Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Ako znechutit elektromobilitu testovanim mestskeho elektromobilu na dlhe trate
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Toto asi novinári robia naschvál. Snažia sa pokaziť meno elektromobilom. Autá typu Nissan Leaf neboli stavané/určené na dlhé trasy. To je auto do mesta. Pochopte to ľudia už konečne! To je ako ísť loďou do USA. Áno, dá sa isť aj loďou, ale prečo by som to robil, keď sú nato lietadlá. Prečo si nezobrali Model S na takú trasu? Ešte som nenašiel ani jeden článok od SK novinárov čo by testovali Model S na podobnú trasu na Slovensku. No iné ako to, že to robia naschvál ma nenapadá.Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.
- Likes 1
-
Napisali ze maju skusenosti z autom v meste, kde sa na spotrebu nehladeli a len jadzili. To su motoristicky novinari? Hned ideme na dlhu trasu? Co takto skuska na dialnici medzi dvoma mestami, trebarz BA - TT ci BA NT. Vidim realnu spotrebu a na nabijacke zistim, kolko mi trva jedno nabitie. Trasa naplanovana do najmensich detailov a ideme cez ZA, hoci tam nepotrebuju ist. Za, nema obchvat mesta a popri Strecne je to utrpenie ist. Staci havarka a stoji sa a v spicke je to krokova jazda. Naco by som siel cez ZA ked idem az SN a je mi lepsie ist cez R1 do BB a dalej cez Donovaly a RK po D1 az do SN. D1 aj R1 vsade je maximalka 130km. Ale auto nato nemali a dali si EKO mod a sli 110km tusim tam spominali. Srandisti. EKO mod je mestsky mod na usporu a nie na dialnicu. Tamto Bjorn siel z Osla do Bodo Teslov Model S 70D a v pohode. Vzdailenst 2500km podla Bjorna. Teraz je tam cesta tam a cestu spat este nedal. Spominal aj vybavu auta, uz presne neviem co vsetko tam povedal, ale je skoro v zakladke. Ked da aj druhe video potom ho dam do vlakna videa Bjorna Nylanda. Tesla Model S 70 ci 70D by v pohode boli aj na jazdu po celom Slovensku.
-
zaujimalo by ma kto im toho Leafa pozical. Ak to bol autoimpex pripadne importer, asi si teraz pan novinar chvilu na nissane nezajazdi. Je smutné, že pan Majerníček -podla fotky mladší rocnik ma takyto nazor na ekologicku dopravu.
Kto iny ak nie mlada generacia ma zmenit myslenie ludi a odbremenit aspon osobnu dopravu od smradlavych ropakov?
Pred 30 rokmi sa stalo na pumpach na benzin a ludia to brali normalne. dnes ak musi niekto chvilu pockat na rychlonabijacke, ma problem. Aky je v tom rozdiel?
- Likes 1
Komentár
-
Na tomto obrazku je cerpacia stanica kde videt hore meracie valce. Tato stanica to mozno uz ma elektronicke, ale v minulosti sa to pumpovalo rucne a ked sa z nadrze cerpacej stanice naplnil tento valec, tak sa z valca naplnila nadrz auta. Mozno to trvalo aj cez 15-20 minut. A dneska tankovanie plnej nadrze trva okolo cca 5minut a bud to urobi obsluha, alebo si to musite spravit sami. Nabijanie si zapojite sami, ale pri nabijani uz byt nemusite. Je to pohodlnejsie ako tomu bolo na zaciatku ery spalovacich aut. Skoda ze som na internete nenasiel video, ako sa dakedy tankovalo, ked to robili rucne. Su tam videa starych cerpacich stanic, ale toto som nenasiel priamo tankovanie.
- Likes 1
Komentár
-
pan Majernicek uz pred dvoma rokmi perlil
http://www.topspeed.sk/nissan-bude-p...zd-zvysil/5120
staci prva a posledna veta. a to doslova.
- Likes 1
Komentár
-
nastastie sa jeho kvalitne prognozy nesplnili:
http://www.topspeed.sk/toto-nissane-...eaf-ubohy/4545
Komentár
Komentár