Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

GreenWay cennik

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • jux
    jux
    Senior Member
    • Apr 2015
    • 1054
    •      

    #31
    Len fanatici elektromobility pouzivaju mestske elektromobily (teda dnes de facto vsetky okrem Tesly) na dlhsie trate ako 100km, to nikdy nebude plosne fungovat. Mestsky elektromobil s nabijanim kazdych cca 100km nikdy nemoze na dlhsie trate konkurovat fosilnemu automobilu. Mestsky elektromobil patri do mesta a blizkeho okolia.
    Tym vobec nechcem zatracovat aktivity GW, prave naopak, GW je svetlym bodom podpory elektromobility na Slovensku a velmi sa tesim, ze su na Slovensku ludia ako Peter Badik.
    Vyrobcovia fosilnych aut vyrabaju len mestske elektromobily, aby si neohrozili svoj hlavny biznis. Az Tesla je ta stuka v rybniku, co rozhybe tie lenive kapry :-)))
    Viem, ze zatial cena baterii nedovoluje skonstruovat elektromobil realne aj cenou konkurujuci fosilnemu autu strednej a nizsej triedy, no uz to dlho nepotrva a pri cene akumulatorov pod 200$/kWh to mozne bude.

    Komentár

    • 1fisker
      Senior Member
      • Aug 2014
      • 1165
      •      

      #32
      Súhlasím s predchádzajúcim príspevkom. S Nissanom Leaf chodiť na dlhšie teate je nezmysel, v zime prakticky úplná blbosť. Pán Radovan z Ostravy je síce "fanatik" v zmysle predchádzajúceho príspevku, krásne nám opisoval ako s Peugotom i-on cestuje po ČR aj do Viedne, ale úprimne povedané, je to utrpenie. Tieto autá nie sú na dlhšie trate, je to stata času. Už som písal, že za daných podmienok nevyhovovala jednému pánovi ani požičaná Tesla na cestu zo stredného Slovenska do Prahy a nazad.
      Takže situácia nie je ružová, či sa to komu páči alebo nie. Elektromobily chceme, každý z nás, čo chodí na toto fórum, ale reálne vidíme, že nie je všetko zlato, čo sa blyští.
      Zatiaľ nám, ktorí priamo v danej oblasti nepracujeme, neostáva iné, len snažiť sa propagovať medzi ľuďmi túto myšlienku, aj keď bohužiaľ v poslednej dobe je argumentov "ZA" čím ďalej tým menej. S príchodom nie lacného platenia za nabíjanie naša osvetová činnosť dostáva vážnu ranu....a ceny benzínu klesajú....
      Ja osobne by som začal aspoň výrazne sprísňovať podmienky pre dieselové autá. Toho smradu v meste je už priveľa, pri zimnej inverzii strašné!!!

      Komentár

      • 535
        535
        Junior Member
        • Dec 2015
        • 6

        #33
        "Len fanatici elektromobility pouzivaju mestske elektromobily (teda dnes de facto vsetky okrem Tesly) na dlhsie trate ako 100km"
        Takže len TESLA na večné časy? :-)...
        Nisan leaf s 30kWh bateriou a aj bmw i3 s novou (30-33kWh) bateriou majú byť použitelne aj na dlhšie trasy, tym nemyslim 1000km :-)..ale cestu v lete do aquaparku (Bešnova) alebo v zime na lyzovačku (Tatry) zvládnu. Trasa 200 km s jednou zastávkou na nabíjanie predsa nie je trápenie. Práve tieto modely v cene +/- 30000 eur alebo 2 ročné za +/- 20000 eur si môže kúpiť viac ludí ako Teslu S za 80000.
        A nebudme prehnaný v očakavaniach od Tesly 3 ..ta nebude v EU pod 45 000 (dojazd 200míľ).
        Tym že hlasate Tesla a nič len Tesla elektromobilite nepomôžete. Leaf 2 (2017 ) ma mať dojazd 150 míľ a to už je uplne použitelné auto.A nesúhlasím že ostatny nechcu elektromobily...už ich chcú a tlačí na nich práve TESLA, za čo jej velká vdaka. Robiť si žarty z leafu,egolfu,i3 však ničomu nepomože.Priemerný slovák má najazd tak 10-12 000 a to neukazuje moc na dlhe trasy, skôr motanie (200km,) okolo domu. Sám mam najazd 20 000 km..ale trasu nad 200 mam len dovolenky (2-3*) za rok..a to vydržim 40 minut na nabíjačke.

        Komentár

        • jux
          jux
          Senior Member
          • Apr 2015
          • 1054
          •      

          #34
          Ved ja netvrdim, ze ine EV ako Tesla su zle, hovorim len, ze su to EV na kratke trate a tak sa maju pouzivat.
          Tvrdit, ze EV s dojazdom 100km je vhodny na trasy viac ako 100km rozvoju elektromobility skor skodi.

          Ja som fanusik kazdej elektromobility a vyslovene ma hneva, ked sa velakrat elektropohon pre danu sluzbu vyslovene ziada, ale pouziju smradlaveho dizla.
          - lode na kratke trate (kompy, vyhliadkove lode do 1 hodiny plavby - napr. jasny priklad zle zvoleneho dizloveho pohonu - kompa Kyselica - trasa plavby cca 500m = cca 5 minut plavby)
          - vyhliadkove vlaciky po mestach - kratke pomale jazdy v strede miest - idealne pre elektricky pohon
          - postari, dodavky na rozvoz rovaru po mestach

          a t. d.
          Naposledy upravené jux; 30-12-2015, 21:00.

          Komentár

          • enfko
            Member
            • Dec 2014
            • 175

            #35
            Tie DBT nabijacky v podani GreenWayu su slabe. Dnes som nabijal v Aupark ZA a CHAdeMO nabijanie sa 2x prerusilo. Nabijaci vykon bol okolo 95A, co je malo. Po druhom preruseni som to vzdal a potrebny dojazd som dobil cez AC Type 2 (tu uz bez prerusenia).
            Este slabsi vykon som pred casom zazil aj na DBT v Aupark Piestany.
            Zaujimave je, ze v Hradci Kralove som sa na rovnakom type DBT CHAdeMO nabijacky bez akychkolvek problemov nabijal rychlostou 105A.
            Naproti tomu Efacec nabijacky funguju velmi dobre a este dokazu aj DC + AC paralelne.

            Komentár

            • 535
              535
              Junior Member
              • Dec 2015
              • 6

              #36
              Tak ako to pokračuje s tým cenníkom.. Vie mi dakto odpovedať... Cenník totižto neviem nikde nájsť. A tie nabíjacie výkony sa u GreenWay nezmenili? Stále to ide tak pomaly?.
              Len co stoji GreenWay

              Komentár

              • trud
                Junior Member
                • Apr 2015
                • 12

                #37
                Tak ako to skončilo s tým cenníkom GreenWay? Nikde ho nemôžem nájsť. Vie mi dakto odpovedať?

                Komentár

                • Juro
                  Administrator
                  • Mar 2014
                  • 2025
                  • juraj1702
                  •   

                  #38
                  Ešte to je zadarmo.
                  Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
                  Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

                  Komentár

                  • Juro
                    Administrator
                    • Mar 2014
                    • 2025
                    • juraj1702
                    •   

                    #39
                    Nabíjanie zadarmo končí. Nový cenník platný od mája je tu: http://www.greenway.sk/registracia
                    Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
                    Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

                    Komentár

                    • JanoS
                      Member
                      • Aug 2015
                      • 98
                      •   

                      #40
                      Tych 0.5 pre turistov je vrazednych To akoze preco 5x oproti nakladom?!

                      Komentár

                      • Juro
                        Administrator
                        • Mar 2014
                        • 2025
                        • juraj1702
                        •   

                        #41
                        Neviem či správne chápem ten cenník, ale nabiť prázdnu Teslu s 11kW palubnou nabíjačkou cez Typ 2 trvá okolo 7-8 hodín. Takže turistu čo nemá chademo adaptér a má len 11kW palubnú nabíjačku, podľa programu ZERO, by ho jedno nabitie (čo je približne na 300km) vyšlo na okolo 240,- eur.
                        Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
                        Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

                        Komentár

                        • JanoS
                          Member
                          • Aug 2015
                          • 98
                          •   

                          #42
                          Ak maju ich Chademo nabijacky 50kW tak ak by platili elektrinu tarifom pre domacnosti, ich naklady by boli 0.1 EUR / minutu. 0.2 EUR pre turistov by som este pochopil ale 0.5 je CISTA NENAZRANOST

                          Komentár

                          • Juro
                            Administrator
                            • Mar 2014
                            • 2025
                            • juraj1702
                            •   

                            #43
                            Väčšinou na Slovensku sa od Greenway používajú tie menej výkonné chademo nabíjačky ešte aj s obmedzeným výkonom. Na nich trvá nabiť prázdnu Teslu okolo 2,5 hodiny. Čiže pri programe FULL, 150 min. x 0.1 = 15 eur. Ak by som nabíjal raz za deň, tak by to bolo 15e x 30 dní = 450e + 69e = 519 eur na mesiac. V každom prípade myslím, že ZSE nabíjačky od mája dostanú zabrať.
                            Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
                            Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

                            Komentár


                            • JanoS
                              JanoS komentoval
                              Upraviť komentár
                              Ak by si nabijal raz za den za 15 eur, tak by si najazdil 150.000 km rocne

                            • Juro
                              Juro komentoval
                              Upraviť komentár
                              No podľa toho koľko si počítal, že mi jedno nabitie vydrží, zaleží od typu jazdy. Ver mi, že pri P85D je dosť ťažké šetriť dojazd, jemne povedané a ani nie je nutné. Počítaj okolo 200 km na jedno nabitie v mojom prípade. 200x360=72000, čo za rok aj najazdím. Ale aj tak to bolo myslené skôr teoreticky.
                          • Janek72
                            Junior Member
                            • Apr 2014
                            • 18

                            #44
                            Tak nezostáva nám nič iné len čakať a veriť že Tesla dobuduje SC tak aby sme nemuseli nabíjať na GW... Každopádne sa mi to nezdá byť fér platiť za minútu a nie kW, čo by bolo spravodlivejšie a ideálne mať nejaké kW v paušále predplatené. Bohužiaľ rýchlosť nabíjania nedokážem ovplyvniť a záver vždy ide pomalšie.... Paradoxne informáciu o spotrebovanej el.energii GW má tak ozaj nechápem prečo penalizovať vlastníkov auta za to akú nabíjačku majú resp. ako rýchlo je schopné nabíjať. Druhou vecou je že aj GW má dva druhý nabíjacích staníc, kde niektoré vedia nabíjať rýchlejšie, čo v praxi znamená, že budú lacnejšie a to sa mi tiež nevidí fér. Je to totiž čisto ich výber zariadenia akou rýchlosťou nabíja a generujú takto umelo vyšší zisk za cenu zníženia nabíjacieho prúdu. Chápem a dúfam že to nebolo ich zámerom avšak zohľadniť v cenníku to mali... Preto myslím že tieto úvahy by boli vhodné pre návrh programu, ktorý by takto zohľadnil reálne požiadavky. Ja osobne nemám problém platiť mesačne paušál 100EUR, pokiaľ by bolo v cene min.850kW - optimálne 1000kW... (jazdím 5-7.000km mesačne, od augusta 2015 - 51.000km) Týmto pozdravujem zodpovedných z GW ;-)

                            Komentár

                            • enfko
                              Member
                              • Dec 2014
                              • 175

                              #45
                              Takze vsetci sa asi zhodneme, ze GW to spoplatnenie nastavil zle. Na ich fore sa uz takisto ludia vyjadrili negativne.
                              Ja na ich nove obchodne podmienky nepristupujem a ostatnym tiez navrhujem bojkotovat cely GW. Mozno, ked zistia, ze sa u nich uz nikto nenabija, tak tie ceny a hlavne formu tarifikacie prehodnotia. Alebo nech celu siet predaju elektrarnam, ktore jedine dokazu podla mna spravit spravodlivy pausal.

                              Komentár

                              Pracuje...
                              X