Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Model S nabíjanie

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Ďuri
    Junior Member
    • Aug 2016
    • 13

    #31
    Dobrý deň, prosím Vás, s akými adaptérmi momentálne dodáva Tesla svoj mobilný konektor? Ďakujem pekne.

    Komentár

    • nemo
      Senior Member
      • Oct 2015
      • 563
      •   

      #32
      Ked nabijam na 50kW nabijacke Tesla MS s SOC 5% vykonom 38kW ktory postupne rastie az na zavratnych 42kW, je to rychlonabijanie?

      Komentár


      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        Ak ti nebeží predhrev, tak to môže byť technické obmedzenie auta (nižšie napätie batérie). Kuk sem https://teslatap.com/undocumented/ sekcia Batteries – High voltage pack, for Model S and Model X. Niektoré S tam majú nominal voltage "len" 302 VDC. Kým väčšina BEV zvykne mať nominálne okolo 350-360V. Lebo.. P[W] = U[V] . I[A] ..I je 125 max na väčšine 50kW. Podľa napätia batérie je to potom obmedzené.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Ake nabijanie to je tazko povedat :-))).
        No teraz v zime sa to tak zrejme sprava korektne, 50kW nabijacka je pri malom SoC spravidla obmedzena prudom, vavyse tesla kuri bateriu a mozno aj interier, takze tam su tie chybajuce kW. Tesla zobrazuje len to co nabija do baterie. O akych kW hovori stojan?

      • nemo
        nemo komentoval
        Upraviť komentár
        Po dvoj-hodinovej jazde na dialnici pridem na rychlonabijacku a nabijam 38kW? To snad nie. Tie nabijacky co maju limit 125A by sa mali premenovat na slowchargers. Pri 302V a 125A to sedi 38kW. Pre auta s bateriami 360V je to 45kW. Mohli by sa premenovat aspon na nabky.com
        Naposledy upravené nemo; 06-12-2021, 12:44.

      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        To sú prakticky všetky s výnimkou Delty. Preto ísť aspoň na 75kw je úplne iná liga, nie je to len +25kW viac, ale skoro 2 násobok.
        Také ID3 58 je tam v pohode. Už tie naše nominálky 350-360V sú nič moc. Ale mal si zohriatu, keď ostatné zohrievajú tiež sú 36-38kW na peknú chvíľu.
        Enyaq 0% 329.75V 100% 399.5V 41-49kW
        ID3 58 0% 370.25V 100% 450V 46-56kW

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Neviem preco nazyvas 50 kW nabijacku "rychlonabijackou".
        Ano, limit je ten prud. Ja mam s Modelom S75 to iste. Preto na 50 kW nabijacky vobec nechodim (ak nemusim).

      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        Ten vykon je nizky dizajnom batterypacku. Stojan je v tom nevinne. Existuju auta, ktore to prijat vedia (plnych 50kW)

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Dovolím si nesúhlasiť. Takisto mozem povedať, že ten výkon je nízky designom nabíjačky. Prečo nedá aspoň 200A😉?

      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        ...btw presuvam do prislusnej temy, kedze s prevadzkovatelom tento prispevok nesuvisi

      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        Uz davnejsie som spominal, ze tie nazvy ako rychlo, ultrarychlo,... by mali zmiznut zo slovnika; zbytocne to zavadza. Podobne ako u ethernetu. Fastethernet by sa asi v dnesnom svete neuzivil

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        nemo Ake ved na DC50kw aj ked nabija len 38-42kw je to stale rychle nabijanie oproti AC 6-11kw. Tak je to rychlonabijacka, co sa ti nezda?
        Kazdej DC sa hovori rychlonabijacka a pre niekoho je nou aj DC20-25kw, no tu by sa skor dalo polemizovat kedze niektori aj AC nabijaju 16-22kw.

      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        Jiri GrandPa 200A na 800V je 150kW... To zas môžu všetci I5/EV6 pindať :-)
        AC - pomalé nabíjanie, DC do 50kW - rýchlo nabíjanie, 75KW+ ultrarýchle. Všade sa to tak používa.
        Viď filter ZSE mapa --- AC (Všetky lokality) AC (Rezidentské lokality) DC (Rýchle nabíjanie < 50 kW) Ultra (Rýchle nabíjanie < 350 kW)
        Prehľadné a funkčné na klik. Prečo meniť zaužívané.
        Ale kľudne navrhnite ZSE a pod zmeny.. možno už chce väčšina aspoň 125kWh a 100kW je pre nich pomalé.

      • nemo
        nemo komentoval
        Upraviť komentár
        Dnes mi prisiel email od GreenWay a musel som sa zasmiat ked som si precital o "novej rychlnabijacke 50kW". Nesuhlasim ze ked sa to tak volalo doteraz tak to ma tak ostat uz navzdy. Renault ZOE mal AC nabijacku 44kW, takze tiez nesedi ze AC je pomale a vsetko DC je rychle nabijanie.

        Email od GreenWay:
        Nová rýchla nabíjacia stanica
        Do našej siete pribudla nová rýchla nabíjacia stanica na čerpacej stanici Shell Beladice. Stanica je vybavená 50 kW CCS a 50 kW CHAdeMO konektorom.

      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        Rychlost je u kazdeho individualna. Pre spravneho petrolheada je aj 350kW pomale, nenacerpa na dalsich 1000km do 5 minut

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        I5/EV6 nemusia ti teraz v zime tiez nabijaju 38kW

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        nemo AC43kw mala iba cast prvej generacie, uz ich mozno ani vela nechodi po svete. Jednu lastovicku nemozno brat do uvahy. Akekolvek DC sa povazuje za rychle oproti AC. Okrem BEV su aj phev a tie idu bezne AC 2-3kw a ak maju hoci len DC20kw tak uz je to 10x rychlejsie ako ich AC.
        To chces premenuvat co je rychle kazde 2 roky? Cinania maju uz 480kw, tak ideme 350kw premenovat na pomale?

      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        ved ani ten super charger nie je v dnesnom ponimani taky super, ako pred 6 rokmi

      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        Ti pride 250kW malo? Kolko aut to vie naplno vyuzit?

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Ved aj najstarsie 120kW, superchargre ktorych je v EU velmi malo, este stihaju s mnozstvom dnesnych novo nasadzovanych. V EU je vecsina starsich SC 150 kW, a potom uz len 250kW. Preco by davali stare 120kW prec, ked este posluzia.

      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        Wilo A tá jedna V3 vystačí na celé SR? Pochopil som danga tak, že SuC už nie je taká exotika ako kedysi medzi 50kW DC. Netreba to brať osobne.
        175/350kW sú už bežne a je ich celkom dosť. Ale o nič nejde, veď Tesla si nabije kde chce. Len trochu drahšie.

      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        Neviem ci vystaci, odkedy mam Teslu tak som na Slovenskom DC nabijal len raz, ked som skusal ako funguje SC 🙈 zvycajne zvladam s ACckom.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Tych zrejme len niekolo minut rozdielu nabijania na SC150kW versus SC250kW nikoho nezabije.
        Skusal vobec niekto, kolko je casovy rozdiel nabijania jednotlivych Tesiel na SC150kW a SC250kW? Na SK najstarsie SC120kW nemame. Nase Tesly po Slovensku nabijame stale hlavne doma, na chalupe a u svokrovcov, len ked treba rychle nabit ci dojazd vyzaduje, tak na SCBA, SCKaskady a SCDemenova. Do Kosic sme od sprevadzkovania SC250kW este cestu nemali. Na inych DC nabijackach Tesly po SK nenabijame aj ked karty pre istotu mame.
        Je dost kovbojka, ked sa u nas na chalupe stretnu 4 elektromobily a vsetky treba nabit. No vikend je dlhy a vsetci odidu nabiti.
        Naposledy upravené jux; 07-12-2021, 06:56.
    • jux
      jux
      Senior Member
      • Apr 2015
      • 1378
      •      

      #33
      Pôvodne zverejnené od dango Pozrieť príspevky
      ved ani ten super charger nie je v dnesnom ponimani taky super, ako pred 6 rokmi


      Snazim sa pochopit, co si tym chel povedat, no vyslo mi, ze len podpichujes.

      Komentár


      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        Ano, podpichnutie. Ked niektorym aj tie najstarsie SC so 120kW su priserne pomale
    • matchke
      Member
      • Apr 2015
      • 328
      •   

      #34
      Zeby bol konecne CCS2 konektor v EU aj bez nutnosti pouzit ten adapter?

      Pridal som vyrezy z fotiek modelu S a X tak ako su zobrazovane v konfiguratore. Aj sa mi zda, ze to nie je finalna podoba.

      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image_8021.jpg
Videní:	253
Veľkosť:46,5 KB
ID:	80697 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image_8022.jpg
Videní:	287
Veľkosť:45,2 KB
ID:	80698
      A Tesla Model S prototype has been spotted with a new charge port and taillights near the Fremont factory. It could be an upcoming update or the European version. Tesla started producing a refreshed version of the Model S just six months ago with a completely new interior, refreshed exterior features, and updated powertrain. That’s […]
      Naposledy upravené matchke; 18-12-2021, 17:23.

      Komentár


      • nemo
        nemo komentoval
        Upraviť komentár
        Momentalne je S a X v konfiguratore pre Europu bez cien a datumov dodania. Takze prve dodavky niekedy na vianoce 2023?

      • jeeff
        jeeff komentoval
        Upraviť komentár
        Ja som stihol objednat S LR este pred 5k zdrazenim a terajsim vypnutim konfiguratora. Tesla to komunikovala emailom, ze prve dodavky zacnu 2Q2022, ja ked som v septembri objednaval pisalo dodanie koniec roka 2022. Mimochodom, aj s Enhanced Autopilot bolo to auto o 2k lacnejsie ako S85D ktore som objednaval v 2015 a mam ho do dnes.

        Konfigurator vypli, lebo vraj nechcu aby ludia tak dlho cakali v rade a hlavne podla mojho nazoru budu este carovat s cenou (respektive nechcu tym co teraz objednaju garantovat tak dlho cenu).

        Kazdopadne sa tesim, ze tam bude CCS a v podstate som to ocakaval, bolo by nezmyselne, keby auto na CCS neupravili. Verim, ze aj nabijanie bude vdaka termo manazmentu super.

        Tu je nabijacia krivka a 250kw to drzalo az tesne nad 30%, co je super:
        https://www.motortrend.com/features/...e-test-review/

        bez CCS upgrade s adapterom by toto v EU samozrejme nemohlo byt, CCS adapter je pokial viem prudovo limitovany.

      • nemo
        nemo komentoval
        Upraviť komentár
        Nechcem ochladzovat nadsenie ale tento nabijaci vykon 250kW do 30% SOC bude platit len na V3 Superchargeri. Na 350kW CCS nabijackach treba ocakavat maximalny nabijaci vykon 180kW po 40% SOC koli maximalnemu prudu CCS specifikacie 500A.
        360V * 500A = 180kW

      • jeeff
        jeeff komentoval
        Upraviť komentár
        Ano, ja ale ine ako SC pri cestovani prakticky nepouzivam, takze to je nepodstatne (pre mna).
    • Pali11
      Junior Member
      • Sep 2021
      • 2

      #35
      Zdravím neviem či môžem takto sem písať ale myslím že to má súvis. Už dlhšiu dobu mi na SC nabíja pomali cca 40kw dal som si robiť upgrade CCS a ako to bolo napichnuté na diagnostike tak hlási chybu pravej prednej klapky má to byť niekde za nárazníkom, ževraj to by mohlo spôsobovať pomalé nabíjanie. Má s tým niekto skúsenosť prosím? Dík

      Komentár


      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Predne klapky otvaraju privod vzduchu k baterii ked je velmi teplo. Pokial ostala otvorena mohla by sposobovat pridavne ochladzovanie baterie.
        Ale pokial mas starsi Model S, auto stalo vonku a pred nabijanim si nesiel aspon 50 km dialnicnou rychlostou tak bateria bude prilis studena na vacsie vykony aj tak.
        Neviem, ci ten vykon mas na SC alebo inej nabijacke. Pokial ides na SC a zadas ho do navigacie tak auto bude bateriu zohrievat, ale to zohrievanie je pomerne pomale, trva aj pol hodinu kym to dosiahne 25 st.
    • matchke
      Member
      • Apr 2015
      • 328
      •   

      #36
      Neviem ci to tu uz bolo, ale unikli info o nabijacom porte faceliftovaneho Modelu X
       

      Komentár

      Pracuje...
      X