Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Budca-P ultra-fast

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Juro
    Administrator
    • Mar 2014
    • 1635
    •   

    #16
    Pôvodne zverejnené od dango Pozrieť príspevky
    cize na Budca L ? Toto cudo som fotil a zalozil temu, vtedy este nesvietilo...
    Z fotky moc nevidno, ale zdá sa mi, že to je na tej pravej strane, ako Jiri GrandPa píše, oproti tej "megahyperturbo" nabíjačke. Takže podľa mňa v správnom vlákne.
    Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
    Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

    Komentár


    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Správne. Takmer rovno oproti = 10 metrov ďaleko na tej istej pravej strane.

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      aha ok. Bude to teda ten isty stojan, ako na druhej strane R1...
  • milan84
    Member
    • Jun 2015
    • 205
    •   

    #17
    Pred dvoma dnami som pocul od novinara info, ako ZSE obhajovalo "rychlost" nabijania Kony na Budči. Naschval som to sem zatial nedaval, ale je to v tom zneni ako pise jux
    Ked sa novinar "A" bavil s panom zo ZSE "B", tak tento pan "B" mu tvrdil, ze Kona nabija pomalsie preto, ze ma podchladenu bateriu, ze v nabijacke problem urcite nie je. ...po dvoch dialnicnych hodinach jazdy. Auto s teplotnym manazmentom. No comment ZSE !

    Komentár


    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      A mozno je v tom nevinne aj Kona aj ZSE. Co ked je tam nejaky dosial neznamy problem kompatibility, o ktorom nema ZSE ani dodavatel potuchy, podobne ako mali GreenWay DBT stojany problem s niektorymi CCS autami? ZSE hadze vinu na Konu, lebo je v tom, ze oni maju vsetko v poriadku, a elektromobilisti zase kydaju na ZSE, ze to posrali, a chyba pritom moze byt nejaka uplna blbost. Ako netusim, len hadam. Ale niekedy mozeme hadzat hnoj zlym smerom Ono by to asi chcelo tu nabijacku poriadne vyuzivat, nech je z prevadzky co najviac logov s co najviac autami, ktore sa daju neskor analyzovat a zistit priciny pomaleho nabijania. A mozno to len naozaj pridusili pod 40kW alebo elektrikar cosi zle zapojil.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Ioniq ved som sem naobed postol z mailu ZSE:
      "Nabíjaciu stanicu sme odskúšali s modelom Hyundai Ionic, nabíjací výkon bol nad 60 KW"
  • Maco7
    Member
    • Nov 2018
    • 37
    •   

    #18
    Takze mi to nedalo a vybehol som to otestovat na Kone ev 64kWh . Som na " ultra-mega-hyper nabijacke" a aka rychlost nabijania??? IBA 36kW !!! Bateria ma 19C sledujem to na Torque pro... zacal som nabijat pri 33% .. Momentalne sa teplota zdvihla na 20C aj tak dava len 36kW !!!! Takze ziadny coldgate sa nekona a nabijacka je bud skrtena alebo vadna!

    Komentár


    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      este by bolo dokonale, keby sa tam stavil niekto s Ioniqom ci sa potvrdia ZSE reci o testovani s tymto autom a vysoke cisla.

    • Peterka
      Peterka komentoval
      Upraviť komentár
      Mozno (50:50) pojdem v sobotu okolo, tak skusim, sam som zvedavy.

    • Maco7
      Maco7 komentoval
      Upraviť komentár
      Nabil som tam 19,53kWh trvanie 32min . Na konci nabijania mala bateria 24°C ! aj tak to slo len 36kW...

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      super praca..tak si potvrdil najlepsim sposobom tu rychlost super-ultra-hyper-mega nabijacky...
  • juris
    Junior Member
    • Dec 2015
    • 19

    #19
    Podla videi co som videl Kona nabija plnou rychlostou az ked ma baterka okolo 25C. Pri 20C by ale tak ci tak aspon 50kw mala dat.

    Komentár


    • Maco7
      Maco7 komentoval
      Upraviť komentár
      juris samozrejme ze by mala ist aspon tych 50kW ! ak nie 56kW ! no , musel som tam ist to odskusat , lebo uz ma to stvalo ako sa ZSE vyhovara na studene baterie na KONE . No maju co riesit...
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 504
    •      

    #20
    to je hanba 36kW, ja som dnes zasa išiel cez RK a DBT zasa bez problémov 44kW bez jedinej chybičky s pripojenou Konou

    takže super ultra rýchla Budča ide nakoniec pomalšie ako starena z Ružomberku

    Komentár

    • Maco7
      Member
      • Nov 2018
      • 37
      •   

      #21
      Ta nova nabijacka SIEMENS na Budči JUH je presne asi 10m za tou "Ultra-mega-hyper" rychlou , bola online , ale este bola prikrytá foliou. Vid foto

      Komentár


      • Peterka
        Peterka komentoval
        Upraviť komentár
        preco si ju neskusil?

      • Maco7
        Maco7 komentoval
        Upraviť komentár
        Peterka Lebo som nabijal na tej ZSE a ponahlal som sa spat. mozno cez vikend to tam otocim znova ak nebude lad a sneh na D1
    • jux
      jux
      Senior Member
      • Apr 2015
      • 886
      •      

      #22
      Takze pani z ZSE otestovali a potvrdili moje meranie KONA - aj pre IONIQ!!! :

      ""
      Dospeli sme k rovnakému výsledku ako Vy, t.j. nabíjanie Kony aj Ionicu na UFC stanice EVTronic v Budči nešlo nad 37 KW. Na FC staniciach ABB ide 45 - 47 KW.
      Problém riešime s dodávateľom nabíjacej stanice. Je možné, že problém je v komunikácii týchto typov vozidiel s nabíjacou stanicou.
      Ďakujeme za upozornenie. Dáme Vám vedieť, akonáhle sa nájde riešenie.

      S pozdravom,
      Úsek e-mobility
      Západoslovenská energetika, a.s.
      Čulenova 6
      ""

      Komentár


      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        TAK PRECO TVRDILI-KLAMALI, ZE IONIQ IM DAVAL VIAC par prispevkov hore?? potrebuju takuto antireklamu? To je fakt tak problem povedat hned po zisteni, ze nieco nie je v poriadku a ideme na tom pracovat?
        Je to fakt trapny paradox, ked cela Slovenska "smotanka" a "odborni" redaktori pochybnych stranok pustaju aj x mesiacov po otvoreni videa ako nieco svetoborne. Tu vidno strasne to, ze ako malo je ludi-odbornikov, ktorych to napadne vyskusat a da echo, ze nieco nie je v poriadku a dokazu si zratat dve a dve, nezhltnu tych 150-350kw aj s navijakom.
        Ja teda na ZSE nie som odkazany, ale za toto u mna padli dost hlboko ak maju takuto strategiu.
    • Peterka
      Member
      • May 2017
      • 142
      •   

      #23
      Mna by skor zaujimalo, ako moze vzniknut problem v komunikacii nabijacky s autom na definovanom standarde. Protokol je predsa raz dany a vyrobcovia aut aj nabijaciek by ho mali dodrziavat a otestovat svoj vyrobok pred uvedenim na trh. Operatori (GW aj ZSE) veria svojim stojanom a ked elektromobilista reklamuje nedostatocny vykon nabijania, "vyhovaraju" sa na teplotu baterie atd...
      Kolko nam trvalo, kym GW uznal, ze problem s nabijanim na CCS konektore na DBTckach nie je na strane auta? Na druhej strane i3 tam problem nema, Ioniq nabija znizenym vykonom a Kona bud vobec, alebo plnym vykonom- ako Mirovi v RK. Takze je to autom alebo stojanom??? Jedine, co by som "vytkol" ZSE aj GW, ze im to tak dlho trva, kym na nasu spatnu vazbu ohladom problemov s nabijanim zareaguju a zacnu to riesit.

      Komentár


      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        ja si stale myslim, ze ZSE tam proste zatial nema dostatocnu kapacitu a tak je tam mensi istic, ako by mal. A takto nas len oblbuju.
        Ved Ioniq je na truhu kolko. Treti rok? to je uz vazne silne seriove a aj rozsirene auto, takze nema byt preco problem s komunkaciou, ked na inych funguje.
        GW zial nema ziadny hyundai vo vozovom parku, ked sa riesili problemy s DBT na zaciatku, niekolkokrat si poziciavali ioniq aj i3 a viem, ze vtedy behali krizom krazom a skusali. Ale ZSE tu hra zvlastne hry treti mesiac po sebe.
    • jux
      jux
      Senior Member
      • Apr 2015
      • 886
      •      

      #24
      Ja by som za toto ZSE nekamenoval. ZSE ma dodavatelov, ktori im nieco tvrdia a ZSE v prvom problizeni samozrejme viac veri dodavatelovi, ktory im v zmluve nieco garantuje, ako niekomu "z ulice" koho nepoznaju. Ked som im veci podrobne vysvetlil pochopili, ze jedina cesta ako sa dopracovat k pravde, je otestovat to vo vlastnej rezii. Tak si zariadili zapozicanie aut od Hiundaya a isli to otestovat do Budce aj na standard 50kW nabijacku. Narozdiel od niektorych tu, ja takyto vyvoj povazujem za pozitivny a urcite takto viac mozu problem eskalovat.

      Komentár

      • Ioniq
        Member
        • Jan 2017
        • 319

        #25
        Tiez si myslim, ze im treba dat cas. Vyhovaracky su sice smiesne a neprospievaju reputacii, mohli by radsej zvolit odpovede typu “Riesime to, budte trpezlivi” namiesto klamania, ako tam co rychlo (ne)nabija. Ale zaklad je, ze sa tomu venuju

        Komentár

        Pracuje...
        X