Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Model 3 videá

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
Toto je prilepená téma.
X
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • ICE666SVK
    Senior Member
    • Jul 2014
    • 1865

    Bola to ale US TM3ka a ten kus bol asi jeden z tych prvych. Cize aj spracovanie uz moze byt lepsie.
     

    Komentár


    • JozkoPucik
      JozkoPucik komentoval
      Upraviť komentár
      Heh to aby som ja spravil aktualne video, ked to su vsetko stare verzie. Len niesom zrovna ten typ youtubera.
      Naposledy upravené JozkoPucik; 18-04-2019, 06:43.

    • JozkoPucik
      JozkoPucik komentoval
      Upraviť komentár
      Naozaj uvažujem o tom spraviť to video. Len obávam sa aby to nebolo moc amatérske a nakoniec nevyznelo zle. Takto video pre verejnosť som ešte nerobil.

    • Juro
      Juro komentoval
      Upraviť komentár
      Tak viem dať do kopy aj profesionálneho kameramana aj moderátora, ak treba, aj v Žiline.
  • ozana
    Junior Member
    • Jun 2015
    • 194

    Lepší zvuk při zavírání dveří a méně hluku od provozu venku.
    Naposledy upravené ozana; 18-04-2019, 13:08.

    Komentár

    • JozkoPucik
      Member
      • Aug 2018
      • 46

      ozana to jeho video je blbost, podla mna to naschval spravil aby to znelo zle a ludia kupovali to tesnenie. Vyrastal som v autorizovanom servise, poznam dobry zvuk dveri. Takto znie moja M3:

      Komentár

      • ICE666SVK
        Senior Member
        • Jul 2014
        • 1865

         

        Komentár


        • JozkoPucik
          JozkoPucik komentoval
          Upraviť komentár
          “Online jsem si naklikal Teslu a oni mi ji dovezli”

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          JozkoPucik ved takto to urobil vlastnik novej TM3, ktora stoji vedla tvojej na autosalone vid: https://natesle.sk Nemecke firmy taku sluzbu ponukaju. Stalo ho to samozrejme nejake naklady navyse pre firmu co to cele zariadila a auto mu dorucila, ale vsetko legalne vybavene za par dni a pre firmu, ktora je platcom DPH na SK je nakup samozrejme bez DPH.

        • JozkoPucik
          JozkoPucik komentoval
          Upraviť komentár
          Však áno, len ja ako súkromník by som si to kúpiť nemohol. To aby si ľudia založili firmy a kupovali drahšie TM3 z nemecka.....

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          JozkoPucik Viem ze ty uz teraz musis riesit stav do ktoreho si sa dostal, no pre ostatnych musim zopakovat, ze
          aj sukromna osoba nepodnikatel na Slovensku moze kupit od zahranicnej firmy platcu DPH nove vozidlo na fakturu bez DPH.
          Cize moze pouzit rovnaky postup cez nemecku sprostredkovatelsku firmu ako slovenska firma - platca DPH s tym rozdielom ze samozrejme slovensky obcan - nepodnikatel musi na Slovensku DPH zaplatit, lebo nie je platcom DPH.

          Postup je taky, ze slovensky obcan si vyziada od slovenskeho danoveho uradu DIC na nakup vozidla zo zahranicia, Zahranicna firma mu na zaklade prideleneho DIC vozidlo preda na fakturu bez DPH. Potom slovensky obcan nahlasi slovenskemu danovemu uradu nakup noveho vozidla v zahranici, urobi priznanie DPH a zaplati DPH slovenskemu statu.
          Dostane potvrdenie o zaplateni DPH za kupene vozidlo od slovenskeho danoveho uradu - na zaklade ktoreho prihlasi auto na SK. Zaroven posle zahranicnej spotredkovatelskej firme potvrdenie o zaplateni DPH na Slovensku a na zaklade toho potvrdenia si nemecka firma vyziada naspet DPH co zaplatila pri nakupe auta.

          Ak by si to takto urobil, tak by bolo vsetko legalne, rychle, ale stalo by to peniaze navyse pre zahranicnu sprostredkovatelsku firmu. Zrejme to aj takto niekedy vybavis, pretoze plati zakaz dvojiteho zdanenia, no mozu sa objavit este daslie byrokraticke problemy, pretoze ked raz akykolvek danovy urad peniaze dostane, velmi poctivo si skontroluje aby ich pripadne nevratil danovemu podvodnikovi.

          Situacia u teba je zlozita, lebo spravny postup je taky, ze z principu sa DPH na nove auto vzdy plati v krajine, kde sa auto prihlasuje. ( auto do 6000km a pol roka od nakupu sa pre ucely DPH povazuje za nove)

          Aj tak ti drzim palce, aby si to vybavil.

        • JozkoPucik
          JozkoPucik komentoval
          Upraviť komentár
          Tak verim tomu, ze to u mna dobre dopadne, oni si len musia overit ci vsetky tie doklady su skutocne. Mohlo naozaj byt, ze som to prave takto kupil cez firmu a chcem sa (falosnou fakturou) vyhnut plateniu DPH, takze ich chapem.

          Len jedna vec, nie je tam problem tych 6000 km a pol roka? Je to rozdiel ked prehlasujes nove a ojazdene auto. Mne bolo povedane, ze aj keby som bol auto prihlasil v nemecku na seba a potom hned prihlasoval na SK tak by to bol rovnaky problem. Napriek tomu vidim, ze ludia tie auta uz maju a pol roka urcite nepreslo od prebratia, tak tomu nechapem.

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Pol roka alebo 6000 ("nové") problém nie je, je to presne ako povedal jux, pre firmy je to rovnaké či je auto "nové" alebo staršie.
          Len pre fyzické osoby je to inak pre "nové". Keby si auto prihlásil na seba v DE a predával ho nie ako "nové", tak si ho tu len prihlásiš bez nejakých daň.úradov, len Okresný úrad a DI. Myslím si, že ty si z obliga, prinajhoršom nemci Ti vrátia DPH a zaplatíš ju tu ak to nevýde s tým že Ti ju uznajú naši ako zaplatenú. Akurát by som si dal pozor, aby si neprešvihol 6000 km na tachometri (keby to chcel niekto z DÚ alebo OÚ skontrolovať), lebo ostaneš v stave, že ho už naozaj neprihlásiš. Nebude ani v režime nie "nového" - lebo nebolo prvýkrát prihlásené a ani "nového" a to už by som videl ako skutočný problém.

          Ty to už doriešiš, ale pre druhých - sa to tu omiela už desiaty krát ako doviesť auto a kto to doteraz nepochopil, nech si na to najme znalého človeka a vyvaruje sa problémom.

        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          Jo pani toto ma len jednu chybu a je to taky zacarovany kruh. Majitelia takychto TM3ojok robia dobre cisla Nemecku. Je to samozrejme aj chyba Tesly, lebo neumoznuje konfiguraciu TM3ky. To ze je nasledne majitel vedeny ako slovensky asi vela vody nenamuti. Smutne.

          jux ten DIC dokument ma nejaky medzinarodny format? Lebo som pocul, ze ludia maju nejake taketo dokumenty a ci v jednom ci druhom state sa vyhovaraju uradnici, ze tomu nerozumeju, lebo to nieje pre nich v zrozumitelnom jazyku.

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Vyzera, ze teraz je to rovnako pre vsetkych - aspon Tesla v Tilburgu pre S a X uplne kazdemu z other europe vystavi fakturu bez dph. Je jedno, ci je platca dph alebo nie, firma ci sukromnik. No do mesiaca chcu doklad o zaplateni dph (alebo doklad o oznameni danovemu uradu ak kupcom je platca dph) a doklad o prihlaseni auta v domovskej krajine kupcu. Ak to nedostanu, dofakturuju holandsku DPH.
          No problem je, ze tak ako tesla napr. nechce predat TM3 pre "other europe" podobne blokuju predaj do zahranicia aj ini predajcovia.
          Vyzera to tak, ze dph predpisy su velmi roznorode a stale je v tom neporiadok. No mala by platit zakladna vec, ze DPH sa ma platit v krajine, kde sa tovar pouziva. Zaroven sa nesmie zdanovat dva krat.

        • Paja
          Paja komentoval
          Upraviť komentár
          jux Tusite pres jakou nemeckou/rakouskou firmu to vami zminovany https://natesle.sk zakoupil?

          IMHO je to pro nejblizsi pulrok jedina moznost, jak se v CZ/SK k modelu 3 dostat. Pokud to navyseni bude v rozumne mire a pokud to jsou pak schopni dorucit do CZ/SK jako nove neregistrovane auto se spravnymi papiry a s korektni fakturou na firmu (platce) bez DPH, tak to stoji za uvahu.

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Neviem, spytajte sa ho. Je na autosalone, alebo tu cez sukr. spravu.

        • jeeff
          jeeff komentoval
          Upraviť komentár
          Ja kupu Model 3 prave riesim s https://www.roepke-mobile.de, su ochotny objednat auto podla poziadaviek, navysenie cca 2800 eur (TM3 LR AWD + red + FSD 56 bez DPH), zaroven su ale v DE najnizsie ceny, takze to vychadza celkovo plus minus ako v rakusku. Auto kupia oni, tebe predaju normalne bez DPH. Prihlasenie u nas, dovoz z DE a ostatne veci si musis vyriesit sam, to by si ale riesil aj pri prebrati v Tilburkgu, takze to je rovnake.

        • ivan32
          ivan32 komentoval
          Upraviť komentár
          jeeff prečo je pri nich napísané MIETE???

        • jeeff
          jeeff komentoval
          Upraviť komentár
          To netusim co znamena, ja som si nevyberal z aut co maju na stranke, napisal som im mailom poziadavku, ze ci vedia auto objednat podla mojej specifikacie, odpisali ze ano a na to mi posielali cenovu ponuku.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          jeeff - ešte si pridaj za tisícku ťažné zariadenie ak chceš. To sa objavilo minuly týždeň v konfigurácii.

        • jeeff
          jeeff komentoval
          Upraviť komentár
          Rozmyslal som, ale kaslem na to, nic velke na tom tahat nebudem, to ked tak radsej priecniky na strechu.

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          jeeff tazne zariadenie nie je len o tahani privesu, ale aj o nosici na hoci aj 4 bicykle, lyze, budy pre psa a ine zverstvo, alebo velky kufor na hocico do vahy co znesie gula - na X-ku je to do 90kg.

        • jeeff
          jeeff komentoval
          Upraviť komentár
          Ja viem. Je to druhe auto. Mam 2 elektricke skladacie bicykle, ktore viem napchat do kufra do Ska, takze sa na to pozeram asi inak. Lyze by som radsej dal na strechu a je to o polovicu lacnejsie riesenie (tusim 480 eur chcu za priecniky).

          Uz to auto aj tak je za viac penazi ako som povodne chcel, ako vsetcia som ratal 35k + DPH. Rozhodol som sa ale pre LR verziu aj kvoli dojazu a aj kvoli premium interieru (oproti SR+ primarne zobrazenie dopravy a internetovy prehliadac, ktory zacina byt prudko pouzitelny) a kedze polovicka nutne chce aj autoparking tak aj FSD.

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Nemate niekto viac info o tom taznom? Je sklapatelne alebo nejak demontovatelne? Ci tam trci stale? Aku vahu znesie / kolko bicyklov tam dam? Povodne som planoval Performanc verziu ale vyzera to ze tam sa to nedostane. Potrebujem vlacit aj bicykle a tu sa to mozno preklopi na stranu LR AWD ak to na P verziu nedaju

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Wilo to tazne urcite bude demontovatelne. Podla EU predpisov vsetky tazne musia byt demontovatelne bez naradia. To len u nas su niektori skorumpovani uradnici, ktori umoznuju zapisanie tazneho, ktore sa da demontovat len s naradim a policajti su navyse benevolentni a nepokutuju kazdeho, co ma namontovane tazne a nema na nom prives, alebo nejaky drziak. Niektori dokonca naschval nechavaju gulu namontovanu, aby si ochranili svoj naraznik a znicili naraznik inemu. Uz som videl aj preliacene dvere, co gulou urobil nejaky idiot na parkovisku. Gula nesmie byt na aute, ked na nej nic nieje. Gulu mavaju stale hlavne vidiecky vodici - staci sa pozriet v sobotu na parkovisko hornbachu a kazde 5-te auto ma gulu.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Je to samozrejme demontovatelne. Utiahne max 910 kg príves, zaťaženie nepíšu.
      • ICE666SVK
        Senior Member
        • Jul 2014
        • 1865

         

        Komentár


        • JozkoPucik
          JozkoPucik komentoval
          Upraviť komentár
          Sakra fakt musim spravit to video. Len pri zene a dvoch detoch
      • ICE666SVK
        Senior Member
        • Jul 2014
        • 1865

         

        Komentár

        • ICE666SVK
          Senior Member
          • Jul 2014
          • 1865

          Stresny nosic na TM3.
           

          Komentár

          • ICE666SVK
            Senior Member
            • Jul 2014
            • 1865

            Euro NCAP Crash Test of Tesla Model 3 2019
             

            Komentár

            • davo
              Junior Member
              • Aug 2015
              • 29

              Elektricky otvarany kufor s foot sensorom

              Instalačné video (original)
              Cena:649$ https://www.teslaoffer.com/product/m...-soft-closing/
               
              Naposledy upravené davo; 04-08-2019, 13:31.

              Komentár


              • JozkoPucik
                JozkoPucik komentoval
                Upraviť komentár
                Keď som videl to obchadzanie CAN, montovanie dvoch cudzich dielov a tahanie kablov az dopredu na baterku tak uz som mal dost Pripomina mi to prislusenstvo, ktore sme robili pre KIA/Hyundai no urcite by som to neodporucal. To co robi ma samozrejeme hlavu a patu, ale takto zasahovat do takeho auta... to by som urcite nerobil.
            • davo
              Junior Member
              • Aug 2015
              • 29

              Test funkčnosti a bezpecnostil elektrickeho kufru
               

              Komentár

              • jux
                jux
                Senior Member
                • Apr 2015
                • 1000
                •      

                Zda sa mi to prilis zlozite a zapajat cudzi modul na CAN za dost nebezpecne. Ale zaujal ma cinsky nabijaci port, ktory obsahuje opacny Typ2 (female) a DC konektor vyzerajuci podobne ako ChaDeMo (ale nie je to chademo).

                Komentár

                • jux
                  jux
                  Senior Member
                  • Apr 2015
                  • 1000
                  •      

                  Pre cinske verzie TMS a TMX museli urobit osobitny dost nevzhladny dekel na charge port, na TM3 s tym zrejme uz pocitali a oba cinske konektory sa im uz zmestili pod standardny dekel.

                  Komentár

                  Pracuje...
                  X