Keď je vonku okolo -15C až -20C, s kúrením zapnutým v režime "Range", pri rýchlosti okolo 80 kilometrov za hodinu, môžete očakávať, že najazdíte okolo 330 kilometrov pri nabití baterky na "full Range".
Najlepší spôsob, ako zachovať dojazd je predhriať auto použitím telefónnej aplikácie, zatiaľ čo je auto stále v zásuvke. To ohrieva ako aj kabínu tak aj batérie, čo výrazne znižuje extra výkon potrebný pri začatí jazdy.
Ak máte auto predhriate, najhorší rozsah straty uvidíte pri jazde po diaľnici, asi 20%.
Testovanie Modelu S za mrazivých klimatických podmienok
Testované v Baudette, Minnesota, jedno z najchladnejších miest v kontinentálnych Spojených štátoch. Technici Tesla pracovali celé dni v mrazivom počasí, aby mohli otestovať ako sa Moodel S spáva za rôznych jazdných podmienok na snehu a v mraze (-10).
Z príbehov zákazníkov Tesly Model S - Zimné jazdenie v Nórsku
Na videu je jeden típek z Nórska. Po víkendoch točí svoje zážitky z jazdy v Model S. A tak jedného dňa ho oslovila Tesla aby im poslal zostrih z jazdenia v zime. Tak vzniklo toto video. V ňom vraví, že pre zimné počasie stratí okolo 20% (dojazd 400km) zatiaľ čo majitelia Nissan Leaf/ iOn stratia okolo 50% (dojazd 80km).
Najlepší spôsob, ako zachovať dojazd je predhriať auto použitím telefónnej aplikácie, zatiaľ čo je auto stále v zásuvke. To ohrieva ako aj kabínu tak aj batérie, čo výrazne znižuje extra výkon potrebný pri začatí jazdy.
Ak máte auto predhriate, najhorší rozsah straty uvidíte pri jazde po diaľnici, asi 20%.
Testovanie Modelu S za mrazivých klimatických podmienok
Testované v Baudette, Minnesota, jedno z najchladnejších miest v kontinentálnych Spojených štátoch. Technici Tesla pracovali celé dni v mrazivom počasí, aby mohli otestovať ako sa Moodel S spáva za rôznych jazdných podmienok na snehu a v mraze (-10).
Z príbehov zákazníkov Tesly Model S - Zimné jazdenie v Nórsku
Na videu je jeden típek z Nórska. Po víkendoch točí svoje zážitky z jazdy v Model S. A tak jedného dňa ho oslovila Tesla aby im poslal zostrih z jazdenia v zime. Tak vzniklo toto video. V ňom vraví, že pre zimné počasie stratí okolo 20% (dojazd 400km) zatiaľ čo majitelia Nissan Leaf/ iOn stratia okolo 50% (dojazd 80km).
Komentár