Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Komfort Modelu S vs. iné autá

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Delict
    Junior Member
    • Mar 2016
    • 18

    Komfort Modelu S vs. iné autá

    Tesla S je jednoznačne super..ale proste je v kategorií Mercedesu S (odkial prevzala názov pokial viem) a mercedes S je výbavou aj komfortom niekde trochu inde. Chápem že je to jedna z prvých a časom sa to bude zdokonalovať. Ja som bol na polovičný uvazok kamionista, jazdil som 3 roky. S chrbtom teda problémy určite mať nebudem, lebo mám pohodlné auto s aktívnym podvozkom ktoré žehlí všetko krásne, neviem žeby sme na slovensku mali rozbitú cestu . V akomkolvek inom aute súhlasím..treba zastaviť častejšie a poprechadzať sa lebo to človeka normálne ničí, preto jazdím výhradne svojim autom a uz nikdy nie prepravami. Bohužial tesla s komfortom velmi neprekvapila..sedadlá také nemastné neslané, boli tvrdšie a to bočné vedenie neprospieva na dlhé trasy, ked to stále človeku tlačí nohy a prdel k sebe, ovela viac by som u tejto triedy uvítal nastavitelné bočné vedenie, nafukovaciu sedačku s nastavitelnou tvrdosťou atd.. lakťová opierka mi pripadala ako z tuzing shopu za 20 euro..nedostatočne nastavitelná, nezmyselný stredový panel..ktorý tam vlastne nieje, ale pri pedáloch ho tam z neznameho dovodu šupli, ja mám rád priestor na nohy, a v aute sa rozalujem ako v obývačke. A bolo by toho viac..no ja osobne som z tesly nadšený že tak prerazila inováciami..že jej to zatial odpustím Myslím že má skvelú budúcnosť a určite sa zaradí medzi autá storočia..tak ako v minulom storočí citron DS.
  • ICE666SVK
    Senior Member
    • Jul 2014
    • 1997

    #2
    Vdaka za tvoj nazor. Mozno niektore veci by sa dali vyriesit tunungom, vymena sedadiel za ine vyrobene presne na mieru. Trebarz. Takze ty si myslis, ze na dlhsie trasy by boli vhodne klasicke sedadla a nie sedadla novej generacie?

    Komentár

    • jux
      jux
      Senior Member
      • Apr 2015
      • 1378
      •      

      #3
      Aj mne sa nepacili sedadla v TESLE S, pre stihlych su zrejme v poriadku, ale mne sa na nich nesedelo dobre. X by malo mat lepsie sedadla.

      Komentár

      • Delict
        Junior Member
        • Mar 2016
        • 18

        #4
        Novej generácie..neuznavam neake akože modne hity a vychytávky. Bud to je pohodlné alebo nie, nezávisle na tom či auto stojí 5000 alebo 150 000, komfort je pre mna velmi doležitý kedže ročne najazdím zhruba minimalne tých 45 000 bez problemu. Ale je to subjektívne..niekto to má možno radšej na dlhé trasy..nikdy neodsudzujem auto pre neaké malichernosti, každému sadne niečo iné. (Okrem VW group tych nemam rad absolutne,,pre mna odpad automobilizmu radsej pojdem vlakom alebo daciou a ladou dokopy)

        Komentár

        • denial
          Member
          • Jun 2014
          • 322

          #5
          Delict, ake mas auto, ak to nie je tajne?

          Komentár

          • Delict
            Junior Member
            • Mar 2016
            • 18

            #6
            aktualne hydrocitron je v profile + par dalsich aut, to ale nieje asi predmetom tejto temy

            Presnejsie Citroen C6 2.7 HDi V6 24V Exclusive AT 250hp chipnuty. Zerie to cca 7-8L ale jazdim permanentne maximum povolenej rychlosti +par kmh navyse pri šušnení to zerie 6,6L co je pri dnesnych cenach nafty aj tak nič. Vybral som si ho kvoli nekompromisnemu komfortu, priestoru a ergonomii.. viezol som sa v kadecom, hlavne dlhe trasy v casoch ked som zacinal cestovat som setril a jazdil som do prace vzdy s niekym. A vzdy som po 10 hodinach prisiel do ciela a siel spať. Tak to bolo aj s mercedesom S aj s BMW 7 aj s jaguarom XJ dokonca. S citronom sa citim akoby som ani necestoval som v pohode. Aktivny podvozok dokaze menit nastavenie pre kazde koleso 400x za sekundu a vyberá zo 16 režimov tlmenia a pruženia pre každé koleso. + Podvozok sa správa uplne inak ako pneumatický a to je to hlavné.

            Keby som mal Teslu urcite sa pustim do konverzie Hydractive ma totiz ovela nizsiu spotrebu energie ako pneumaticky podvozok, + aj nizsie prevadzkove naklady. Venujem sa servisu nepruzinovych podvozkov. Je to pre mna prva vec co cakam od auta. Preto ma dost zaujima ako to bude mat tesla 3 riešené a ci bude mozna pripadna prestavba keby som mal privela zbytocneho casu

            Demonstracia :: 1 - https://www.youtube.com/watch?v=ZHAdJgsRLTA
            2 - https://www.youtube.com/watch?v=0qzuFE1AIew


            Naposledy upravené Delict; 25-03-2016, 17:24.

            Komentár

            • ICE666SVK
              Senior Member
              • Jul 2014
              • 1997

              #7
              No ja mam v rodine VW Polo 1,4 pomaly 20 rocne auto a tiez je to dobra hojdacka a ked idem sadnut do skody oktavie, tak je tvrde. Sestra ma Citren Xsara picaso 1.8 tiez benzin a je to tvrde auto. Tusim je 2001 rocnik. Sedadla sa ale daju porovnat aj u citroenu aj v vw. Ale to nehovorime o autach vysej ci luxusnej triedy. Ano citroen to ma vymakane to hydraulicke pruzenie. Vsak je to tusim najdrahsia polozka v tom aute. Len beda aby sa to pokazilo.

              Je pravda ze sedadla v nemeckych vozidlach su tvrdsie ako vo francuzkych. Ja osobne neviem prist na chut francuzom ak mam pravdu povedat. Skor nemecke, alebo japonske. A to som uz tiez sedel vo vselicom, kamos automechanik, tak som vela krat s nim opravoval auta a sem tam nieco previezol niekam. Teda ja som mu len pomahal, niesom automechanik.

              Ano to video v TOP GEARe som vydel a bol som prekvapeny.

              Komentár

              • Delict
                Junior Member
                • Mar 2016
                • 18

                #8
                Ostatne citroeny ma nezaujimaju, pre mna bol citroen vzdy len s hydraulikou, osobne som vlastnil modely BX,CX,XM,Xantia,C5,C5 II. a finalne moja C6 a na kazde spominam len v dobrom Citroen za poslednych 10 rokov šiel dole a je to smutné, lebo som ho vzdy povazoval za inovatívnu značku ktorá proste šla vlastným smerom a ostatný len odkukovali . Postupne prestali riskovať s novými prvkami..a stále viac sa začali podobať na nemeckú šeď našich ciest. Holt v dnešnej dobe rozhoduje predajnosť, a nie hodnoty značky. Pre mňa od roku 2012 citroen už nevyrába autá, a tie so starými dobrými kúskami nemajú nič spoločné. Obetovali priestor ,ergonomiu aj komfort a netradičnosť. Citroen zaujal postavenie low cost značky v koncerne..a tým pádom sa degradoval na takú francúzsku škodovku. Pochybujem že ešte niekedy prídu s niečím čo ma zaujme.

                Zato moje citrony co mam doma, niesom ochotny predať nikdy, budem to opravovať kým nebudem starý dedo Je to trocha sci-fi predsavzatie ale o životnosti starých poctivých citronov pochybnosť nemám. Ak to bude legislatívne možné, podstúpia prestavbu na elektromobily. Uvidíme čo doba dá, na youtube je toho kvantum, príde mi že v USA bežná záležitosť. C6 a C5 je na to ideálna, lebo podvozok automaticky udržuje svetlú výšku nezávisle či je tam 1-2t batérií, je energeticky menej náročný ako pneumatický, lebo prakticky jemu stačí dotlakovať okruh len pri zmene hmotnosti, pričom vzduchový podvozok to robí ovela častejšie a je aj náročnejší na tesnosť okruhu, vzduch proste časom ujde, hydraulika môže stáť aj rok.

                Tesla ma zaujala už modelom S, kedy prelomila dlho zaužívané malý výkon, malý dojazd. Nemá prakticky konkurenciu, a páči sa mi tá analogia s citronom, ze vzdy vysiel model ktorý nemal konkurenciu, az potom bol dobiehaný a kopírovaný atd. Pozrite sa ako sa vyrojili elektromobily, dokonca aj VW postavilo zo strachu rýchlo elektromobil, lebo zistili že o tento trhový segment je veľký záujem. Tesla rovnako ako bol pre mna citron proste nieje auto, je to zivotna filozofia
                Naposledy upravené Delict; 26-03-2016, 21:49.

                Komentár

                • Marekk
                  Member
                  • Feb 2015
                  • 83

                  #9
                  Porovnavat Teslu S s Mercedesom S nieje urcite spravne kedze Mercedes sa radi medzi limuziny co Tesla urcite nie. Moja skusenost je ze tie zakladne Sedadla v Tesle S vyzeraju hrozne a aj preto ma dost prekvapili ked som na ne presiel z BMW 530d f10 v ktorom som mal priplatkove sedadla.Tie v Tesle su omnoho pohodlnejsie a aj po 130tisic KM su v lepsom stave ako boli tie v BMW

                  Komentár

                  • Delict
                    Junior Member
                    • Mar 2016
                    • 18

                    #10
                    Vyššia stredná trieda - Mercedes E, BMW 5, Citroen C6, Jaguar XF, Volvo S80
                    Luxusné vozidlá - Mercedes S, Tesla S, BMW 7, Jaguar XJ

                    A zahliadol som to niekde v dokumente o Muskovi, kde hovoril že Model S je analogiou k Mercedesu S. V USA Tesla S prekonala predaje mercedesu S.

                    Komentár

                    • ICE666SVK
                      Senior Member
                      • Jul 2014
                      • 1997

                      #11
                      Bjorn dal video, pozrite v sekcii VIDEA o sedadlach v TMX z moznostou nastavenia opierok ale len automatickych. Nieje to najlepsie riesenie, ale lepsie pre vas asi ako je tomu teraz. Toto by mohlo ist aj do TMS aspon ako priplatkova verzia.

                      Komentár

                      • Delict
                        Junior Member
                        • Mar 2016
                        • 18

                        #12
                        Nevidno to tam poriadne, vyzera to zaujimavo ale nevidno sedáky. Či sú rozkladacie ako napr v medákoch / bmw či majú vysoké bočné vedenie jak v šporťáku alebo sú to kreslá..

                        Komentár


                        • ICE666SVK
                          ICE666SVK komentoval
                          Upraviť komentár
                          Uz spravil dalsie dva videa jedno ma 8 minut druhe 30. Aj tie dam do sekcie Bjorn Nyland videi.
                      • drobco
                        Member
                        • Oct 2014
                        • 64

                        #13
                        Má tu niekto z majiteľov Tesly S dlhé nohy? Ja mám totiž 2 m a mám mierne obavy či sa tam zmestím. Je možné požiadať o posunutie tabletu viac doprava v prípade, že by mi zavadzal?

                        Komentár


                        • ICE666SVK
                          ICE666SVK komentoval
                          Upraviť komentár
                          To by bolo pre teba najlepsie sadnut si do auta a vyhrat sa z tym a najlepsie aj jazda a uvidis ci bude problem, alebo nie. Niekto bude mat 2m ako ty a nebude mat problem a inemu nieco vadit moze. Najlepsie vyskusat na sebe.
                      • drobco
                        Member
                        • Oct 2014
                        • 64

                        #14
                        Ice už som si sadol ale len do športovej verzie a tá má aj nižšie dvere. Mal som problém sa prepchať dverami trochu Ale vo vnútri bolo viac priestoru. No dúfam, že verzia Classic je na tom lepšie. Ročne teraz tiež najazdím tak 40 tisíc.

                        Komentár

                        Pracuje...
                        X