Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Objednanie do servisu cez Tesla aplikaciu

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • head
    Member
    • Oct 2017
    • 82

    Objednanie do servisu cez Tesla aplikaciu

    Tesla servis sa uz aj pre slovakov da objednat cez appku. Museli to tam pridat len teraz niekedy, prvy krat som si to vsimol vcera.
  • Vrso
    Member
    • Aug 2015
    • 54
    •   

    #2
    U mna nic nove, v apke nemam ziadnu zmenu a teda ani moznost objednat sa v servise. Mas Teslu povodne predanu na "otvorenom trhu" a ako jazdenku si ju priviezol na SK? To by bolo vysvetlenie. V takom pripade majitel ma moznost objednat sa na servis priamo v Tesla apke

    Komentár


    • head
      head komentoval
      Upraviť komentár
      Mam novu teslu dovezenu priamo z Holandska asi tri tyzdne dozadu. Moznost objednania sa na servis mi pribudla asi vcera. Ked som potreboval riesit servis po tyzdni ako som mal auto, tak som to tam nemal a musel som to riesit cez mail.

    • head
      head komentoval
      Upraviť komentár
      Btw. Je to v hlavnom menu ako posledna polizka.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Ja to tam mám tiež a dokonca to ukazuje termín mojej návštevy v auguste.

    • nemo
      nemo komentoval
      Upraviť komentár
      Mne 4.7. prisla do inboxu Tesla applikacie sprava, ze si mozem rezervovat termin do servisu cez "Schedule Service" v hlavnom menu ale taku polozku tam nemam. Auto aj app maju najnovsie updaty.

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Tak skus vymazat app a nanovo stiahnut, mozno to pomoze.
  • jux
    jux
    Senior Member
    • Apr 2015
    • 988
    •      

    #3
    Mne objednanie servisu cez app-ku tiez nevidno (na androide)... nebude to tym, ze v IOS-e to uz ide a v Androide este nie?
    Pani, ktorym vam to funguje, mate IOS ci Android?

    Komentár


    • head
      head komentoval
      Upraviť komentár
      Mne to ide, mam iOS.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      iOS.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Tak som to skusil aj v iOS-e - nejde to, dalsiemu kamaratovi z BA s TMS to tiez nejde v iOSe, zrejme to aktivuju postupne a nezalezi od iOSu/Androidu.

    • gamcik
      gamcik komentoval
      Upraviť komentár
      od dnes mi to ide android

    • jeeff
      jeeff komentoval
      Upraviť komentár
      V manzelkinej pre 3 som to uz mal pred par dnami, pre S sa mi to objavilo tiez dnes. Obe na iOS. Ziadny update appky som nerobil, takze to zjavne priraduju k autu a chvilu im to trva.

      Inak vcera otvorili servis vo Warsave PL.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Aj mne uz "Select Service" nabehlo v androide aj v iOS, nezalezi od OS, aktivuju to na auta postupne.
  • head
    Member
    • Oct 2017
    • 82

    #4
    Lol. Tak prave som to chcel vyskusat a objednat si servis na CCS konverziu a vymenu dvierok na charging porte a toto mi vyhodilo ked som si vybral Vieden.

    Komentár


    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Yeap. A co ti to ponahla ? Tiez som sa pobavil ked som sa s tym hral.
  • nemo
    Member
    • Oct 2015
    • 315
    •   

    #5
    Podla mapy na tesla.com je uz otvoreny servis center vo Warsawe

    Komentár

    • Jiri GrandPa
      Senior Member
      • Dec 2016
      • 508
      •      

      #6
      Uz toho mam plne zuby. Doteraz som Teslu vzdy obranoval, ale uz nebudem. Pri pokuse poslat email servisnemu centru vo VIedni kde mam moemntalne auto mi prislo toto:
      Vielen Dank, dass Sie den Tesla Service Österreich kontaktiert haben.
      Bitte beachten Sie, dass diese Mailbox nicht bearbeitet wird.
      “Please note that this mailbox is not monitored.”
      Informationen zu den Eigenschaften und Funktionen Ihres Fahrzeugs finden Sie in der Bedienungsanleitung oder unter www.Tesla.com/Support
      Wenn Sie einen Termin abstimmen, bearbeiten, oder stornieren wollen verwenden Sie bitte die Tesla App.
      Für alle anderen Anliegen entnehmen Sie den Kontakt zum richtigen Team bitte der untenstehenden Liste:
      Pannenhilfe – 07208 80470
      Tesla Fahrzeugunterstützung – 07208 80470 oder ServiceHelpEU@Tesla.com
      (Informationen und technische Unterstützung für Fahrzeug und Funktionen, Unterstützung am Ladepunkt, oder Tesla Supercharger, technische Unterstützung von Tesla Energy)
      Laden zu HauseChargingInstallation-EUR@Tesla.com
      Fahrzeughalterwechsel / Aktivierung der Tesla Mobile App – Bitte besuchen Sie unsere Onlinepräsenz für Tesla Fahrzeughalter Ownership Page
      Um den Ihnen nächstgelegenen, Tesla zertifizierten Karosseriefachbetrieb zu finden, oder für Karosseriecenter Unterstützung besuchen Sie: https://www.tesla.com/de_DE/support/...rt?redirect=no
      Verkauf: Bitte wenden Sie sich direkt an Ihren örtlichen Tesla Händler. Ihren örtlichen Tesla Händler finden Sie hier.
      Auslieferungen neuer Fahrzeuge: Wenden Sie sich bitte an Ihr Auslieferungsteam: DeliveryAT@tesla.com



















      Ergo - NEDA sa a nimi spojit, ked skusite zavolat tak tam automat ani volbu dovolat sa do servisu neponukne. Tak som sadol a napisal teple slovo Hasalovi:

      Dobry den pane Hasalo,
      Vy jste se v te Tesle uz uplne zblaznili? Jak se mam spojit se servisem kde je me auto abych jim oznamil, ze zitra neprijdu pro auto?? A ze jeste neco chci?
      Prosim preposlete prilozeny email kolegum do servisu. Je mi jedno jak to udelate, klidne pouzijte postovni holuby pokud je to vase firemni komunikace.
      Uz mne to FAKT nebavi, ta neschopnost vaseho vedeni umoznit zakaznikum normalni komunikaci. Zavolat do servisu se neda, a uz ani email? To auto stalo majlant, to co je za ignoraci klientu?
      Jestli se mi zitra nikdo ze servisu neozve, tak fakt zrusim tu objednanou (uz mam finalni fakturu a termin prevzeti) trojku. Mam plne zuby toho jak vase firma zachazi se zakazniky, konkretne taky se mnou!
      Dekuji.

      PS: S tim stornem te objednavky to myslim smrtelne vazne!!

      A ak mi nikto zajtra nezavola, tak tu trojku fakt zrusim, taky som vytoceny. Aby som sa doprosoval komunikacie so servisom pri aute za 100 kilo kde ho mam na platenom servise to teda nie.
      Nastastie uz dnes alternativy existuju.

      Komentár


      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Tak trochu si myslím, že tú trojku obratom predajú niekomu inému.

        Samozrejme to čo píšeš, je naozaj na zamyslenie pre ostatných. Ja som na tom podobne, autá ktoré som chcel predať, som predal a teraz som mal v pláne trojku a aj pre toto stále vyčkávam ale asi pôjdem do niečoho iného. Ono to bude len a len horšie, lebo nič sa nejako nezlepšuje. S pribúdajúcimi autami je to horšie.

      • jeeff
        jeeff komentoval
        Upraviť komentár
        Preto uz do VIE nechodim, naposledy som bol v Linzi a tam bola uplne ina komunikacia. Do VIE sa mne NIKDY nedalo rozumne dovolat alebo nedaj napisat email, vzdy trvala odpoved niekolko dni. Linz na email poslany rano do hodiny odpovedal a cakali ma tam s otvorenou narucou a pripravenou TM3 na testovaciu jazdu. Ako sa hovori nebe a dudy...

        Ale nikomu to nehovorte, lebo zacnu Linz pouzivat aj dalsi ludia a bude to tam tiez zle ;-)

      • hudino
        hudino komentoval
        Upraviť komentár
        Hlavne ked som to tu niekde pisal pred rokom/dvoma tusim, ze ako chce Tesla zvladnu napor, tak to vsetci vlastnici Tesly zlahcovali. A co ste cakali, jedna vec je auta vyrabat a druha mat predajne a servisne miesta... a to sa stale ten predaj poriadne nerozbehol...

        Ja osobne sa uz tesim na novy Ioniq, cena by tam mala zostat, predsa len to nechaju na starsej platforme..., len dufam dufam ze tam daju Bluelink aj pre SK trh, trochu sa obavam ze nas trh Bluelink nebude mat , uvidime.

        Lenze prvy Ioniq v SR urcite kupi Miro Rojko

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        jeeff - sklamem ťa s tým Linzom. Je to Worldwide rozhodnutie z Ameriky. Skús sa objednať do Linzu. Dnes prvý termín za viac ako mesiac a len cez apku. A tiež im nenapíšeš. Rakúšania z toho vôbec nie sú nadšení, trochu som kecal s technikom keď som tam auto viezol, a vedia, že to bude mat následky ale nemôžu nič robiť.
        Mimochodom to iste je to vo Švajci.

      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        Podla toho co pises v komentari je toto dosledok rozhodnutia z Ameriky. Cize schytaju to od teba ty, co z tym nemozu aj tak nic spravit ak som to dobre pochopil. Mam pocit, ze tie technologie co Tesla do toho tlaci, uz je dost pretechnizovane a nefunguje to. Aspon z toho co tu citam. Dufam, ze to pre teba dobre dopadne.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Vieš, ja robim tiež pre americkú firmu. A presne poznám tie ich maniere typu “funguje to u nás, musí aj vo zvyšku sveta” ( hej, všetci sú pre nich zvyšok). A my tiež kričíme spať do USA že nie, tu je to jednoducho iné a prehrali sme ten alebo onen projekt lebo európska konkurencia bola flexibilnejšia alebo rýchlejšia, napriek tomu, že naše produkty sú o rád kvalitnejšie.
        Jediné (a robim to už 20 rokov) čo funguje sú stratené zisky.
        Tesla je 1000% presne ten istý prípad. Čo im fakt vadí je zrušená objednávka ( nie rezervácia). Už som jednu zrušil a hneď deň na to som mal email od EU sales manažéra že prečo.
        Nemám problém to urobiť zasa.

      • jeeff
        jeeff komentoval
        Upraviť komentár
        Ano mas pravdu, uz aj Linz ukazuje neskorsie terminy ako volakedy. Je to ale isto sposobene objednavanim cez aplikaciu, kde ti rovno ukazje okolite servisy aj s terminmi, takze sa tam asi objednava viac ludi. Kazdopadne v Linz aj Graz je v budove servisu aj predajna a verim, ze na predajnu sa da stale rozumne dovolat (na tesla mape su telefonne cisla), emaily uz nikde na mape nevidim.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        UPDATE: Tesla Vieden odpovedala na email napriek tomu, ze posiela automaticke oznamenia o tom, ze ten email nikto necita.
    • head
      Member
      • Oct 2017
      • 82

      #7
      Dnes mi odpisali z Linzu na mail, ale v podstate odporucaju pouzit aplikaciu:

      Unfortunately we run out of CCS modules too.

      If you schedule an appointment via mobile app, we can order it for you!

      Komentár


      • head
        head komentoval
        Upraviť komentár
        Mimochodom z Grazu som mnou komunikuju mailom, ale to je tiez taka komunikacia ako keby ani nebola. Chcem CCS konverziu. Zaciatkom jula mi povedali, ze idu objednat diely a do 14 dni ich budu mat. A posledny mail od nich z minuleho tyzdna je, ze sa mi ozvu ked dojdu diely... Skusim sa objednat aj cez appku, ci to spravi nejaky rozdiel.

      • head
        head komentoval
        Upraviť komentár
        Haha, vyzera, ze objednanie sa do Linzu cez apku pomohlo. Lebo kratko nato mi volali z Grazu, ze v piatok budu mat suciastky a ze videli, ze uz som sa objednal do Linzu... Tak mi dali skorsi termin ako appka a zrusili termin v Linzi .

        Mohol som ist na CCS konverziu uz o dva tyzdne, ale to mi nevyhovovalo tak idem zaciatkom septembra. Snad to uz vyjde teraz!

      • gamcik
        gamcik komentoval
        Upraviť komentár
        ja som bol na konverziu včera v Prahe objednal som sa pre 2 mesiacmi

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Koľko to stalo?

      • gamcik
        gamcik komentoval
        Upraviť komentár
        bez dph 420 eur a vymenili aj atrback spolujazdca, vraj zvolavačka
        inač velmi prijemny a ustretovy technik
    • ICE666SVK
      Senior Member
      • Jul 2014
      • 1852

      #8
      OK tak ma napada jedna vec, ked soferujete a ostanete niekde visiet, to treba tiez pouzit aplikaciu? A do kedy bude tam visiet a cakat.

      Komentár


      • head
        head komentoval
        Upraviť komentár
        V takom pripade treba volat road assistance. Nemal som este tu cest a dufam, ze ani nebudem mat .

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        OK - prieskum na tuto temu - ostal uz niekto tu na fore visiet s nepojazdnou Teslou?

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Ja som sice neostal visiet, no volal som raz road assistance cislo, ked mi dookola resetovalvelky displej. Cislo funguje, ked so vysvetli o co ide, prepojili ma na cloveka, co sa to snazil opravit softverovo na dialku, neslo to, tak mi povedal, ze nech odveziem auto do servisu. Tak som ho odviezol v ten den vecer (lebo nefungovala klima a bolo teplo) este som zavolal do servisu, ci maju nahradnu teslu, auto som tam nechal, dali mi nahradnu teslu a druhy den pred obedom mi volali, ze auto je hotove.

      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        Otazka tiez znie, ci to cislo funguje a ci sa dovolate vsetci aj po tom co zaviedli zmeny. By ma zaujimalo, ako niekto co nevie anglicky vysvetli co ma vlastne z autom technikovi po telefone. Ja viem odpoved asi je, ze si to auto zrejme nekupi aj keby nan mal a pacilo by sa mu.
    • nemo
      Member
      • Oct 2015
      • 315
      •   

      #9
      Skusam sa objednat do servisu na instalaciu CSS cez appku. Vyberiem "Accessory Installation & Upgrades" Next -> do Details napisem "Install CSS support with the adapter" Next -> do Location davam Vienna, Wien, Bratislava, "Gutheil-Schoder-Gasse 17, Vienna" a nic z toho nepozna. Nepusti ma to dalej. Tento isty problem mal aj Bjorn. Nejake rady?

      Komentár


      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Keď napíšeš Bratislava, mala byt ti apka ponúknuť na vyber “Bratislava, Slovakia” a potom by si mal dole vidieť zoznam najbližších servisných centier. Netuším prečo ho nevidíš.

      • nemo
        nemo komentoval
        Upraviť komentár
        Skusal som aj "Bratislava, Slovakia". Mam tento isty problem, ktory ukazuje Bojrn: https://youtu.be/7tcSDSch894?t=318

      • nemo
        nemo komentoval
        Upraviť komentár
        Android som mal nastaveny na US English. Po zmene lokalizacie do Slovenciny mi uz zobrazuje viedensky servis. Najblizsi termin 13.1.2020 ale nakoniec vyhlasilo chybu: "Unable to create appointment. Try again later." Skusam uz treti krat ale stale to iste. Skusim teda este neskor.
        Naposledy upravené nemo; 14-08-2019, 16:00.
    • esp
      esp
      Junior Member
      • Aug 2015
      • 1

      #10
      Chcel by som sa opytat. Kto z Vas ma TM3 mate s nou neake problemy, aby sa muselo s nou ist do servisu? Alebo je to s TM3 zatial v pohode. Nedavno som mal test drive vo Swiss a posobilo to na mna velmi dobre a spolahlivo.

      Komentár


      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        Na Slovensku su tie TM3 este prilis kratko na to aby sa prejavili nejake technicke nedostatky. Opytaj sa po 2-3 rokoch a 80.000km
    Pracuje...
    X