaty a ci je hned od uvedenia odomknuta plna rychlost 150kW nabijania, alebo to maju na zaciatok orezane ako Jaguar iPace a odomknu to neskor. Ale vedeli mi povedat, ake velkosti kolies sa tam daju dat, a kolko farieb ambientneho osvetlenia sa da nastavit. Samozrejme nezabudli v kazdej tretej vete spomenut nacvicenu frazu, ze tato novinka “prezentuje najnovsie technologie v oblasti elektromobility”. Cvicene opice... Aktualna situacia je taka, ze absolutne netusia co predavaju, a viem si predstavit, ze pri prejaveni zaujmu o konfiguraciu by ma nasmerovali radsej ku Q8 Podobnu neinformovanu skusenost mal aj dalsi clen Jux. Stale zostava dufat, ze dostanu do predstavenia nejake skolenie. Ale v ramci ich klientely sa bojim, ze priority budu inde, a cele skolenie bude urcene na tlacenie predaja doplnkovych prvkov vybavy

      • juks
        juks komentoval
        Upraviť komentár
        Ioniq Tesla pri zapnuti kurenia interieru z appky kuri v pripade nizkych teplot aj bateriu - ci kuri tiez bateriu indikuje v appke. Nemam to vysledovane presne, ale ak je na kabli, bateriu kuri cca pri teplote pod +10stupnov, ak kuri z baterie, tak pri nizsej.

      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        jux ano, to viem. Ale je to spojene s kurenim interieru a auto samo ovlada kedy ma bateriu zahrievat. Nevies zapnut len cisto vyhrievanie baterie, ci?

      • juks
        juks komentoval
        Upraviť komentár
        Ioniq Ano, ohriev baterie je automaticky, no cez appku aspon vidis, ci treba bateriu ohrievat a ak chces, tak to mozes ovplyvnit nepriamo kurenim, ci nabijanim. Manualne kurenie baterie by nebolo dobre riesenie, je lepsie to nechat automaticky.
        Ked chces v tesle skutocne zohriat bateriu pre max. vykon, musis zapnut v aute max. battery power - no maju to len PL verzie
        S a X. Pri minusovych teplotach ide zohriat bateriu pre max vykon len kombinaciou SC nabijania a ohrevu, alebo divokej jazdy a ohrevu - samotny ohrev baterie (tusim 6kW) to nezvladne

      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        Hyundai to ma rovnako, dakde v manualy sa aj pise konkretna teplota sa mi zda, kedy sa zapina ohrev baterie. Ale musi byt na kabli myslim.

      • cio
        cio komentoval
        Upraviť komentár
        Chalani super postrehy. Ja som bol v AUDI tiež pár krát a môžem potvrdiť - o ich aute som vedel viacej ako ľudia v AUDI.
        Čo sa mi páčilo, všetci tak trochu tušia že prechod na elektro je neodvratný. Ja už mám kontakt na človeka ktorý vie o aute naozaj veľa a čo nevie tak zisťuje. Tvrdil mi, že v každej krajine EÚ budú do konca 2019 schopní servisovať E-TRONy
        Mne tiež núkali Q8, ale rýchlo sme sa dohodli že tade cesta nevedie. Ja som im na tvrdo oznámil že ja už fosíl nekúpim a že ak s tým príde skôr konkurencia a bude to dobré auto, pôjdem tam. JAGUAR ma moc neoslovil.
        Nabíjanie 150KW určite bude k dispozícii, bez toho to auto nemá zmysel. Otázka je kde sa bude dať využiť. Okrem Budče, už je ďalšia Ultra nabíjačka aj v BA, Slovnaft pumpa na vjazde do BA pri Vajnorskom jazere.
        Zachytil som info že vraj prvé kusy vyrobené v roku 2019 ešte nebudú mať implementované PLUG & CHARGE, teda ani po jeho spustení v 2020 nebudú túto funkciu môcť využívať. Stále bude nutné používať na začatie nabíjania kartu (CHIP)
        ---------------------------------------------------------------------------
        Myslím si že od 8.3.2018 bude situácia iná - LEPŠIA

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Na Slovnaft-te pri Vajnorskom jazere je predsa obyčajná nabíjačka od ZSE, to tam dal SLONAFT svoju ultra ? Viete o tom niekto niečo ?

      • Peterka
        Peterka komentoval
        Upraviť komentár
        Miro, ty myslis tu na Tuhovskej. UFC ma byt na Slovnaft pumpe o kusok skor. Pisal som o nej v teme NextE, podla mapy tam je ale nevidel som tam nic. Mozno je schovana, pojdem lepsie pozriet

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        To bude na Slovnaft pumpe na diaľnici za odbočkou na Zlate Piesky.

      • cio
        cio komentoval
        Upraviť komentár
        Ja som bol dnes pozrieť cestou na Budči. Sú tam dve nabíjačky. Obe sú od ZSE. Nedokázal som zistiť že či sú obidve 150 KW. Jedna svietila ako kolotoč, druhá nie. Ešte tam bola predpríprava na tretiu. V tej informovanosti je ťažký chaos.
    Pracuje...
    X