Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

KIA NIRO

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • jux
    jux
    Senior Member
    • Apr 2015
    • 1134
    •      

    #76
    Electrek: Niro sa zacne dodavat do EU vo vecsich mnozstvach.
    The Kia Niro EV and Kia Soul EV are complelling, long-range electric vehicles. But Kia has been unable to secure enough batteries to produce them in high numbers. That could change soon.

    Komentár


    • EV_Future
      EV_Future komentoval
      Upraviť komentár
      na Slovensko pojde zatial 25 kusov noveho e-Nira 2020 (s dodanim priblizne do polovice februara 2020, ich vyroba v Korei je naplanovana uz teraz v decembri). Cena Platinum verzie stupla v porovnani s MY2019 o cca 3000 EUR, ale su v ponuke uz aj verzie Silver a Gold (Silver startuje na 41000 EUR). Avsak len Platinum verzia ma tepelne cerpadlo. Objednal som teda platinum, dufam ze slub dodania vo februari dodrzia, co by bolo uplne perfektne
      EDIT: este jedna dolezita novinka - vsetky 3 verzie maju 11kW palubnu nabijacku.
      Naposledy upravené EV_Future; 05-12-2019, 09:21.

    • mozeg
      mozeg komentoval
      Upraviť komentár
      EV_Future cena Platinum je teda 46k€ pre verziu 2020?

    • EV_Future
      EV_Future komentoval
      Upraviť komentár
      @mozeg: Ano, 46k + priplatok za metalicku farbu ma vysiel 500 EUR. Chcel som aj Platinum Pack - cize ventilovane sedadla v kozi, bedrova opierka a pamatove nastavenie sedadla, ale tato moznost za 1290,- EUR nie je k dispozicii pre tychto uvodnych 25 kusov, ktore maju dojst vo februari. Takze mna auto vyslo na 46490,- EUR s DPH. Kupujem ale na firmu platcu DPH, a dufam aj v uspesnu ziadost o dotaciu, takze nakoniec ma to auto v idealnom pripade vyjde realne na necelych 31-tisic EUR, co by bola paradna cena.

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      doplnky ako folie, koberce, typ2 kabel (dost predrazeny),... si nedaval uz nic?

    • EV_Future
      EV_Future komentoval
      Upraviť komentár
      doplnky si doobjednam neskor, vsimol som si to az dodatocne. Typ 2 kabel uz mam - dokonca 2 kusy, doteraz som jazdil na PHEV.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      EV_Future viem, ze ty info podavas ako si dostal, ale neverim ze vsetky verzie budu 3f 11kW. Ked Kona na ten isty MY za to uctuje u nas v oboch vybavach 600e, preco by to kia davala standard?
      Celkom palka s tou cenou 46.000. Za to sa uz fakt daju zohnat slusne Tesly S. 41000 aktualnych znie lepsie

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
  • mozeg
    Member
    • Dec 2015
    • 280
    •   

    #77
    EV_Future ja mám rezervovanú verziu 2019 cena o dosť nižšia ako 2020verzia. S dotáciou parádna cena. Rozdiel je v infotainmente a TC. Aplikácia nebude fungovať u nás ďalšie dva roky. Neviem či sú aj konštrukčné zmeny ako nevystupujuca batéria na spodnej strane a pod.

    Komentár


    • hudino
      hudino komentoval
      Upraviť komentár
      Aplikacia by v CR mala byt buduci rok, takze snad aj pre SR...

    • EV_Future
      EV_Future komentoval
      Upraviť komentár
      konstrukcne zmeny podla vsetkeho nebudu ziadne, bateria si myslim, ze bude urcite nadalej vytrcat Zmeny su hlavne v interieri, vacsi 10,25'' display, nejake modre presivanie sedaciek a modre akcenty (naladove osvetlenie) interieru, + 11kW palubna nabijacka a v pripade Platinum verzie aj tepelne cerpadlo. Predbezny datum spustenia mobilnej aplikacie u nas je podla predajcu Q1/2020, takze ziadne 2 roky, uz som aj zachytil na nejakych ceskych weboch, ze oni tiez dostanu mobilnu appku v prvom kvartali 2020. Za mna je prave mobilna aplikacia + velky displej hlavny dovod, preco ist do novsej verzie. A samozrejme aj 11kW nabijacka potesi.

    • Joe79
      Joe79 komentoval
      Upraviť komentár
      V maji by som si mal ist prevziat MY2020 do CR, tak dam vediet, co pribudlo v porovnani s MY2019
  • milan84
    Member
    • Jun 2015
    • 438
    •   

    #78
    fyi ak by niekto zhanal: V Presove u prejdacu Kia su skladom ihned k oberu dva kusy Nira ! Jedna strieborna, druha taka ta seda ako testovacie. Akurat je tam uvedena zavadzajuca cena, uz po odratani dotacie

    Komentár

  • Wilo
    Member
    • May 2019
    • 144
    •      

    #79
    V BA Auparku maju v tom novom Kia mini-showroome krasne biele eNiro. Predpokladam ze tiez bude v nejakom blizsie nespecifikovanom case k dispozicii. Ale biela mu naozak slusi. Zatial asi najkrajsia farba co som na Nire videl.

    Komentár

    • Rafo
      Junior Member
      • Nov 2019
      • 27

      #80
      Mam My 2019 kupil som v Nitre po novom roku idem prenho.bez dotacie neuslo sa mi🤣
      Naposledy upravené Rafo; 29-12-2019, 10:56.

      Komentár


      • Joe79
        Joe79 komentoval
        Upraviť komentár
        Rafo vitaj v klube...

      • mozeg
        mozeg komentoval
        Upraviť komentár
        Rafo vitaj. Vidím že eNirakov bude na tomto fóre viac.
    • Rafo
      Junior Member
      • Nov 2019
      • 27

      #81
      https://www.automobile-propre.com/es...rs-et-bagages/

      Komentár


      • mozeg
        mozeg komentoval
        Upraviť komentár
        Za mňa veľmi pozitívny výsledok. Pri 130km/h a v zime a plne naložený je 21kWh spotreba na 100km vynikajúci výsledok. Pri 120km/h to vidím na 350+km. Pri 110km/h to bude atakovať 400km. Rozdiel v spotrebe pri 130km/h a 120km/h a 110km/h bude zjavný. Ja už s rodinou nejazdim rýchlejšie ako 120km/h a tých cca 300-350 v Zime po diaľnici mi bude hravo stačiť na 95% našich ciest.

        Veľmi sa teším na to autíčko. Je to presne to čo potrebujeme. Wow efekt na hovno ale pomer cena výkon na nezaplatenie.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        Wow efekt to ma. len nie tak velky ako tesla. Ale za cenu o tretinu menej ako pouzitelny model 3.
        Ratas dobre a ten test potvrdzuje aj moje merania. Dokonca mali takmer identicke spotreby. Je fajn vediet, ze to auto ma 300+ km v akychkolvek podmienkach a moze to ist az niekde do 500 v idealnych.
    • Rafo
      Junior Member
      • Nov 2019
      • 27

      #82
      Zavesil som tento test plne nalozene niro 460kg -1C bez TČ kurenie zapnute 20 C dialnica 130km dojazd 300km .super...

      Komentár

      • Rafo
        Junior Member
        • Nov 2019
        • 27

        #83
        Dakujem za privitanie a verim ze budeme s Nirom spokojny aj bez dotacie a TČ🤣.Ved uvidime na jar uz budeme mat najazdenych par tisic mozme porovnavat a analyzovat👍

        Komentár


        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          ja hlavne dufam, ze sa v co najvacsom pocte stretneme koncom januara na zraze v Bory mall v BA !!!
          dotacia, nedotacia....ale cena o par tisic mensia ako novy model vie v rodinnom rozpocte potesit ! takze ano, urcite budes spokojny.
      • Roman-ba
        Member
        • Sep 2019
        • 35
        •   

        #84
        milan84 aj ja TM chcem ísť tak by sme mohli spolu...

        Komentár


        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          zberne miesto krcma v Alžbetinom? dohodneme sa, mozno sa tu najde este niekto z okolia.
          Skuste zlanarit suseda s Leafom II.
      • Rafo
        Junior Member
        • Nov 2019
        • 27

        #85
        Ja som z PN kde je Alzbetin dvor krcma😆?

        Komentár

        • Rafo
          Junior Member
          • Nov 2019
          • 27

          #86
          Je nám ľúto, že ste si prečítali vaše sklamanie, najmä v súvislosti s tepelným čerpadlom.

          Napriek tomu si dovolujeme objasniť, že je na každej krajine, aby vložila alebo nevložila určité vybavenie.

          Tepelné čerpadlo a uvedené možnosti neboli nikdy súčasťou štandardného vybavenia pre e-Niro (455 km) a nenachádzajú sa v žiadnej prezentácii ani v brožúre k tomuto produktu. Ak sa objavil na internete, je to preto, že súčasný systém Soul EV má tepelné čerpadlo verzus jeho nízka autonómia (250 km NEDC).

          Tepelné čerpadlo preto nie je súčasťou definície produktu e-Niro predávaného vo Francúzsku.

          Na druhej strane máme kondenzátor, ktorý plní rovnakú funkciu pre teploty medzi 10 ° a 30 ° C.

          Tepelné čerpadlo je účinné iba pri vonkajších teplotách pod 10 ° C a umožňuje vám získať iba 14% autonómie (t. J. 14 až 20 km pri plnom nabití) v porovnaní s e-Niro nemám. Ak je toto vybavenie dôležité pre elektrické vozidlá s nízkou autonómiou, jeho záujem o získanie autonómie je v prípade e-Niro menej relevantný. Z tohto dôvodu sme sa rozhodli toto zariadenie neponúkať.



          Malo by sa tiež poznamenať, že kapacita batérie umožňuje preukázať veľkorysú autonómiu 455 km WLTP, keď je väčšina existujúcich elektrických ponúk (s výnimkou Premium) pod 300 km. Naše e-Niro má navyše tekuté chladenie batérie, ktoré umožňuje:

          - použiť túto tekutinu na vyhrievanie priestoru pre cestujúcich, a tým šetriť použitie batérie na dodávku tepla.

          - udržiavať batériu na optimálnej teplote, aby sa udržal konštantný výkon a možnosť prijať niekoľko rýchlych nabíjaní počas dňa, keď sa ostatní ocitnú v „zhoršenom“ režime, čím sa výrazne obmedzí výkon vodiča a nebudú schopní už neakceptujú rýchle nabíjania, čo je skutočný odpor, ak ste v oblasti autonómie.

          Nakoniec vďaka použitým technológiám dokážeme preukázať oveľa väčšiu autonómiu s bezkonkurenčným výkonom a dobíjacími kapacitami v porovnaní s mnohými elektrickými modelmi ponúkanými na trhu. Nehovoriac o inteligentných systémoch regenerácie batérií na optimalizáciu dojazdu pri každej jazde.



          Prajeme si prostredníctvom týchto výmen vás presvedčiť o našej dobrej viere a želáme si zachovať vašu dôveru.



          Zostáva vám k dispozícii podľa potreby,



          Posielame vám, pane, naše najlepšie pocity.

          Komentár

          • Rafo
            Junior Member
            • Nov 2019
            • 27

            #87
            Toto je oficialna odpoved Kia france na dotaz TČ.je to ces google prekladac tak sorry😆

            Komentár


            • nick81
              nick81 komentoval
              Upraviť komentár
              Takže máš byť vlastne spokojný lebo dojazd. Kona má tiež "veľkorysú autonómiu 455 km WLTP" a akosi mohla dovoliť mať to čerpadlo. :-D
          • milan84
            Member
            • Jun 2015
            • 438
            •   

            #88
            kolegovia, kto by chcel vidiet Niro v striebornej a idealne porovnat nazivo so Soulom, tak v predajni KIA v dun.luznej maju oba modely vystavene vedla seba v showroome rovno pri vchode
            biely soul, strieborne eniro.

            Komentár

            • Rafo
              Junior Member
              • Nov 2019
              • 27

              #89
              Uz mam to strieborne ale z Nitry😆uz nesmiem porovnavat👍

              Komentár


              • mozeg
                mozeg komentoval
                Upraviť komentár
                Super. Vela km s usmevom elektromobilistu na tvari. Ja buduci tyzden budem vybavovat financovanie a dalsi tyzden dufam pojdem pon.

              • milan84
                milan84 komentoval
                Upraviť komentár
                a chystas sa na akciu v Borroch v BA ?

              • mozeg
                mozeg komentoval
                Upraviť komentár
                milan84 ano dojdem s celou rodinou. Aspon sa opat stretnut,pokecat a hajde domov.

              • milan84
                milan84 komentoval
                Upraviť komentár
                oki. skusime to tu nejak zladit aby sa nas tam stretlo co najviac v nejaku pribliznu hodinu?
                ma to byt stretko pocas celeho dna, niekto pride, niekto odide. Ale ak je co len trochu mozne byt tam v co najvacsom pocte, stoji to za to.

              • ivan32
                ivan32 komentoval
                Upraviť komentár
                Sobota obed?

              • milan84
                milan84 komentoval
                Upraviť komentár
                no prave to organizator sustredil na nedelu pocas celeho dna. Rad by som tam isiel v nedelu na 10,00, neviem ci sa mi podari. Bude tam youtuber z CR.
                Spravim o tom nove vlakno, nech sa mozme nejak organizovat. vydrzte vsetci nejaky den,dva

              • dango
                dango komentoval
                Upraviť komentár
                electrodad-a rad pozeram, inac ten program vyzera byt peckovy vsetky 3 dni
            • mozeg
              Member
              • Dec 2015
              • 280
              •   

              #90
              Snazil som sa najst ake vykurovanie kabiny na baze odporovych kablov ma Niro. Zatial to vyzera ze vzduch ide priamo cez radiator vykurovany priamo kablami a nie cez kvapalinu.
              Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	resource.png
Videní:	183
Veľkosť:492,5 KB
ID:	47848

              Komentár


              • Jiri GrandPa
                Jiri GrandPa komentoval
                Upraviť komentár
                Hej, pri priamom vykurovani bez TC je lepsie ohrievat priamo ten vzduch. Predsa len pri ohrievani kvapaliny, jej transportu do radiatoru apod. mas vzdy tepelne straty. Takto isto to ma FIatka a to kurenie je priam genialne. Za 1 minutu kuri naplno (teda az na tu spotrebu, ze ano) .

              • jux
                jux komentoval
                Upraviť komentár
                Priamy odporovy ohrev vzduchu je najekonomickejsi a najrychlejsi, no niekedy je sprevadzany neprijemym odorom, pricom teply vzduch moze byt az nebezpecne horuci.. Ohrev cez radiator je menej ekonomicky, o chlp dlhsie nabieha, no nema odor...
            Pracuje...
            X