Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Elektrický Chevrolet Bolt

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Karol
    Member
    • May 2015
    • 161

    #46
    Predaje Bolt-u za január 2017
    http://www.hybrid.cz/chevrolet-bolt-...-usa-1162-kusu

    Komentár

    • Ioniq
      Member
      • Jan 2017
      • 364

      #47
      Neviem ako Chevy Bolt, ale Opel tu Amperu-e zabil. Predavat sa to ma az dakedy zaciatkom leta/koncom jari, cena ma zacinat okolo 45tis EUR a objavila sa informacia, ze je vo vyrobe kvota len okolo 7200 vozidiel rocne pre EU. Do strednej Europy (teda aj CZ a SK ma prist az v 2018). Rozmyslam nad jedinym dovodom, preco by si za tychto okolnosti mal niekto kupit Amperu namiesto Modelu 3 a nedokazem prist na jediny argument Aj tu jedinu vyhodu co mali oproti Tesle, ze Ampera je v zasade hotova a Model 3 je stale niekde v nekonecne si takto pokaslu. Uplni diletanti v tom GM. Nehovoriac o tom, ze tento rok otvorilo vela statov EU dotacie pre EV, buduci rok kto vie co bude.

      Komentár

      • Ľuboš Geleta
        Senior Member
        • May 2014
        • 503
        • lubos98970
        •   

        #48
        Jediný dôvod nechcú to predávať - iný dôvod fakt nieje. A ako píšete kto by si to kúpil keď môže mať Teslu 3 : krajšiu, väčšiu , rýchlejšie, sieť supercharger bez starostí a kopec iného

        Komentár

        • Ioniq
          Member
          • Jan 2017
          • 364

          #49
          No a máme tu prekvapenie dňa - GM rokuje s francúzskym koncernom PSA o predaji značky Opel. Ak dôjde k transkacii, môže byť otázne, či to neoddiali uvedenie nových modelov na trh. Predsa len, kým Francúzi dojedia bagetu, vypijú kávičku a zorientujú sa, môže ubehnúť ďalší rok. Nehovoriac o tom, že Francúzi a elektronika v autách bola vždy pekelná kombinácia, ktorá veštila do budúcna samé problémy Tiež bude zaujímavé sledovať, ako má GM ošetrené patenty a čo bude predmetom transakcie v rámci Oplu, či im dajú komplet celé vnútornosti Boltu/Ampery, alebo nejaká forma vzájomnej výmeny technológii a patentov?

          http://www.topspeed.sk/gm-rokuje-s-p...cky-opel/12027

          Komentár

          • ivan32
            Member
            • Sep 2014
            • 181
            •   

            #50
            Tak s tým oplom to nemusí dopadnúť až tak zle, možno to bude čisto elektrická značka.
            https://electrek.co/2017/02/16/opel-...ugeot-citroen/

            Komentár


            • jux
              jux komentoval
              Upraviť komentár
              No tych pozityvnych sprav ohladom elektromobility je v poslednom case prilis vela - az sa mi to nechce verit, ze by to mohlo mat tak rychly nastup.

            • Jiri GrandPa
              Jiri GrandPa komentoval
              Upraviť komentár
              Evidente si kapitani uvedomili, ze ludia maju dost smradu. Tohtorocna zima im zase pripomenula co je to smog...
          • Ioniq
            Member
            • Jan 2017
            • 364

            #51
            Tak uz je to skoro oficialne, OPEL cestuje do Francuzska. V pondelok by mohlo vyjst oficialne stanovisko. Zda sa, ze klucovou podmienkou GM bolo zakazat Oplu vstup na cinsky trh, kde by mohol kanibalizovat predaje Chevroletu. Teraz rozmyslam, ci to bude cele dobre alebo zle Myslienka cisto elektrickej znacky (zhodou okolnosti aj s priliehavim logom) by mohla dalej nakopnut rozvoj e-mobility v Europe. Na druhu stranu, uz len myslienka, ze maju mat v elektronike prsty Francuzi, robi vrasky na cele Osobne sa tesim aspon z konkurencie, ktoru Opel snad donesie, co viac nakopne aj ostatnych vyrobcov.

            http://www.topspeed.sk/opel-kupuju-f...dlo-s-gm/12137
            Naposledy upravené Ioniq; 04-03-2017, 10:39. Dôvod: pridany link

            Komentár

          • ivan32
            Member
            • Sep 2014
            • 181
            •   

            #52
            GM potvrdil spoluprácu s PSA na elektrických technológiách po predaji oplu ale žiadna zmienka o Ampere E.
            https://electrek.co/2017/03/06/gm-ps...t-ev-ampera-e/
            Problém je že Ampera sa robí V USA a nie ako Ople na báze GM v európskych fabrikách. Museli by ich kupovať od GM a rebrandovať. No asi to ešte nemajú doriešené, ešte sa načakáme a možno M3 bude V EU skôr ako ampera e.

            Komentár


            • Tomáš
              Tomáš komentoval
              Upraviť komentár
              Neviem ako to spravia, ale určite si nenechajú ujsť príležitosť a dodajú nejaké EV pred TM3.
          • Tomáš
            Member
            • Apr 2016
            • 60

            #53
            Takže sa snáď dočkáme, aj napriek odkúpeniu spoločnosťou PSA..
            http://www.hybrid.cz/opel-potvrdil-z...orska-v-kvetnu

            Komentár

            • Karol
              Member
              • May 2015
              • 161

              #54
              Prvé predaje Opel Ampera-e - v Nórsku 13 ks v tomto mesiaci (apríl 2017):
              http://insideevs.com/norway-receives...opel-ampera-e/

              Komentár

            • Ľuboš Geleta
              Senior Member
              • May 2014
              • 503
              • lubos98970
              •   

              #55
              33.000 s DPH či bez ? Aj tak zaujímavá cena.

              Komentár


              • nemo
                nemo komentoval
                Upraviť komentár
                V Norsku su elektromobily oslobodene od DPH a firmy maju zvyhodnene odpisovanie.
            • ICE666SVK
              Senior Member
              • Jul 2014
              • 1998

              #56
              Zatial som nenasiel nejake video europskeho majitela, ale toto sa mi celkom pacilo. Je totiz bez komentara a netreba nic prekladat.

               

              Komentár

              • Karol
                Member
                • May 2015
                • 161

                #57
                Opel zverejnil ceny Opel Ampera-e pre Nemecko. Ceny verzie „First Edition“ začínajú na cene 44.060 EUR s DPH (37.025 EUR bez DPH) a po odpočítaní podpory štátu a Oplu (4.380 EUR) sa dostaneme k cene 39.680 EUR s DPH.
                Prvé vozidlá budú k dispozícii od konca júna u vybraných predajcov Opel (na začiatok okolo 40) pre testovacie jazdy. Predaj začína od jesene - to je pre mňa sklamanie
                Detaily sú uvedené na stránke Opel:
                http://media.opel.de/media/de/de/ope...-einstieg.html

                Komentár


                • Ioniq
                  Ioniq komentoval
                  Upraviť komentár
                  44tis. EUR za Opel, v Russelsheime sa niekto zblaznil. To je o 30% viac ako za ich vlajkovu lod (nova Insignia) v plnej vybave s top motorizaciou. Hlavne, ze sa pred uvedenim chvastali, ako bude Ampera-E prve "pouzitelne ludove a dostupne" EV. 44tis. EUR mi teda ludovo nepripada, to je uz kategoria nemeckej premie. Za ludovy pokladam Leaf 24kWh vo vybave Visia. Mi to pripada, akoby fakt nechceli aby sa to predavalo. By ma zaujimalo, kto si to kupi za tychto podmienok. To si kupim bud Ioniq za 35tis. a za usetrenych 9tis EUR zaplatim vypalnikom z GreenWay za najdrahsi program a nabijam 10 rokov za par centov, cim vykompenzujem nizsi dojazd. Alebo si rovno kupim TM3 v nejakej nizsej vybave a som zase niekde inde. Svata prostoto...

                • Zdeněk Eisenhammer
                  Zdeněk Eisenhammer komentoval
                  Upraviť komentár
                  A čekal jste cenu nějak výrazně nižší? US cena je 37500 bez daní, což u nás dává cenu kolem 1150000 Kč / 42200 EUR včetně DPH při přímém přepočtu z dolarové ceny (obvykle se ale spíš počítá s převodem kurzu USD na EUR cca 1:1). Sice by se mi taky líbilo, kdyby byla blíž ke 40k, ale moc jsem v to nedoufal. Navíc se může lišit výbava základních verzí v USA a v Německu.

                • 1fisker
                  1fisker komentoval
                  Upraviť komentár
                  Presne tak ako som predpokladal, stačí nájsť nejaké moje staršie príspevky.

                • Karol
                  Karol komentoval
                  Upraviť komentár
                  Nechcem nijako obhajovať cenu Ampery-e, ale je potrebné sa pozrieť na výbavu auta v tejto „First Edition“ ktorá je uvedená v odkaze. Výbava mimo iného zahŕňa:
                  - metalíza
                  - asistenčný balík - predná kamera s reguláciou odstupu od vpredu idúceho vozidla, rozpoznávanie dopravných značiek, zadná kamera (zmena jazdného pruhu, cúvanie a automatické zaparkovanie)
                  - kožená výbava (sedadlá), vyhrievaný volant a sedadlá
                  - 17 palcové disky z ľahkých zliatin
                  - IntelliLink-e-Infotainment
                  - Opel OnStar
                  - Bose audiosystém

                  Predpokladám teda, že ceny "normálnych" áut budú niekde inde

                • Ioniq
                  Ioniq komentoval
                  Upraviť komentár
                  Ano, ale to su v dnesnej dobe uz v zasade standardne veci, ktore ponukaju aj ostatni vyrobcovia, a za nizsie ceny. Hyundai v cene uz ma asistencne systemy tiez, takisto premiove audio, vyhrievanie sedadiel a volantu atd. Kozu plus metalizu ma priplatkove, dokopy za extra 2000€, cize sme na 37.000€. Chyba mu obdoba OnStar systemu, ale zase ma naviac odvetravane sedacky, co je pre vacsinu ludi asi pouzitelnejsia vybava na kazdy den ako OnStar (jedina vyhoda OnStaru je appka k autu, ktoru H nema, za co maju u mna Korejci velke minus, ale zbytok su v zasade blbosti). Stale je tam rozdiel 7000€ co je priepastne, a to moze byt kludne rozdiel 30% akontacie pre druhe auto do rodiny na lizing. Ako verim, ze si to nejakych kupcov najde, a tiez, ze sa cena neskor upravi. Ale proste neverim, ze by sa upravila tak podstatne, aby to auto davalo zmysel. Aj keby skrtli 4000€, stale je to vela za Opel. Viem si predstavit, ak by bola nejaka oholena verzia bez vybavy za 28-30tis € (a to je v zasade tiez strasne vela penazi za holobyt), ze by to bolo mozno pre niekoho zaujimave ako firemne auto alebo taxi. Ale pochybujem, ze daju dole 14tis €. Ale tak uvidime, cas nam ukaze predaje, mozno budeme prekvapeni
              • Ľuboš Geleta
                Senior Member
                • May 2014
                • 503
                • lubos98970
                •   

                #58
                Tým lepšie pre Tesla 3

                Komentár

                • Jiri GrandPa
                  Senior Member
                  • Dec 2016
                  • 707
                  • viera8131
                  •      

                  #59
                  Samozrejme že to nechcú predávať. V USA predávaný Chevrolet Bolt je všade vypredaný a čakacia doba min. pol roka. Vôbec nemajú zaistenú kapacitu výroby. Ide im len o to, aby mali v zostave auto ktoré spĺňa požiadavky emisií aby v priemere za celu modelovú radu mali hodnotu podľa požiadaviek EU a kalifornskej enviromentálnej agentúry. Ale inak furt tlačia "čmoudy".
                  Naposledy upravené Jiri GrandPa; 20-04-2017, 12:49.

                  Komentár

                  • 1fisker
                    Senior Member
                    • Aug 2014
                    • 1543
                    •   

                    #60
                    Vec je taká, že každá novinka je vždy v bohatšej výbave za vyššiu cenu, to robia bežne všetci predajcovia áut. Až po roku-dvoch vyjdú s lacnejšou verziou. A takisto to bude s Teslou 3, vôbec to nebude ľudová cena. Očakávam o čosi nižšiu cenu až po 2 rokoch od reálneho uvedenia na trh.
                    Skôr ma mrzí, že všetky elektrické autá sú stále ešte drahé.

                    Komentár


                    • jux
                      jux komentoval
                      Upraviť komentár
                      To nie je v pripade TM3 uplne pravda, Elon povedal, ze TM3 zo zaciatku nebude k dispozicii v verzii s dvoma motormi ani vo vykonnejsej verzii a aj konfiguraci bude zo zaciatku len niekolko zakladnych, aby mohli vyrobit cim skor co najviac aut.
                  Pracuje...
                  X