Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Cena a parametre,... model 3:
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Ake to ma malicke brzdove kotuciky Dizajn u mna uplne v pohode, zo zaciatku sa mi velmi nepacil, ale cim viac fotiek sem pribuda, tym viac sa mi to auto paci. Velmi mi to pripomina dizajnovu filozofiu Volkswagenu. Nie je to dizajnova modla a svojim sposobom je to trosku nuda, ale je to triezve a nadcasove, a myslim, ze to bude velmi dobre starnut, aj s odstupom 6-10 rokov to bude stale svihacke auto. Za mna palec hore
Komentár
-
Podla mna su brzdove kotuce TM3 urcite dostatocne, zadne su samozrejme mensie. TM3 bude podstatne lahsie auto ako TMS a TMX a nebude mat maximalku 250km/h. Tiez rekuperacia prebera podstatnu cast brzdenia, takze pri dlhych klesaniach ako napriklad v Chorvatsku, kde ICE brzdy idu do cervena, mechanicke brzdy EV v podstate ani netreba pouzivat. Na elektromobiloch sa brzdi mechanickymi brzdami len v kritickej situacii alebo dobrzduje na krizovatke pri minimalnej rychlosti.
-
Njn raz som si vychtnaval jazdu kopcom do dola na Liptove. Huty sa vola ten kopec a dole som zastal pri jednom kostoliku a brzdy bolo citit. Od vtedy som taku sprostost uz neurobil. Hold clovek sa uci na vlastnych chybach. Cize taku rekuperaciu by som bral vsetkymi desiatimi.
-
-
https://electrek.co/2017/06/11/new-m...teering-wheel/
Nie vsetky obrazky sa sem zmestili, niektore presahovali limit.
Komentár
-
Pozeram ze tie pneumatiky vyssie su 235/40 R19 s diskami ktore boli namontovane aj na striebornom Modeli 3 pri odhaleni minuly rok. Matne-cierne vozidlo malo vtedy cierno/karbonove aero-rafiky ktore v dost ochudobnenej a zmensenej podobne bolo tiez nadavno vidiet na jednej cervenej aj bielej RC verzii. Inak potom boli vidiet aj mensie 18-tky podobne tymto striebornym 19-tkam na bielej RC verzii zachytenej aj pri CHAdeMO nabijackespolu s ciernou Teslou. Tmave velke disky na cervenej Tesle pri odhaleni boli asi len na vystavu... Z toho mi vychadza, ze zrejme budu na vyber 2, mozno 3 druhy kolies a to:
- 235/40 R19 strieborne -> profil 94mm
- 235/45 R18 strieborne -> profil 106mm
- 235/45 R18 cierne-aero
Uvital by som aj moznost 17-tok aspon na zimne pneu ale zrejme taka moznost nebude (235/50 R17). Ak vsak budu tie 18-tky s vyssim profilom tak to bude pre mna celkom OK, kedze napr. Toyota Prius III ma vo vyssej vybave 215/45 R17 cize mensie kolesa s profilom len 97mm co je strasne tvrde na Slovenske cesty...
Komentár
-
Vedz ze niektore cesty v Amerike su porovnatelne s nasimi Hlavne vodici v severnejsich statoch kde je viac snehu a mrazu by vedeli rozpravat (Boston, New York, Chicago), pravidelne tema na vela americkych forach V Californii to samozrejme neriesia, tam si este dokupia nejake aftermarket 26-palcove chromovane
-
Dobrý deň, neviem či sa to tu riešilo už (ak hej poprosím presmerujte ma), ale ak si kúpim Teslu 3 za 35 000 dolárov, o koľko sa mi predraží suma auta kým, ho doveziem na Slovensko? Shipment z Californie je v cene vozidla či sa niečo musí ešte platiť? Keby som si chcel auto prevziať vo Viedni?
Komentár
-
Problém je aj v tom, že US Tesly majú iný nabíjací konektor a len 1. fázové nabijanie. Takze by si musel si nechať aj prerobiť nabijaciu elektroniku s konektorom - čiže záruka preč lebo Tesla ti to nespraví.
A nezabudni ešte na DPH a clo.
Suma sumárum - zabudni.
-
to s tymi konektormi je celkom dobre rozpisane tu: http://teslapedia.org/model-s/tesla-...arging-basics/ je to sice pre model S ale predpokladam ze u model 3 to nebude v zasade inak
-
No, minimálne o 20% DPH, ktorú musíš ešte na slovensku z danej sumy zaplatiť ;-). Takže okolo 43500 dolárov (42000+1500 nejaké dokumenty a pod) môžeš rátať za naprostý základ. Ak bude predaj rovnaný ako pri S/X tak dovoz z USA nemusíš riešiť, to si automaticky započítajú do ceny auta ;-). Čo sa týka vyzdvihnutia, myslím, že je momentálne predčasné riešiť, kde ti ho predajú. Viedeň by bola určite fajn ale na toto si treba podľa mňa ešte počkať, veď sa tie autá vlastne ani nepredávajú ;-)
Komentár
-
http://insideevs.com/tesla-model-3-gets-80-5-kwh-battery-258-hp/
Americka organizacia EPA zistila z oficialnych dokumentov Tesly, ze TM3 ponukne nabijanie baterie (dojazd 500km) voltaz 350V a kapacitu 230Ah a z toho podla nich je kapacita baterky 80,5kW. Elektromotor s permanentnymi magnetmi ma vykon 280 koni (192kW) Spotreba je 136 MPGe a hmotnost 1740kg.
VYSVETLENIE: MPGe je jednotka udavajuca ekvivalent k prejdenim milam na galon (3,785 l) paliva s tim, ze je dane, ze 1 galon benzinu = 33,7 kWh.
Udajne sa pracuje aj na tom co daju prvym majitelom, co si ho rezervovali prvy den. Diskusia na tweeteri
Komentár
-
Ak uvažuje niekto doviesť TM3 z USA tak nech zabudne. Pred 8 rokmi som doviezol Corvette Z06. Neviem, či sa niečo podstatné zmenilo, ale vymenil som cenu Corvette za TM3 a tu si môže pozrieť, čo by ho to vyšlo: Tesla Model 3
Cena nakup kurz cena v EUR . nákup: 35.000 USD 1,17 29.914,-
zaregistrovanie v USA 680 USD 1,17....................................581,-
(predajca nemôže vyviezť do EU nove auto, len použité)
Poistenie počas prepravy( 2% z ceny auta)...........................598,-
preprava do EU: 2.040 USD 1.17.......................................1.743,-
(samostatný kontajner malý-vo veľkom idú 3 auta naraz-riziko poškodenia-minus 1000 USD)
preprava do TN: 1.160 EUR ..............................................1.16 0,-
provízia za úkony v USA 1.500..........................................1.2 82,-
clo 10%: (včetne dopravy do EU).......................................3.165,-
DPH 20%: (platca DPH si to môže odpočítať).....................6.331,-
colný deklarant:........................................ ............................50,-
vyloženie auta : ak je v samostatnom kontajnery......................50,-
homologizácia:.................................... .............................1.000,-
preklady dokumentov:....................................... ...................100,-
žiadosť na OU v kolkoch........................................... .......... 333,-
recyklačný fond .................................................. ..................66,--
STK: .................................................. ...............................200,-
kontr. originality: .................................................. ...............100,-
súčet: .................................................. ..........................46.739,--EUR + prerobenie elektroniky +prerobenie svetiel
Na takto kúpené nové auto platí záruka len v USA, ak sa vyvezie do EU, záruka automaticky padá....a nemusí sa ani siahnuť na elektroniku.!!!Naposledy upravené curgali; 10-08-2017, 07:51.
Komentár
-
Navyse v US su ine reflektory aj smerovky - bez prerobenia na EU homologizaciu by nemalo US auto prejst cez nasu STK. Nozno sa este da nejaka spriatelena STK prehovorit/podplatit ako kedisi, ale bude to stale zlozitejsie/drasie pri kazdej nasledujucej STK. Len poplatok za emisnu pri elektromobiloch zrejme nie je :-))).
-
Jasne emisnú som vyhodil. Neviem, ako je to u TM3 so svetlami, ale samozrejme na iné auta sa musia prerobiť svetla. USA nemá parkovacie svetla tkz.jedničky, ďalej nemá smerovky orange, zadné hmlové svetlo. Zaujimavé, že v USA sú EU auta s orange svetlami a je to tam v poriadku. Tie predpisy sú tam benevolentnejšie ako tu. Doviezol som BMW 6 rady a tam nebolo nič treba prerobiť okrem zadného hmlového svetla. V CZ dokážu prihlásiť auto aj z US svetlami. Neviem, či je tam výnimka alebo čo....Naposledy upravené curgali; 10-08-2017, 07:48.
-
-
Samozrejme este nic nevieme o svetlach europskej TM3, no mozno to bude rovnako ako u TMS/X. Bjorn porovnaval svetla americkych a europskych tesiel a povedal, ze americke reflektory svietia podstatne silnejsie ako europske. Vraj v EU su povolene (v pripade, ze nemaju stierace, - tesly nemaju) len 25W LED reflektory no v US su povolene az 35W.
Komentár
-
a nie je možné pri jednaní s OÚ dať v technickom klauzuly o povolení ... vyšší výkon svetiel, iná farba (oranž, žltá, ...), počet brzdových svetiel, a podobne - mám odložený veľký TP gaz M21, kde je takých výnimiek fúra.
-
Na ruske auta bolo kopu vynimiek. Dokonca v case, ked vsetky nove auta vratane ruskych, uz u nas museli mat pasy, Volgy jednoducho pasy este nemali a tiez to bolo v velkom technicaku. Ale to boli vsetko schvalene vynimky pri homologizacii. Dnes by to v EU urcite nepreslo. Vyrobcovia si tak chrania trhy.
-
-
Komentár
-
Pekna tabulka, ja to vidim na +PO+AE+PP co uz je zial 54200 ale zena tuzi po vyhrievanych sedadlach. Tiez som zvedavy ako bude vyzerat interier bez premium upgrade, kedze ten na foto zatial nebol nikde. Ten pas dreva co tam je totiz dodava interieru smrnc, bez neho (ak bude cierny) to bude asi velmi suche.
Tiez je este otazka, ci 35000 usd sa bude rovnat 35000 eur, coho sa tiez obavam, ze bude viac.
-
Este mala oprava +PO+AE+PP =55200 (zabudol si ku 5000za PP pripocitat dph)
Tiez som zvedavy ako bude vyzerat verzia Standard, niekde som ale cital ze vyhrievane predne sedadla bude obsahovat.
Ja Premium nechcem koli kozenym sedadlam.
Pre zaujimavost som porovnal cenu zakladneho Ska v dolaroch a v eurach a vyslo mi nasledovne cena v USA 69500$ cena v EU 66700€
-
"Ten pas dreva" - prvé, čo ma napadlo bol w353w v "lux" vyhotovení :-D
-
Ja by som išiel určite do 75 kWh verzie a doplatil si za PO+PP čo je 44000 + 1000 + 5000 + 20% = 60 000$ v EU reálne dúfam cenu okolo 56-57000€ vzhľadom na ceny S a X. Autopilot by som zatiaľ nechal tak, potrvá roky kým to odladia a tie 2000$ (cca 1600€) navyše za aktiváciu po dodaní, už oželiem ak to bude stať za to.
-
-
nieco malo o baterkach v model 3, nevie niekto co je to ten pyro disconnect? to je nejaky safety switch pre hasicov ako ma tmx vo frunku?
Komentár
-
Zaujimave ze sa Tesla rozhodla pre Model 3 vyhodit ohrievac baterii a miesto neho sa budu baterie ohrievat len teplom z pohonu a to aj v pripade ze auto stoji. Riadiaca jednotka vysle signal do invertora aby sa zapol a posielal prud cez motor pre produkciu tepla, pricom sa motor nerozbehne, t.j. nulove otacky. Snad tam bude aj nejaky tepelny okruh a bude to dobre fungovat a ak to v USA tuto zimu nebude dobre tak ten ohrievac domontuju :-)
-
-
https://electrek.co/2017/08/31/tesla...ays-elon-musk/
TM3 bude mat aj vzduchove odpruzenie z dual motorom na buduci rok
Komentár
Komentár