Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Nissan Leaf e-Plus

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Jiri GrandPa
    Member
    • Dec 2016
    • 487
    •      

    #16
    Potvrdzuje sa, co som pisal. Ked je odbyt je vsetko v najlepsom poriadku a zmeny nebudu. Ale radost z toho, ze som mal pravdu, veru nemam...

    Komentár

    • milan84
      Member
      • Jun 2015
      • 269
      •   

      #17
      ..a takto "odborne" to prezentuje medium, kde velebia skodovku a nie je nic lepsie pod slnkom:
      https://www.autorevue.cz/nissan-leaf...-ces-las-vegas

      Ani znamka o probleme s prehrievanim a rychlostou nabijania. Clanok zamerany na zlepsenie akceleracie, dojazdu a Nm Uz sa fakt nedivim, ze svetom vladne nevedomost, ked ju podporuju mienkotvorne media.

      Komentár

      • milan84
        Member
        • Jun 2015
        • 269
        •   

        #18
        a tento vtip ste uz citali? toto je len zaklincovanie toho nezmyslu:
        LEAF 3.ZERO - nazyvaju to novy model vdaka inemu infotainmentu. bateria zostava 40kWh.
        LEAF 3.ZERO e+ Limited Edition ma 62kWh. a pozor....................pre Europu bude k len dispozicii 5.000 ks. BODKA

        Slovensky zdroj https://autozurnal.ta3.com/vylepseny...ie-prejde-viac
        Original: https://europe.nissannews.com/en-GB/...onger-range-2#

        A O TEPELNOM MANAZMENTE TAM ALE NIE JE ANI SLOVO !

        The LEAF 3.ZERO price starts at 39.900€, while the LEAF 3.ZERO e+ Limited Edition will be available for sale from 45.500€**. ....dakujem pekne to je drahsie ako Kona s velkou baterkou a vyrazne vacsim dojazdom + uplne inou technologiou.
        Asi by im to ludia mali uplne prestat kupovat, nech dostane nissan facku. Takto nam zacnu za chvilu predavat benzinove auta s nazvom Leaf 4,5 a budu sa rehotat dalej do ksichtu.

        Komentár


        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          No Nissan jednu facku uz dostal od Carlosa Ghosna a toho rychlo vymenili, ale tu zmenu urobit nevedia. Vlastne viac vas stve, ze tam nieje teplotny menezment ako to, ze tam ostava chademo.

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          kde by zobrali od LG chem tolko bateri, ked si inteligenti predali vlastnu diviziu na vyrobu baterii...robia presne vseko naopak. Auto a im predava ako teple rozky tak namiesto zlepsenia ho odpisu...no co uz, ostava nam len hyundai / kia ktora vyrobi malo kusov a potom uz len Tešla

        • kayle
          kayle komentoval
          Upraviť komentár
          No len články nemajú od LG viď https://electricrevs.com/2019/01/09/...-leaf-battery/
          Porovnanie "batérie" 40 a 62 verzie https://insideevs.com/nissan-leaf-e-...2-kwh-battery/
      • milan84
        Member
        • Jun 2015
        • 269
        •   

        #19
        CZK cena po prepocte za 62bateriu je 47.000€ !!!! cisty holy nezmysel x2. Nissan uplne zabil.
        A to este nie je zname, ci je to Tekna alebo N-connecta a plati tisicka priplatok za proPilot Parking

        https://www.autorevue.cz/nissan-leaf...d-milion-nejde

        Komentár


        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          veď je to úplne v poriadku, aspoň si podrží cenu Leaf 40, ktorý nemá ani rok od prvých dodaných kusov

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          no to si podrzia vsetky uz vyrobene aj stare Leafy. Moj by som dnes bez mihnutia oka predal vyhodnejsie ako som ho kupil.
          A kedze vacsia automobiliek ide coraz vyssie s cenami modelov, jazdenky budu tiez drahsie, lebo pre ludi, ktori na nove nemaju to bude jedina mozna volba.

        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          Tych 5000ks co je vraj na tento rok pre Europu vyrobenych sa mozno do CR ci SR ani nedostane. Aspon vsade pisu, ze tento rok je limit pre Europu 5000ks.
      • Ioniq
        Junior Member
        • Jan 2017
        • 368

        #20
        Ma vobec este zmysel plytvat slova na tuto parodiu automobilky? francuzsko-japonsky zlepenec, ktory ma vsetkych svojich zakaznikov za blbcov. Robia medvediu sluzbu celej elektromobilite...

        Komentár

        • Miroslav Rojko
          Senior Member
          • Nov 2016
          • 563
          •      

          #21
          My sa tu na fóre vyžívame v technických detailoch, chladení baterky, rýchlosti batérie atď ale keď sa rozprávam s majiteľmi, ktorí si to kúpili ako auto a nerozumejú sa technike a parametrom, tak sú nadmieru spokojní a hovoria, že také auto ešte nemali.
          Väčšina ľudí to používa ako mestské auto a to mi aj potvrdil druhý najväčší predajca, keď som mu spomínal rapidgate atď. Väčšina ľudí jazdí mesto a medzimesto, nikto sa nesťažoval a Leaf je najlepšie auto aké kedy Nissan vyrobil. Je tiché, spoľahlivé, prepracovaný interiér, je to vrchol ich modelov. Aj on ako predajca aj jeho kolegovia to ponúkajú ľudom ako prímestské vozidlo a to do bodky spĺňa.

          Ja len dodám, že je to jeden z najtichších elektromobilov, oproti 30-ke je aj o dosť pohodlnší a keďže dlhé trasy jazdím na Ioniq-u, tak na všetko ostatné nemám problém.

          Paródiou by som nazval tie VW (príplatky na tri strany) - uP, eGolf, Zoe (okná na kľučky) atď, kde cena začína za holé auto tam, kde je Leaf plne vybavený a to rovnako nemajú chladenú baterku.

          Komentár


          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            Miro, ale ine je ponukat zakladnu Acentu za 32000 (alebo kolko presne stoji) na motanie sa okolo mesta a ine ponukat nejaky nezmysel menom 3.Zero+ za 47.000 !!! ved za tu cenu je uz starsia Tesla S.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Ono ani 2.Zero sa neoplatilo, bolo drahšie ako podľa cenníka výbava (aj keď hovorili že je výhodné), ale zas 62kW je už viac.

            Tiež sa potvrdzujú moje slová spred rokov, že dokedy tu bude štandard baterka Model 3, už to budú iné značky mať aj viac a za lepšiu cenu.

            A tiež hovoria o 5000 ks pre Európu, tak ja predpokladám, že pre SK ani tento rok nebude neoplatí sa im ani cenník robiť.

            Lebo toľko stojí moja objednaná Kona v max.výbave a Leaf nedáva kožu ani do najvyššej. A to nehovorím o dojazde, keďže Nissan uvádza celkovú kapacitu, nie využiteľnú.
        • milan84
          Member
          • Jun 2015
          • 269
          •   

          #22
          mame ofic. SK cennik
          https://www.nissan.sk/vozidla/nove-vozidla/leaf.html

          62kWh bateria a vybava ZERO (najblizsia k nej, alebo uplne rovnaka je Tekna) 44750. Normalny Leaf Tekna stoji o 6500€ menej, takze ten rozdiel vo vacsej baterii je MEGA !! myslim, ze povodne sa hovorilo o drazeni 4500-5000€, ale 6500 je teda palka.
          Do Acenty a inych vybav sa zrejme vzhladom na obmedzeny pocet ks pre Europu ani tato bateria nedostane.
          Zacina platit pravidlo v elektromobilite Japonec-nakoniec

          Komentár


          • Ioniq
            Ioniq komentoval
            Upraviť komentár
            No za 45tis uz radsej Konu alebo TM3 MR. Keep walking, nothing to see here...

          • Teq
            Teq komentoval
            Upraviť komentár
            v AT sa da obiednat Kia E-niro za 41k ...

          • Ioniq
            Ioniq komentoval
            Upraviť komentár
            Vo vybave Platinum dokonca s full-LED svetlami... ta novinarska verzia mal len halogeny.

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            Teq za 41 s velkou baterkou ??? alebo pises bez dph?
            leafa som pisal ceny s danou.

          • Ioniq
            Ioniq komentoval
            Upraviť komentár
            S danou, 37k stoji slabsia verzia, 41k stoji ta 64kWh

            https://www.kia.com/at/modelle/e-niro/specifications/

            Ale je to zakladna vybava Titan. Fullka Platinum stoji 47290€ za 64kWh.
        • Ioniq
          Junior Member
          • Jan 2017
          • 368

          #23
          Hmm, vsimol si niekto v technickych udajoch, ze Leaf 40kWh ma udavanu priemernu spotrebu 206Wh/km a tato nova 64kWh verzia ma “len” 180Wh/km? A to je ta nova verzia o 150kg tazsia. Ma sice o 20mm mensiu svetlu vysku, ale zeby to usetrilo az 2kWh/100km? Aj napriek podstatne vyssej hmotnosti? Sa mi nejako nezda... najma ked sa do vypoctu berie aj jazda v meste, a tam sa znizenie az tak pozitivne neprejavi, ale vyssia hmotnost sa negativne urcite prejavi.

          Komentár


          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Nova verzia ma iny - silnejsi motor, co ak ho urobili aj efektivnejsim ? Alebo je to len udaj, ktory hodili do placu, dokedy im ho niekto nevyvrati.
            Na druhu stranu 206Wh/km je aj na Leafa trocha vela, ved tolko to nie je ani podla EPA ani WLTP.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            17" kolesa urobia 1,2 kW/100 km podla merani WLTP, ale aj tak je to cudne - pri spotrebe 20,6 predsa nemoze na 40kWh baterku urobit 270 km a to tych 40kWh nie je plne vyuzitelnych.

          • Ioniq
            Ioniq komentoval
            Upraviť komentár
            V rakuskom cenniku sa pri oboch verziach 40kWh aj 64kWh uvadza rovnaka priemerna spotreba podla WLTP 20,6kWh/100km.

            To je uplne cudne toto

            Dojazd 40kWh verzie je pri takej spotrebe nemozny, ale odniekial to cislo museli vycucat. A odkial ma slovensky importer hodnotu 180Wh/km pri 64kWh verzii, ktora tiez uplne nekoresponduje s udavanym dojazdom 385 je dalsia zahada. Mi to vychadza, ze by Leaf musel mat aspon 69.3kWh bateriu, a vyuzitelnost tej 64ky bude kolko? 58-59kWh? Tie udaje vyzeraju byt nahadzane uplne z brucha a nikto sa nad nimi nezamyslal.

            Celkovo promovat hatchback so spotrebou 20kWh/100km mi pride ako hanba a vysmech, to je hodnota, ktoru clovek caka od SUV a nie od stredne velkeho auticka.
        • milan84
          Member
          • Jun 2015
          • 269
          •   

          #24
          Pobavte sa spolu so mnou.... vacsina e+ je vypredana :-D
          https://slovakia.nissannews.com/sk-S...c-po-ohlaseni#

          Ludia si ozaj nevedia nic porovnat, v nicom sa nevyznaju.....inak si to neviem vysvetlit.

          Komentár


          • curgali
            curgali komentoval
            Upraviť komentár
            Milan je to jednoduché...ľudia berú všetky elektromobily, ktoré sú aspoň trochu dostupné. Nissan im to dá v lete a Hyundai s Kiou o rok. VW bohvie kedy a Tesla za 35.000 nebude tak isto v dohľadnej dobe. Nissan Leaf je jeden z najznámejších BEV vo svete. Málokto vie o nejakom , rapidgate" Leafa a ani to nerieši pokiaľ sa s tým v praxi nestretne. Keby bola dostatočná ponuka s dohľadnou dostupnosťou ( max 3 mesiac), tak by možno vybrali iné auto.

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            Oliver tieto slova chapem pri sucastnej generaci a verzii. Ale ved tato stoji tusim o 6000€ viac !! ved tam sa musi clovek spytat predajcu, co je pridana hodnota. A 20kWh nestoji tolke peniaze a ani ten vetrak alebo co to tam udajne spravili aby nebolo rapidgate.
            Chapem to aj pri beznych smrtelnikoch, ktori ak chcu auto za 15.000, idu a jedine co si volia je farba, pretoze skonca pri Fabii. Ak maju dvojnasobny rozpocet, Octavia je jasna bez akehokolvek porovnavania. Ale tu sa bavime skoro o 50.000€...a ludia to objednaju len tak?

          • Ioniq
            Ioniq komentoval
            Upraviť komentár
            Presne toto... kto vie dodat, ten vyhrava. A Nissan proste ma normalne dodacie lehoty, narozdiel od Korejcov, co som donesu 2 kusy a potom sa caka rok. Ludia v zasade nemaju na vyber.

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            Ioniq no neviem neviem. Naposledy - minuly rok bolo cakanie na Leafa u nas okolo 9 mesiacov. To uz dalsich 3-5 vie clovek vydrzat. Ale na druhu stranu stale je minimalne 1 ak nie oba Ioniqy co boli ako predvadzacie v ponuke bez zaujmu. Kto by chcel, ma ho hned. Konu ste tu tiez viaceri kupili taku, co bola predobjednana. Takze neviem ci to bude o cakacej dobe.

          • Ioniq
            Ioniq komentoval
            Upraviť komentár
            Neviem, ale Ioniqy su teraz skladove nejake 2 kusy ako si spominal, z toho jeden je oranzovy, co nie je farba pre kazdeho. Leafov 2 je tu snad 20 v celej palete. Kona ani jedna. eNiro bohviekedy... mne z toho vychadza jasny vitaz.

            Mas pravdu, ze na Leaf2 bola spociatku cakacka 9 mesiacov, ale Nissan to urychlil a auta sa dostali k ludom podstatne skor. Rozoberalo sa to tu... narozdiel od Ioniqu, ktore boli slubene na nejaky cas, a potom sa to stale odsuvalo a prisli nakoniec neskor ako bolo slubene.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Ja to tu pisem stale, Slovensko je tak male ze vzdy je nejake auto. Len chciet a volat viacerym predajcom. Da sa kupit Ioniq, Kona, Leaf, i3, len to chce peniaze. Cakacka je vacsinou pre zjednavacov alebo ked nechcu ustupit z vyssej vybavy, kto moc nezjednava, pre toho su vzdy nejake volne.
            Ja som na Kone musel este aj za hlupu ciernu strechu doplatit, co povazujem za nezmysel a v zahranici je priplatok tretinovy, ale hold si importer nasiel ryzu a ja som auto chcel.

          • Ioniq
            Ioniq komentoval
            Upraviť komentár
            Ano, ale toto zial nie je cesta, ako rozsirit elektromobilitu. Takymto sposobom to zostane u sirsej verejnosti zaskatulkovane ako nedostupne alebo predrazene. Zial. Tu na fore je hrstka ludi, a vela z nas si uz kupila druhe, tretie EV, vela z nas rozmysla nad kupou noveho. Ale to tu stale tocime tie EV rovnaki ludia Je potrebne, aby sa EV viac predavali ludom, ktori jazdia na spalovakoch, nech to ma realny ucinok. Lenze takymito obchodnymi strategiami tych ludi vela automobiliek akurat tak odradi Lebo ved Octaviu mozu mat skladovku, a este im aj zlavu daju.
        • Miroslav Rojko
          Senior Member
          • Nov 2016
          • 563
          •      

          #25
          Najnovšia informácia zo včerajšej porady predajcov u importéra, v tomto roku nebude dodaný na Slovensko ani jeden nový Leaf so 60kWh baterkou. Až budúci rok.

          Takže kto čakáte, môžte sa pohliadnuť inde (či už v inom štáte ale v EU to bude podobne alebo u inej značky).

          Komentár


          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            Miroslav Rojko no hamba nissanu pokracuje.
            Myslim si vsak, ze vzhladom na cenu a velke nevyhody Leafu v sucastnej dobe tu po takom aute ani pes neštekne. Kopa novych kusov je po showroomoch na Slovensku za nizsie ako cennikove ceny a lezia tam coraz dlhsie.
        Pracuje...
        X