Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Model 3 videá

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
Toto je prilepená téma.
X
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • ozana
    Member
    • Jun 2015
    • 192

    #76
    Tesla Model 3 Performance! First Look!

    https://youtu.be/uHIdEBd5l-c

    Tesla Model 3 Performance Launch Reactions!

    https://youtu.be/wWsdib8BkaM

    Komentár

  • ICE666SVK
    Senior Member
    • Jul 2014
    • 1997

    #77
     

    Komentár

    • ICE666SVK
      Senior Member
      • Jul 2014
      • 1997

      #78
      https://www.teslarati.com/tesla-mode...ed-salt-flats/ TM3 na solnom jazere Bonneville 140mph/h / 225km/h



      Komentár

      • ICE666SVK
        Senior Member
        • Jul 2014
        • 1997

        #79
        https://www.teslarati.com/tesla-mode...ter-mile-race/
        Rozumiete tomuto? McLeren vyhral aj ked TM3 P Dual motor presla cielom ako prva? Najskor som si mylel, ze TM3ka vypalila skorej ako mala ale, ked sa to zopakovalo, tak som si nebol isty. Nechapem. Divne pravidla. Podla mna vyhra ten, kto prvy prejde cielovu ciaru.

         

        Komentár


        • curgali
          curgali komentoval
          Upraviť komentár
          Keďže som 5 násobný majster Slovenska v Dragracingu v kategórii AS4 s Corvettou Z06, pokúsim sa ti odpovedať.
          Pravidlá sú takéto. Prvé sa jazdia rozjazdy, kde nezáleží na tom či budeš v cieli prvý alebo nie. Tam je dôležitý čas. Pretekári sa plne sústredia na bezproblémový a rýchly rozjazd. Ten pri porovnateľných autách rozhoduje o víťazovi v kategórii a v neposlednom rade aj celkovom výťazovi. Podľa času urobia usporiadatelia poradie do finálových áut. T.j. auto s najlepším časom je prvé a pokračuje to až do 8 miest. Vo finále nastupujú potom autá podľa kategórii( v závislosti na objemu,hnanej náprave a pod. viac na zrýchlenie.sk). Prvý ide s ôsmim, druhý so siedmim...atď. Je to klasická vyradovačka až sa zozhodne medzi dvoma najrýchlejšími autami. V týchto finálových jazdách je víťaz ten, čo je 1. v cieli, a nie ten, čo mal najrýchlejší čas...Ja som takto porazil o 100 PS výkonnejšiu Corvette ZR1. Ona mala rýchlejší čas o 0,15 s ale ja som mal rýchlejší reakčný čas, skôr som vyštartoval a to rozhodlo. Vyhral som o dĺžku blatníku, aj ked som mal slabší čas...
          Čo sa týka toho videa, tak je vidieť že McLaren sa sústredil na dobrý štart( aj tak bol strašne pomalý na také superauto) a mal rýchlejší čas. Preto asi vyhral. Je možné, že to boli také voľné jazdy, ako má napríklad Slovakiaring za úplatu, pre bežných vodičov amatérov...
          Naposledy upravené curgali; 11-08-2018, 16:12.

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Mas to priamo v texte na tej stranke:

          TM3 —— 11.79s —— 115.18mph
          570S —— 11.62s —— 124mph

          Plus McLaren mal zle starty, pokazil to. TM3 mala este aj vyhodu AWD. Ale to je vedlajsie. Rozhoduje cas, a aj napriek nevydarenemu startu to dal McLaren o 0.17s rychlejsie.
      • ICE666SVK
        Senior Member
        • Jul 2014
        • 1997

        #80
        https://electrek.co/2018/08/12/tesla...esting-alaska/

         

        Komentár

        • ICE666SVK
          Senior Member
          • Jul 2014
          • 1997

          #81
          TM3 podvozok
           

          Komentár

          • ICE666SVK
            Senior Member
            • Jul 2014
            • 1997

            #82
            https://electrek.co/2018/08/29/tesla...-caught-video/
             

            Komentár

            • Marcel Pavlík
              Member
              • Apr 2016
              • 138

              #83
              TM3 (1) CZ test


              ps - pri popise autoplota, adaptívneho tempomatu som si spomenul na dávny vtip o blondíne ako vo fujavici (alebo hmla?) sledovala koncové svetlá až sa zastavili. na dvore ...

              Komentár

              • Ľuboš Geleta
                Senior Member
                • May 2014
                • 500
                • lubos98970
                •   

                #84
                Ahojte pani vie mi niekto niečo povedať k tomuto ? Priznam sa že ma to video videsilo evidentne to bude na záruku. Ak vie niekto k tomu niečo povedať počúvam.

                Komentár


                • Jiri GrandPa
                  Jiri GrandPa komentoval
                  Upraviť komentár
                  Ved to tam vysvetlila. Nabijaju vyhradne do 70% a vybijaju iba do 50%. Cize ten algoritmus vyhodnocovania baterie je totalne zblbnuty, Ked dosla do ciela, auto ukazovalo 24 mil dojazdu (co by bolo celkovo ~260 mil; na zaciatku ukazoval dojazd na 100% len 210 mil!) ale v skutocnosti mala este zhruba dalsich 25 kWh energie v baterii. To je normalne spravanie, kazdy BMS potrebuje z casu nacas uplne nabitie a vybitie aby neukazoval nezmysli.

                • curgali
                  curgali komentoval
                  Upraviť komentár
                  Mna zaujali tie sedacky. Prvy krat vidim v TM3 perforovanu kožu.

                • jeeff
                  jeeff komentoval
                  Upraviť komentár
                  Ona ma na TM3 biele potahy na originalnych ciernych sedackach, mala o tom video. TM3 maju z casu, kedy este nemala biele sedacky, dokonca uz mali kupene potahy a ked dosli s autom na montaz, tak sa zistilo, ze Tesla upravila sedaky a nepasovali, takze ich firma musela prerobit.

                  https://www.youtube.com/watch?v=5hWtqv_nYtY

                • curgali
                  curgali komentoval
                  Upraviť komentár
                  Takto by mali vyzerat sedadla podla mna..hned by som si ich objednal.

                • jeeff
                  jeeff komentoval
                  Upraviť komentár
                  Nech sa paci:

                  https://tsportline.com/collections/t...at-upgrade-kit

                  cena podla mna nie je az taka strasna ;-)

                • ICE666SVK
                  ICE666SVK komentoval
                  Upraviť komentár
                  Jiri GrandPa a ty sa do toho vyznas, ako to robis ty, aby ti BMS ukazovalo riadne. A ako pozna EVckar, ze BMS blbne? Nech sa to EVckarovi nestane ked pojde trebarz na dlhu cestu a bude mu to ukazovat bludy? Spravy to vobec jedno plne nabitie a je vsetko OK a ide sa dalej?

                • juks
                  juks komentoval
                  Upraviť komentár
                  Ja to robim tak, ze vzdy pred dlhou cestou, (ked predpokladam vela SC nabijani) nabijem AC nabijanim na 100%. Pomale nabijanie na 100% zrovna clanky, takze bateria bude mat maximalnu moznu kapacitu. Indikaciou toho, ze clanky su skutocne zrovnane je to ze sa bateria da nabit na 100%.
                  Zrovnavanie poznat tym, ze tesla potom ako zahlasi 100% kapacity este pol hodinu az hodinu nabija malym vykonom len na dobijanie menej nabitych clankov. Myslim, ze BMS mi ukazuje spravne, aj ked takmer nikdy nevybijam pod 10%.
                  Pri velkom mnozstve SC nabijani ani nejde na prvykrat tak zrovnat clanky, ze by sa bateria dala nabit na 100%. Mne na Tesle zatial vzdy islo nabit na 100% na prvy krat aj ked som mesiac na 100% nenabil - no ja nabijam vecsinu doma v garazi 10-timi kW.
                  Bjorn ma video, kde ukazuje ako musel nabijat cez AC niekolko krat za sebou, aby dosiahol nabitie 100%.
                  Na i-MiEV-e ked som ho kupil ako stvvorrocny, mi prvy krat islo nabit len na 99%, no na druhy krat aj kazde dalsie nabitie mi uz ide na 100%.
              • Ľuboš Geleta
                Senior Member
                • May 2014
                • 500
                • lubos98970
                •   

                #85
                Dojazd padol s 310 na 260 mil - z videa vôbec nie je jasné že nestratila kapacitu akumulátora. Neviem po Anglicky

                Komentár


                • MravecSK
                  MravecSK komentoval
                  Upraviť komentár
                  Bateria je uplne ok, ona z nej stale dostane tych 300mil. Ma to prepnute na "rated" mode, kde jej prepocitava dojazd podla toho ako standardne dobija auto napriklad 70perc a podla stylu jazdy. Bola tam este mierne vyssia spotreba pri ceste spat, ked dala dole "puklice" Spotrebu mala okolo 142wh/km pri 110-120km/h

                • g211
                  g211 komentoval
                  Upraviť komentár
                  Klasika, zmatok s rated vs. typical.

                • ICE666SVK
                  ICE666SVK komentoval
                  Upraviť komentár
                  Ona tam porovnavala aj jazdu s Aero a bez. Tam ich mala a naspat ich nemala. Na konci je tam popisane a to sa da aj bez anglictiny.
              • MravecSK
                Member
                • May 2014
                • 214

                #86
                Bez a s okruhovym modom na snehu..... Vyzera to celkom dobre
                 

                Komentár

                • Ľuboš Geleta
                  Senior Member
                  • May 2014
                  • 500
                  • lubos98970
                  •   

                  #87
                  Je to väčšie ako som čakal a to je super.
                  top auto
                  https://youtu.be/7YtzMv2hHJE

                  Komentár


                  • ICE666SVK
                    ICE666SVK komentoval
                    Upraviť komentár
                    Dovolili ti natacat v showroome?

                  • curgali
                    curgali komentoval
                    Upraviť komentár
                    Ano dovolili...natáčané Samsungom Galaxi S7.
                • MiroR
                  Junior Member
                  • Nov 2018
                  • 12

                  #88
                  Môžem potvrdiť, vypracovanie auta je výborné. Bol som ho pozrieť spolu s inými kolegami tu z fóra v stredu a boli sme všetci prekvapení tou precíznou výrobou, žiadne veci o ktorých sa hovorilo (nelícujúce plechy, veľké špáry).

                  Pocitovo je to naozaj iné auto, niektoré postrehy :

                  - zadný kufor je ešte väčší ako vyzerá na videách, je problém po zohnutí sa do kufra dočiahnuť na koniec, pod spodným platom kufra je ešte dosť hlboký otvor, ešte väčší ako u eTronu
                  - veľmi futuristicky pôsobí to otváranie dverí tlačítkom, lebo pohyb ruky kľučkou nie je fyzicky spojený s pohybom dverí ale ešte prekvapivejšie je, že aj obyčajná skrinka pred spolujazdcom sa otvára na dotykovom displeji tlačítkom "Glovebox" - to je naozaj oproti súčasným autám scifi
                  - pánty zadných dverí sú mimo priestoru kufra, tiež veľmi dobré riešenie moc nevidené u sedanov
                  - pozeral som so všetkých strán a uhlov na lak auta, nikde som nevidel "pomaranč" alebo nejakú známku zlého lakovania či už pri spojoch, zvaroch atď, lak bol dokonalý, lesk nádherný, ozaj precízny
                  - volant vyzerá síce troška lacnejšie v porovnaní s inými autami, ale dokonale pasuje do minimalistického interiéru, preto vyzerá tak jednoducho, lebo aj ostatná palubovka je jednoduchá, takže ako celok v aute je to OK, len keby sa dali dva volanty vedľa seba iného auta a 3-ky, tak vyzerá ako hračkársky

                  Z iného súdka:
                  - cenovo budú prvé verzie začínať veľmi vysoko, Tesla sa netají tým, že chce zákazníkov podojiť, resp. chce osloviť najprv zákazníkov, ktorí ju podporia viac drahšími verziami a príplatkami, ktoré nezodpovedajú pridanej hodnote
                  - AWD verzie majú narozdiel od Tesly S a X slabší dojazd ako RWD a preto tiež tých 5000 USD mi nestojí za AWD, ktoré znižuje dojazd o 5 %, keď som ho na súčasných autách nepotreboval
                  - príplatok 5000 USD za "Autopilot" je nutnosť, lebo bez toho nemáte ani adaptívny tempomat, čo majú v základe už aj také lacné EV ako Leaf alebo Ioniq
                  - tiež príplatok za "Premium" interér je vlastne len koža na sedadlách, sklenená strecha (čo mi moc netreba) a nabíjačky mobilov a iné dekory, absolútne to nezodpovedá cene
                  - zamrzí nemožnosť CarPlay alebo AndroidAuto kvôli Waze
                  - proste je to pocitovo naozaj krásne auto, radosť sa v ňom voziť, ale ... aj dobre zaplatené a bohužiaľ neponúkne úplne všetky tie vecy, čo ponúkajú iní výrobci (ventilácia sedačiek, CarPlay, HeadUp displej, ...)

                  Veľmi ho chcem, ale počkám na RWD, v prvej vlne dodávok AWD a Performance teda nebudem. Aj keď podľa predavača RWD verzia Long Range by mala ísť objednať mimo konfigurátora tiež hneď na začiatku, čo mi možno urýchli čakanie.

                  Cena prvých AWD LR s Autopilotom bude cez 50t€ BEZ DANE, odhadujem na 54 až 55 plus cesta do Tilburgu (bude sa preberať ako doteraz v Holandsku), u nás papierovačky ako individuálny dovoz (KO,Okr.úrad a pár stovák poplatkov).

                  Click image for larger version  Name:	IMG_0433.JPG Views:	87 Size:	211.2 KB ID:	29900



                  Naposledy upravené Juro; 08-12-2019, 23:57.

                  Komentár

                  • ICE666SVK
                    Senior Member
                    • Jul 2014
                    • 1997

                    #89
                    Tu je ukazane ako funguje klima v TM3 na grafike displeja.
                     

                    Komentár

                    • Ľuboš Geleta
                      Senior Member
                      • May 2014
                      • 500
                      • lubos98970
                      •   

                      #90
                      No nekúp to
                      https://youtu.be/AKobATboIWY

                      Komentár


                      • Ioniq
                        Ioniq komentoval
                        Upraviť komentár
                        Dalsi dovod ist do RWD
                    Pracuje...
                    X