Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Opel Corsa-e

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • 1fisker
    Senior Member
    • Aug 2014
    • 1542
    •   

    Opel Corsa-e

    Tak, máme tu elektrický Opel.
    Čo poviete na cenový rozdiel?
    Smradľavá Corsa za 10 tis. eur
    Elektrická za 30 tis.
    Nie je to predsa len prehnaný rozdiel? Takto chcú motivovať ľudí kupovať elektrické autá?
  • Wilo
    Member
    • May 2019
    • 337
    •      

    #2
    Trosku lepsia politika ako Peugeot e208. Ten je viac natrieskany vybavou a za vyssiu cenu. Opel ma nizsiu cenu a viac priplatkov takze sa da lepsie vyskladat ak niekto nepotrebuje konkretne vybavove prvky.

    Ale cena je taka ako je no. Aj Kona zacina na 14.590€ a za elektricku das od 35.900€ vyssie. VW ID3 tiez stoji 2-3 nasobok spalovacej verzie. Kym je dopyt vyssi ako ponuka a baterie stoja kolko stoja tak sa to nezmeni. Az sa zacnu EV povalovat na skladoch ako teraz spalovaky tak aj ceny pojdu nizsie. Hlavne by boli sprosti keby to predavali za menej ked im to ludia kupia aj za tuto cenu a este budu cakat na poradovnik.

    Komentár


    • jeeff
      jeeff komentoval
      Upraviť komentár
      Ja si myslim, ze oni to ani lacnejsie vyrobit nevedia. To je rozdiel medzi Teslou a ostatnymi - Tesla ma uz teraz marzu na TM3 20% a predpoklada sa postupne zvysenie marze na 30%, ostatne automobilky to podla mna robia temer bez marze.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      To bude tiez faktor. Predsa len vsetky tieto smradlacke automobilky vyrobia 5000-10000 kusov rocne a su vyteseni ze aha mame EV. Tesla ich vyrobi statisice a naklady budu niekde inde. Ale tak koho to je vina ze na to roky srali

    • kayle
      kayle komentoval
      Upraviť komentár
      jeeff v Čínskej fabrike sa možno dostanú na 35%
      https://twitter.com/ray4tesla/status...03432548159488
      Samozrejme je to len odhad a v čase keď budú diely komplet Made in China.

      A pardón za mierny offtopic.
  • ICE666SVK
    Senior Member
    • Jul 2014
    • 1997

    #3
    Zaujimavy test EVcka Opel Corsa-e oplati sa pozriet. Dobre to okomentoval.
     

    Komentár


    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Toto je tester jak vino.
      Lakavy titulok na nieco vynimocne, este okomentuje na zaciarku videa ze toto len tak nikto neurobi a nakoniec to ani on nespravi. Pritom hadam kazdy kazdy emblista tuto situaciu 0%/korytnacka aspon raz zazil, ci uz zamerne, alebo nechtiac. Ide testovat dojazd a neresetne si pocitadlo km, ani tam ani spat. Meni podmienky a ucel testu za pochodu. Nehladiac na to ze oponenti hned povedia ze takto sa normalne nejazdi. Logicky ked z Trencina po Strbu stupa nadmorska vyska stupa aj spotreba, od Strby do KE klesa.
      Cely cas ide po okreskach a ku koncu ked hrozi kolaps auta tak sa vyberie pri experimente na dialnicu kde je minimalka 80km/h a riskuje ze zostane stat uprostred jednoruroveho tunela Branisko a zablokuje ho. Maximalne nezodpovedne.
      Kebyze idem testovat dojazd za nenormalnych podmienok tak bud idem kvoli profilu cesty a prakticky bez rekuperacie cely cas po dialnici 85 na tempomate, alebo naopak po okreskach zistit co da reukuperacia pri "zvlnenom" profile. Zaujimave by bolo porovnanie tychto dvoch metod.
      No a tiez zistit dojazd/spotrebu v opacnom smere pri ceste spat.
      Lebo vytesovat sa aka paradna spotreba pri ceste ;po dialnici od nejakeho useku ktpry je uz dolekopcom je divne.

      V kazdom pripade palec hore za odvahu a ze ukazal ze aj zacinaju emobilista moze s BEV v phode fungovat a niekm dojst.
      A hlavne ze postreh ze treba inak mysiiet, ze prezentuje nabijanie EV priebezne popri parkovani, ze sa nechodi na nabijacky ked je prazdna bat travit tam mladost.
      Za to mu dakujem i ked z toho videa ako testu dojazdu a hlavne co potom ked mobil vybil do tla, ako si poradil ... co avizoval titulok som bol sklamany.

      PS: Je probpem kupit si OBD dongl a naistalovat nejaku apku, aby mal prehlad kolko ma % resp, kwh v bat pri takomto teste na doraz?
      Naposledy upravené Taur; 12-05-2023, 13:43.

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      On ale nie je tester EVciek, ale YT a majitel EVcka a na svojom aute siel skusit aky ma vlastne dojazd zo 100% na 0% a to sa mu podarilo. Trasu si vybral po okreskach aby dosiel co najdalej. Vo videu mal typ, ze maximalne zajde do Spiskej Novej Vsi a dosiel az do Presova. Posledny usek bol po dialnici nie tak kopcovity ako okresky a preto to skusil tade. Dal sa za kamion a siel za nim. Ten tunel to bola riadna vyzva, keby mu tam dosla stava. No predpokladam, ze dlzku tunela vedel a dojadz pred tunelom tiez, inac by don asi nevosiel. Takze riskantne asi ano, nezotpovedne neviem, ale nemyslim si to. Auto ti moze aj s plnou nadrzou ostat visiet v tuneli. Ty by si spravil test inac a on spravil tak ako to chcel on. Pre mna je tento test ovela lepsi, ked sa ide len podla inforamcii co da auto, ako test z nejakou apkou, ktoru si musis kupit, lebo free verzia je okliestena o nejake funkcie a OBD jednotka naco? Ak mi auto neda dostatok inforamcii a musim mat apku ci OBD jednotku, tak je to na figu. Ked vidim test s OBD jednotkami a je tam graf a plno informacii pre mna zbytocnych a nepodstatnych je ten test pre mna nanic. Ja z neho fakt nic nemam. Ja sa chcem spolahnut na inforamcie z auta. Ak mi to auto neda tak si ho nekupim a mnoho dalsich ludi bude uvazovat podobne ako ja. Prilis vela inforamcii je pre fajnsmekrov a nie pre beznych ludi. Ako dlho tu mame EVcka a furt su tie iste obavy a tie iste otazky a pre mnohych to konci pri tom, ze ved to hori, nikam to nedojde a stoji to majland. A viac sa o to nezaujima a nepresvedcis ho technickymi detajlami. Ved mnoho ludi si ani nevie natankovat auto. Oni preferuju ine veci. Za mna je tento test perfektny a on to spravil tak svojsky. Nikdy nebudu vsetci spokojny, ved sme na Slovensku. Vo videu povedal, ze spravy aj druhy test juznou stranou.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      ICE666SVK Moja ppinta je ze podla titulu a reklamneho nahladu som cakal nieco ine. Cakal som ze to auto vybije a nie ze to vzda, cakal som ze uvidim riesenia situacie ked vybite auto zostane stat, cakal som ze aky bude dojazd zo 100% do tla, cakal som kolko sa da este prejst na skrytu rezervu ked auto zahlasi nulu/prazdno. Proste to z coho plynu EVfobie a co nemala odvahu vyskusat ani vacsina dlhorocne praktizujucich emobilistov, vratane mna. Kvoli tomu som pozeral cele video, obetoval hodinu zivota a citim sa ako oklamany divak.
      No chapem aj ze si treba nahanat sledovanost a finta "nabuduce to uz urobim, naozaj, fakt, vaaazne, verte mi a pozerajte ma" mozno aj zabera na jeho cielovku.
      To ze dosiel k nabijacke sposobom akym nikto stovky km necestuje a tam sa nabil ked mal malo v baterke mi nepride nijak ohurujuce ani zaujimave. Co tym dokazal, ake posolstvo priniesol? Ked mas malo stavy nabi sa? To pisu aj v navode ak by logika nestacila.
      A vlastne hej, priniesol posolstvo ked si na 90kwDC nabke kde nabijas rychlo za 22c/kwh (do plna 45kwh=9,90e) rychlo sa odpoj a chod na hotelovu Tesla dest. 10kw za 9e/h kde po 5h tych 45kwh=41e.

    • PistaTT
      PistaTT komentoval
      Upraviť komentár
      ja som asi staromodny ale vobec nechapem, preco by som niekoho takehoto mal sledovat pravidelne ci nebodaj odoberat. chapem, ze mu to zaraba na kavu a ze potrebuje najst svoje miestecko na internetovom vyslni aby z toho nieco vydojil. na mna vsak tie clickbajtove titulky a bombasticke sluby uz akosi nefunguju. pozrel som si toto jedno video zo zaujmu hlavne kvoli tej diskusii co tu k tomu je.
      Prakticky mi je jedno preco sa rozhodol testovat (a cestovat) takymto sposobom, ucel mu to asi splnilo.
      Co mi vadi je slendrian - napr. tvrdi ze v Spisskej Novej Vsi je jedinou public nabijackou Tesla wallbox v hoteli Metropol. a ze Smizany maju Lidl DC nabijacku. To nie je uplne spravna info. zdielanych 120 kW ponuka ejoin,pri OC Madaras. a ten Lidl pri Smizanoch je vlastne tiez este v SNV, lebo Smizany su az kusok dalej...Ked uz mam potrebu nieco verejne tvrdit, tak by som si mohol dat trochu namahu a zistit fakty aby som nevyzeral ako nafukany blbecek.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Podla mapy mi to pride ze Lidl ja na hranici Smizian a SNV a ak je pravda ze je tam nabijacka tak by sa ju hodilo doplnit na mapu nabky.
      A nabka na mestskom urade kusok od Metropolu uz nieje? Asi uz nebude po 16c/kwh ako v popise, ale styale by mala by lacnejsia ako 70-90c/kwh v Metropole.

    • PistaTT
      PistaTT komentoval
      Upraviť komentár
      Áno, Lidl je na okraji SNV neďaleko Smižian a nabka by tam mala byť. Je uvedená aj na tomto zozname https://spolocenskazodpovednost.sk/o...ice-pre-e-cars

      Tá pri mestskom úrade netuším v akom je stave.

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Ja ho tiez neodoberam a toto video mi vyhodil YT. Vecinou pozriem videa ohladne EVciek aj od inych ludi ak nieco natocia a uverejnia. Mne toto video dalo informaciu, ze kolko taketo auto asi prejde na jedno plne nabitie do nuly podla testu tohto YTbera. V mojom okrese nemam dialnicu, ale kopcov je tu hodne a v teste bolo pouzite velkostou podobne auto, ktore by som ako EVcko preferoval. Fotka a titulok je zamerne spravena dobre. On naozaj vybil EVcko do nuly. Ukazalo to auto aj nabijacka, to ze nesiel do uplneho vybitia je uz ina zalezitost. Ja by som uz tiez neriskoval. Za mna to splnilo to co malo.
Pracuje...
X