Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Geely / Volvo

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Komat44
    Member
    • Jan 2018
    • 74

    Geely / Volvo

    Dalsi cinsky “startup” - aspon tak som si to myslel, kym som si v clanku neprecital ze vlastnia napr. volvo, lotus, proton a ine znacky, s obratom 30 mld usd a cielom urobit 100. V singapure predstavili prvy zo svojich planovanych EVs - Geometry A, tabulkovy dojazd cca 400-500 km podla baterky, cena v azii od cca 31 do 38K usd. Prave vzhladom na vlastnictvo volva tu hadam je realny predpoklad ze dorazia coskoro do europy.. tolko vycuc z clanku

    https://newatlas.com/geely-geometry-...ric-car/59280/
  • Ioniq
    Member
    • Jan 2017
    • 366

    #2
    Pod materskou znackou Geely dopadnu v Europe rovnako ako Qoros. Europania su moc fajnovi na cinske znacky. Ale ak to budu predavat pod hlavickou Volva, preco nie.

    Netreba zabudat, ze Geely je aj najvacsim akcionarom Daimleru - Mercedes. Nemci im to nechceli dat priamo, tak Cinan kupil akcie nejakou fintou a nasledne sa aj Frau Merkel vyjadrila, ze sa to nemalo nikdy stat a bola to strategicka chyba. Pred nedavnom uz padla ponuka na kupu 50% podielu v Smarte, ktoreho sa chce Daimler zbavit a Geely kupit. Zachvilu tu pokupia vsetko 😈

    Komentár


    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Čínske auta nemaju v Európe šancu.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Kedysi sme podcenovali aj cinsku elektroniku, no teraz uz nielen ze sa vyraba v cine vecsina elektroniky, ale velka cast je cinskymi firmami vyvyjana od nuly a cim dalej tym vo vecsej miere pouziva originalne cinske chipy. Takze by som sa vobec necudoval, keby sa casom presadily aj cinske auta na globalnom trhu.
      Boli casy, ked boli podobne podcenovane korejske - a kde su dnes.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Velka väčšina sú to ukradnuté okopírovanie technológie. Vrátane toľko ospevovaného Huawei ktoré sa presadilo len vďaka tomu, že je štátom
      podporovaná špionážna firma.
      To, že sa vyrába v Číne vôbec nič neznamená. Na SK sa vyrába elektricky Peugeot a napriek tomu nemôžeš povedať, že je to slovenské auto.
      Ja som s Cinanmi robil, čistá katastrofa...Oni totižto nemajú v krvi nejakú dôslednosť alebo zodpovednosť. Česť výnimkám.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Uz davno to nie su okopirovane technologie, preto je Trump taky zurivy. Vsetko o spionazi prameni z ohrozenia uz minulej americkej nadradenosti v technologiach a jedine o co ide je klesajuci biznis americkych firiem. Navyse naskok cinanov v 5G je uz hrozivy, takze ostavaju uz len ine metody.

      Jediny, komu dokazali spionaz bolo zatial Cisco.
      Huaweiu len v mobile urcenom na cinsky trh nasli softver, co hlasi kde majitel browsuje.... Cinan sa tym netaji, je to poziadavka cinskej vlady na cinsky trh. A nikomu nevadi, ze to iste robi google, facebook, microsoft a ini, ale nie lokalne, ale celosvetovo. Navyse americka legislativa zakazuje bez rozhodnutia sudu odpocuvat len americkych obcanov.

      Vsetci vieme, ze kazde zariadenie sa da zneuzit, mozno dnes ani neobsahuje nic, co sa casom moze aktivovat, ale zajtra moze updatom softveru ziskat akukolvek funkcionalitu.

      Z vlastnej skusenosti ti mozem povedat, ze aj support Huaweia je podstatne lepsi ako support Cisca. Aj ked nam nejaka drobnost na novom zariadeni Huawei nefungovala ako sme chceli, v dalsom release to dorobili. Cisco nam niektore veci nedoriesilo nikdy
      Samozrejme, ze cinan ma inu mentalitu, no ked zisti, ze vies co chces a dokazes, ze to co chces ocenia aj ini customeri, tak tlaci na svoje R&D dokedy neurobia vsetko ako chces.
      Cinan hned pochopi, ze takto si vybuduje lepsiu poziciu vo firme a funguje ako hodinky.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Skor je divne, ze jaguar/range rover vsetci stale nazivaju britskou/anglickou automobilkou, ked vlastnik je indicky, vyroba je kade-tade po zvete a v Anglicku uz takmer ziadna.

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Jiri GrandPa maju sancu, len ich staci nazvat sposobom, na aky su Europania zvyknuti. Vid Volvo. Potacalo sa v problemoch, po prebrati Cinanmi ich predaje vystrelili. Po prvotnych obavach Europanov, ci to este bude svedske auto, ich ludia z Volva ukludnovali, ze sa jedna len o zmenu vedenia, a Volva nadalej zostavaju svedske. Po 3 rokoch, co je ich najvacsie SUV XC90 na trhu, presunuli celu jeho vyrobu zo Svedska do Ciny. A rovnako par dalsich modelov. Este chvilu, a vo Svedsku zostane akurat tak vyskumne oddelenie. A kupuje sa to ako teple rozky Cinania si dali extra zalezat, aby na kazdom kusku auta na teba vyskakovali svedske vlajocky, a tak ich najdes na kazdom sedadle po bokoch, dokonca u niektorych modelov aj vonku na prednym blatnikom, v kufri, vsade Ale fakt je ten, ze vacsina suciastok je uz cinska, rovnako ako aj miesto vyroby. Europsky zostal uz iba motor, prevodovka a podvozok, tam si este sikmaci zjavne neveria natolko.

      Ja by som netvrdil, ze sa tu Cinania nikdy nepresadia. Ono sa to uz deje Len pod inou hlavickou.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Ioniq - to som mal na mysli. Vyrobiť niečo, čo niekto iný (v tomto prípade Švédi) vymyslel, vedia. Ale tu hovoríme o čínskej značke. Verte mi, ja som v Pekingu robil s nimi, a to zamestnávame len fakt dobrých Číňanov, keď ich necháš tak bez dôslednej kontroly, začnú produkovať nepodarky. A v designe sme museli doviezť ľudí z Európy. Tam to nefungovalo vôbec. Je to mentalitou národa.
      Ale majú šancu sa presadiť cez Číňanov narodených a vyštudovaných v Amerike. Dokiaľ tam bude komunisticky režim sa týmto ale nechce ísť do krajiny predkov.

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      Geely si najalo dizajnerov/developerov z Volva. Cize tuto znacku by som nezatracoval, bude to urobene dobre. A to, ze Volvo sa vyraba v CIne? Ale nad tymi Cinanmi stoja s palicou v ruke europania (Svedi, Belgicania)

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Vsetko co ste napisali hore podciarkuje to, co som chcel povedat - Volvo ostalo europska automobilka, len patri cinanom. Tak ako Slavia Praha.

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      A preto je skoda, ze V60 nie je elektrifikovana. To by bol trhak

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      To by bol, uplne idealne europske auto. Stale pouzitelna dlzka na manevrovanie v historickych mestach, velky kufor, pekny dizajn. Len vyrobcovia maju stale potrebu podkopavat EV nohy. Bud urobia male auto do mesta (i3, Kona, trojicky, Smart) alebo velke neefektivne skrine (eTron, TMX). Stale chyba moznost normalneho vyberu v tej strednej “rodinnej” triede, kde sa zmestia aj deti aj batozina aj pes.

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      Z vnutornych zdrojov vysokeho manazmentu Volva viem o Geely, co som pisal predtym (ze si prenajali od Volva ludi), a taktiez tato automobilka nevie, akou cestou sa vydat. Ci velko alebo malobaterkace, ci zvolit cestu prenajmu baterie (!!!???) a ake modely elektrifikovat. Takze od tejto znacky cakat nieco pouzitelne bude este na hooodne dlho. To sa uz aj naplnia sluby VW grupy o elektromobiloch, ako mat normalne auto od Volva. Zial

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Kdesi som cital, ze nova V40 ma byt uz len cisto elektricka, bez spalovaku, t.j. ani hybrid. Tiez tento rok by mali predstavit aj elektricku XC40, s naslednym predajom buduci rok. Plus ma prist ta ich sportova podznacka Polestar, ktora ma byt tiez cisto elektricka a uz myslim koncom tohto roka v predaji. Uvidime
Pracuje...
X