TM3 ako novinka nebude v ľudovej cene, s tým súhlasím. Ale vzhľadom na to, že produkcia týchto áut bude oveľa vyššia ako u ostatných automobiliek čo vyrábajú EV, pomerne rýchlo sa prejde do štandardnej verzie za nižšiu cenu. Tesla nechce len spĺňať požiadavky emisií, Tesla chce reálne niečo spraviť.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Elektrický Chevrolet Bolt
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
-
A to uz teraz vieme, ze nebude na zaciatku ani v plnej vybave, lebo dual motor pride az o 6-9 mesiacov od zacatia vyroby. Tiez si myslim, ze nebude mat ani plechovu strechu, kedze aj predstavena bola celopresklena verzia a po vzore modelu S, kde je celohlinikova stecha uz tiez zrusena, to nebude ani pri modeli 3.Naposledy upravené ICE666SVK; 21-04-2017, 04:55.
-
-
Kalkulátor dojazdu pre Opel Ampera-e. Do kalkulačky je potrebné zadať štýl jazdy, vonkajšiu teplotu a či je zapnuté kúrenie/chladenie. Potom Vám vyjde predpokladaný dojazd:
http://www.opel.de/fahrzeuge/ampera-...simulator.html
Komentár
-
Test Opel Ampera-e anglickým Autocar-om:
Niekoľko postrehov z testu:
V Európe, počínajúc Nórskom, ktoré nasleduje Belgicko, Holandsko a Nemecko, nahrádza pôvodnú Amperu, od ktorej sa očakávalo veľa, ale ktoré sa slabo predávalo.
Nová Ampera je plne elektrická, ale inžinieri spoločnosti Opel požadujú špičkový dojazd 520 km na základe existujúcich oficiálnych testov a 380 km podľa realistickejšieho testu WLTP
Vo vnútri sú všetky obloženia a palubná doska z tvrdených plastov, ale dostatočne príjemné na vzhľad.
Na prístrojovej doske dominuje displej s 8,0 palcovým displejom pred vodičom a 10,2-palcová obrazovka s informáciami navigácie, bežné menu nastavení a grafika, ktoré ukazujú, ako a kde prúdi elektrická energia vozidla. Menší displej obsahuje rozsah, stav nabitia batérie, indikátor zobrazujúci rýchlosť vybíjania alebo nárast nabitia a rýchlomer.
Všetko vyzerá úplne podobne ako Tesla a je tu množstvo pripojení vrátane Apple CarPlay, Android Auto a služby OnStar spoločnosti GM. Indukčné nabíjanie pre inteligentný mobilný telefón je štandard a je k dispozícii aj bežná sada bezpečnostných a parkovacích asistenčných systémov. Je to dobre vybavené auto.
Na prvý pohľad sa zdá, že Ampera je ďaleko od očividne high-tech a elektromobilu, javí sa jednoducho ako kompaktný MPV.
Vozidlo nemá stredový tunel, miestom na sedenie je to MPV s množstvom miesta pre nohy na zadných nohách (v skutočnosti viac ako vo väčšej Astre), a je tam slušný 381-litrový batožinový priestor, rozšíriteľný na 1274 litrov sklopením operadiel zadných sedadiel. Kapota, dvere a dvere batožinového priestoru sú vyrobené z hliníka a celé vozidlo má hmotnosť 1691 kg
Batéria navrhnutá a vyrobená spoločnosťou LG. Jeho 288 článkov dodáva 60 kWh a má hmotnosť 430 kg je umiestnená pod podlahou Ampera-e.
Pruženie Ampera-e funguje hladko a ticho a vozidlo je možné v zákrutách presne ovládať.
Dobre ukrýva svoju hmotnosť a je mimoriadne zábavné pri jazde.
Dojazd ktorý ukazuje palubný počítač je nepopierateľne presný.
... najpraktickejšie a najužitočnejšie čisto-elektrické auto, ktoré sa ponúka za relatívne nízku cenu. To, že vyzerá dobre a je to pozoruhodne potešujúce, z neho vyplýva, že je to potenciálny víťaz.
Moja poznámka: hlavný problém tohto auta sú ale aktuálne dodacie lehoty
https://www.autocar.co.uk/car-review...-e-2017-review
Komentár
-
https://electrek.co/2017/05/05/chevy...rope-ampera-e/
Klasika General motor co spravil Chevrolet Bolt zrejme iba koli regulaciam. Hoci v Europe len samotnom Norsku si ho objednalo cez 4000 ludi, tak im tam tento rok pride len par sto kusov. Kto si v Norsku objednal auto teraz, tak je dost mozne, ze ho dostane az v roku 2019. Ani v Nemecku neni zatial Opel Ampera E dostupny a nevie sa ani kedy bude. GM chce tento rok vyrobit 30 000 kusov a vecinu doda na trh domav USA. GM preznal, ze na aute preraba a ze automobil, teda elektromobil na ktorom bude zarabat, este len pride.
Komentár
-
Prvé 3 Opel Ampera-e dodané zákazníkom v Nórsku. Nie je to zlé auto podľa doterajších testov, ale podľa dĺžky čakania na auto si skôr robia zo zákazníkov srandu ...
http://insideevs.com/opel-ampera-e-deliveries-norway/
Komentár
-
Dnes som navštívil v Žiline predajňu Opel v rámci dňa otvorených dverí. Síce dvere otvorené boli, ale nikto sa nemal k tomu, aby sa mi venoval, skoro všetci boli na obede. Trošku sme sa pochytili ohľadne toho, či majú elektromobily perspektívu alebo nie. Klasika, takmer všade sa s predajcami skoro pohádam, lebo vidím nezáujem a neinformovanosť. Nakoniec ale z rozhovorov vyplynulo, že elektrické autá zn. Opel budú na Slovensku predávať zatiaľ len 2 predajne, KE a BA, kde by mali byť vyškolení ľudia. Problémom však je ako mi bolo povedané, že na Amperu nebola uvoľnená licencia pre predaj na Slovensku. Tak si z toho vyberte, čo je pravda. Takže nakoniec by aj chceli predávať, ale nemôžu. Myslím si, keď nás bude viac, takýchto "dotieravých" záujemcov a propagátorov elektromobilov, trh sa postupne rozbehne.
Preto prosím všetkých, aby chodili do predajní a prejavovali záujem o elektrické autá, snáď sa potom predajcovia spamätajú.
Ďakujem všetkým aktívnym propagátorom elektromobility.
Je tu aj téma eAmpera? Žeby sa tam tento príspevok presunul?
Komentár
-
Ampera-E mala uz podla prvych oficialnych informacii prist na Slovensko az v druhej vlne, to je niekedy v druhej polovici 2018. V tej prvej vlne bolo len par vybranych krajin. Neviem co je to "uvolnenie licencie", ale asi chceli diplomaticky povedat, ze sme na ho*no trh ktory nikoho nezaujima
-
pred rokom a pol v trenčíne o elektro nemali potuchy, pred mesiacom pokrútili hlavou a tvrdili, že LPG je naj. ale inak boli nemastní, neslaní. zrejme priveľa zmien v tom, čo ponúkali/ponúkajú/ponúkať budú.
-
-
Majiteľ porovnáva Teslu model S s Chevrolet Bolt EV:
https://electrek.co/2017/05/25/chevy-bolt-vs-tesla/
Komentár
-
Opel Ampera-e v službách pápeža od tohto týždňa.
https://electrek.co/2017/06/02/pope-...t-ev-ampera-e/
Komentár
-
Takze GM na Bolte "preraba".
https://electrek.co/2017/06/12/gm-bo...ck-price-cost/
Startuju na 38k USD a "prerabaju", toto zo strany GM nie je nic ine len habadura. Proste stari hraci (pre mna skor sraci) stale nemaju o masovu produkciu EV realny zaujem. Aby za 23k /cena pocitana este s 25% marzou pri baterii/nedokazalo GM vyrobit profitabilne auto, ktore by nebolo "ugly, unsexi" cele z plastu atd ako Bolt hodnotia je somarina.
Nemaju proste o to skutocny zaujem!
Nech to Elon spusti cim skor, lebo tu budu stari sraci stale tlacit ludom kaleraby do hlavy. Tesla stlaci cenu
vdaka GF este o 30% za overall battery pack zo 190 $/kWh co potom budu kecat stari sraci?
- Likes 1
Komentár
Komentár