Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Aupark BA

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Jiri GrandPa
    Member
    • Dec 2016
    • 487
    •      

    #61
    Kedze to idete zajtra otvarat, tak abyste neodisli s dlhym nosom pridavam nasledovne info:
    1. Aby ste mohli odstranit strieborny kryt, potrebujete odsroubovat malu skrutku zospodu (mensi specialny Torx), potom potiahnes strieborny kryt k sebe (zacinas odspodu).
    2. 8 skrutiek, ktore drzia hlavny kryt maju hlavu vacsi specialny Torx, pozor k tomu krytu je vnutri pripevneny plochy kablik co napaja stavove ledky.
    3. Tie specialne Torxy vyzeraju ako na prilozenych obrazkoch, su dodavane spolu s kazdym Tesla boxom, takze by ich tam mali teoretickly mat. Ak nie daj mi vediet, mohol by som dobehnut (ale skor poobede).

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	IMG_5400.JPG Videní:	1 Veľkosť:184,0 KB ID:	31707Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	IMG_5399.JPG Videní:	1 Veľkosť:218,9 KB ID:	31708

    Komentár


    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      TORX-y s otvorom su bezne. su v sadach s specialnymi bit-mi
      napr:http://www.abcnaradie.sk/proxxon-sad...lna-23107.html

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      To hej ale nie kazdy ho ma v sade. Zase tak uplne bezne nie su.

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      V sade co maju v Tescu za 7.99€ su, asi v 7 velkostiach spolu s ostatnymi bitmi

    • Komat44
      Komat44 komentoval
      Upraviť komentár
      Myslim ze mam taky set torxov tak to pre istotu hodim do auta, ale predpokladam ze ich v AP maju kedze wallboxy posielala tesla nove tak hadam aj s prislusenstvom a navodom. Problem skor bude, poznam mojho kamosa, ze ich nielede zalozil a nebudeme ich vediet najst. Takze backup beriem radsej so sebou 😜
  • Komat44
    Junior Member
    • Jan 2018
    • 76

    #62
    Ozaj a co tie tesla vehicles wallboxy? Aj tie idu pomalsie? Raz za cas tam vidim nejaku teslu nabijat, je to niekto z tunajsej particky? Mame rozhasit aj tie?🤔

    Komentár


    • Peterka
      Peterka komentoval
      Upraviť komentár
      Otocenie prepinaca neznamena ziadne rozhasenie. Otvorte a skontrolujte polohu prepinaca.

    • Komat44
      Komat44 komentoval
      Upraviť komentár
      Ja viem, to bol len chaby pokus o for.. ale niekto s teslou dajte potom vediet ci aj tesla only wallboxy treba skontrolovat

    • g211
      g211 komentoval
      Upraviť komentár
      Dojdem s Teslou na 9:30.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Ja tam chodím dole keď som v AP na dlhšie.

    • Komat44
      Komat44 komentoval
      Upraviť komentár
      Predpokladam ze pouzivas tesla only wallbox ci? Tie idu stale rovnako alebo su tiez spomalene? Len sa pytam ze ci ich mame tiez otvarat alebo nie je treba.. Ved ked budes mat zajtra doobeda cestu okolo tak tam budeme aj s g211 opravovat co dovtedy domrvime, tak sa zastav 😉

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Samozrejme. Odpoved je ano, bol som od vymeny sice iba raz ale max bolo na tych 16A. To je totizto prednastavene z vyroby (aspon moja co mam doma bola tak nastavena).

    • Komat44
      Komat44 komentoval
      Upraviť komentár
      Tak AP ma krizovy meeting kvoli nejakym zatecenym zasnezenym problemom tak akcia 32A sa presuva. Snad dnes poobede sa nam zadari..

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Hmm, ja som sa tu akurat zapichol a ide mi to cca 5.2kW, co znamena nieco vyse 20A. Takze na 16A to uz nemoze byt obmedzene? Nechapem co sa tu deje

    • Komat44
      Komat44 komentoval
      Upraviť komentár
      Hm, zvlastne. Posuniem dalej. Akurat som hovoril aj s AP technikom, slubil ze dnes nastavi walboxy na max ampere..
  • Komat44
    Junior Member
    • Jan 2018
    • 76

    #63
    Takze kto ma moznosti skuste please spravit test rychlosti v AP, mali by byt vsetky nastavene na 32A ja sa tam dnes asi nedostanem..

    Komentár


    • Juro
      Juro komentoval
      Upraviť komentár
      Ja som skúšal jednu pre Teslu a išla na 32A.
  • Ioniq
    Junior Member
    • Jan 2017
    • 368

    #64
    Poslusne hlasim, ze univerzalne boxy ficia opat na 32A. Plne nabitie zo 7% mi Ioniq hlasi 4:05.

    Avsak pri vyberani konektora z wallboxu som si vsimol, ze niekto wallbox vytrhol zo steny a visi len na kabli. Kabel je sice hruby a pevny, ale asi to nebude uplne koser. Neviem ci to vyrval nejaky navstevnik alebo sa to stalo pri rozoberani a prestavovani wallboxu. Je tu kamera tak asi by sa to dalo lahko zistit. Jedna sa o wallbox, ktory ma Aupark oznaceny ako FA10 (stvrte miesto od parkomatu/zavor).

    Komentár


    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Podľa obrázku to nie je v stene ale len v tom papieri zvanom sadrokartón a ešte na najmenších hmoždinkách, tak to sa niet čomu čudovať. Keby som to robil ja, našiel by som plechový priečnik - konštrukciu v kartóne a do tej to dal skrutkami. A to nie som stavbár.

    • matchke
      matchke komentoval
      Upraviť komentár
      cool foto
  • Komat44
    Junior Member
    • Jan 2018
    • 76

    #65
    Rychla otazka z AP BA ci vnutorne wallboxy (tesla aj univerzal) nespomalili lebo boli nejake problemiky inde hlasene. Tak len ci ficime dalej na plnych 32A?

    Komentár


    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Ja som tam bol tento tyzden 4x a vzdy ficalo naplno. So far so good...

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Niektoré zasa nejdú vôbec. Posledná na Tesly (najdalej od závor) a myslim, že som mal problém aj na FA2aFA3.
      Ten istý problém ako minule. Potrhané PP vodiče v kábloch.
      Zastrčíš a auto sa tvári že nič sa nestalo.
      Keď/ak ich budú zasa meniť nech dajú 5 metrové. Tie 7,5 sa tam valaju bezprizorne na zemi a trpia...
      EDiT: Nejde FA05.
      Naposledy upravené Jiri GrandPa; 23-03-2019, 18:55.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Kable v auparku nedavno menili, ludia su prasce, nechavaju kable rozhadzane po zemi a niektori po nich aj jazdia. Vobec si nevazia, ze maju nabijanie zadarmo.Necudoval by som sa, keby aupark tie wallboxy zrusil.
      Tu sa ukazuje, ze na prevadzku su lepsie wallboxy s zasuvkou a pouzivanim vlastneho kabla. Tvrdim to davno a vecsina ma tu za to kamenuje.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Preco myslis ze v Nemecku takmer nenajdes wallbox s kablom? Nemci to davno pochopili, ze tie naklady na udrzbu (=vymena kabla + konektoru) su daleko vyssie nez ta elektrina, ktoru si aj tak uz dnes na zapade musi zaplatit. Nabijanie zadarno musi v A a DE uz dnes clovek hladat s lupou, okrem destination chargerov.
  • Komat44
    Junior Member
    • Jan 2018
    • 76

    #66
    Veru kable sa nedavno riesili, ak to takto pojde dalej, tak to dlho ap nebude bavit opravovat. Zaujimave ze tie zadne wallboxy pre aupark partners (inymi slovami platene formou najmu priestorov alebo inac) podobny problem nemaju. Ano su tam kratsie kable, aj umiestnenie walboxov je lepsie kedze su “zozadu”, ale tam som tusim este pohodeny kabel na zemi po pouziti nabijacky nevidel ani raz..

    Komentár


    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Lebo tam parkuju ludia co si to vazia, a hlavne sa tam otoci menej elektro aut. Tuto pri rampe parkuje kazdy dilino, vela z tych ludi nema absolutne sajnu o starostlivosti a uctu k cudziemu majetku, kable hadzu o zem, niektori su uz natolko lenivi ze ich ani do stojanu nevratia po nabiti. Nenamotavaju to na “bubon” ale nechaju kabel lezat a potom ponom niekto iny prejde atd.

      Ja byt Auparkom tak to bud spoplatnim nejakou citackou viazanou k parkovaciemu listku a spotreba by sa normalne zaplatila cez parkovaci automat (netusim aka by bola financna narocnost) alebo ako hovoril jux a vymenit to za wallboxy bez kabla a nech si kazdy nici svoj kabel ked sa nevedia spravat. A to tam nabijam pravidelne, takze idem sam proti sebe, ale ina cesta asi fakt nie je kym sa ludia nenaucia ucte a opatrnosti.
      Naposledy upravené Ioniq; 23-03-2019, 09:24. Dôvod: Preklep

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Praveze to motanie na fest na ten bubon ten kable spolahlivo znici. Kedze ho mam doma mam vlastnu skusenost. Preto je lepsi kratsi kabel 5m a len 2-3 zavity. Inak si nemyslim, ze by po nich niekto presiel autom. Proste ten kabel je zle navrhnuty, mat signalne vodice .075 mm2 po okraji zvazku, "prilepene " ku gume co kabel chrani je zle. Je tam sice este textilny obal ale drazka na ten vodic sa pri vyrobe spravi pre tieto vodice tak na tesno v tej gume, ze kazdy ohyb ich namaha.

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Jiri GrandPa Netreba motat na fest, staci urobit 2-3 volne kruhy a vybavene. Ale stav je taky, ze pravidelne byva cely kabel odmotany, konektor zapichnuty vo wallboxe a cely kabel hodeny uprostred parkovacieho miesta. Tu si potom bud prichadzajuci vodic vsimne pohodeny kabel, musi vystupit, kabel upratat, a nasledne zaparkovat. Alebo si to nevsimne a prejde rovno po kabli na ktorom aj zaparkuje. A ked hovoris o tom namotavani ake je zle. O tomto sa nebudem hadat a verim ti, mas to odsledovane. Ale ak si vsimnes, kabel pohodeny na zemi byva casto este ovela viac ohnuty ako keby bol namotany v drziaku. Ludia to tam proste len drbnu na zem, upracu nohou (niektori ani tolko) a odidu. Doslova to podaktori zhuzvu na tej zemi do maleho klbka. Cele zle...

      Aj ked treba byt objektivny - nikde nie je varovanie, ze taketo ohybanie kabla je zle. Ako laik som vzdy povazoval takyto kabel za rovnocenny s akymkolvek inym kablom co mam doma. To, v akom stave mam aj ja osobne niekedy doma domotane predlzovacky, ktore v rychlosti len dam do klbka s tym, ze ich rozpletiem nabuduce je bezna prax. A takto tie predlzovacky funguju uz 10+ rokov bez akejkolvek chyby. Takze je na jednu stranu asi nie uplne spravne hadzat 100% viny na uzivatelov, toto je primarne problem Tesly, ze uplne odflakla riesenie takej jednoduchej veci ako kabel. Az mi je divne, ze sa vedia detailne vyhrat s takymi nepodstatnymi detailami ako prdiace sedacky, grafika nastavenia fukarov v TM3, ochrana psov v aute atd, ale taku elementarnu vec ako obycajny kabel, ktory ludstvo pozna uz vyse 100 rokov nedokazu urobit zodpovedne.
  • Jiri GrandPa
    Member
    • Dec 2016
    • 487
    •      

    #67
    Tak bohužiaľ 2 wallboxy určené pre Teslu majú podľa všetkého zase prerušené signalove vodiče. Zasunieš do auta a nič.
    Su to tie dva najďalej od výjazdu.

    Komentár


    • jeeff
      jeeff komentoval
      Upraviť komentár
      Mne v piatok nesiel ani ten stredny co je v boxoch najblizsie k rampe, musel som sa natlacit k stlpu a nabijat z neho.
  • Ioniq
    Junior Member
    • Jan 2017
    • 368

    #68
    Vyzera, ze aj tie univerzalne su predsa len mrtve pd mojej poslednej navstevy. V piatok som tam videl 4 auta, ale nabijalo sa len jedno. Dnes rano to odskusam ak tam bude volno.

    Komentár


    • Komat44
      Komat44 komentoval
      Upraviť komentár
      Posuniem dalej. Ako som vravel boli nejake problemy, planuju sa aj nejake zmeny a upgrady, ciastocne aj kvoli zalostnej kvalite prave tych tesla boxov, resp ich nabijacich kablov..

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Ja by som navrhoval dat tie boxy vyssie, do vysky oci. On ma taky tvar ze sa cez neho da vesat kabel + ma zo strany otvor na konektor. Ked je to v tej vyske stacia tri otacky a cely kabel visi (5 metrove nech daju, boxy su blizko autam).
      Tie bubny co tam su a fakt, ze sa to mota do kruhu o polomere pol metra su pricinou tych potrhanych vodicov v kabloch (uz som to tu pisal)..
      Naposledy upravené Jiri GrandPa; 01-04-2019, 08:01.

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      A tie Type 1 schneideri funguju? Skusal niekto? Nevozim so sebou uz mobliny adapter.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Vcera som nabijal cez Type 1 Fiatku, islo. Ale dava tusim len 12 A.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Jiri GrandPa Ano typ1 v auparku davaju len 12 az 13A, su to jednoducho take wallboxy, viac nedaju
      vid stitok tu:
      https://teslaclub.sk/forum/v%C5%A1eo...8280#post18280
  • Jiri GrandPa
    Member
    • Dec 2016
    • 487
    •      

    #69
    Takto sa to ma vesat:

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	IMG_5645.JPG
Videní:	239
Veľkosť:94,6 KB
ID:	35431

    Komentár


    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Toto by si musel dat tam priamo k tym wallboxom, aby to ludia videli ako sa to ma a aj tak by si tie kable nasiel na zemi, lebo niekto je proste blbi a lenivy. Ale pomoct by to mohlo si myslim.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      V suvislosti s amortizaciou kablov HPWC sa ukazuje, ze tenke riadiace vodice su najslabsim miestom nabijacich kablov.
      Uz ked zadefinovali typ2 standard ma prekvapilo, ze riadiace piny su take subtilne oproti vykonovym pinom. Kludne mohli navrhnut o nieco vecsie riadiace piny a aj riadiace vodice mohli byt o nieco silnejsie. Na mojich vyrabanych kabloch som si preto dal silnejsie riadiace vodice - realne staci okrem silovych len jeden riadiaci vodic. Na jednofaz pouzivam rovnaky riadiaci vodic ako su silove (tu pouzivam 4-zilovy kabel 4x2,5mm2). Na typ2/typ2 kabel s vykonovymi zilami 4mm2 som dal 1,5mm2 riadiace zily a pre typ2/typ2 kabel 3f/16A som pouzil 7zilovy kabel 7x2,5 mm2, takze riadiace zily su v mojich kabloch podstatne silnejsie ako byvaju standardne, preto moje kable vydrzia ovela viac.
      V kabli k Tesla HPWC je tenkych zil este viac, pretoze okrem standardneho riadenia maju teslacke nabijacie kable aj vodice na radiove ovladanie otvarania dvierok konektora na aute - takze situacia je este horsia. Moje nabijacie kable, ktore su pripojene napevno v garazi su zavesene na drziakoch, ktore sa pouzivaju na zahradne hadice - vrchny obluk ma velky priemer a kabel visi uplne volne, takze namahanie na ohyb je minimalne.
  • Ioniq
    Junior Member
    • Jan 2017
    • 368

    #70
    Tak aktualne, 01/04/2019 @09:35 funguju vsetky univerzalne Tesla boxy. Subezne so mnou bol na Tesla Only boxoch nejaky pan na sedej TMS a preparkovaval, tak tam asi bude nejaky problem.

    Komentár

    • milan84
      Member
      • Jun 2015
      • 269
      •   

      #71
      moje zdroje hovoria, ze celkovo sa situacia v auparku BA ma zlepsit aj co sa tyka wallboxov, vypadkov, vybavenia atd... viac zatial nemozem povedat, ale ak to klapne, mali by byt vsetci spokojnejsi a bavime sa o blizkej dobe.

      Komentár

      • mozeg
        Member
        • Dec 2015
        • 218
        •      

        #72
        Ahojte, chcem poziadat majitelov Tesiel, ktori navstevuju Aupark BA aby kable a konektor po nabijani dali na svije miesto. Dnes som bol v Auparku a skoro vsetky Teslacke kable a konektory boli na zemi,kade tade. Samozrejme som to upratal. Non Tesla kable a konektory az na jeden ulozene na miestach. Dakujem.

        Komentár

        • matchke
          Member
          • Apr 2015
          • 121
          •   

          #73
          A ja by som ich chcel poziadat ci by mohli pouzivat nie Wall boxy, ktore su primarne pre nich. Tusim su to tie s bielym pismom na cervenom podklade. Ci je to jedno? Lebo mne tusim neslo na nich nabijat. Ja som minule tiez upratoval asi styri stojany. Minule zase mna niekto upozornil, ze to davam zle. :-)

          Komentár

          Pracuje...
          X