Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

GreenWay

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • 1fisker
    Senior Member
    • Aug 2014
    • 1122
    •      

    Tejto firme niekedy nerozumiem. Predvčerom večer som im 2x volal, lebo chceli otestovať nabíjaciu stanicu v Čadci. Vôbec nedvíhali, ani nezavolali nazad. Dnes som zase asi 4x telefonoval kvôli inému nabíjaciemu miestu, takisto nedvíhali. Našťastie nešlo o nič súrne. Ale ak by naozaj, tak neviem....čo ak by niekto na ceste nevedel nabiť a chcel by ozajstnú pomoc? Dosť divné a neseriózne. Nemám najmenší úmysel túto firmu nejako zhadzovať, ale dosť často nemám z nich dobrý pocit.

    Komentár


    • Hati
      Hati komentoval
      Upraviť komentár
      Intenzivne pracuju na zlepseni, hovory bude preberat callcentrum. Doteraz to bolo mimo pracovnej doby zariadene tak trosku “podomacky”. Greenway je jedna z mala firiem ktorej verim ze na sebe chce pracovat. Skusali ste sa niekedy dovolat do ZSE kvoli nabijacke? Kludne aj cez den...

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Ja som ZSE skusal. Typicky koncernovy pristup. Appka ukazovala ze je nabijacka vypnuta. Bol som na ceste tak som volal ze svieti offline a ze ci realne ide alebo je to chyba aplikacie a do akej miery sa da na data z apply spolahnut. Dajte nam vase udaje a my situaciu preverime a ozveme sa vam. Zavolali za 2 dni ze nabijacka ide. To uz som mal cestu davno za sebou. Druhy krat som chcel nahlasit zhasnutu nabijacku (v appke sice svietila ako dostupna ale v skutocnosti bola uplne vypnuta). Nikto nedvihal. Skusal som volat 4x v rozmedzi 14:00 - 16:00 kazdu pol hodinu. Potom som sa na to vykaslal.

      GreenWay som volal 2x a zdvihli mi vzdy a vsetko promptne vyriesili/pomohli.

      Tolko moja skusenost s cervenymi aj zelenymi. Aktualne je tiez moje vyuzivanie GW vs ZSE v pomere 95:5. Pri ZSE sa mi nikdy nechce schadzat z dialnice kvoli 20 minutam na nabijacke. Tolko mi trva samotna zachadzka tam a spat na dialnicu. GW sice casto pri nabijackach nic nema ale aspon su vacsinou hned pri hlavnom tahu alebo do 1-2 minut.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      jedna vec je zvihnut, druha vediet poradit.
      Uz som tu kdesi pisal o mojej skusenosti so smatrics, ked mi teta kazala viackrat po sebe zamknut a podobne veci aby sa spustilo nabijanie. Tiez mam cerstve skusenosti zo ZSE, ked pani evidentne nabijacku nazivo ani nevidela...
      V GW na to nemaju cele oddelenie ako v ZSE (tam mi to trikrat po sebe zdvihol niekto iny), myslim, ze sa striedaju asi dvaja. Cez den natrafite najcastejsie na Adama - uz tu novo registrovany, ktory bude na akcii Ranajsky s GW.
      Na stretku v TT bol aj Pavol ktory sa dovolal do GW nadranom ked potreboval pomoc a hodinu skusali spojazdnit nabijanie Leafa.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      1fisker a máš dobré číslo ? Lebo mne dvihli vždy, či skoro ráno, či neskoro večer a vždy aj pomohli a kompetentne poradili, poriešili. Nemám výhrad a to riešili aj medzištátnu nabíjačku. Za podporu si GW zaslúži pochvalu. Do ZSE som párkrát volal a málokedy dvihli, neviem či raz som volal aj to mi dali zlú info.
  • Peterka
    Member
    • May 2017
    • 178
    •   

    Ja sa musim helpdesku GW zastat, mne vzdy zdvihli a snazili sa pomoct. Zacal som jazdit na ioniqu v case, ked prebehol upgrade DBTciek a CCS bolo skoro nepouzitelne. Volal som im odkedy nabijam snad 20x, niekedy som iba hlasil poruchu- naposledy pred par tyzdnami v Dalitranse, nabijal som na Delte a ked prisla i3 a pripojila sa na DBT, po par minutach oba stojany uplne zhasli- zrejme vyletel istic. Mne uz nabijania stacilo, chalan z i3 niekam odbehol, tak som zavolal do GW, aby to pozreli a siel prec. Vsimol som si vtedy, ze na stojane bolo nejake ine cislo na helpdesk, ja mam v mobile ulozene take, co mi doteraz vzdy niekto zdvihol, aj cez vikend. Uvidime, co nam povedia na Ranajkach...

    Komentár


    • Pavol
      Pavol komentoval
      Upraviť komentár
      Pripájam sa k pochvale. Ten chalan z GW sa s nami trápil hodne cez hodinu okolo tretej nad ránom. Evidentne bola chyba na strane Leafu, ale ani raz neprejavil nervozitu a ochotne pomáhal a radil. Klobúk dole.
  • milan84
    Member
    • Jun 2015
    • 322
    •   

    Dnes som mal moznost mat svojich 5minut (doslova slavy v Ipace. Je to dalsi pohlad na elektricke SUV.
    GW testovalo rozne nabijania a mimochodom uz u nich I-Pace nabijete vsade. Efacec problem vyrobca vyriesil.

    Komentár

    Pracuje...
    X