Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Audi e-tron

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • ICE666SVK
    Senior Member
    • Jul 2014
    • 1807

    #61
    Ved aj tu ho chvalili. Zapnut si zvuk vlastne ani netreba, lebo nepocut takmer nic, okrem sem tam pretocenym kolesam a vetra co tam bol.
     

    Komentár


    • cio
      cio komentoval
      Upraviť komentár
      Elektrický tank
      No AUDI ešte čaká dlhá cesta kým všetko úplne vyladia a kým borci z IONITY postavia všade poriadne nabíjačky.
      Naposledy upravené cio; 15-05-2019, 19:18.
  • milan84
    Member
    • Jun 2015
    • 268
    •   

    #62
    dnes som s etronom konecne jazdil po meste. zajtra rano ho vraciam, potom napisem spotrebu a nejake dalsie poznamky.
    Zazraky sa nekonaju, u mna sa skor potvrdzuje vseobecne sklamanie. Ale berte to ako moj subjektivny nazor, cloveka, ktory okusil Teslu ;-)

    Komentár

    • milan84
      Member
      • Jun 2015
      • 268
      •   

      #63
      Idem doplnit slubene cisla z jazdy v meste. Podmienky mizerne-lejak, cca 7st, vsade stojace kolony, pohyb krokom.
      -Prevzatie auta v prievoze v BA, cesta k Eurovea,dalej cez palisady k Slavinu. Par km po Palisadach, presun na nabijacky k Freshmarketu, Lidl Trencianska,k Avionu 2x GW,cesta domov smer Dun.Luzna. Na druhy den rano z obce pri luznej do Prievozu v BA vratit auto.
      Spotreba pocas prvych 20km kedy su tam zapocitane kopce okolo Hradu bola cca 45kWh !! Neskor, ked som jazdil po rovine klesla na 37,2. Auto som doma vecer odparkoval v garazi s cislom 37,5kWh/100km po najazdeni cca 95km. Kurenie na 21 st, obcas vyhrev sedacky,stretavacky zapnute, ventilacia na minime. Dnes rano sa audi kratkodoba pamat vynulovala automaticky, takze kludna jazda po rovine z obce pri BA do prievozu = 33,8kWh.
      Celkovy priemer po troch dnoch v redakcii zahrnujuci vylet do Zvolena, stredajsiu jazdu redakcie v meste a moju vecernu jazdu v tazkych mestskych podmienkach a zapchach je 31,4 pri priemerke 43km/h a najazde 680km.
      Asi to nie je iba moj nazor, ze je to hotova katastrofa a ekvivalent pri spalovaku napr. takemu Cadillac Escalade.

      Jednu vec musim vyzdvihnut - rychlost nabijania. Testoval som ho na Delte, efacec, ABB a vsetky davali pocas 10-15min zastavok trvalo 49-50kW. Tymto je mozne, ze sa auto nabija podobne rychlo ako tesla na SC, lebo ta ku koncu ide rapidne pomalsie, kdezto audi podla kriviek z webu tlaci 50kW az do konca.

      Virtualne zrkadla su najvacsie zlo, nezmysel a adept na najhorsi vyrobok roka. V meste je to skoro nepouzitelne, ani po troch hodinach v aute som nedokazal odhadnut ako daleko je auto, ktore sa mi objavilo na displeji, jeho staticky obraz bez zmeny uhlu ked pohnem hlavou je hlavou tazko spracovatelny Tykadla navyse trcia velmi siroko do priestoru, fakt nevidim jediny dovod na priplatenie za tuto sprostost.
      Forma rekuperacie mi v tomto aute tiez vobec nevyhovuje. Kedze po pusteni pedalu plachti musite tuknut do brzdy, ked zacne fungovat rekuperacia (platnicky sa pripoja az pri silnejsom brzdeni) alebo vzdy po kazdom pusteni plynu natukat intenzitu rekuperacie padlami pod volantom.
      Etron nie, dakujem. Zaujal by tak pred 3-4 rokmi. Nie dnes, ked Tesla spravila uz niekolky update Xka aj Ska vr. motorov, baterii, sw.
      Mozno si to malokto uvedomuje, ale pri dobijani na 50kW nabkach treba uz pocitat pri ZSE s 3e poplatkom za parkovanie po hodine a v GW za 0,10€ za kazdu minutu po 45.minute. Nabijanie sa tak predrazi a hlavne GW vyrazne predrazuje toto nabitie.

      ...ale hlavne, ze to vie toto na vsetkych dverach :-P A vraj Falcondoor su blbost
      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	IMG_20190515_182807.jpg
Videní:	94
Veľkosť:77,9 KB
ID:	37442
      Pripojené súbory
      Naposledy upravené milan84; 16-05-2019, 17:45.

      Komentár


      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Vidím, že musím konečne spraviť ten graf nabíjacieho výkonu Tesly na SC čo som zapisoval. S takou katastrofálnou spotrebou ani náhodou nenabijes rýchlejšie e-Tron na 80% vs. Tesla na SC pri 50 kW nabijacke. Lebo Tesla fici na maximum do nejakých 50% a 50 kW nabíja pri 76% SOC (mám najmenšiu batériu). A moja kombinovaná spotreba je 20 kWh/100 km.
        Naposledy upravené Jiri GrandPa; 16-05-2019, 20:36.

      • curgali
        curgali komentoval
        Upraviť komentár
        Takže u E-Trona neplati, že čím ideš pomalšie, tým má menšiu spotrebu?..Tak ako je to u všetkých ostatných BEV?...

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        curgali no podla tejto mojej kratkej skusenosti to auto popiera vsetky dobre zvyky elektromobility

      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        Ta spotreba je uplne katastrofalna. Ceny elektriny pojdu uz len hore a pri tej spotrebe eTronu to fakt bude financne ekvivalent nejakeho Escalade s velkou smadnou V8. Keby to necitam tak nikdy neuverim ze nejake osobne EV moze mat v meste spotrebu 45kwh na sto. Neviem ci sa smiat Audi za ich naskok vdaka technike alebo plakat nad stavom elektromobility kam sa dostala za tie roky. Nevidim jediny dovod preco ist do eTrona namiesto klasickej Q7. A ked sa niekto boji nizkoemisnych zon uz Q7 Plugin hybrid dava za tychto okolnosti vacsi zmysel. Celkom hanba. Audi sa tymto u mna odsunulo uplne mimo zaujmu a len ma utvrdili ze Tesla bude kupa ktora dava najvacsi zmysel.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        Wilo ako pisem tych 45 bol extrem ale realny v tomto pocasi a dopravnej situacii. keby som sadol di toho auta z roboty a siel cez cele mesto fakt niekde na kopec kde by som byval,bolo by to to iste. verim ze v lepsom pocasi by to romumne kleslo ale nemeno to nic na tom,ze aj pri pohynani sa a krokovom jazdeni to zerie aj obrubniky pri ceste.

      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        To mi je jasne ale stale. 45kwh/100km znamena pri programe ZSE Partner (0.29c/kwh DC) 13€ na 100km. To je ekvivalent spotreby 9.3 L/100km benzinu pri cene 1.4€/liter. Hybridne SUV chodia v meste za 7-8L a stoja polovicu. Aj ked tam zaratame komplexnost hybridneho ustrojenstva a naklady na prevadzku tak stale budu lacnejsie a realne sa kupa eTronu nikdy nevrati. Ked si este zoberieme ze je to Audi a SUV a ich normohodiny tak za servisnu prehliadku bude cena taka ze sa nebude rozdiel kupnej ceny a prevadzkovych nakladov casom zotierat ako pri beznych EV ale bude stagnovat alebo sa este viac prehlbovat.

        Bezne rozsirene EV stoja v takych podmienkach a pocasi priblizne 3-6€ na 100km. Doteraz som nepochopil zmysel existencie tohto auta a myslienkove pochody potencialneho kupca. Bud je to niekto kto sa do EV vobec nevyzna / je to jeho prve EV alebo je to dochodca ktory ma nekonecno casu a nevadi mu stravit na nabijacke viac casu ako na ceste. Nie je to ani pekne, ani lacne a pri tej spotrebe ani ekologicke. Dalsia zbytocna nemecka krabica.

      • SKolja
        SKolja komentoval
        Upraviť komentár
        Offtopic: Spotreba porovnatelna so Schwarzeneggerovym Hummerom - http://www.kreiselelectric.com/blog/...ten-hummer-h1/ ktory robi udajne 300km so 100kWh bateriou ;-)

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        myslim ze audi to zabilo uz z principu. Dve tretiny (alebo polovica) vykonu ako Tesly, vyssia vaha, hlucne el. ustrojenstvo....aj ked prestane prsat, ja by som byval na rovine a nechodil cez mesto v case najvacsej zapchy....spotreba by bola mozno 33-35. Stale snad trojnasobok mensich efektivnych aut a vyrazne viac ako ucinnejsie, 7-miestne, LAHSIE a vykonnejsie Tesly. Na dnesne pomery to audi nezvladlo a ma tak 3- a aj to som privrel obe ucitelske oci.
        Jedine co mozem na obranu audi povedat, ze tri dni v celej redakcii, z toho jedno popoludnie u mna je velmi kratky cas na podrobne merania a je to teda len vypichnutie extremu, ktory vsak naznacuje, ze co sa sepka bude asi aj pravdive.
    • jux
      jux
      Senior Member
      • Apr 2015
      • 941
      •      

      #64
      milan84 Dali sme nabijat etrona vo Zvolene na 50kW nabijacke, potom sme isli teslami na Kaskady, nabili tesly na 95% isli naspet do Zvolena a etron bol prave nabity - neviem sice presne na kolko, no etron mal na nabijanie viac casu o cestu teslami zo Zvolena na Kaskady a naspet, takze tesly na SC nabijaju zrejme rychlejsie ako etron na 50kWh.
      Navyse SC na Kaskadach mal mierne znizeny vykon. SC - nabijal moju 90-tku bateriu max 95kW, pritom v Auparku BA nabija moju 90-tku vykonom 110kW. Vladovu 100vku na Kaskadach tiez nabijal 95kW, no na SC v auparku BA mu zrejme nabija tak ako ma nabijat 100vku - teda 120kW.

      Komentár


      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        presne casy ma autozurnal poznacene. dnes som mu pozeral podla fotky z kaskad, o kolkej sme tam koncili.
        etron pisal po pripojeni tusim 1h40min. ked sme prisli, bol uz vypnuty, full. zobral 67kw. neviem ako presne ta ABB nabijacka odhadla ten cas a ci sme prisli tesne po vypnuti, alebo tam uz 20min auto len zavadzalo
        V idealnom pripade je SC jednoznacne rychlejsi, ale pri spomaleni je to mozno podobne alebo na zvazenie. Zas tesly mali viac vybite ked dosli k SC ako etron do ZV (percentualne) ak si dobre pamatam.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        takze z appky zse:
        etron zobral 67kW za 86minut. takze rychlejsie ako odhadovala nabijacka. Startoval na 22 percentach.
        voloda69 mal este vo ZV pri mekaci 19 percent ak mame dobre poznacene. nieco este minul cestou k SC. K nabijaniam je nejaka historia, kedy a ako dlho si nabijal? Odpajali sme o 13,30hod, ale neviem kedy ste chalani zapojili a zacali nabijat.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        do tretitce: jux a voloda69 ake pohotovostne hmotnosti mate zapisane v TP? etron ma napriek deklarovanych 2490kg v letakoch v TP az 2704kg !!

      • voloda69
        voloda69 komentoval
        Upraviť komentár
        Doma som mal 90% nabitu baterku, celkovo som spotreboval 59kWh, ale myslim ze pri mcdonalde vo Zvolene mi ukazovalo nieco okolo 25%, malo by to byt aj na videu, na fotke mam len zobrazeny dojazd 110km. na SC som nabil 74kWh. Nabijat zacal o 12:20.

      • voloda69
        voloda69 komentoval
        Upraviť komentár
        prevadzkova hmotnost (G) - 2.533 kg, najvacsia pripustna celkova hmotnost (F.1) - 3.079

      • voloda69
        voloda69 komentoval
        Upraviť komentár
        kombinovanu spotrebu za vsetkych 5.000km , co mam najazdene mam 23,8 kWh/100km.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        moja P90DL G=2514kg F.1=3071 kg. Volodova 100D ma o nieco tazsiu bateriu ale lahsi motor a ine sedadla stredneho radu.
        Dlhodobu spotrebu mam na P90DL po takmer 60 tis cca 28kWh/100km - no auto sa pouziva takmer vyhradne na dlhe trate a cca 10% bolo s tazkym privesom.
    • Wilo
      Junior Member
      • May 2019
      • 7
      •      

      #65
      Electrek ma na webe zaujimavy graf nabijania elektromobilov. Audi tvrdi ze Supercharger V3 vyzera dobre na papieri ale v praxi je to zufale a Audi ma vhodnejsie nabijanie s plochou krivkou az do vysokych %. Nazor nech si kazdy spravi ale tych V3 chargerov este vela neni a dat malo tak je to skor take teoretizovanie asi. Na druhej strane ani Ionity nema este take silne zazemie mimo nemecka a holandska.

      Komentár


      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Audi má viac kW výkonu, ale spotrebu žalostnú. Tento graf by bolo dobré prerobiť na výkon nabíjania v "km" pri danom SOC, aby si Audi uvedomilo ako rýchlo nabíja. Môže byť rýchlejšie ako Tesla pri 80%, keď aj tak nabíja na menej km. Užívateľ ak mu aj nezáleží na peňaženke, zaujímajú km, ktoré si doplní.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Tak to mame prerobené. Bohužiaľ ani vyšší nabíjací príkon nekompenzuje tu spotrebu.

        https://cleantechnica.com/2019/05/17...n-audi-e-tron/
        Naposledy upravené Jiri GrandPa; 21-05-2019, 19:49.

      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        Tak to je gol do vlastnej brany! Dobry nalez. Podla clanku su Audi skratka plagiatori co falsuju data a zavadzaju. Ostatne co cakat od firmy ktora roky obchadzala emisne testy a falsovala vysledky. Smutne.
    • Miroslav Rojko
      Senior Member
      • Nov 2016
      • 562
      •      

      #66
      Na sutazi pravidelnosti (teda auta isli podobnym tempom) spotreba skoro trojnasobna ako Ioniq. 10,7 -> 27,5 kWh / 100 km. Je to vobec mozne ?

      Komentár


      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        Fraska menom eTron pokracuje. Zda sa ze uz aj ten vysmievany Jaguar ho zadupe do zeme. Paradoxne spotreba 90kwh na prejdenych 330km robi pri platenom DC nabijani eTrona na prevadzku drahsim ako nahodne dieslove SUV. Idu spravnou cestou Toto neni naskok vdaka technike ale 10 krokov vzad.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        A to im este Fia skratila trat, lebo by ju nepresli. Auta cez noc dobijaju 10A prudom z 230V, vsetkym to staci ale Audi protestovalo a skratili im trat o dve etapy.
    Pracuje...
    X