Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Kam až budú rásť akcie Tesly, alebo kam klesnú?

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • nemo
    Senior Member
    • Oct 2015
    • 562
    •   

    #46
    Tesla held is Tesla Autonomy day so Tesla investors could see where Tesla is at in regards to this. Tesla earnings are coming in less than 48 hours and people are asking me if they should buy Tesla stock before the Tesla earnings.

    Komentár

    • Jozefr
      Member
      • Feb 2015
      • 192
      • jozef21601
      •   

      #47
      Toto je podla mna dobre video natocilo to povodne CNBC ale velmi rychlo ho aj stiahli. Je tu nieco o historii, buducnosti a nazor aj na akcie samotne. Zaver nech si z toho spravi kazdy vlastny, ja mozem len suhlasit.
      Naposledy upravené Jozefr; 08-05-2019, 18:18.

      Komentár

      • terry
        Junior Member
        • Feb 2017
        • 23

        #48
        3 komentáre

        • terry
          #43.1
          terry komentoval
          01-11-2018, 10:22
          S&P najvacsi mesacny prepad od septembra 2011. DOW najhorsi mesiac od januara 2016. Oktober bol najhorsi mesiac pre NASDAQ od novembra 2008.Ticho pred burkou a velkou Vianocnou party. Ak sa zvezie aj TSLA tak do konca roka uvidime nove ATH. Jar bude kruta a bude to masaker ked sa TSLA pozrie pod 200.

        Jar vysla dokonale

        Komentár


        • head
          head komentoval
          Upraviť komentár
          A co je prosim ta dokonale na tom, ze jednej z mala firiem ktorej ide o lepsiu buducnost sa momentalne nedari na burze?

        • ivan32
          ivan32 komentoval
          Upraviť komentár
          On len poukazuje na to že jeho predpoveď z novembra vyšla. Ak bola jeho. Alebo je medzi nami shorter???

        • head
          head komentoval
          Upraviť komentár
          Podla jeho predoslich komentarov je terry shorter ako vysity .

        • terry
          terry komentoval
          Upraviť komentár
          Venujem sa swing tradingu a obchodujem aj TSLA, to ale zaroven nevylucuje, ze spolocnosti nefandim a je mi blizka e-mobilita a ochrana ziv. prostredia. Len nie som ultrafanatik s klapkami na ociach a cisla su ake su. Cisla vacsinou neojebabres.

        • Jozefr
          Jozefr komentoval
          Upraviť komentár
          Nemozem celkom suhlasit s tym tzv "cislami" niesom v tomto ani zdaleka profik. Ale podla mna je samozrejme, ze prvy kvartal kedy zacinas exportovat do EU a Ciny nemozes ocakavat najlepsie vysledky ked mas tisice aut na lodiach. A nehovoriac o tom, ze statisticky je prvy kvartal najhorsi v predaji aut. A toho sa shorteri chytili a cislam dali trocha iny vyznam a znacne to vyuzili. Podla mna pojde dopyt po autach hore a ked sa rozbehne Giga3 v Cine tak to uz bude ina sranda. Ale shorteri budu mat urcite pripravene dalsie teorie.
      • head
        Member
        • Oct 2017
        • 135

        #49
        Fair enough Ale to nevylucuje, ze shortovaniu nefandim .

        Komentár


        • nemo
          nemo komentoval
          Upraviť komentár
          Kto kupuje akcie, podporuje tym ich rast. Zamestnanci Tesly nemaju odborovu organizaciu (Union of Auto Workers (UAW)) ale su motivovani podielom na akciach firmy. Podporou rastu akcii sa podporuju zamestanci Tesly.

          Kto shortuje Tesla stock, podporuje tym ich pokles (video ako to funguje som posielal) a tym demotivuje zamestnancov Tesly.

          Komu je bizka misia Tesly a zaroven ju shortuje sa striela do vlastnej nohy.

        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          Ked si v banke ulozis peniaze, tak je to z relativne malim rizikom, ale aj malim urokom. Pokial sa banke dari si v pohode. Ked si kupujes akcie uz ides do nejakeho rizika, ale moze tam byt aj zisk. Su to investovane peniaze za ucelom podporim ta, ale chcem za urcity cas z toho nieco vidiet. Tak ako ma Tesla momentalne u riti CR a SR ci inych. Tak ich moze mat u riti aj burzovy obchodnik, ktory zaraba ci na zisku, alebo poklese akcii, komodit, Forexu (menove pary) CFD, Futures, Opcie. Ide o investicie za ucelom zisku. To nieje samaritanstvo, alebo charita, ale tvrdý biznis. Si myslis, ze taky Warren Buffett nalial do Tesly peniaze len tak? Tu mate nic zato nechcem?

          terry neurcuje cenu len ak to vyhodnoti spravne zvezie sa na nej a ukroji si z kolaca. Cenu urcuju iny hraci.
      • jux
        jux
        Senior Member
        • Apr 2015
        • 1378
        •      

        #50
        Mal som piatka nastavenu kupu dalsich akcii TSLA pri 175, no neodhadol som spravne dno a pokles sa odrazil od 176,99 takze som nekupil. Medzitym stupli vcera pri zavere obchodovania cca o 10% na 193,6, po skonceni obchodovania o dalsich cca 2,5%. Pre shorterov je TSLA zlatou banou, longeri ako ja sa len prizerame.

        Komentár


        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          No vidíš a ja som pred 2 týždňami stavil na dno pod 150 a zmenil som z pozície na 180$.
          Nevadi, tak zase priste.
      • jux
        jux
        Senior Member
        • Apr 2015
        • 1378
        •      

        #51
        Narast o cca 7% po oznameni kvartalnych vysledkov. Este bude zaujimave co sa stane po otvoreni trhu o 15:30 nasho casu

        Komentár

        • terry
          Junior Member
          • Feb 2017
          • 23

          #52
          Zdravím páni, Tí ktorí máte nejaké akcie TSLA bolo by pre Vás zaujímavé investovať aj vtedy keby ich hodnota padla na dvojciferné číslo? Zaujíma ma to z pohľadu sentimentu. Pohrávam sa s jedným scenárom, pri ktorom by hodnota mohla atakovať túto hranicu.

          Komentár

          • Wilo
            Member
            • May 2019
            • 337
            •      

            #53
            Ak by padla hodnota na 2ciferne cislo tak kupim aspon 100ks okamzite.

            Komentár


            • jeeff
              jeeff komentoval
              Upraviť komentár
              Ja tiez, setrim na ucte na vyhlasenie vysledkov Q3 vtedy alebo tesne pred tym urcite padnu. Neverim ze pod 100 ale verim ze okolo 170 by mohli byt.

            • ivan32
              ivan32 komentoval
              Upraviť komentár
              Wilo jeeff shorterovi nepomáhať, predstavuje všetko proti čomu bojujeme. Sorry terry

            • Wilo
              Wilo komentoval
              Upraviť komentár
              Shorter neshorter mne je to jedno. Podporim dobru vec a mam za to ze Tesla este nepovedala posledne slovo. Osobne si myslim ze ist na burzu bola chyba a mali skusit najst alternativne financovanie. Ale mozno nemali inu moznost. Neviem. Elon robi niekedy iracionalne rozhodnutia. Aj keby vsak isla “do kytek” tak som si isty ze ich niekto kupi minimalne kvoli technologiam a patentom. Vlak je uz rozbehnuty a misiu sa nepodari zastavit

              A ak chce niekto parazitovat na nestasti alebo neuspechu druhych je to vec jeho svedomia a chrbtovej kosti. Ja by som sa svojim detom do oci pozriet nedokazal. Ale niektorym ludom chrbtica chyba. Ich problem.
          • jux
            jux
            Senior Member
            • Apr 2015
            • 1378
            •      

            #54
            Takze sme sa dockali zisku a akcie TSLA vystrelili v aftermarkete nad 300 :-)))
            A ked sa este rozbehne vyroba v cine nebezpecenstvo bankrotu sa este znizi.

            Komentár


            • Jiri GrandPa
              Jiri GrandPa komentoval
              Upraviť komentár
              Jo, jo, Tesla shorts si trhaju vlasy . Pozdravujeme Terryho.

            • jeeff
              jeeff komentoval
              Upraviť komentár
              Zaroven ale pred rokom sa to splhalo az k 366, tak uvidime, ci sa to vo vyskach nad 300 udrzi a budu akcie este rast, alebo zase Elon pusti nejaky nezmyselny tweet a wall street sa zblazni.

              Hlavne dnes som cital nejaky clanok na barrons.com kde sa zrazu pise, ze sa netreba zameriavat na kratkodobe ciele a ze sa uvidi ci sa im podari zisk udrzat aj do buducna a ze ake je zle, ze valstne obrat klesol... Takze shorteri si vzdy najdu dovod, ze preco je to vlastne cele zle...
          • Wilo
            Member
            • May 2019
            • 337
            •      

            #55
            No skoda. Som dufal vo vyhodny nakup Ale tak zasluzia si to. Snad uz vsetkym hejterom sklapne a prestanu sa sirit bludy o bankrote a podnikani na cudzi ucet danovych poplatnikov a investorov.

            Komentár

            • jux
              jux
              Senior Member
              • Apr 2015
              • 1378
              •      

              #56
              TSLA utesene stupaju, prekrocili 320, no nad 300 sa mi to zda uz silno nadhodnotene. Je to hra, myslim, ze by tesla fungovala lepsie, keby nebola na burze, keby nemusela kazdy kvartal stresovat, pripadne optimalizovat cisla, aby sa zapacila wallstreetu, ale robila len to co je dolezite - vyvijat, vyrabat a vylepsovat

              Komentár

              • terry
                Junior Member
                • Feb 2017
                • 23

                #57
                To Jiří začínam nakladať short po 355 ak sa to tam doplazí, stopka na 365 lebo potom to blázni vytlačia na nove ATH, keď vidím ako sa všetko futruje tak by som sa tomu ani nedivil. Trump je úplný cct s prepáčením. Target konzervatívny cca 306-303. RR:4.5

                Komentár

              • terry
                Junior Member
                • Feb 2017
                • 23

                #58
                Každému sa bridí niečo iné to je fakt. Mne zas napríklad nadávanie na "burzu" bez, ktorej by už TESLA neexistovala. To je také socialistické zmýšlanie, daj mi prachy na záchranu respektíve môj rozvoj ale nestaraj sa ako hospodárim to si nechám pre seba. Rovnako sa mi bridia priame dotácie na nákup elektromobilov a môžete ma tu ukameňovať, je to choré a zvrátené, ale najviac sa mi bude bridiť keď za pár rokov (necelú dekádu) kúpia TESLU Nemci. Musk spravil prvý krok k EXITU a to bolo ohlásenie závodu v Nemecku. Jeho ambíciou nie je riadiť celosvetovú automobilku. To je posledné po čom túži. Odstreliť sa na Mars to je iné kafe. Bude to ale celkom "dobre" znieť "DAS AUTO" "DAS TEZLAA".

                ​​​ivan32 Risk/Reward Ratio

                Komentár


                • terry
                  terry komentoval
                  Upraviť komentár
                  sorry, že som to nedal ako komentár, moja chyba

                • ivan32
                  ivan32 komentoval
                  Upraviť komentár
                  terry A ako, ideš do toho? Zaujímalo by ma to. Za chvíľu je tu pick up reveal. A čo sa tý ka GF4 v DE tak je to podľa uhlu pohľadu fanboy to vidí ako pozitívum a shorter ako náznak exitu.
                  A ešte jedna technická otázka. Short pozíciu môžeš exitnúť kedy chceš ty alebo je to vopred daný termín ktorý ti je daný alebo aký si určíš?

                • Jiri GrandPa
                  Jiri GrandPa komentoval
                  Upraviť komentár
                  No, tak si mi vysvetlil hovno. Škoda. BTW kto tu nadáva na burzu?

                • ICE666SVK
                  ICE666SVK komentoval
                  Upraviť komentár
                  No tak...... terry spekuluje na pokles teda na SHORT, cize vstupy do pozicie na SELL 355 (price / cena - bud priamo, alebo da objednavku a ked sa cena tam dostane, tak cez platformu soft od jeho broker sa to aktivuje), Stopku cize STOPLOSS (jeho aceptovana strata je na cene 365, tam ho to vykopne z trhu). TARGET cize PROFIT TARGET je konzervativny, byva este agresivny, bude mat medzi 306-303 to si urci rozpatie, ze kde asi. Ale pri vstupe uz bude mat jasno, kde ho da. A RRR je Risk / Reward Ratio je Pomer rizika moznej straty k potencionalnemu zisku. Staci?
                  Naposledy upravené ICE666SVK; 14-11-2019, 17:47.

                • ivan32
                  ivan32 komentoval
                  Upraviť komentár
                  ICE666SVK Terry asi stratil reč, mohol by si zodpovedať ešte tú moju otázku?

                  Short pozíciu môžeš exitnúť kedy chceš ty alebo je to vopred daný termín ktorý ti je daný alebo aký si určíš?
                  Alebo si určíš cenu kedy nakúpiš späť a skončíš short?

                • ICE666SVK
                  ICE666SVK komentoval
                  Upraviť komentár
                  terry asi teraz obchoduje lebo v USA su burzy otvorene je tam nejakch 13 hod a jeho prispevky boli pisane okolo 22:43. Co by davalo cas po uzavreti burz v USA. Ja mam rad FX cize Forex co je obchodovanie menovych parov a tam to otvorim kedy chcem a zatvorim kedy chcem, tak snad je to podobne aj u terryho. To OPCIE maju expiracne doby, trebarz 1 alebo 2 tyzdne ale aj mesacnu expiraciu. Ale aj tam sa to da nejak spravit, aby si sa zbavil opcie ktora je pre teba nevyhodna. Ale toto nieje to co mna konkretne zaujima a tak vela toho o tom neviem. Mne sa proste paci myslienka, ze maj dva zamestnania. Jedno je klasicke, kde zarabas peniaze, bud robis pre niekoho ako zamestnanec, alebo pre seba ako SZCO ci podnikatel a zarabas si na zivobitie. A druhe je zamestnanie pre svoje peniaze, ktore tocis a zarabas. V prvom je riziko straty zamestnania v druhom mozes prist o svoje investovane peniaze. Nato aby si na burze urobil obchod potrebujes dve strany. Jedna co predava a druha co kupuje. Snad ti terry na tvoju otazku odpovie v jeho obvyklom case.
              • jux
                jux
                Senior Member
                • Apr 2015
                • 1378
                •      

                #59
                Dnes sme sice zasyteni SK dotaciami na EV, ale dovolim si upozornit, ze dnesne TSLA maximum 383,61 len o chlp nedostihlo all-time maximum.

                Komentár

                • jux
                  jux
                  Senior Member
                  • Apr 2015
                  • 1378
                  •      

                  #60
                  Dnes hodnota TSLA prekrocila svoje maximum hodnotou 388,15 USD za jednu akciu.
                  Pekny narast za posledne dni, ale nechapem preco? Cinska fabrika?

                  Komentár


                  • jeeff
                    jeeff komentoval
                    Upraviť komentár
                    Je to zaujimave. Ja som cakal pokles po tom, co Trump zatrhol zmenu 7000 USD kreditu ktore Tesle teraz konci na navrh, ze to bude spolocny pool pre vsetky automobilky. To mi davalo zmysel, ze akcie stupaju, ale vcera to zatrhol.

                    Asi su vysoke ocakavania z dodavok do konca roka. Otazne je ci teraz predat, alebo to uz bude rast do neba...

                  • Jiri GrandPa
                    Jiri GrandPa komentoval
                    Upraviť komentár
                    Myslim, ze to bude velmi zavisiet na tom, ako dopadne vysetrovanie Tesly na NHTSA. Zakaznici v USA podali na Teslu uz zalobu.
                    Oplati sa si precitat aspon ten prvy post aby si pochopil "vo co go".

                    https://teslamotorsclub.com/tmc/thre...ftware.154976/

                    Bol so celkom v soku ako Tesla svojvolne meni nase auta.
                    Zatial mi skokovo dojazd neklesol, ale obmedzenie nabijania (a regenu v chladnejsom pocasi) uz ma postihlo...
                    Najhorsie na tom je, ze to robia preto, aby nemuseli split zaruku na baterie, a na zakaznikov totalne seru (poviem to naplno).
                    Zaujimalo by ma, ako by sa k tomuto postavila Vieden.
                    jeeff a jux - vasa bateria je zatial bez zmeny?

                  • jeeff
                    jeeff komentoval
                    Upraviť komentár
                    Ja mam S85D (april 2016), sw 2019.16 o ktorej pisu mam od maja, v lete som bol v chorvatsku, to uz som mal 2019.20 a nabijal som max 116 kw (mam fotku zo Sormas z 11.8. kde mam 116 kw). Takze klop klop klop ja zatial problem nemam.

                    Tiez co sa tyka dojazdu tak tam nemam ziaden zasadny pokles, este som v praci a nemam pristup na teslamate co mi bezi doma, tusim 85D by mala mat dojazd 422, mne teraz pise niekde okolo 410 (podla toho ako sa nabije a citi BMS). Mozem to kuknut doma.

                  • Jiri GrandPa
                    Jiri GrandPa komentoval
                    Upraviť komentár
                    Lucky you. Ako casto nabijas na SC? To sa zda byt najvaznejsi rozhodujuci faktor.

                  • jeeff
                    jeeff komentoval
                    Upraviť komentár
                    Mam free SC ale na SC nabijam len pri dlhych cestach, povedzme tak 20x za rok. Aktualne mam auto 3,5 roku a najazdenych 90.000 km.

                    Pozeral som teraz este degradation v teslamate a pise mi to min: 403.75, max: 418.39, avg: 414.81

                  • Wilo
                    Wilo komentoval
                    Upraviť komentár
                    To su tie uskalia OTA updatov na jednu stranu super ze vedia pushnut nove veci. Na druhej strane si mozu robit co chcu. Tu konkretne znizit nielen dojazd ale dokonca aj vykon. Dokonca tam niekto spominal ze sa mu nedala ani obist instalacia. Ze ho auto stale castejsie vyzyvalo na update az sa to nedalo uz vobec odkliknut prec a bol nuteny suhlasit s instalaciou ak chcel este pouzivat displej. V takejto situacii ma offline auto s klasickymi tlacitkami trosku vyhodu toto bude zaujimave sledovat.

                  • jux
                    jux komentoval
                    Upraviť komentár
                    Aj auto bez OTA potrebuje raz za cas update softveru a navigacie (v servise za peniaze).

                  • jeeff
                    jeeff komentoval
                    Upraviť komentár
                    Bacha, dnes som nahodou kukal zarucne podmienky a tam je vyslovene uvedene, ze OTA updaty si povinny instalovat, inak dochadza k poruseniu zaruky.

                  • Wilo
                    Wilo komentoval
                    Upraviť komentár
                    jux vacsinou si to vies urobit sam bez navstevy servisu cez SD kartu alebo USB. A ak sa majitel boji tak update SW je vzdy gratis. Este som nevidel znacku kde by sa za to platilo. Jedine za navigaciu si niektore znacky uctuju. Ale nie vsetky. A hlavne sa mozes so servisakom dohodnut ci to chces alebo nie. Tu ti to Tesla nanuti ci sa ti to paci alebo nie. A zjavne to este podmienuju zarukou aby sa nahodou niekto nevykrucal

                  • jeeff
                    jeeff komentoval
                    Upraviť komentár
                    Ja pracujem v SW oblasti a vynucovanie aktualizacii zvycajne riesi bezpecnostne problemy. Tak je to aj pri Tesle, v podstate vynucuje SW aktualizacie, pretoze mozu opravovat bezpecnostne zranitelnosti. A tie mozu byt SW povahy, ale aj HW povahy, vid problem s obmedzenim max. nabijacieho napatia pri niektorych battery packoch.

                    VZDY (a za tym si stojim) je lepsie obmedzit CO NAJSKOR vsetky mozne zranitelne zariadenia (v tomto pripade napr. 85 pack v urcitej revizii - mna sa to nedotklo, takze ja som mal asi pack inej revizie) co zabrani tomu, ze vyhoria dalsie auta. Nasledne po preskumani presnejsieho problemu sa moze dalsou aktualizaciou pri packoch, kde sa problem neprejavuje vratit nazad.

                    Preskumanie problemu ale moze trvat niekolko mesiacov.

                    Co je podla vas lepsie - radsej ciastocne obmedzit vacsiu skupinu a neriskovat mozny problem, alebo neobmedzit a nasledne riskovat, ze vyhoria dalsie 3 auta?

                  • Wilo
                    Wilo komentoval
                    Upraviť komentár
                    No idealne je urobit to poriadne na prvy krat tak aby sa auto nevznietilo pri beznom pouzivani a beznej cinnosti Ide o to ze su auta ktore ziadnu OTA aktualizaciu nanutenu nedostanu a nezhoria. Ale chapem ze nezijeme v idealnom svete a chyby sa stavaju.

                    Ja vidim skor komunikacny problem. Tesla ti nanuti aktualizaciu bez informacii a nasledne zistis ze ti znizili vykon aj dojazd. Keby tam dali slusne upozornenie a vysvetlili zakaznikovi preco to robia, ze je to na ochranu ich auta a pre bezpecnost posadky, ze to moze byt len docasne kym zistia pricinu rizika poziaru a ze dosledkom aktualizacie bude znizeny dojazd a vykon na zatial blizsie neurceny cas tak to ludia uplne pochopia a Tesla nema teraz na krku vysetrovanie. A pritom staci jedna slusna veta a nerobit zo zakaznikov idiotov
                Pracuje...
                X