Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

VW ID.3

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Ioniq
    Member
    • Jan 2017
    • 364

    VW ID.3

    Údajne už budúci rok, má úplne nahradiť eGolf.
    3 batériové varianty s dojazdom podľa WLTP:
    48kWh - 330km
    55kWh - 450km
    62kWh - 550km

    Uvidíme čo z toho nakoniec bude. V diskusií pod článkom na auto.cz sa vyjadril jeden človek, ktorý sa zaoberá brandovaním a návrhom showroomov, že už teraz má dopyt po rebrandovaní množstva VW showroomov na elektro koncept. V minulosti už poskytol pár informácií, ktoré sa nakoniec ukázali ako pravdivé.

    Žeby sme sa konečne dočkali toho boomu?
    Volkswagen v příštím roce zahájí svoji elektrickou éru, kompaktním elektromobilem I.D. Neo, který nahradí dnešní e-Golf.
  • dango
    Moderator
    Gold Member
    • Nov 2014
    • 693
    •   

    #2
    tento golf/up hybrid uz mozu dorazit len cenou, co urcite urobia

    Komentár


    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Vraj to ma byt cenovo “dostupne” a lepsie nacenene ako eGolf. Pockajme si... sam som zvedavy.
  • Komat44
    Member
    • Jan 2018
    • 87

    #3
    No za mna cakanie na vw elektromobil pokracuje, nie zeby som nebol rad za kazdy novy model, ale od nich az toto..
    http://www.auto.cz/volkswagen-i-d-bu...-dojezd-102176

    Komentár

    • mozeg
      Member
      • Dec 2015
      • 439
      •   

      #4
      Ahojte zacal pre order, chcel som predobjednat ale nikde nepisu ci je zaloha 1000€ vratna alebo nie ani predajca vo VW mi nevedel nic povedat. Nevie niketo nieco? Tak uz som so presiel predrezervaciou, PODMIENKY sa zobrazia az tesne pred potvrdenim a vypisanim osobnych udajov.

      Zakladne podmienky:

      Zaloha: 1000€

      Moznost konfigurovat vozidlo: 38-45tyzden roka 2019

      Vratnost zalohy: do 14 dni od odstupenia od predrezervacie-poplatky ziadne
      Naposledy upravené mozeg; 09-05-2019, 10:59.

      Komentár


      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        To vážne pri plánovanej produkcii 30 tis. kusov ročne niekto ešte je ochotný zaplatiť zálohu za 3D skicu ? Tesla a rok 2016 nie je dostatočným poučením ? A to Tesla EV vyrábať chce a vyrába stovky tisíc ročne.

      • mozeg
        mozeg komentoval
        Upraviť komentár
        Miro je uz to viac ako len 3D skica. Co sa tyka konfiguracie tak je lepsie ze daju zaklad a co chces si priplatis. Dnes beries vysoku alebo najvyssiu vybavu a hotovo. Treba chapat ze EV si kupuju aj nepodnikatelia. Ja mam obe vozidla ako fyzicka osoba nepodnikatel bez dotacii, bez moznosti fleet zlavy a bez odpoctu DPH, platim plnu palbu. Preto vaham co ako druhe auto kupit, resp. za co vymenit NIRO HEV, ktore je ako rodinne auto na dlhsie trasy. EV NIRO 45k€ z AT, za to uz by mal byt M3 ale stale nie je. Malobaterkace neprichadzaju do uvahy. Takze ak to bude o velkosti GOLFU s rovnakym kufrom pojdem donho. Povedzme do 37k€ s 50kWh baterkou, ak sa pritrafi dotacia o to lepsie.
        Naposledy upravené mozeg; 09-05-2019, 13:31.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Ak to kupuješ ako osoba, tak to Ťa obdivujem. Z tak drahej veci dať štátu DPH a predajcovi väčšiu maržu, to sa ekonomika elektromobilu, resp. nadšenecký príplatok navýši desaťnásobne. Veď sa s niekým dohodni nech Ti to zoberie na firmu ako to tu urobili niektorí.
    • jux
      jux
      Senior Member
      • Apr 2015
      • 1378
      •      

      #5
      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	
Videní:	0
Veľkosť:65,6 KB
ID:	37110 Na prvy pohlad sa mi VW ID.3 velmi paci: kratsi a nizsi predok ako sa na elektromobil patri...

      Komentár


      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        mam z neho pocit, ako z noveho Pola (ktore ma prvky Golfa). Myslim si, ze aj rozmerovo to bude skor Polo, ako Golf.
        Ale konecne sme sa dockali nieco pouzitelnejsieho ako eup alebo ecitigo

      • mozeg
        mozeg komentoval
        Upraviť komentár
        Toto su udaje z EV database.org:

        Dimensions and Weight
        Length * 4100 mm
        Width * 1800 mm
        Height * 1530 mm
        Wheelbase 2750 mm
        Weight Empty * 1500 kg
        Cargo Volume No Data
        Cargo Volume Max 1000 L
        Towing Weight Unbraked No Data
        Towing Weight Braked No Data
        Roof Load No Data


        Vnutorny priestor vacsi ako GOLF by mal byt nakolko razvor je pri GOLFE len 2620mm. NEO je aj sirsi, takze velkostne bude skor ako GOLF ale s vacsim vnutornym priestorom. Uvidime ako na tom bude kufor.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        čo som čítal, tak veľkosť Pola zvonku ale Golfu zvnútra

        VW tradične za všetko príplatky, tak aby ste potom neboli prekvapení, že to nemá väčšinu prvkov výbavy v základnej cene a bude sa to oplatiť asi tak ako teraz Renault Zoe - za 30 litrov klasické kľučky na oknách v roku 2019

        ich technologická výstavka Audi to s efektivitou nových vecí ako elektromotor a batéria (lebo nepočítam interiér, podvozky, to robia desaťročia) dotiahla na predposledné miesto EPA rebríčku (za ním len čínsky BYD), tak nemám nejaké pozitívne očakávania

      • mozeg
        mozeg komentoval
        Upraviť komentár
        Z videa vyplyva ze velkostou to bude GOLF vo vnutri bude vacsie ako GOLF.

        http://volkswagen.gomexlive.com/vw_live_pk/?lang=en

      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        To auto si aspon na zivo niekde videl? Sadnut si don, pozistovat co to ma za vybavu a tak. To uz normalne sa auta nebudu dat objednat? Len predobjednavkami? Tie auta (vsetky EV) su vecinou brzdene vo vyrobe, koli nedostatkom bateriek. Alebo brzdene samotnym vyrobcom, ktory nejak nechce vyrabat viac. Inac to chce naozaj pockat prvy rok vyroby, teda predaja nak sa odsrania zaciatocne chyby, doladia niektore veci a trochu sa to utrasie, aby boli aj normalne dodacie lehoty.
    • Miroslav Rojko
      Senior Member
      • Nov 2016
      • 1314
      •   

      #6
      Polo 4053 mm / 1751 mm / 1461 mm
      Golf 4258 mm / 1790 mm / 1492 mm

      Rozmerovo bližšie je to Polu, výška je vyššia lebo baterky v podlahe čosi zoberú, ale keďže predná kapota je menšia, priestoru to bude mať ako Golf. Alebo to bude veľké ako Passat na 4,1m dĺžke ?
      [priezvisko]@me.com

      Komentár


      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        Viem si tento model predstavit ako druhe auto pre zenu (ked sa konecne nauci soferovat ), e208 sklamala. Prve bude ioniq/eniro; uvidi sa podla cien a dostupnosti

      • ivan32
        ivan32 komentoval
        Upraviť komentár
        dango prečo ťa e208 sklamala?

      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        ivan32 : nizkou podlahou a vysokym prahom, cize zle nastupovanie/vystupovanie. Aj ked mam 180cm, chuda postava a este celkom nizky vek, nebolo mi to prijemne. Cize viem asi ako sa citil trosku starsi a objemnejsi clovek ako jux v tomto aute. Druha vec je malicky volant a celkovo to auto posobilo viac sportovo - este som si dokladne obzeral, ci tam nahodou neuvidim znacku GT, ale marne

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Ja som bol pri tom ako sa tam súkal a neboli to nič ľahké. Volant nízko nalepený na sedadle, aby aspoň vzadu bolo trocha miesta.

      • ivan32
        ivan32 komentoval
        Upraviť komentár
        Ja som sa do nej ani nesnažil dostať, ako aj pri iných autách tam boli nasáčkované decká a nebol som tam sám tak som nemal veľa času. Ale design bol super či zvonku alebo zvnútra.

      • mozeg
        mozeg komentoval
        Upraviť komentár
        Ja si VW ID predstavujem vo vnutri niekde medzi Golfom a Passatom. Razvor 2750 hovori sam za seba Podstatne viac ako v Golfe a o chlp menej ako v passate. Uvidime vo Frankfurte pojdem pozriet.
    • Vilo
      Member
      • Sep 2017
      • 129
      •   

      #7
      Ja som si jeden kúsok rezervoval. Do septembra (kedy sa má otvoriť konfigurátor) je možné rezerváciu zrušiť a zálohu vrátia.
      10 000 rezervácií za prvý deň, 15 000 rezervázií za prvý týždeň a to ešte nespustili reklamnú kampaň. Plánujú vyrábať 100 000 kusov ročne a verím, že taký záujem bude, dokonca možno aj napriek kríze, ktorá sa blíži.
      Verím, že to bude úspešné auto aj napriek tomu, že je k nemu zatiaľ málo technických informácií.
      Bol som príjemne prekvapený z eGolfu, kde napriek tomu, že je to prerábka spaľováku, implementovali veľa praktických drobností, ktoré človeku uľahčia život. Preto verím, že ID 3 bude veľmi praktické auto.
      Myslím, že to bude prvé auto, ktoré bude plne využívať výhod, ktoré poskytuje el. pohon (a nestojí cez 40 000€).
      Pre mňa to auto spĺňa základné požiadavky - zadný náhon, výkon motora aspoň 100kW, dojazd aspoň 200km (za najhorších podmienok - v zime). Jediné čo by som rád a asi nesplní je vstavaná 22kW nabíjačka, ale kto vie, možno aspoň za príplatok bude.
      Je jedna vec ktorá ma od kúpy trochu odrádza je to, že podľa toho čo prezentovali na autosalónoch, auto bude prepchaté technológiami, ktoré nepotrebujem ako napríklad autopilot. Ale dúfam, že v základnej výbave to bude lepšie.

      Komentár

      • ICE666SVK
        Senior Member
        • Jul 2014
        • 1997

        #8
        Fotky su z netu z tej istej stranky len som ich dal cez skycar / malovani do JPG ale nepripomina vam WV ID3 Nissan LEAF 2?
        Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Nissan LEAF 2 .jpg
Videní:	1890
Veľkosť:102,1 KB
ID:	37880 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	VW ID 3.jpg
Videní:	1847
Veľkosť:157,2 KB
ID:	37881

        Komentár

        • ICE666SVK
          Senior Member
          • Jul 2014
          • 1997

          #9
          Je to v Nemcine
           

          Komentár


          • Vilo
            Vilo komentoval
            Upraviť komentár
            Sú tam anglické titulky s minimom chýb, takže sa to dá pozrieť.
            Čo som sa tam také zaujímavé dozvedel je, že ten 150kW motor je pri najmenšej batérii obmedzený na 100kW, vstavaná nabíjačka je iba 7,2kW pri tej malej batérii, pri zvyšných 11kW a kufor je prekvapivo veľký na to, že na zadnej náprave je motor (o trošku väčší ako na Golfe).
        • ivan32
          Member
          • Sep 2014
          • 178
          •   

          #10
          Bubnové brzdy vzadu v dnešnej dobe........

          Komentár


          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Na elektromobile diskove brzdy dost trpia nepouzivanim.. Na malych elektromobiloch, kde postacuje brzdny ucinok bubnovych brzd na zadnej naprave je ich pouzitie velmi rozumne.

          • ICE666SVK
            ICE666SVK komentoval
            Upraviť komentár
            A ako sa ma vlastne elektromobilista starat o brzdy, aby ich mal v dobrej kondicii? Lebo vecinou aj tak asi pouziva rekuperaciu.

          • Vilo
            Vilo komentoval
            Upraviť komentár
            Mercedes to pri B-éčku vyriešil tak (alebo je to len vedľajší účinok faktu, že je tam asynchrónny motor, ktorý do nuly zabrzdiť nevie), že pri nízkych rýchlostiach (cca pod 10km/h) sa rekuperácia nepoužíva a kotúče sa tak udržiavajú v dobrej kondícii, pričom sa opotrebovávajú len minimálne.
            VW ID používa sychrónny motor, ktorý dokáže zabrzdiť do nuly a teda bubnové brzdy tam dávajú zmysel, vo výsledku je to aj efektívnejšie.
        • mozeg
          Member
          • Dec 2015
          • 439
          •   

          #11
          Tak cena pre Norsko je vonku. https://www.volkswagen.no/no.html 330 000 NOK t.j. 33 000 EUR. NOK cena je predpokladam bez DPH (V Norsku sa udajne neuplatnuje DPH na EV) takze to bude cca 39600EUR s DPH co je ako slubovali pod 40kEUR. Uvidime co bude v zaklade. :-), cca 170k, 58kWh bateria. Uvidime aka bude zakladna vybava v pripade 1st edition verzie.

          Co vsak bude horsie je termin dodania Norsko niekde okolo leta 2020, SK uvidime, predpokladam neskor.
          Naposledy upravené mozeg; 28-08-2019, 17:00.

          Komentár


          • Wilo
            Wilo komentoval
            Upraviť komentár
            Ak ma Norsko leto 2020 tak Slovensko tipujem Q1/2021. Ale budem milo prekvapeny ak to daju skor. Drzim im palce

          • Vilo
            Vilo komentoval
            Upraviť komentár
            Na tej Nórskej stránke píšu, že všetky ID 3 1st budú zákazníkom dodané v roku 2020. To znie dobre.
        • mozeg
          Member
          • Dec 2015
          • 439
          •   

          #12
          Tak a uz je predstaveny. Pekne auto.

          https://www.youtube.com/watch?v=iTMFamylaDQ

          Komentár


          • EV_Future
            EV_Future komentoval
            Upraviť komentár
            ID.3 vyzera byt vyborne auto, najma ta stredna verzia za cenu ~40k EUR, co je skvela cena, konkurujuca Kona/Niro. No na rozdiel od Korejcov je toto auto pravym elektromobilom, nie iba improvizovanym prerobenim spalovaku na EV pomocou mnohych kompromisov.

          • mozeg
            mozeg komentoval
            Upraviť komentár
            Stredna verzia/bateria vsak bude mat 3 stupne vybavy takze zaklad bude 39k potom ratam tak po 3k zvysovanie. Takze aby si mal aj kameru a predne zadne senzory a vyhrievanie sedadiel das minimalne 42k plus za farbu. Ale za mna sa im naozaj vydaril. vnutri priestoru az az a kufor tiez paradny na tuto velkost. Akurat tie terminy dodania su peklo. zacnu prve dodavky jun 2020, slovensko bohvie kedy skor na konci roka 2020. Uvidime kedy ma oslovia s konfiguraciou.

          • EV_Future
            EV_Future komentoval
            Upraviť komentár
            tiez ratam s cenou atakujucou mozno aj 45k (po navoleni vselijakej priplatkovej vybavy) - ale stale plati, ze to je konkurencieschopne v porovnani s Korejcami a navyse vlastnostami/specifikaciami je VW v takmer vsetkom lepsie auto, mozno az na ten dojazd, ktory bude o trochu mensi.
            A dodavky zacnu podla viacerych zdrojov naraz vo vsetkych krajinach, kde ho budu predavat (cize aj u nas rovnako ako vsade inde). Preto to vlastne aj takto riesia, ze idu vyrabat uz teraz v novembri, ale budu to postupne naskladnovat a potom naraz v lete na buduci rok dodaju vsetkym, ktori si ho rezervovali. Tych 30-tisic kusov by mohli za viac ako pol roka v pohode stihnut vyrobit.

          • mozeg
            mozeg komentoval
            Upraviť komentár
            42k v s trednej vybave so strednbou bateriou minus 5k statna dotacia a sme na 37k to uz nie je take zle.

          • Vilo
            Vilo komentoval
            Upraviť komentár
            Do 40ke má stáť so strednou baterkou v plnej výbave. Tak v základnej dúfam pod 35ke.

          • mozeg
            mozeg komentoval
            Upraviť komentár
            Vilo do 40 bude stat so strednou baterkou v zaklade. Balik plus a este jeden vyssi budu za priplatok.
        • jux
          jux
          Senior Member
          • Apr 2015
          • 1378
          •      

          #13
          Velmi sa mi paci, hatchback, kratky aerodynamicky predok, spravne rozmery, dobry razvor, zadny nahon, minimum tlacidiel, minimalisticky stredovy panel - v aute bude zrejme dost miesta v predu aj vzadu... Trosku divny ovladac RND, no je pri volante co sa mi paci. U mna zatial veeeelke plus...

          Komentár


          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Plny suhlas. Nemcom trvalo kym ich do toho Tesla dotlacila, ale vysledok je nemecky "perfektny". To umiestnenie RND okopcili od BMW i3 ale je to ovela lepsie ako ten joystick co ma Leaf.
            Najviac sa mi paci, ze pochopili, ze auto so 100 (ani 30) tlacitkami dnes uz nie je prave orechove.
            Model 3 dostane dostojnu konkurenciu a Model Y bude mat trochu cenovy problem, myslim.
        • Wilo
          Member
          • May 2019
          • 337
          •      

          #14
          Za mna palec hore hlavne za spravnu pohananu napravu ktoru aziati zjavne nechapu. Uvidime ako zamiesa kartami. Trosku sa bojim aby ustrazili cenu. Zaklad je sice fajn ale aby to nebol nemecky holobyt a k tomu 5-stranovy zoznam priplatkov za dalsich 25tis €. Uvidime o rok ked sa to zacne dodavat plus ked zverejnia oficialny cennik. Ale zatial to vyzera dobre a moze to byt naozaj dostojny nastupca spalovacieho Golfu do novej ery elektra.

          Komentár

          • Miroslav Rojko
            Senior Member
            • Nov 2016
            • 1314
            •   

            #15
            To nadšenie tu je ako keby ste prvý krát vydeli predstavenie auta.

            Za pol roka ešte ani nebude, potom budú hovoriť ako sa dlho čaká a nakoniec keď bude cenník, zabijú to typicky nemecky - príplatkami za všetko a holotou v tej základnej cene. Už podľa toho čo som čítal, za 40k€ bude mať "dokonca" klimatizáciu. Adaptívny tempomat a vyhrievanie sedačiek a volantu (čo má Leaf v základe) bude v pakete Plus za príplatok 3t€. Takže vlastne príde na trh auto so 7kW nabíjačkou a výbavou horšou ako väčšina elektromobilov (hlavne že je to VW) a budú chcieť 43t€ (a to je cena 1.edície, potom majú byť ceny vyššie).

            Troška čítajte pomedzi marketingové kecy a to nadšenie Vás opadne.

            Ja skôr považujem oveľa pozitívnejšiu správu predstavenie ceny Škoda Citigo - 20950€ za 40 kWh batériu. Aj keď to tiež bude mať len volant a kolesá, ale je to cena nového 40 kWh auta na úrovni dnešných niekoľkoročných bazároviek. To sa mi zdá ako lepší Kauf ako ID3.
            [priezvisko]@me.com

            Komentár


            • jux
              jux komentoval
              Upraviť komentár
              Nemozes porovnavat UP-a s ID3, to su uplne ine kategorie.

            • mozeg
              mozeg komentoval
              Upraviť komentár
              Miro z casti mas pravdu. VW si vzdy za vsetko nechal zaplatit. Golfa kupis za 15k aj za 35k. Rovnako to bude s ID3 v zaklade hola bosa a za kazdu pakovinu si priplat. Je treba ale povedat ze zatial to vyzera ze odviedli dobru pracu. Uvidime ako dopadnu dalsie testy. To dodanie naozaj nepotesi a pre mna je tu a teraz a jedine schopne co sa da kupit je Kona, Ioniq,i3.

            • Jiri GrandPa
              Jiri GrandPa komentoval
              Upraviť komentár
              Ty mas vzdy negativne komenty k hocicomu, co nie je z Azie takze to berieme z rezervou..
              Naposledy upravené Jiri GrandPa; 10-09-2019, 12:48.

            • Wilo
              Wilo komentoval
              Upraviť komentár
              A tak aj uctovnici vo VW si snad uvedomuju cenovu hladinu konkurencie a vedia ze nemozu nastavit pri podobnej vybave cenu o moc vyssiu. Aj lojalita VW fanusikov je obmedzena penazenkou. Staci sa pozriet na ceny spalovakov a zas Hyundai vs VW sa uz pri porovnatelnych modeloch, vykonoch a vybavach az tak zasadne cenovo nelisi ako kedysi. A ked aj je niekde VW drahsi tak vacsinou je tam aj vykonovy alebo aspon pocitovy rozdiel. Oni zas velmi dobre vedia ze ked sa Leaf predava za tolkoto tak nemozu predavat ID3 za priplatok 30%. By im nikto nekupil.

              Stary eGolf mal relativne slusnu zakladnu vybavu oproti zakladnej verzii spalovacieho Golfu.

              Netreba byt asi prehnanym optimistom ale VW dostali s dieselgate riadne po papuli a aspon podla vyjadreni chcu hromadne prejst na elektro. Sice uz naslubovali kadeco ale aspon maju viziu prestat investovat do dalsieho vyvoja spalovacich motorov. Co sa o korejcoch povedat neda. Ti radsej alibisticky mlcia a dalej sypu peniaze do ropy.

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              Tam nejde o Áziu, ja som 20 rokov jazdil na nemeckých autách (a stále jedno mám) a preto si dovolím komentovať ich cenovú politiku, ktorú dlhodobo sledujem a dokonale poznám na vlastnej koži. Ale kľudne buď nadšený, pokiaľ si nevidel cenník. To čo som napísal, ak si to tu niekto nájde za pol roka, bude pravda. Aká výbava je vo "veľmi dobre vybavenej" 1.st edition, písali a taktiež písali o tom pakete Plus. Len to som napísal čo zverejnili.

            • hudino
              hudino komentoval
              Upraviť komentár
              Miroslav Rojko tak Citigo je krpata vec v ktorej ja seba a moje deti vozit nebudem. Tu ide trosku aj o bezpecnost, hluk, komfort. Ani nevies ako som sa tesil na novy Ioniq, ale zabili ho. Kona je na mna mala. ale preco by som kupoval Soul alebo Niro, ked si myslim ze za tie peniaze dostanem ID3 s dojazdom 420km a rychlym nabijanim... Samozrejme musime si pockat na dodavky, konecne ceny a hlavne testovacie jazdy. Ale sam musis uznat ze parametrovo to spravili dobre. A to ze si kazdy vybere co chce (ci uz bateriovo alebo vybavou) sa da brat z 2 uhlov pohladu. Je to sice drahsie pri plnke.... ale vela ludi nechce plnku.... Neviem hodnotit dodavky, ceny... vieme hodnotit vyrobok, a ten vypada na prvy dojem super. A nepresvedcis ma ze keby si mal znovu moznost tak namiesto leaf2 kupis zene radsej ID3. ... proste nepresvedcis pravdu mas len v tom ze za pol roka este stale nebude, mozno az za 10-12 mesiacov a to je strasne dlha doba.

            • hudino
              hudino komentoval
              Upraviť komentár
              Len dodam ze Nissan sa zabil sam ze nedal chladenie baterie, vedel o tom uz z predchadzajucej generacie. Vedel ze by stacilo to chladit aspon vzduchom. Robil nove auto, mal moznosti ako to vyriesit... vys..l sa nato. Preto mu za ten vyrobok peniaze proste nikdy nedam. Stale som vsak optimista s Mazdou... pretoze to bude vykonovo a dojazdovo slabsie ako VW. Vybavu ma Mazda balickami, takze by to snad mohlo byt kolo 30tis. aj s vybavou...

            • Wilo
              Wilo komentoval
              Upraviť komentár
              Tie ceny by som tak cierno nevidel. Uz v podstate stredna baterka s balikom Plus ma vsetko co Korejec a cena porovnatelna na 43.000€. S tym ze ma Matrix svetla o ktorych sa korejcom ani nesniva, 100kW nabijanie a mobilnu appku. A este aj 2000kWh gratis v sieti IONITY co je samo o sebe okolo 500-1000€. Najvyssia vybava ma este aj normalny HUD na sklo s Augmented Reality a moznost 125kW nabijania pre najvacsiu baterku. Aj ked tam cenu nepisu. Tie rychlosti nabijania su horucim zeliezkom proti azijskej konkurencii ktora sa drzi 50-70kW. Ak to zabiju cenou do buducna tak to bude smutne. Ale ak sa budu drzat linie v zmysle tlacovej spravy tak to bude velmi dobre auto za naozaj dobru cenu. Treba pockat pred vynasanim sudov.

            • dango
              dango komentoval
              Upraviť komentár
              Auto vyzera fajn, siel by som do toho, keby to nebol v podstate kratky golf. Z vlastnej skusenosti viem, ze potrebujem 500+ l v kufri, a to okrem TMS a TMX dosiahnem len Nirom :/
          Pracuje...
          X