Audi zvolilo 2 zposoby chladenia chladiacej kvapaliny, ktora preteka cez bateriu a vykonovu elektroniku - len naporovym vzduchom cez predny chladic a aktivne s vyuzitim kompresora a chladiva ako pre klimatizaciu (neviem, ci je to ten isty ako pre klimatizaciu kabiny).
Sucasne (podla videa) vie riadit tok chladiva cez elektroniku+bateriu (nabijanie) alebo len cez bateriu (jazda). Vidno, ze sa poucili u konkurencie.
Teraz este aby auticko vedelo aj bateriu zohrievat...
https://www.youtube.com/watch?v=jnRljGDUdes
Sucasne (podla videa) vie riadit tok chladiva cez elektroniku+bateriu (nabijanie) alebo len cez bateriu (jazda). Vidno, ze sa poucili u konkurencie.
Teraz este aby auticko vedelo aj bateriu zohrievat...
https://www.youtube.com/watch?v=jnRljGDUdes
Komentár