Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Nová značka a mieri aj do EU.

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • drobco
    Member
    • Oct 2014
    • 64

    Nová značka a mieri aj do EU.

    Zdá sa že nám rastie dôstojná konkurencia Tesly s priaznivejšou cenou. Začnú vyrábať r.2019. Predvádzačky budú v Osle aj v Amsterdame.

    https://www.byton.com/index
  • dango
    Moderator
    Gold Member
    • Nov 2014
    • 693
    •   

    #2
    takych uz zopar bolo...

    Komentár

    • Ioniq
      Member
      • Jan 2017
      • 364

      #3
      Maju dobry setup. Zakladatelia su z BMW a Nissanu. Vyrabat sa to ma v Cine, co eliminuje vacsinu bordelu vo vyrobe, s ktorym sa trapi Tesla. A dokonca aj auto celkom vyzera. Na papieri a v teorii sa zda byt vsetko super, otazne je, co bude s tym vsetkym v realite Lebo ako uz bolo povedane, takych tu uz bolo (Nio, Lucid Dream, Fisker,...) a nikde nic stale (alebo uz nic, v pripade Fiskeru).

      Komentár

      • drobco
        Member
        • Oct 2014
        • 64

        #4
        Ja som optimista. Nechajme sa prekvapiť. Začali SUV-ečkom a majú už aj sedan. Môžme len držať palce aby sa to podarilo. Dúfam že sa im podarí začať predávať v EU od r 2020. Cena SUV bude od 45 000 dolárov. Keď to splnia tak to už bude zaujímavé. Cenu sedanu som ešte nikde nenašiel. A čo je zaujímavé, tak sa chcú dohodnúť s Teslou, aby mohli využívať existujúcu sieť superchagerov.
        Naposledy upravené drobco; 25-06-2018, 02:06.

        Komentár

        • drobco
          Member
          • Oct 2014
          • 64

          #5
          Podľa toho čo zakladatelia hovorili pri predstavení auta tak SUV by malo byť v predaji začiatkom štvrtého kvartálu 2019 a sedan r 2021. Vyzerá to tak, že to neostane len na papieri a u prototypov. Tých SUV ečiek bude behať do konca roku 100 ks na testovanie. Keď som robil vodičák tak spätné zrkadlá boli rarita a teraz už budú na tých autách zbytočné. Keď boli v Oslo tak aj Bjorn bol u toho a natočil video. https://www.youtube.com/watch?v=KfbiEMhNHlo
          Naposledy upravené drobco; 03-08-2018, 19:21.

          Komentár

        • drobco
          Member
          • Oct 2014
          • 64

          #6
          Tu je prvý Byton v LA.

          Komentár

          • drobco
            Member
            • Oct 2014
            • 64

            #7
            Byton má euróosku cenovku.

            https://www.teslamagazin.sk/byton-m-byte-cena/

            Komentár

            • Wilo
              Member
              • May 2019
              • 337
              •      

              #8
              Tak na toto som zvedavy co z toho vypadne. Lebo spracovanim to vyzera ako nemecka premia a daleko za doterajsimi EV (okrem eTronu a EQC). Tvari sa to luxusne. Ma to dobre rozmery a trhovo oblubenu karoseriu. Sa mi az nechce verit ze to nukaju len za 45tis. Too good to be true. A osobne by som mal asi trosku problem co sa tyka sukromia. Pojazdny pocitac kde jednym z hlavnych investorov je cinska vlada... no neviem. Trosku tomu neverim

              Komentár

              • Miroslav Rojko
                Senior Member
                • Nov 2016
                • 1314
                •   

                #9
                Už z článku vyplýva, že tých len 45 je bez dane, teda 54 tisíc a bude to na menšiu 72kWh verziu, ktorá má uvádzaný dojazd 360km WLTP (o 90 km menší dojazd ako Kona/eNiro/eSoul) a vzhľadom na veľkosť auta spotreba nebude silnou stránkou. A to ešte nehovoria o výbave, ibaže nižšia cena je vďaka budúcemu predaju digitálnych služieb, teda zákazníci budú platiť v budúcnosti za ...

                Takže dopredu hovoriť o dobrej cene nového modelu novej automobilky bez histórie spoľahlivosti je veľmi optimistické.
                [priezvisko]@me.com

                Komentár

                • Wilo
                  Member
                  • May 2019
                  • 337
                  •      

                  #10
                  To je pravda. Ale aj na cenu bez dane je to este stale dobra cena ked sa to porovna cisto vzhladovo-kvalitativne proti Tesle alebo Korejcom. Stale je sanca ze to je cinske pozlatko a tvari sa to luxusne len na povrch. Ale cisto podla fotiek by takyto interier kludne mohli capnut do nalozeneho Mercedesu S za 200.000€ a nikto by sa nestazoval. Dojazd mensi o 90km oproti Korejcom nepovazujem za minus. Ma to mat viac ako 2x rychlejsiu nabijacku tak realne to bude na dlhe cesty stale rychlejsie zvezenie tam kde je infrastruktura. Ale pockajme si na fyzicke dojmy a ci realne dojde na seriovu vyrobu. Aby to po par mesiacoch nezabalili ako Fisker

                  Komentár

                  • drobco
                    Member
                    • Oct 2014
                    • 64

                    #11
                    Dal som na stránke Bytonu na facebooku túto otázku..

                    I have one question. Is Byton preparing charging stations and service centers in Europe?
                    A dali aj odpoveď.


                    Working on universal charging access to more than 120,000 stations across Europe with more than 400 CPOs included. No worries, you will be covered.


                    Komentár


                    • jeeff
                      jeeff komentoval
                      Upraviť komentár
                      Samozrejme, dnes je nezmysel aby nabijacie stanice stavala priamo automobilka, ked mame kopec EU projektov vystavby a Ionity k tomu. Jediny problem co musi automobilka riesit je nejaka "univerzalna" karta, ktora spristupni vsetky tieto EU siete (sa cudujem, ze to mudra EU nedala ako zakladnu podmienku dotacii) a vediet ich zobrazit v navigacii a ratat s nimi v routingu.

                    • jux
                      jux komentoval
                      Upraviť komentár
                      NIeco co je urobene z dotacii je urobene len pre to aby tie dotacie dostali. Kvalita a ostatne zalezitosti idu bokom.
                      Vecsina EU projektov je predrazena cca 2x aby sa nabalili vsetci okolo. Firmy ked nakupuju priamo, dostanu rovnaku vec za polovicu alebo este nizsiu cenu.
                      Je to smutne, ale siet superchargerov je zatial jedina celosvetovo plosne bezproblemovo fungujuca siet nabijaciek. Za tie peniaze, co boli utopene v EU projektoch na nabijacky by sa zrejme dala v EU vybudovat podstatne lepsia siet ako ma Tesla.

                    • hudino
                      hudino komentoval
                      Upraviť komentár
                      jux to je presne ten dovod preco som odporca akychkolvek dotacii, je to proste len pracka.
                  • drobco
                    Member
                    • Oct 2014
                    • 64

                    #12
                    Jux na to máme rovnaký názor. Len by to chcelo ozaj rozmýšať tak, aby sa to postavilo ozaj kvalitne z čo najmenším odberom z miestnej siete. Myslím to tak, že strechu pokryť čo najlepšou fotovoltaikou ešte pridať tie malé veterné turbíny čo robia Maďari.Samozrejme pod zemou aj powerpack na skladovanie. Tadiaľ vedie cesta na argumenty typu, že elektromobily preťažia sieť. Je to môj názor.Viem že v našich podmienkach je to trochu zložitejšie, ale v južnej Európe je to riešenie po energetickej stránke schodnejšie. A čo sa týka výstavby, tak by sa mali automobilky medzi sebou dohodnúť aby všetky nabíjačky boli kompatibilné na všetky typy EV.

                    Komentár

                    • Miroslav Rojko
                      Senior Member
                      • Nov 2016
                      • 1314
                      •   

                      #13
                      Uvidíme ako sa to Bytonu podarí. V Ženeve vystavovala iná čínska značka Nio, dizajnovo pekné a populárne SUV a hľa - autá stoja v trojciferných počtoch nepredajné, výroba stagnuje, akcie na štvrtine ceny. O EV je veľký záujem, aké musí byť NIO, keď ho ani číňania nekupujú.
                      Black clouds are gathering over Chinese EV startup NIO, which announced today that its chief financial officer (CFO) has tendered his resignation.
                      [priezvisko]@me.com

                      Komentár


                      • Wilo
                        Wilo komentoval
                        Upraviť komentár
                        Tak tie stojace a chatrajuce ES8 nikto nekupuje lebo vsetky predaje berie mensi a dostupnejsi model ES6 ktory prisiel v juni 2019. ES8 predstavuje len 12% predajov automobilky. Ale ani tak to nie je zatial bohvie aka slava. Ale zase nepovazujem tie cisla za az take zle. Dolezite je ze predaja maju stupajuci trend. Nio dostane trosku po papuli tym ze tam vstupuje Tesla ale ak udrzia rast a zabezpecia financovanie tak by to mohli prezit. Kolko trvalo Tesle dostat sa tam kde je a kolko milionov dolarov musela spalit a byt trpezliva kym sa cisla zdvihnu. A stale nemaju nic iste. Sudit automobilku Nio po 1 roku predajov je trosku predcasne

                        Napriklad KONA EV sa preda v USA v priemere 96 kusov mesacne (https://evadoption.com/us-ev-sales-d...uly-up-14-ytd/) a pomaly sa prepadava nizsie. To su imho horsie spravy ked niekomu klesaju predaje. Niezeby Hyundai skrachoval. Ale ukazuje to ze tam je nejaky problem. Bud nechcu predavat alebo ludia volia inu alternativu. A v USA to bude prave kombinacia TM3 + nevola Hyundaiu.
                    Pracuje...
                    X