Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Verzia 7

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Juro
    Administrator
    Gold Member
    • Mar 2014
    • 2208
    • juraj1702
    •   

    #31
    To Spotify ma asi najviac potešilo a to hlavne to, že mi prehrá celý album a nie len jednu pesničku z albumu. Rdio vždy prehralo len jednu pesničku z albumu a potom to hralo len pesničky aké oni chceli. Takže to ani nemalo pre mňa význam používať.
    Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
    Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

    Komentár


    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      A mozes to pocuvat kedze Tesla dava ucet aj mimo Tesly trebarz v mobile?

    • enfko
      enfko komentoval
      Upraviť komentár
      @ICE666SVK: O tom neviem, ze by sa dalo konto z Tesla Spotify pouzit aj inde. Odkial mas take info ?

    • pupik
      pupik komentoval
      Upraviť komentár
      ICE se myslim ptal, to byla otazka ze? Ne, nejde to. Ucet je premiovy bez reklam, takze je pouze pro auto, prihlasovaci udaje nejsou dostupne. Muzes se vsak prihlasit v aute i pod svym vlastnim uctem, pak budes mit vlastni sdilenou muziku v aute i na svych dalsich zarizenich stejnou, dle urovne jakou si platis u Spoty od Free az po Premium.

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Hej otazka bola ci sa to da preniest do mobilu. Takze neda OK, Nevadi aspon v tom mam jasno.
  • ICE666SVK
    Senior Member
    • Jul 2014
    • 1997

    #32
    Tu je video kolmeho parkovania Tesly. Zaroven je to aj test autopilota. Majitel Tesly sa chce na senzory spolahnut aj pri vyšssich rychlostiach, tak chcel vediet, ako presne pracuju a preto nasiel miesto, kde toho priestoru na manevrovanie vela nebolo. Proste tesne a Tesla si poradila. Normalne by ste tam nesli parkovat, lebo po uspesnom parkovani by ste aj tak pre par cm na oboch stranach nevystupili z vozidla. Iba ak oknami ci cez zadny kufor, alebo stresne okno.
     

    Komentár

    • ICE666SVK
      Senior Member
      • Jul 2014
      • 1997

      #33
      Tak este jedno denne a vecerne kolme parkovanie.
       

      Komentár


      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Z videi sa mi zda ze Tesla toci volantom, ked auto uplne stoji. Ak je to skutocne tak... potom sa mi ten softver nepaci.Ti co si pamataju aku velku silu bolo treba v autach bez serva vynalozit na zatocenie volantom v stojacom voze, ani na dnesnych autach netocia volantom v nulovej rychlosti. Staci sa pozriet na cestu ake stopy zodratej gumy po takomto toceni volantom zostanu na ceste.
        Naposledy upravené jux; 22-01-2016, 19:06.

      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        Ja jazdim aj na autach bez servra aj so servrom. Vsak ak chces vediet ake je to tocit bez sevra, tak len zponi kluc do elektriky ale nestartuj a budes to vidiet, Samozrejme iba spalovak. Vlastne to budes citit, kolko sily do toho musis dat. Nie vzdy ostavaju stopy. Je to skor v lete pri horucovach. Ja si volant narovnam aj ked auto stoji a mam zaparkovane. Ved by si pri parkovani nabehal hore dole metre, keby si tocil len ked auto je v pohybe. Vecina vodicov po parkovani co som videl, tak kolesa narovna, aby potom pri pohynani nenaburala ostatne auta zaparkovane vedla. Urcite nezoderiem dezen tak ako ty co spravia odpich pri akceleracii alebo brzdia na doraz a este aj flekuju. A to su ty co turuju motor na semaforoch a myslia si, ze su bohvieco a potom im to skape pri pohynani a to ma vzdy pobavi Potom na nich vytrubuju ostatny, aby sa uz pohli. Neviem ja v tom problem nevidim, lebo pri parkovani nas ucili pomali so spojkou plynom a brzdou a rychlejsie tocit volantom a to znamenalo vela krat tocit ked auto stoji.
        Naposledy upravené ICE666SVK; 22-01-2016, 22:46.
    • ICE666SVK
      Senior Member
      • Jul 2014
      • 1997

      #34
      Prezentacia software 7.1 Video na youtube Jorgen Winter-Larsen Norsko.
       

      Komentár

      • jeeff
        Member
        • Nov 2015
        • 192
        • lubos1519
        •   

        #35
        Podla nemeckeho fora by uz mal byt aj v Europe dostupny summon (vcera prebehol update), skusali ste uz niekto?

        Komentár

        • pupik
          Junior Member
          • Jul 2015
          • 17
          •   

          #36
          tak prave ted jsem ho doinstaloval...
          je to ver. 2.12.126
          - summon
          - better regenerative braking
          - creep on/off setting linked to driver profile

          Komentár


          • jeeff
            jeeff komentoval
            Upraviť komentár
            Tak ako, funguje aj summon, alebo pre SK nie?
        • gamcik
          Member
          • Feb 2015
          • 46
          •   

          #37
          začal som stahovanie

          Komentár

          • pupik
            Junior Member
            • Jul 2015
            • 17
            •   

            #38
            Pôvodne zverejnené od jeef
            Tak ako, funguje aj summon, alebo pre SK nie?
            Summon funguje, jen ho nemam kde testnout. Neparkuju v garazi pro jakou je urceny. Chystam se udelat test na parkingu, da se vyuzit napriklad pro vyjeti z parkovaciho mista kdyz te nekdo vytesni a nejde se dostat kulturne do auta. Summon je funkcni ve vsech autech v kterych je v menu. Myslim, ze to blokovali zase jen a jen urednici.

            Komentár

            • ICE666SVK
              Senior Member
              • Jul 2014
              • 1997

              #39
              Autopilot za prdudkeho dazda
               

              Komentár

              • ICE666SVK
                Senior Member
                • Jul 2014
                • 1997

                #40
                Vraj majitelia Tesiel pri autoplote summon, poukazovali nato, ze senzory nevedia detekovat deti a Tesla nato zareagovala takto. Mjaitel moze od auta byt vzdialeny maximalne 10 stop cize cca 3 metre a prst musi drzat na summone v aplikacii svojho smartphonu kim je spustena. Chcu tim zabranit nahodnej nechcenej aktivacii funkcii v taske kde je mobil, alebo kluc.
                 

                Komentár


                • Vrso
                  Vrso komentoval
                  Upraviť komentár
                  Nie je to tak, ako pises. To plati iba pre EU verziu. V US verzii si toto bezpecnostne opatrenie moze majitel v menu vypnut a pouzit summon aj bez toho, aby bol bizko pri aute

                • pupik
                  pupik komentoval
                  Upraviť komentár
                  Je to stejne jako s AP a s jezdenim ridicu na zadnich sedadlech... Vzdycky se najde idiot ktery to bude pokouset a vymyslet blbosti (muze to byt i cileny utok od konkurence). A Tesla pak reaguje nesmyslne jako v EU (a zde to vymyslel urednik). Funkce je s mobilem velmi komplikovana a stacilo by uvolneni zakazaneho on/off tlacitka a nechat volbu na majiteli i s jeho zodpovednosti. Vzdy se driv nebo pozdeji stane osudova situace kdy se stane nestesti a vybere si svou obet i pres silne bezpecnostni opatreni. My zde navic ve vychodni evrope mame telefonni GSM signal tak strasne nespolehlivy, ze by to americky vyvojar velmi rychle pochopil, co vymysleli za blbost. Daleko vetsi pravdepodobnost podle mne, nez aktivace summon ditetem je, ze Tesla prejede nekteremu ze zucastnenym kolem auta nohu. Zakladni problem je tedy v zpusobu aktivaci funkce, ale kombinace klicenka-mobil neni stastne reseni. Pokud by byla dostupna volba on/off jako v USA, nemam s novou funkci zadny problem...
              Pracuje...
              X