220 za 380 som menil 50 možno 100 krát. teraz je problém je pri oboch . Miesto kde sa pripája konektor vyzerá čiste tak rozmyšlam či nemože byť nejako poškodený kábel od miesta konektoru po miesto kde su signálne diódy , nejako zalomený a prerušený .Ale s tým liehom to samozrejme skúsim . Možno to pomôže ďakujem za typ. Inak na žiadnej nabijačke či už mennekes typ 2, chademo ani SC nikdy problem nebol. Ešte štastie že je tu teraz ten SC v BA lebo by to bolo inak komplikovane.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Domaca pripojka na nabijanie
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
-
Skusal si iny mobilny konektor? Pre istotu by to bolo treba vyskusat, mozno je problem v type2 konektore tvojho MK.
Ak by bol skutocne problem dvojradovom konektore, navrhujem dvojjradovy konektor na strane s elektronikou rozobrat, tiez rozobrat redukciu na 3x400V, pozriet ako je to urobene a prepojit to napriamo bez konektora. Pre 230V jednofaz pouzivat externu redukciu na prvu fazu (mamicka 5kolik16A na obycajnu 230 V vidlicu) - ma to vyhodu, ze vtedy MK tesla dodavany k autu dovoli 16A z obycajnej zasuvky - povodna redukcia na 230V1F ma obmedzenie na 13A. Ak nemas iny MK mozem ti pozicat, Mam jeden nepouzivany 32A 3F navyse V BA..
-
-
To je presne ten dovod preco som si kupil Tesla wall box, aby som nemusel denne pouzivat mobile connector.
Komentár
-
Pevne v garazi zapojeny tesla mobilny konektor je rovnako spolahlivy ako tesla wallbox. Podobne ako pri tesla wallboxe len zvesim z haku type 2 konektor a zapojim do Tesly, Elektronika MK a zasuvky su stale na tom istom mieste - nemanimupulujem nimi. Doma je casu dost, 16A doma staci. 16A kabel na type2 je lahsi a flexibilnejsi, takze prijemenjsi ako 32A kabel na tesla wallboxe. Na cestach je casu menej, preto nosim so sebou v aute 24A3F MK so vsetkymi moznymi redukciami, vratane 1F.
-
Sak toto.. Ked je pevne.
Jasne ze doma 16A staci. Ja bezne teraz nabijam zo slnka 5-10A lebo viac moja FVE instalacia neda.
-
-
Dostal som napad zorganizovat hlasovanie o datume "workshopu" - cize mensej debaty a zdielaniu skusenosti - o navrhu, prevadzke fotovoltickej elektrarne a jej vyuziti k nabijaniu elektromobilu.
Kto mate zaujem prosim hlasujte tu:
http://doodle.com/poll/abrizgwheasnenyk
Miesto stretnutia bude asi v Ivanke pri Dunaji, podla poctu zaujemcov, ak nas bude vela tak niekde v Bratislave.
Komentár
-
Upravil som parametre hlasovania aby bolo vidiet ako hlasovali ostatni. Mozno vam to pomoze sa rozhodnut kedy tomu venovat cas. Logicky vyberieme termin, kedy moze prist najviac ludi.Naposledy upravené Jiri GrandPa; 15-08-2017, 10:53.
-
-
Jiri GrandPa tento tyzden vyzera byt pre vsetkych vyhovujuci. Bude teda stretnutie?
Mozes potvrdit datum/cas a spresnit miesto? pripadne, ci je nieco potrebne si vziat so sebou... atd. nejake organizacne dristy
Komentár
-
7.9. o 18:00 v Bratislave.
Viac na Doodli.Naposledy upravené Jiri GrandPa; 05-09-2017, 13:17. Dôvod: ZMENA MIESTA! Pozri sukromnu spravu z fora.
-
-
Rovnako by som sa rád poďakoval Jirkovi a rovnako aj Juxovi za zorganizovanie stretnutia. Pohostenie bolo skvele. Rovnako Jirkova prezentacia zo života používania FV elektrárne (FVE) v spojitosti s nabíjaním EV. Jirko ak by sa dalo dosť by som privítal možnosť stiahnutia tvojej prezentácie, v ktorej bolo naozaj dosť využiteľných informácií zo života FVE. Rovnako som rád, že som sa mohol aspoň ako tak zoznámiť s ostatnými účastníkmi. Dúfam, že takýchto akcií bude viac.
Komentár
-
Na stretnutí u jux-a v septembri sa hovorilo o fotovoltaike a nabíjaní prebytkov, ktoré by inak išli do siete. Neviem ako pokročil vývoj, ale pozerám nejaké videá "fully charged" a tam je to predstavené.
Prístroj meria spotrebu v domácnosti a nabíja len prebytkami, pričom komunikuje s autom a určuje mu prúd od 6A do 32A, má tri režimy. Je za cenu obyčajného "hlúpeho" wallboxu, pričom robí túto super robotu. Samozrejme je s káblom (na výber typ1 aj typ2).
http://myenergi.uk/product/zappi/
[priezvisko]@me.com
Komentár
-
Pekne.Super, ze sa objavuju stale nove a nove riesenia. Moj vyvoj ide trochu dalej v tom zmysle, ze k tejto funkcii este pridame komunikaciu s nabijackou HPWC (alebo TDC ak chces), ktora bude riadit nabijaci prud v Tesle.
Problem s Teslou je v tom, ze ked jej nabijaci obvod detekuje znizenie nabijacieho prudu zo strany nabijacky, uz na nom ostane a nezvysi ss ked aj ma nabijacka k dispozicii vacsi vykon.
Je este niektore ine EV ktore ma moznost regulovat nabijaci AC prud?
-
Podla toho co pisu a aj hovoria, to ide aj naopak, nielen znizuje ale aj zvysuje napätie, teda robi neustale okamzite vyhodnotenie prebytkov a hovori autu aky prud ma aktualne brat. Na vacsine videi je Leaf, neviem ako Tesla. Ma to merac za elektromerom.
-
To je jasne. Pokial EV vzdy berie maximum toho, co je k dispozicii tak to nepotrebuje nic viac.
-
Na par strankach uvadzaju podporu aj nabijania Tesly cez Typ2, nemaju to vyriesene (komunikaciu s Teslou, aby aj zvyseny prud akceptovala)?
-
Studoval som manual - vyhodnocovanie energie je na urovni merania energie posielanej do rozvodnej siete.
Vyzera to velimi pekne ale ma to jednu zasadnu chybu - je to len jednofazove.Naposledy upravené Jiri GrandPa; 15-11-2017, 21:12.
-
-
Taky se přidám s foto... domácí wallbox s možností 3F popř. 1F nabíjení. V nízkém tarifu (večer a noc) se nabíjení přepne na 3F a ve vysokém na 1F. To proto, protože mám na dům napojenou jen 1F FVE, Pokud je výkon FVE vyšší a vznikají přetoky, aktivuje se nabíjení (limitováno wallboxem na 10A) a zbytek přetoků je regulován do AKU nádrže teplé vody, jsem trochu hračička - baví mě to :-)
- Likes 5
Komentár
Komentár