Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Spotreba EV podľa ADAC

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • mozeg
    Member
    • Dec 2015
    • 439
    •   

    Spotreba EV podľa ADAC

    Tak nam ADAC zmeral spotrebu EVs: tu je vysledok.
    ZDROJ: www.ADAC.de;
    https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeu...tos-adac-test/

    K tomu aj dojazd a koľko nás to celé stojí.
    Naposledy upravené mozeg; 28-08-2019, 17:45.
  • Teq
    Teq
    Member
    • Nov 2017
    • 240
    •   

    #2
    tak to je dobra blbost....e-up isto nie je efektivnejsi ako TM3, asi to bude len preto ze ludia s TM3 jazdia po dialnici normalnou tychlostou a e-up jazdi tak po meste 30 km/h

    Komentár

    • milan84
      Senior Member
      • Jun 2015
      • 859
      •   

      #3
      no ADAC je na dve veci uz pri reporte spolahlivosti aut (odvtedy ho neberiem vazne, odkedy to sledujem) a potvrdzuju ich bludy aj tymto.
      To merali asi v gronsku a v kufri 300kg cementu. Na spotrebu 22 som sa s Leafom v zivote nedostal, detto s eNVčkom 28 ?! Vidime aj realitu za kolko jazdia Hyundaiaci a rapidne sa to lisi od udaju z tabulky.

      Komentár


      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        veru ani ja, 220 wh/km je fakt vela

      • mozeg
        mozeg komentoval
        Upraviť komentár
        Suhlasim ze sa da jazdit aj uspornejsie, sam nedosahujem udaje z tabulky. Ale ak niekto na EV jazdi ako na spalovaku,tak tie udaje mozu sediet. Niekde maju aj dokument ako testuju, precitam a potom postnem ako testovali.

        Napr. Ja BMW i3 leto 11kWh zima 15,8kWh. K 18tim daleko.
    • Wilo
      Member
      • May 2019
      • 337
      •      

      #4
      Hlavne co to je za blbost ta posledna tabulka s pomerom km/cena? Aku to ma presne vypovednu hodnotu? Akoze kazdemu je jasne ze Mercedes bude mat vyssiu cenu za km ako Suzuki aj bez zbytocneho testu. Ak chceli porovnat ekonomiku jazdy tak mali preratat kolko € stoji majitela prejdenie kazdych 100km pripadne cena za 1km. Lebo to je asi jediny meratelny udaj podla spotreby. Hodnota auta je zaujimava maximalne tak pre leasingovku ked nacenuje operak. Potrebovali umelo zvysit cenu za km aby to nevyzeralo tak ruzovo. Predsa len 2-3€/100km na EV nevyzeraju pri propagacii spalovakov tak dobre kedze tie jazdia za minimalne 2-3 nasobok.

      Komentár

      • mozeg
        Member
        • Dec 2015
        • 439
        •   

        #5
        Inak do spotreby je su naratane aj straty pri nabijani preto taketo vysledky.

        Z textu testu Kony
        Der Stromverbrauch liegt bei gemessenen 19,5 kWh auf 100 Kilometer – Ladeverluste eingerechnet. Denn wie bei jedem Elektroauto kommt weniger Strom in der Batterie an als aus der Steckdose fließt. Beim Hyundai Kona fallen die Ladeverlustevergleichsweise gering aus. Zum Verbrauch des Motors kommen noch rund 15 Prozent hinzu: Um die 64-kWh-Batterie vollzuladen, fließen also 73,9 kWh.

        Zdroj: https://www.adac.de/der-adac/motorwe...o-kompakt-suv/

        Komentár


        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          tak nabijem auto so 110V, pojdem 35 km/h a vyhram to. vobec to nie je zaujate, ako keby vylejem 10 litrov benzinu mimo nadrze tak mam teraz vacsiu spotrebu
      Pracuje...
      X