Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

VW ID.3

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Vilo
    Member
    • Sep 2017
    • 129
    •   

    #46
    Oficiálne informácie z Nemecka, ktoré by mali platiť aj pre nás:
    Finálna objednávka ID.3 1st u distribútora možná od 17.6.2020
    Dodanie ID.3 1st v septembri 2020 so softvérom, ktorý nebude mať Android auto alebo v novembri s finálnym softvérom.
    Nechápem prečo za celý rok čo som si ID.3 1st predobjednal som dostal iba 2 e-maily aj to so zbytočnými informáciami a informácie musím zháňať po cudzokrajných stránkach, kde sú predobjednávatelia pravidelne informovaní.
    https://www.volkswagen-newsroom.com/...september-6122
    Naposledy upravené Vilo; 10-06-2020, 22:51.

    Komentár


    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Takze auta dostanu softver az rok potom, ako boli vyrobene... zaujimavy postup.
      Neviem, ci by som chcel auto, co stalo rok niekde na parkovisku.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Ale ved nekomunikuje len ta hrozna Tesla, ci? Vsetky ostatne automobilky podla tohto fora si priam vzorovo hyckaju zakaznika. Alebo asi mam len zly dojem? /s

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      To su krasne moznosti vyberu novych modelov.
      VW: Vezme objednavku, vyrobi auto, rok ho necha stat, potom doda s akym takym SW,
      Tesla: Vezme objednavku, o tri roky doda ako tak vyrobene auto oplieskane z kazdej strany pri priprave s nenavratnou DPH, so super SW


      Ako su na tom dalsie automobilky?

    • Vilo
      Vilo komentoval
      Upraviť komentár
      Tiež sa mi nepozdáva, že sa autá odovzdávajú zákazníkom neskôr ako je technicky možné a zbytočne stoja na sklade, ale zas to preháňate s tým, že rok auto stojí. Reálne tie autá stoja na sklade niekoľko mesiacov a nie rok. A to že SW sa dorába na poslednú chvíľu, to nie je záležitosť ID.3 ani VW, to je realita v každej oblasti priemyslu, som SW inžinier, viem ako to chodí. Finálny SW bez finálneho hardvéru nie je možné spraviť, preto každé zdržanie vo vývoji hardvéru ukrajuje programátorom z času potrebného na vývoj SW ak bol zákazníkovi sľúbený fixný dátum (čo je takmer vždy). Tesla toto vďaka OTA updatom dotiahla ešte ďalej, keď predávajú nový model, nefungujú úplne základné veci ako napr. vyhrievanie sedadiel, lebo sa sústredili na softvér ohľadom jazdy a bezpečnosti. A nevidím v tom problém, práveže im to umožňuje dostať produkt k zákazníkom vďaka tomu skôr, pretože ako som spomínal, SW vždy zaostáva.
  • jux
    jux
    Senior Member
    • Apr 2015
    • 1378
    •      

    #47
    Pôvodne zverejnené od Vilo Pozrieť príspevky
    Reálne tie autá stoja na sklade niekoľko mesiacov a nie rok. A to že SW sa dorába na poslednú chvíľu, to nie je záležitosť ID.3 ani VW, to je realita v každej oblasti priemyslu, som SW inžinier, viem ako to chodí.
    Vyroba ID3 zacala zaciatkom novembra 2019 pritom s komplet softverom budu dodavane az v novembri 2020 - takze tie vyrobene v novembri budu stat na parkovisku rok ako som napisal.

    Komentár


    • Vilo
      Vilo komentoval
      Upraviť komentár
      V novembri 2019 sa začala výroba prvých pár 100 kusov, ktoré sú používané pre interné testy. Tieto autá nepôjdu zákazníkom.
      Prvé autá ktoré pôjdu zákazníkom sa začali vyrábať v januári, februári, možno neskôr, nemám oficiálne informácie.
      Ako prvé autá odovzdané v septembri budú tie čo boli vyrobené prvé, takže cca 6-9 mesiacov staré.
      Tie čo budú odovzdávať v novembri budú vyrobené možno v septembri, možno neskôr, určite si nebudú tie prvé šetriť na november.

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      "komercna" produkcia zacala ovela neskor, vsetko vyrobene vopred je pre-prod (to, co tesle chyba )
  • Vilo
    Member
    • Sep 2017
    • 129
    •   

    #48
    V Európe sa predvčerom začali záväzné objednávačky ID.3 1st pre predobjednávateľov. Na Slovensku ani zmienky.

    Oficiálne ceny pre Francúzsko:
    ID.3 - 39990€
    ID.3 Plus - 44990€
    ID.3 Max - 49990€

    pre Nemecko:
    ID.3 - 39995€
    ID.3 Plus - 44995€
    ID.3 Max - 49995€

    Komentár


    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      to co tych 5 EUR viac pre nemecko?

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Patriot Steuer. Kazdy vlastenec podpori svoju krajinu desiatkom 🙈
  • Peterka
    Member
    • May 2017
    • 196
    •      

    #49
    Konecne niekto pochopil a spravne pomenoval, preco je aj ID3 tam, kde je....
    https://www.mojelektromobil.sk/peter...tci-sme-spali/

    p.s. nezachytil som, ze Diess vo VW skoncil
    Naposledy upravené Peterka; 19-06-2020, 16:27.

    Komentár


    • EV_Future
      EV_Future komentoval
      Upraviť komentár
      Krasny originalny clanok, ale vyrazne sprzneny nepodarenym prekladom do slovenciny.

      Anglicky original: “Even today, hardly a line of software code comes from us."
      Preklad z clanku: "Dokonca dnes, sotva séria softvérových kódov pochádza od nás."

      WTF???
      A takychto peral je tam vela. Neda sa to citat. Preto sa snazim vyhybat vo vseobecnosti slovenskym mediam, kvalita zurnalistiky je mizerna. Vzdy ked je uvedeny link na originalny clanok, tak si ho precitam v anglictine.
      Esteze autor prekladu sa pre istotu nepodpisal a skryl sa za redakciu

      Diess sice skoncil ako CEO znacky VW, ale zostava na poste sefa celej VW Group.

    • ivan32
      ivan32 komentoval
      Upraviť komentár
      A tu je hneď odpoveď VW.
      https://electrek.co/2020/06/19/vw-to...id-3-software/

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Slovensky "preklad" som precital cca do stvrtiny clanku, viac sily som nemal, nechapem ako niekto moze zverejnit taku zlatanimu. Skoda.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Preklad nepreklad - pointa je jasna. Bude tiect krv. Polovica tradicnych automobiliek podla mna do 10-20 rokov neprezije ak sa bud nespoja alebo ich nekupi Cina. A cim viac EV bude na cestach tym bude problem vypuklejsi.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Aj keď väčšinou hovoria a softvéri ako novej potrebe oproti hardvéru, čo je pravda ale ja som mal pocit že je to aj o tom, o čo išlo pri vzniku prvých spaľovákov. Ford svoj prvý Model T tiež robil sám a preto bol úspešný. Nemal tisíce dodávateľov, lebo by nedokázal rýchle prinášať inovácie v tempe výroby. Spaľováky sa dostali do fázy, keď inovácie sa dejú pomaly (až programovo), kedy sa parametre postupne posúvajú a potom VW a iné sa sústreďujú na outsorcing, čo by malo priniesť zníženie nákladov. Mali presne nalinkovanú cestu - každých pár rokov o 10% lepší výkon, pár percent nižšej spotreby atď. a zrazu sú pred niečím iným.

      Ale treba aj uznať, že podnikanie v Európe a Amerike je o inom, Európske regulácie tiež spomaľujú inovácie, tie tisíce schvaľovacích procesov všetkého, v USA to bolo vždy také kovbojské - ako aj teraz pri Tesle - vypustia Y, kde zákazníci ich upozorňujú čo je zle. Viete si predstaviť ten škandál, keby niekto prišiel do predajne pre nový Mercedes alebo BMW a pri zapnutí pásu by mu úchyt ostal v ruke ?

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Skandal ako skandal. Odrastenci si urcite pamataju Mercedesy z prelomu milenia ked este fungovali ako Daimler Chrysler. Tie auta zrala zaziva hrdza. Videl som niekolko kusov ktore boli uz v showroome zakvitnute v podbehoch. Elektrika odchadzala vela krat uz na par-dnovych/tyzdnovych autach a boli tam take zaludnosti ze ani servisaci nevedeli co s tym a casto sa bud muselo konzultovat priamo s nemeckou centralou alebo ked to stale nevedeli spravit ani v Nemeckou tak sa to proste nechalo tak a auta sa majitel radsej zbavil dakde v bazare. Zakaznici si zanadavali. Co to sa popisalo. A Mercedes stale fici a stale je povazovany za najluxusnejsi z nemeckej trojky. Teraz sa neboja profilovat ako to najlepsie na svete s najdlhsou historiou. The best or nothing. Caro trojcipej hviezdy nechava rychlo zabudnut.
      Tesla ma tiez co dohanat ale znacka je zjavne silnym lepidlom a zakaznici su lojalni aj ked dostanu nepodarok. Holt nekdo umi jak se to dela
  • Vilo
    Member
    • Sep 2017
    • 129
    •   

    #50
    Od 20.7.2020 by malo byť možné začať objednať už normálne edície ID3 (nie 1st edíciu). Keďže ID3 1st ešte stále na Slovensko neprišlo, som dosť skeptický ohľadom tohoto dátumu na Slovensku.

    Ceny:
    ID3 so strednou baterkou (dojazd 420km) od 36k€
    ID3 s najväčšou baterkou (dojazd 550km) od 41k€

    Najmenšiu batériu stále ponúkať nebudú.

    Celý článok:
    https://www.volkswagen-newsroom.com/...n-july-20-6229

    Z článku mi nie je jasné, či sa jedná o ceny vrátane nemeckej DPH, alebo bez DPH.

    Komentár


    • nemo
      nemo komentoval
      Upraviť komentár
      Europsky vyrobca zverejnuje ceny pre europsky trh vzdy s DPH. V clanku sa konkretne spomina len Nemecko takze to je oznamenie pre nemecky trh. Bude to s nemeckou DPH. Ale pozor, znizenie na 16% je len docasne.
  • jurajsun
    Member
    • Jun 2020
    • 113

    #51
    No neviem počkajme si na výsledný produkt po 2 mesiacoch u zákazníka,nejako VW neverím,hlavne keď sa jedná o novinku a nový prístup inžinierov k výrobe auta a hlavne tvorbe SW.

    Komentár


    • Vilo
      Vilo komentoval
      Upraviť komentár
      Ja by som zo SW od VW obavy nemal, VW žiaden SW nerobí. ;-)
      Robia im to väčšinou firmy z Indie a Číny.

    • kayle
      kayle komentoval
      Upraviť komentár
      No a to teraz vyrazili šéfa od softvéru
      https://twitter.com/alex_avoigt/stat...49369682370560

    • Vilo
      Vilo komentoval
      Upraviť komentár
      No prosím, vyrážajú šéfa SW, to môže znamenať len jedno - všetok SW už majú hotový ;-)

    • jurajsun
      jurajsun komentoval
      Upraviť komentár
      Ano su zo svojho SW hotový, už len to dať na trh platiacim betatesterom čiže zákazníkom

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Uz nech to vyhodia von SW sa doladi :-D Tesla si tiez testuje, Kia/Hyundai na to kasle zatial. Treba konkurenciu.. hmm len nech daju aspon 64 baterku za tu cenu.
      Naposledy upravené nick81; 14-07-2020, 14:32.
  • Vilo
    Member
    • Sep 2017
    • 129
    •   

    #52
    Práve mi prišiel e-mail od VW. Oficiálne ceny:
    ID3 1ST
    cenníková cena vozidla: 37.860 EUR s DPH
    cenníková cena vozidla s uvádzacím bonusom: 35 860 EUR s DPH

    ID3 1ST Plus
    cenníková cena vozidla : 43.550 EUR s DPH
    cenníková cena vozidla s uvádzacím bonusom: 41.550 EUR s DPH

    ID3 1ST Max
    cenníková cena vozidla : 49.230 Eur s DPH
    cenníková cena vozidla s uvádzacím bonusom: 46.230 Eur s DPH


    Kompletný cenník pre ID3 1st: https://www.vw.sk/media/Kwc_Basic_Do...-14-7-2020.pdf

    Dodanie: 9.10.2020

    Komentár


    • ivan32
      ivan32 komentoval
      Upraviť komentár
      Super že majú v cenníku rovno leasing. Len je to všetko 1st edition. Chcel by som vidieť takýto cenník pre auto s najväčšou baterkou.
  • jurajsun
    Member
    • Jun 2020
    • 113

    #53
    Za verziu ID3 som kúpil eNiro po zľave u predajcu s dojazdom 455 km až taký deal to nie je jedine že je tu niekto fakt fanúšik VW myslel som že ceny budú v ST verzii okolo 32 s DPH

    Komentár


    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      To ID.3 ProS 77kWh 550wltp by mohlo spravit trochu vietor

    • nemo
      nemo komentoval
      Upraviť komentár
      Po nedavnom znizeni ceny Tesla model Y na $49.900 ocakavam znizenie ceny aj modelu 3. Tesla mozno vyckava na spustenie tohto VW I.D.

    • jurajsun
      jurajsun komentoval
      Upraviť komentár
      Hmm uvidíme ale konkureciu treba 😉

    • Savi
      Savi komentoval
      Upraviť komentár
      nemo Obavam sa, ze Tesly sa dockaju zaujmaveho zlacnenia v EU az ked sa tu zacnu vyrabat.
  • Taur
    Member
    • Dec 2019
    • 296
    •   

    #54
    Mna zaujalo to rocne volne nabijanie v sieti We charge, to je co za siet? Myslia tym nabky u predajcov VW resp. koncernu, alebo co?

    Komentár


    • melko
      melko komentoval
      Upraviť komentár
      We Charge

      Okrem nového vozidla ID.3 bude k dispozícií aj nová nabíjacia platforma We Charge, pomocou ktorej je možné nabíjať vozidlo v sieti We Charge. Sieť We Charge zahŕňa vyše 150 000 nabíjacích miest v Európe a viac než 500 nabíjacích miest na Slovensku, pričom do nej patria aj vysokovýkonné nabíjacie stanice IONITY.

      Majitelia exkluzívnej série ID.3 1ST budú môcť využiť bezplatné nabíjanie svojho vozidla počas doby jedného roka od dňa prevzatia vozidla na verejných nabíjacích staniciach zapojených v sieti We Charge až do spotrebovania 2 000 kWh energie alebo ekvivalentu v hodnote 600 € (podľa toho, čo nastane skôr). Podrobnosti budú uvedené v podmienkach používania We Charge.

    • EVan
      EVan komentoval
      Upraviť komentár
      55 centov za kWh ?
      https://techbox.dennikn.sk/vw-id-3-s...ybavy-aj-ceny/

    • jurajsun
      jurajsun komentoval
      Upraviť komentár
      No super cena 🏠 nabijam za 0,07 keď pripocitam distribučný poplatok tak to mám za 0,09 za kWh ZSE drive program partner je 0,29 za kWh no nekúp to 😉

    • Vilo
      Vilo komentoval
      Upraviť komentár
      jurajsun Čo máš za tarif, že máš takú dobrú cenu? :-o

    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      Nic vam nebrani si zaplatit ZSE pausal...s tymto ked ides na dovolenku neriesis milion karticiek a aplikacii. Je to drahe ale par krat do roka sa to da vydrzat ked navyse ti daju 2000kWh zadarmo na zaciatok.

    • jurajsun
      jurajsun komentoval
      Upraviť komentár
      VSE DDS6 plus zľava 3% viazanost 2 roky
  • 1fisker
    Senior Member
    • Aug 2014
    • 1542
    •   

    #55
    Cvične som si vyskúšal novú konfiguráciu ID3, vyšlo mi 44360 s DPH. Keďže nemecká DPH je o čosi nižšia, tak cena pre nás vychádza viac. No na môj vkus je to dosť vysoká cena.

    Komentár


    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Ktora verzia, aka konfiguracia?

    • jurajsun
      jurajsun komentoval
      Upraviť komentár
      Mne sa nepáči ten ovládač radenia vyzerá to ako na starých elektrických kachliach, preferujem bud joystick v dolnej časti alebo páku.

    • melko
      melko komentoval
      Upraviť komentár
      ID.3 1ST (Pro Performance upgrade) so slušnou výbavou, metalízou a predlženou zárukou vyjde na cca 37.000,- Podľa mňa je to dobrá ponuka...

    • jurajsun
      jurajsun komentoval
      Upraviť komentár
      Treba počkať na reálne skúsenosti 1ST edition je taký vývojový produkt a zákazníci platiaci betatester.

    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      na nemeckej stránke vw, už normálna verzia je k dispozícii
  • 1fisker
    Senior Member
    • Aug 2014
    • 1542
    •   

    #56
    Má niekto na Slovensku ID3? Dalo by sa kdesi vidieť?

    Komentár


    • Vilo
      Vilo komentoval
      Upraviť komentár
      Dnes prišiel e-mail od VW:
      Pre pre-bookerov pripravujeme aj možnosť statickej prezentácie modelu ID.3 1ST. Ak by ste chceli model ID.3 vidieť naživo, bude to možné vo Zvolene v hotely Tenis dňa 24.8.2020 alebo v Bratislave v eStation pri sídle Porsche Slovakia dňa 27.8.2020. Bližšie informácie Vám zašleme neskôr.

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      V normlanom svete sa uz robia riadne testovacie jazdy a nam to tu donesu na staticku ukazku. Bude vobec odomknute? :/

    • jurajsun
      jurajsun komentoval
      Upraviť komentár
      Srandisti, to mozu vytlačit auto v životnej velkosti a ukazat mi ho to je v podstate to isté, na aute budem jazdit a nie sa nanho pozerat...

    • Vilo
      Vilo komentoval
      Upraviť komentár
      Od začatku vraveli, že tí čo si objednajú 1st edíciu, budú zvýhodnení tým, že si auto pred kúpou nebudú môcť vyskúšať, takže v tom problém nevidím.
      Skôr ma serie, že autá donedávna nedávali ľuďom napriek tomu, že ich mali plné sklady s odôvodnením, že chcú spustiť predaj naraz v celej EU a nakoniec uprednostnili vybrané krajiny, kde predaj spustili a krajiny ako SK, UK a ďalšie stále čakajú.

    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      na českej stránke sa dá konfigurovať už nová verzia, na slovenskej iba 1st

    • jurajsun
      jurajsun komentoval
      Upraviť komentár
      Pre Nemca sú podstatne trhy bývalej 7cky nakoľko predá auto za vyššiu cenu a kupischopnost ľudí je na vyššej úrovni, ostatne trhy zaplavia neskôr keď budu mat dostatočne pokrytí trh silnej 7cky sme pre nich EÚ tretieho sveta nič nové.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Blava, Zvolen. A vychod je zase od macochy? KE alebo PO nic?

    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      Nemyslim ze by auto do potoka vystavili...

    • jurajsun
      jurajsun komentoval
      Upraviť komentár
      To nevieš ze Slovensko je po BB, ďalej už nič nie je....

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      Vilo prislo ti viac info o ID3? Zvolensky termin je uz passe, ale ci ten v BA je platny a bude tam ID3 k videniu

    • Vilo
      Vilo komentoval
      Upraviť komentár
      Mne prišla výzva aby som prišiel do konca augusta podpísať zmluvu. Minulý týždeň som bol v predajni s tým, že potrebujem viac info, napríklad aká bude cena a výbava predtým ako čosi podpíšem. Predajca mi nevedel povedať absolútne nič. Pýtal osomňa číslo rezervácie, že čosi zistí a odvtedy čakám.

    • melko
      melko komentoval
      Upraviť komentár
      Ahojte, vcera som bol na akcii VW vo Zvolene. Mali vystavene 2ks ID.3 1st base. Zastupca VW bol velmi ochotny, venoval sa mi viac ako hodinu, vratane skusobnej jazdy cca 10km. Auto sa mi z vonku velmi paci, jazdne vlastnosti podla mna super, ale trochu ma sklamal interier (plasty, potahy sedadiel). O lacnych plastoch som vedel, takze ma to az tak neprekvapilo. Auta pre SR su uz vraj vyrobene (vyroba od 06/2020) a k dispozicii by mohli byt teoreticky na prelome 9-10/2020. Slovensky VW vsak chce cakat na finalny software, preto auta budu asi az v 11/2020 (nie je zatial nakloneny moznosti first movers bez fin. SW, ako to maju v inych statoch). Som rozhodnuty ID.3 kupit...

    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      to je myslené stále tie 1st, alebo už nové?

    • Vilo
      Vilo komentoval
      Upraviť komentár
      To je stále 1st, nevedia to predať, tak odďaľujú to štandardné.
  • dango
    Moderator
    Gold Member
    • Nov 2014
    • 693
    •   

    #57
    Juro Navrhujem premenovat temu na ID.3 - kedze Neo bol len pracovny nazov pre ID.3

    Komentár

    • 1fisker
      Senior Member
      • Aug 2014
      • 1542
      •   

      #58
      Dobrý deň,

      potešil nás Váš záujem o vozidlo VW ID3, ale na Slovensku
      sú ďalšie verzie plánované až ku koncu septembra.

      S pozdravom/Mit freundlichen Grüssen/Best regards

      Starostlivosť o zákazníka/Kundenbetreuung/Customercare

      Komentár

      • milan84
        Senior Member
        • Jun 2015
        • 853
        •   

        #59
        https://autozurnal.com/jazda-volkswa...epsie-ako-golf
        prve dojmy, kopa chvalenia tak som zvedavy na nejake domace testy.

        Komentár


        • jurajsun
          jurajsun komentoval
          Upraviť komentár
          Platené PR VW má dobre podchytenu novinársku obec v ČR a SR, treba počkať na reálne skúsenosti zákazníka.
      • Vilo
        Member
        • Sep 2017
        • 129
        •   

        #60
        Zjavne veľa ľudí svoje predobjednávky na 1st zrušilo. Pretože na SK stránkach spustili konfigurátor a na moje prekvapenie sa tam nekonfiguruje štandardné ID.3, ale ID.3 1st.
        https://konfigurator.vw.sk/cc-sk/sk_...etSwitch=GROSS
        Takže mi VW od mája 2019 drží 1000€ a za to mám možnosť kúpiť auto rovnako ako ktokoľvek kto teraz príde na stránku VW a nakonfiguruje si auto za rovnakých podmienok ako ja. Cítim sa fakt výnimočne.
        Naposledy upravené Vilo; 13-08-2020, 20:44. Dôvod: typo

        Komentár


        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          VW sa poducil od Tesly

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          Ved tam nieje co konfigurovat. Vyber z troch farieb a doplatkova dlzka zaruky ma byt konfigurovanie? )) Ani len ta nabijacka do zasuvky za 170e sa neda zrusit.
      Pracuje...
      X