Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Elektromobilita, jej rozvoj, rýchlo alebo pomaly?

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • 1fisker
    Senior Member
    • Aug 2014
    • 1122
    •      

    Elektromobilita, jej rozvoj, rýchlo alebo pomaly?

    Dovolím si skopírovať môj vlastný príspevok na FB stránke venovanej ženevskému autosalónu. Bola tam diskusia o nových drahých nemeckých elektromobiloch.
    " Takto je to: Nemci výrazne zaostávajú. Keby sa zobudili pred 10 rokmi, dnes už mohol byť elektromobil za ľudovú cenu. Alebo to bol zámer? Brzdiť elektromobiltu? Zobudili sa až keď Tesla a iní výrobcovia išli do toho naplno. Škodovka oznámila elektromobil na rok 2020. Kde boli 10 rokov, keď Nissan začal vyrábať Leaf? Samozrejme, že včera bolo neskoro. Už v rokoch 2013-2015 sme očakávali výrazný nástup elektromobility? Nestalo sa. Len pomalá evolúcia. Trvám na svojom názore, že nástup elektromobility je pomalý. Sledujem to od začiatku, takže viem posúdiť."
  • Ioniq
    Junior Member
    • Jan 2017
    • 368

    #2
    V zasade si tiez myslim, ze Nemci maju na pomalom nastupe najvacsi podiel. Ale necudujem sa im, automobilovy priemysel je pre Nemcov jednym z ich pilierov, naliali tam (a este stale leju) neskutocne prachy do vyvoja spalovacich motorov a na plnenie novych emisnych noriem. Chcu tie prachy spat. Automobilky su ich zlatym vajcom a ich svetovym menom.

    Keby nebolo Tesly, ktora to cele nastartovala a doteraz to cele tlaci, a nasledne Nissan/Renault, ktory sa zas podielal na rozsireni medzi "pospolity lud" a ukazal, ze EV nemusi stat 140.000 eur, tak sme dnes stale pri diesloch. A v podstate to obe automobilky stale tahaju (aj ked Nissan to zjavne umyselne sabotuje, ale na predajoch to zatial nevidno). Nemecke EV nie su nicim inym ako compliance cars na stlacenie flotilovych emisii. Korejci sice ukazali, ze vedia vyrobit slusne a pouzitelne EV, ale robia to aby sa nepovedalo, a tie mnozstva co dodavaju su smiesne. Pekne si strazia svoju spalovaciu produkciu. Jaguar sa pomaly prebudza a ma plany stat sa cisto elektrickou znackou. Ale s modelmi iPace a buducim XJ, velku dieru do sveta neurobia, predsa len su to velke a drahe auta s obmedzenym trhovym potencialom. A mam trosku obavy, aby prezili do doby, kym vytvoria nieco pre sirsiu populaciu velkosti TM3, uz teraz maju brutalny pokles trzieb za 2018.

    Nech ste akykolvek, dakujem Vam pani Musk a Ghosn

    Komentár

    • ICE666SVK
      Senior Member
      • Jul 2014
      • 1852

      #3
       

      Komentár

      • ICE666SVK
        Senior Member
        • Jul 2014
        • 1852

        #4
         

        Komentár

        • ICE666SVK
          Senior Member
          • Jul 2014
          • 1852

          #5
          Nie je to len o elektromobilite v CR.
           

          Komentár


          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Obsahovo super, no nahravat taky dlhy rozhovor v jazdiacom aute je nestastne.
            Zvuk ma strasnu hvalitu a musel som sa premahat, aby som to vypocul cele.
            Tiez obiehanie tesly kamionmi pocas rozhovoru nie je bohviejaka vizitka pre elektromobilitu.

          • ICE666SVK
            ICE666SVK komentoval
            Upraviť komentár
            Vidis a to je problem vela ludi. Ja som sa sutredil na ten rozhovor a kopec ludi bude riesit veci co im vadili. Ano D2ka to bolo hrozne. Kamiony som si tiez vsimol, ale neriesil som to takto. Suhlasim obsahovo to bolo super. Musim uznat, ze je kopec zatial cechov co zacali videa o elektromobilite a to je len dobre.
        Pracuje...
        X