Oznámenie

Zložiť

Batérie 12V

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Peterka
    Member
    • May 2017
    • 181
    •   

    #31
    Hladal som nieco ine a nasiel powerbanku, ktora podla popisu vie aj nastartovat spalovacie auto- max. prud az 1100A, to sa mi na taku malu powerbanku nezda...
    https://www.alza.sk/doca-powerbank-1...150220.htm?o=8
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	DOCA.jpg
Videní:	54
Veľkosť:109,7 KB
ID:	24515

    Komentár


    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      bude to mat tak max 60Wh. cize taka baterka do notebooku a za 80 eur no nekup to. uz vidim, ako s tym startnes nejaky premrznuty naftovy dvojliter

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Kapacitou je to v poriadku, olovenne maju podobnu. Dolezite je odovzdat ju v priebehu par sekund, cize poskytnut povodnej baterii pomocny prud 100+ amperov len na nastartovanie.
      Mohlo by to fungovat ako pomoc pri startovani pre benzinaky a mensie dizlaky. Ja pouzivam uz vela rokov "starthilfe"
      s touto 17Ah olovnnou bateriou: https://eshop.micronix.sk/akumulator...a/gp12170.html
      Kazdych 5-6 rokov bateriu vymenim a zatial vzdy pomohla. Dobija sa tak, ze je pripojena ako dalsia k UPSke, takze je stale pripravena plne nabita.

      Nie je jasne, ako maju v tom litiovom powerbanku vyriesene pretazenie, skor myslim ze nijak a clanky pri pretazeni lahko mozu klesnut pod 2,5V a bude po nich.
      Ja v pouziti ako pomoc pri startovani radsej zatial ostanem pri olove. Aj pre pomoc pre elektromobily zatial, dokedy maju 12V bateriu a je olovenna, povazujem olovo za vhodnejsie - hlavne pri dlhodobejsom pouziti.Takuto olovennu bateriu som pouzil aj pre starsiu TMS pred faceliftom, ked hlasila vadnu 12V bateriu - zapojil som ju cez pomocne 12V kontakty za maskou paralelne k povodnej baterii. Teslu tak majitel pouzival niekolko tyzdnov.

    • jeeff
      jeeff komentoval
      Upraviť komentár
      Lietam zavodne RC quadkoptery, s malou 1400mah 4S baterkou sa da pomoct uplne v pohode pri starte auta (v stave, ked ho uz z hlavnej baterky nestartnes). Su znacene ako 90C, cize 1,4Ah x 90C = 126A max prud. Tato je tiez znacena ko Li-Pol (nie Li-ion), ak ma 15.000 mah tak 100A da v pohode, pretoze to je len 6,6C, co je pre nu brnkacka.

      Len marketingovo to rataju s fintou. Pisu 15.000 mah, ale to je SUCET vsetkych kapacity clankov co tam su, cize pri 4,2V. Mohlo by to byt teoreticky 4S (ale skor si myslim, ze 3S), takze povedzme ze to je 3s 5000mah, alebo 4s 3750 mah, tam to je "len" 20C alebo 26,6C, co su cecka velmi slabych bateriek.

      Pre porovnanie, velka RC heli (priemer rotora cca 1500mm) sa lieta 12S 5000mah, cize 50,4V pri plnom nabiti. Regle sa pouzivaju 160A+, kontinualny odber kludne moze byt 80A po dobu aj 4 minuty, spickovy kludne cez 200A (radovo do 20 sekund).

    • Ludicrous
      Ludicrous komentoval
      Upraviť komentár
      nieco podobne, len s inou nalepkou - je tam trojclanok, startovali sme s tym Audi A4/3,2 TDi (ma 100Ah baterku v kufri...) v zime a na prvy sup. Ja s tym bezne startujem 1,6 HDi alebo 1,4 16V benzin. Pri startovani auta je v serii zapojenych niekolko paralelne radenych Shotkyho diod, koli spatnemu prudu. Da sa s tym poriesit kopec veci, od Powerbanky (mam 2x USB) cez svietidlo az po mobilne napajanie internetoveho HotSpotu.
      Naposledy upravené Ludicrous; 20-05-2018, 10:10.

    • ozana
      ozana komentoval
      Upraviť komentár
      2,5V by litiovku na 2 - 3 sekundy zničit nemělo, hned jak motor naskočí, tak se napětí zvedne. Krátkodobý zkrat to zvládne.
Pracuje...
X