Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hyundai Kona EV

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 507
    •      

    #76


    Včera a dnes som odskúšajú aj starú DBT v Max Poprad, tam taktiež ide bez zaváhania plnou rýchlosťou na Kone (ako Ružomberok), takze trip z BA do Košíc sa dá severnou D1 urobiť bezplatným CCS. Dnes som išiel pri teplote okolo nuly z 15% do 70% stále naplno 110A, zvládali aj nabíjačka aj auto.

    Pre úplnosť dodávam, Žilina a Trenčín DBT Konu nepodporuje.

    Komentár


    • EV_Future
      EV_Future komentoval
      Upraviť komentár
      v MAX Poprad je bezplatne CCS? Nieco mi uslo?

    • Peterka
      Peterka komentoval
      Upraviť komentár
      Vsetky CCS na GW DBT staniciach su uz dlhsi cas bezplatne, kvoli "znizenemu" vykonu. Kona je vynimocna, bud ide plnym vykonom alebo vobec :-D

      Edit: Info z Client Zone:
      Všetky CCS nabíjania na DBT staniciach sú od 17. septembra zadarmo
      Stanice: Bratislava, Dubrawa; Bratislava, Polus; Bratislava, Stará Vajnorská; Malacky, Tesco; Nitra, OC Max; Trnava-Modranka, empark; Piešťany, Aupark; Veľké Bierovce, Dalitrans; Púchov, Tesco; Žilina, Aupark; Volkovce, Motorest Zubor; Zvolen, Stop.Shop; Banská Bystrica, OC Europa; Ružomberok, Todos; Poprad, OC Max; Prešov, Tesco; Košice; Tesco; Košice; Aupark.
      Naposledy upravené Peterka; 11-02-2019, 08:28.

    • EV_Future
      EV_Future komentoval
      Upraviť komentár
      aha, dik.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      To už je úplne choré aby som vyberal nabíjačku podľa toho či “podporuje moje auto”.
      To sa mame s Modelom 3 a CCS na čo tešiť.

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Hlavne nechapem, kde ta “nekompatibilita” vznika. CCS stanovuje nejaky standard, ktory by malo auto splnat. Viete si predstavit, ze by bol rovnaky chaos s USB zariadeniami? To je uplne chore...

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Tie GW DBT boli povodne len na chademo, CCS je len dobastlene. Ked som mal pozicanu KONu, tak na oboch DBT v Bratislave KONA nabijat nesla tak, ze nabijacka kolabovala a bolo ju treba hard resetnut technikom na dialku. Je pozitivne, ze niektore DBT uz pre KONu funguju, takze to vyzera tak, ze technici GW nasli problem CCS na DBT a zrejme ho vyriesili. Na starych povodne len chademo nabijackach sa daju problemy este akceptovat, no na uplne novych superhypergiga nabijackach ako v Budci KONA a IONIQ nabijaju max 38kW, hoci by mali nabijat 70kW, je to veeeelkaaa hanba dodavatela nabijacky.

    • Peterka
      Peterka komentoval
      Upraviť komentár
      Pokial viem, tak GW svojich servisnych technikov nema, robi im to nejaka externa firma. Ohladom "nefunkcnosti" CCS portu na DBT sa GW stale neuspesne "hada" s francuzskym vyrobcom. Jednym z argumentov je, ze I3 na CCS nabija normalne. Ja tomu tiez nerozumiem- ak by to aj bolo autom, tak Kona a Ioniq su od jedneho vyrobcu a Ioniq vsade 32kW a Kona 44kW alebo vobec nic...

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Toto je tiez jeden z dovodov, preco asi nemame cakat nejaky rapidny vzostup elektromobility. Ked musia vodici okrem beznych nalezitosti spojenych s vlastnictvom EV riesit este aj kompatibilitu jednotlivych nabijaciek, tak to uz je na metal... mi zacina pripominat davne doby, ked sa v pocitacoch zacali udomacnovat CD mechaniky a napalovacky, a niektore mechaniky zrali iba niektore CDcka a uplne odmietali citat ine. Kupa novej znacky CD bola vzdy loteria, ci to pojde. teraz to zacina byt podobna loteria na ceste. Pridete k nabijacke a neviete, ci podporuje prave Vase auto... kam len toto speje.

      Myslienka Superchargerov v tomto duchu nadobuda este vacsi rozmer Stastni Teslaci...
  • SKolja
    Junior Member
    • Dec 2018
    • 11

    #77
    Ak niekoha zaujimaju detaily o baterke a termalnom managemente v Kone (po anglicky): https://electricrevs.com/2018/12/20/...gement-design/

    Komentár


    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      super info, vdaka.
      Tu sa potvrdzuje uz skorsia info, ze Hyundai a Kia pouzivaju vyrobcov inych clankov. Myslite, ze je to kvoli cene? Pripadne kapacite, ze by LG chem nestihalo dodavat tak maju aj druheho dodavatela? Pri deklarovani rovnakeho pohonu, baterii a vsetkeho okolo je celkom zasadne zmenit vyrobcu clankov.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Ved tam pisu, ze chemia aj rozmer clankov su rovnake, len iny vyrobca. Je bezne, ze sa kupuju rovnake komponenty od roznych vyrobcov. Ked jeden dodavatel vylepsi komponent, od druheho sa ziada tiez vylepsenie, alebo znizenie ceny. Aj iphony sa vyrabaju vo viacerych cinskych/thaiwanskych fabrikach. Konkurencia je dobra.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      jux ved prave to, ze su deklarovane ako rovnake ale robia to ini vyrobcovia. O LG chem vieme uz dlho, tu druhu firmu poznam len par tyzdnov odkedy som zachytil tu info, ale to bude moja nevedomost.
      Konkurencia je dobra, ale neviem ci vramci rovnakeho produktu Co ak LG chem dokaze garantovat (a teraz trepnem priklad) 5 percent degradaciu po 5 rokoch a 100.000km ale druha firma nie a bude mat degradaciu dvojnasobnu? ALebo som paranoidny ?

    • EV_Future
      EV_Future komentoval
      Upraviť komentár
      no tak SK Innovation urcite nie su ziadna druha liga, robia masivne investicie do tovarni po celom svete, po Madarskej tovarni nedavno oznamili 5 miliardovu investiciu v USA: https://electrek.co/2019/01/07/sk-in...a-gigafactory/
      Takze nebal by som sa o ich baterky v porovnani s LG Chem, urcite nebudu pozadu.
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 507
    •      

    #78
    Reálny test Kony:

    V piatok večer pri 2 stupňoch a 100% SOC odchod od NM do LM, kde bolo 0 stupňov. Ráno v sobotu rozkurovanie auta a odchod z LM pri -2 st.C do Tatranskej Lomnice. Poobede odchod z Lomnice pri 10 st.C do Popradu a tam screenshot:

    Click image for larger version  Name:	19-02-16 14-43-25 0591.jpg Views:	0 Size:	73.8 KB ID:	33609

    Cestovanie 120 - 100 - 70 km/h, kúrenie na 22 stupňov a všetko jazda do kopca. Cestou naspäť "dole kopcom" spotreba o dosť menšia, celkovo po 700 km priemer 16,9 kwh/100 km. Keď v zime dá cez 300 km dialnice a to na sever, v lete to bude o 100 km viac. Ja som spokojný. Ioniq-u nemá o moc menšiu priemernú spotrebu v zime a väčšinovo po diaľnici. Na ňom som nabíjal v ZA a ešte v RK, aby som došiel do Lomnice, takže ušetrené dve nabíjania, 1 a pol hodiny času na DBT - veľká baterka má zmysel.

    V Poprade si za 1:07 hod. cucla 48,1 kWh (43,07 kW priemerný výkon na starej DBT, pričom od 73% išla len 25kW).
    Pripojené súbory

    Komentár


    • curgali
      curgali komentoval
      Upraviť komentár
      Výborne..to už je auto aj na dlhšie cestovanie...myslím, že o rok dva tu bude viac podobných áut a aj cena pôjde nižšie vplyvom konkurencie...

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Na obrazku je ECO to si mal cely cas zapnuty aj na dialnici? Alebo....? A siel si sam, alebo vas bolo viac? Mal si nejaku batozinu? Pocasie? Nejaky vietor ci ine....?

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Jazdim stale na ECO, na vsetkych EV. Vyhovuje mi menej citlivy pedal akceleratora. Isli sme styria a plny kufor(co nie je az tak vela) batoziny.

    • curgali
      curgali komentoval
      Upraviť komentár
      Ja tiež jazdim stále na ECO. Len keď predvádzam auto alebo chcem nejakému fosilu ukázať, kde je jeho miesto (vzadu), tak ho vyradím...
  • Maco7
    Member
    • Nov 2018
    • 40
    •   

    #79
    Dnesny pracovny vylet na mojej Kone EV 64kWh z TT cez BB do Dolneho Kubina a spat , najazdenych 500km . Priemerka 20,2kWh /100km . Dialnice tempomat 138km/h , okresky 99km/h , mesto 59km/h - vychadza to zhruba 50%50 - kurenie na 22°C , rano 2°C , okolo obeda 13°C . Nabijal som - tam na Budci a spat na Mcdonalde v BB . Pouzivam navigaciu abetterrouteplanner na mobile, (skoda ze nejde v aute ) , nastavil som si vsetky parametre a vychadzalo to takmer na presno , podla toho sa da celkom super jazdit a nabijat som spokojny s tou navigaciou ...

    Komentár

    Pracuje...
    X