Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Nabíjačka integrovaná v lampe.

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • LacoJ
    Junior Member
    • Nov 2017
    • 22

    Nabíjačka integrovaná v lampe.

    Pri návšteve UK som narazil na elegantné riešenie nabíjacej stanice.
  • ICE666SVK
    Senior Member
    • Jul 2014
    • 1701

    #2
    Ano toto tu uz niekde je. Nemci todavali v Nemecku tiez do poulicnych lamp.

    Komentár

    • Stano Kurek
      Member
      • May 2014
      • 300

      #3
      Ano aj Tesla Lip.Hradok vyrába podobnú, uvažujeme o inštaláci aj na Slovensku otazka je výkon?

      Komentár


      • dzodzo
        dzodzo komentoval
        Upraviť komentár
        to je otazka ze aky vykon pozaduju uzivatelia alebo aky vykon vie maximalne lampa dodat?

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Nie je to len otazka vykonu, teda ovela silnejsej kabelaze ako standardne, ale aj otazka riadenia. Svietidla su standardne len cez poistku pripojene na napajaciu zbernicu, ktora sa zapina len pri zotmeni v rozvadzaci verejneho osvetlenia - t.j. pocas dna je vypnuta. Cize okrem podstatne silnejsieho a stale zapnuteho napajania, by svietidla museli byt spinane autonomne. Samozrejme vsetko sa da, ale musi sa cely system od zaciatku naprojektovat aj na nabijanie. Existujuce verejne osvetlenie mozno na nabijanie zrejme pouzit len velmi obmedzene.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Tesla Club Slovakia by mal radšej sústrediť energiu na další supercharger na východe. Aj keď samozrejme každá zásuvka sa ráta.

      • Marcel Pavlík
        Marcel Pavlík komentoval
        Upraviť komentár
        naviac distribučky chcú iné platby ako sú s obcou pre svietenie dohodnuté. v česku podobná aktivita na tomto skončila.

      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        tak miesto 3x1,5 tam daju 5x2,5 a problem solved a dosiahnu rozdielne obvody aj pre spinanie lamp aj na zasuvke pre auta

      • Stano Kurek
        Stano Kurek komentoval
        Upraviť komentár
        ANO pracujeme aj na SCH 3 pre SR!
    • Helio
      Junior Member
      • May 2015
      • 11

      #4
      Ahojte,

      my v SEAKu sme takú nabíjačku vyvinuli a predávame ju. Dokonca sme s tým vyhrali zlatú medailu za najinovatívnejší exponát na smart city výstave v Brne.

      http://www.seakenergetics.com/sk/ev-nabijanie.html

      Podstatné je:
      - nie je to žiadny fast charging, reálne na existujúcich kábloch, ktoré sme pozerali, je možné pustiť 22-44 kW (mínus to čo je potrebné na svietenie v noci, ale v prípade LED je to už minimum)
      - máme to integrované s naším riadením osvetlenia, preto to robí automatický load balancing aj so svetlom (na rozdiel od Ubitricity, ktorý je na začiatku tohto threadu)
      - nepotrebujeme žiadne špeciálne nabíjacie káble (na rozdiel od Ubitricity); predstava, že mám voziť so sebou ďalší kábel, ma neláka...
      - je to najlacnejší spôsob, ako postaviť destination chargers napr. na sídliskách, lebo netreba žiadne rozkopávky ani stavebné povolenia
      - vieme to nasadiť aj so starými lampami

      Teraz tesne pred Vianocami sme takto v spolupráci so ZSE a Siemensom spustili v testovacej prevádzke 4 nabíjacie stanice na Železnej studienke.
      Príďte vyskúšať!

      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	ZeleznaStudienka201812.png
Videní:	8
Veľkosť:103,4 KB
ID:	31379

      Aktuálny stav: nabíjanie je free 3x8A (5.5 kW).
      Cca v polovici januára spustíme load balancing (štyri nabíjačky budú zdieľať 22kW), musíme ešte doriešiť jeden technický problémik.
      Cieľová kapacita je 44 kW (keď ZSE zariadi zvýšenie ističov, lebo rezervovaná kapacita na tejto lokalite je k dispozícii).
      Čoskoro sa to zmení na branding ZSE drive a nabíjanie bude spoplatnené v ZSE drive sieti.

      Ďalšie plánované inštalácie na jar už riešime v Banskej Bystrici a Dolnom Kubíne (presné lokality ešte nie sú vybraté, ale prvé návrhy máme).

      Komentár


      • Stano Kurek
        Stano Kurek komentoval
        Upraviť komentár
        Dobrá práca! každá inovácia pomáha,...
        PS: sme trocha ďalej a viac prepojení uživateľských vlasností a funkcií,..

      • Juro
        Juro komentoval
        Upraviť komentár
        Super, som rád, že si sa ozval po dlhom čase. Každý projekt poteší, hlavne keď je z SK. Ako Stano píše, my už sme v tomto smere dosť ďaleko, ale ako som Ti písal v emaily, možno sa nám podarí nejako nadviazať, spojiť sily. Posielam Like. Táto lokalita má aj svoju tému tu: http://teslaclub.sk/forum/v%C5%A1eob...ezna-studnicka
    • milan84
      Member
      • Jun 2015
      • 209
      •   

      #5
      vsetky palce hore za taketo projekty. Presne toto je to co si neveriaci ludia z panelakov nevedia na Slovensku predstavit.
      Aktualne su vsetky 4 nabijacky na 5,5 kw ? Treba sa autorizovat ZSE kartou? rad to vyskusam aj ked mam len 3kw palubnu nabku a zmeriam to cez appku.

      Komentár


      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        5,5kw podľa toho 3x8A mysleli trojfázovo, takže len 2kW výkon na jednofázové palubné nabky

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        aha, takze verzia fabricky kabel nissan a nabijanie doma

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        milan84 musis mat ale redukciu z type 2 na type 1 ... ja ju nemam, nechce sa mi za to platit 200 evri

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        Teq ano mam ho. pouzivam ho skoro denne aj v robote na wallboxe.
        myslel som to tak, ze dobijaci efekt bude ako s nissan kablom doma ale rata sa kazda moznost.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        efekt bude ešte menší, nissan mobilný konektor ťahá 9,7A, teda o 20% viac ako 8A
    Pracuje...
    X