Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

TESLA Model 3 v predajni TESLA Vienna

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Stano Kurek
    Member
    • May 2014
    • 302

    TESLA Model 3 v predajni TESLA Vienna

    INFO: TESLA
    s radostí Vám mohu oznámit, že náš dlouho očekávaný Model 3 bude k videní ve Vídeňském Showroomu Tesly.
    Možnost prohlídky Modelu 3 budete mít od pondělí 19.11.2018.
    Model 3 bude ve Vídni maximálně 14 dnů, takže pokud máte zájem jej vidět, tak doporučuji neváhat, určitě to bude stát za to.
    Jde pouze o statickou prezentaci vozu, testovací jízdy Modelem 3 zatím nebudou možné.

    PS SK: zrejme len pre tých ktorí majú objednaný model 3 (my sme objednávali v prvý deň)
    Tesla Club


    Tech Park Vienna, Gutheil-Schoder-Gasse 17, 1230 Wien
  • Stano Kurek
    Member
    • May 2014
    • 302

    #2
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	
Videní:	0
Veľkosť:595,7 KB
ID:	29712

    Komentár

    • romik16
      Junior Member
      • Sep 2018
      • 4

      #3
      Je tu niekto z klubu kto sa tam chysta zajtra 20,11 ,kedze tam so svojim vozidlom nemozem ,rad by som sa s niekym zviezol (je jedno z akej casti slovenska(

      Komentár

      • MatejN
        Junior Member
        • May 2016
        • 28
        •   

        #4
        Tak práve som absolvoval vo Viedni prehliadku 3ky musím povedať že 100% splnila očakávania krása krása ....

        Komentár

        • voloda69
          Member
          • Mar 2016
          • 122

          #5
          Ja taktiez :-). Mam akurat vyhrady k zadnemu kufru, podla mna dost maly, sice hlboky ale plytky/nizsky, pre nas ako 5-clenu rodinu si to neviem predstavit

          Komentár


          • curgali
            curgali komentoval
            Upraviť komentár
            Ty by si mal skôr uvažovať o e-trone, keď máš veľkú rodinu. Tá prvotná nadupaná cena TM3 bude skoro totožná s AUDI.

          • voloda69
            voloda69 komentoval
            Upraviť komentár
            Tak to uz by som skor siel do MODEL X, to je idealne auto pre nas. No len ta cena ....

          • curgali
            curgali komentoval
            Upraviť komentár
            Tak ak by ti dali v AUDI 14% fleet zľavu(ako mne ponúkli v TN), tak by si mal e-tron za 57.333,-eur +DPH. Za to nekúpiš model X...

          • voloda69
            voloda69 komentoval
            Upraviť komentár
            No za takuto cenu by to malo zmysel. Avsak Tesla je Tesla a tiez nie velmi uz verim klasickym automibilkam, ze to myslia vazne s elektromobilmi. Urcite si pockam pri AUDIT na prve testy a reviews.

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Necudoval by som sa, keby tesla tlacila cenu TM3 v EU co najvyssie, lebo si to zrejme bude moct dovolit pri terminoch a mnozstvach EV co planuju europske automobilky. Korejskych tiez pre EU vela nebude, takze Tesla preda vsetko co vyrobi aj za vysoke ceny. Takto vlastne Tesle zabezpecia profit na buduci rok.

          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Ja tiez budem vyberat medzi Model 3 a e-Tronom. Aj ked su obidve auta uplne odlisne, vyhovuju nam v rodine obidve nakolko sa vymena "čmoudov", ako ich nazyva moja vnucka, tyka 3 aut.

          • Ioniq
            Ioniq komentoval
            Upraviť komentár
            eTron je dizajnom, najma interieru, v uplne inej lige. Ale fakt, ze ich US sef sedi v base im na dovere vela nepridava to, ze patri pod VW, ktory to cele zacal je uz len ceresnicka... u mna to nakoniec bude bitka medzi eTron a Model S. TM3 zial rozmerovo nevyhovuje, a ako druhe auto je zas zbytocne velka. Zalezi, ci Audi nedopadne ako iPace s dojazdom a ako rychlo Tesla rozsiri servisnu siet A potom mozno este uplny ideal vo forme Model Y, ale toho sa tak skoro asi nedockame :-/
        • curgali
          Member
          • Jul 2014
          • 208
          •   

          #6
          Ja sa chystám do Wiedne vo štvrtok. Vy, čo už ste tam boli, dajte radu, kde odparkovať auto. Neviem či sa dá v tom historickom centre blízko TESLA STORE zaparkovať...Ďakujem za radu.

          Komentár


          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Podzemnych parkovisk je naokolo viacero, no ceny su primerane centru - medzi 4 - 5 eur na hodinu.
            najblizsie je asi Herrengasse 23
            Ja preferujem velke podzemne parkoviska pod zelenymi plochami napr. BOE Garage City Hall Park.
        • Ioniq
          Junior Member
          • Jan 2017
          • 368

          #7
          Som si odskocil aj ja Interier mna osobne dost sklamal. Na moj vkus zbytocne siroky stredovy tunel a chyba mi tam diera pod palubovkou (ako ma Ioniq alebo i3), ked si na to clovek raz zvykne je to fajn velky odkladaci priestor, pripadne ked chce clovek vystupit druhou stranou cez spolujazdca. Pri akomkolvek EV mi fakt nedava logiku mat akykolvek stredovy tunel mimo opierky lakta/schranky, drziakov napojov a par tlacitok. Volant imho tiez katastrofa, taky hrackarsky a lacny, volant Modelu S vyzera nasobne krajsie. Ale chapem, ze sa snazili o minimalizmus v duchu celej palubky, len tie materialy mohli zvolit prijemnejsie a vizualne pozeratelnejsie. Alebo tam mohli rovno slahnut uz existujuci volent z MS, ako to bezne zdielaju aj ine automobilky. Celkovo je interier materialovo taky americky standard. Neurazi, neohuri, miestami lacny, funkciu to plni. V ramci vyslednej cenovky by to ale mohlo/malo byt lepsie. Absencia budikov a cohokolvek pred volantom vyvolava zvlastne pocity, to bude treba asi skusit nazivo, ale necital som, ze by sa nejaky majitel stazoval tak to asi bude ok. Zadne sedacky by som tiez komfortnymi nenazval a maju dost kratke sedaky, ale vzadu sedavat nezvyknem, a pre deti to staci

          Kufor je trosku neprakticky a otvor stiesneny, zvlastne rezany, osobne som ale zanieteny kombickar tak so sedanmi moc nekamaratim a som zaujaty. Ked uz nemozem mat prilepenu vzadu skrinu, tak aspon hatchback alebo liftback. Pre moje subjektivne potreby dost kompromisne a neprakticke, ale vacsine ludom, co ma mensie naroky na kufor, pripadne tam vozia len drobne prkotiny bude bohate stacit. Ja furt cosi vozim Frunk je skvely bonus kam upratat kable a nemusia zavadzat v kufri, kiez by to mali vsetky EV.

          Vonkajsok auta narozdiel od interieru velmi prijemne prekvapil, priam ohuril. Pekna silueta z predu aj zboku, zadok je dizajnovo nie uplne vydareny, ale ako celok je to naozaj pekny kus auta a jedno z najkrajsich EV na trhu (aj ked ich vela nemame) a lavou zadnou tromfne aj viacero spalovakov. Za mna je TM3 minimalne o triedu krajsia ako premiova konkurencia BMW3, MB C, A4 alebo Jag XE. Fakt klobuk dole, maju ozaj schopneho dizajnera. A vyzera, ze dizajn bude aj dobre starnut a vydrzi sviezi dlhu dobu. Nazivo vyzera tiez o dost lepsie ako na fotkach.

          Pri cene TM3 LR by som asi skocil skor do nejakej entry verzie TMS (75, prip. co mali v Nemecku tu 60), tam uz velky cenovy rozdiel nie je, a pocitovo je to hodnotnejsie a tiez praktickejsie auto. Ta mid-range a short-range verzia budu davat asi vacsi zmysel po stranke penazi, priam by som povedal, ze to bude jackpot pre Teslu a nocna mora vsetkych ostatnych vyrobcov... pri tej LR/Perf to bude asi skor kupa srdcom, nie rozumom. Uz asi len tolko, nech si Tesla svihne a nech to zacne masovo chrlit do EU A nech konecne umoznia nejake testovacie jazdy, podvozok TM3 je vraj fakt dobre naladeny.

          edit: to nemalo vyzniet ako hejt, len prvotne postrehy z velmi kratkeho stretnutia je to ozaj slusny kus auta
          Naposledy upravené Ioniq; 20-11-2018, 00:09.

          Komentár


          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Kde je akykolvek naznak na hejt? Ja to vidim ak poctive zhodnotenie z pohladu konkretneho cloveka. Urcite velmi pomoze ostatnym.
        • Stano Kurek
          Member
          • May 2014
          • 302

          #8
          Info: v druhom kole predstavenia TM3 budú aj jazdy,... ale musíme si počkať, zsitím viac od kolegov a dám info,...

          Komentár


          • juris
            juris komentoval
            Upraviť komentár
            To by bolo super nakolko predajcovia vo Viedni vcera bohuzial nevedeli odpovedat ani na jednu moju otazku. Inak celkovo auto prijemne prekvapilo, povedal by som, ze splnilo az predcilo ocakavania.
        • juris
          Junior Member
          • Dec 2015
          • 26

          #9
          Par foto zo vcera z Viedne

          Komentár

          • JanoS
            Member
            • Aug 2015
            • 98
            •   

            #10
            Ja som bol v Zurichu aj s rodinou sa pozriet do auticka.
            Najvacsia kritika od manzelky: Nejdu do toho dat lyze!! Na strechu nosic nejde dat, a vzadu sa neda sklopit prostredna sedacka. Takze mame velky pruser
            Streda kritika od manzelky: Kufor je mensi ako nase sucasne auto (SUV), ja si myslim ze objem je podobny, ak clovek zapocita Frunk aj tu priehlbinu v kufri.
            Mensia kritika od manzelky: Kde su budiky?!

            Kritika od deti: A nebudeme mat tu Teslu co sa otvaraju dvere dohora? A kedy uz bude?
            Ja som sa len nekriticky usmieval celu dobu...

            Komentár


            • Jiri GrandPa
              Jiri GrandPa komentoval
              Upraviť komentár
              To s tymi lyzami nie celkom suhlasim. Ved sa da sklopit jedno sedadlo vpravo a sediet na zvysnych dvoch, pravda nie tak pohodle.
              Frunk je vacsi ako v mojom Sku (S dual drive ho ma zmenseny tym motorom vpredu), akurat plochsi ale podla mna lepsie vyuzitelny.

            • JanoS
              JanoS komentoval
              Upraviť komentár
              Bohuzial obe deti maju autosedacky, takze ked sklopis sedadlo, tak sa vedla seba nezmestia. Takze bude musiet byt vzadu jedno dieta a manzelka na velmi stiesnenom priestore. Keby boli deti vacsie tak to problem nebude, ale na to si este musime pockat...
          • Ioniq
            Junior Member
            • Jan 2017
            • 368

            #11
            Inac to s tymi nesklapatelnymi sedadlami, resp chybajucim tunelom na lyze je nejaka Elonova uchylka alebo co. Ani na Model X nesli dlho sklapat sedacky v druhom rade v 7-miestnej konfiguracii, az minuly rok to konecne uviedli ako novinku :-/ Kto vie preco to ignoruju, nemecke auto by bez toho snad ani nepreslo testom v casaku

            Komentár

            • curgali
              Member
              • Jul 2014
              • 208
              •   

              #12
              TM3 vo Wiedni.

              Tak včera som konečne uvidel novú TM3 na vlastné oči. Auto na ktorom som prišiel sme odparkovali v garaži na 1 AmHof . Je to len cca 100m od Tesla Store. Musím povedať, že dizajnovo je to jedno z najkrajších áut. Ten predok je mix Porsche a Corvette C7(podobne svetla). Pekná aerodynamická bočná silueta sa končí takým zadkom, ktrorý síce neohúri ale ani neurazí. Taký pekný priemer. Tá červená farba je úžasná s tými striebornými kolami. Veľkostne je to presne konkurencia BMW 3, ako spomínal Elon. Do kufra síce nedám pračku, ale objemovo je to na danú triedu štandartné. Po usadnutí za volant som si pripadal ako v športovom aute. Malá výška auta a keď sa do podlahy pridá baterka, tak som si tam pripadal pri mojich 185 cm ako v mojej Corvette C6 Z06, ktorú som kedysi mal. Hned vysvetlím...Všetky nízke športové autá majú sedačku aj z vodiacimi kolajnicami primontovanú na podlahu. Nie sú tam vyvýšené konzoly na ktorých je sedačka. Ak sa chce človek cítiť pohodlne a mať oporu na stehnách, musí posunúť sedačku aj volant dozadu. Keď som to urobil bolo to výborné. Ale za mnou už nezostalo dosť miesta na nohy pre pasažiera ako som ja. Kôli tomu nízkemu posedu vpredu si pasažier nemôže dať chodidlá pod sedačku vpredu sediaceho človeka, pretože tam nie je žiadna skulinka. Zadná sedačka je to isté. Posadená skoro na podlahe. Nemožnosť strčiť špičku nohy pod sedadlo a výsledok je že kolená smerujú hore a opora stehien minimálna. Ešte šťastie, že sa to dá korigovať výškovým nastavením predných sedadiel, ich posunutím dopredu a tým sa trochu uvoľní miesto na nohy vzadu. Výška nad hlavou dostatočná vpredu aj vzadu. Veniec volantu je hrubší, čo ja osobne preferujem. Tá umelá koža na volante a sedačkách je veľmi jemná a príjemná na dotyk. Dúfam, že dlho vydrží nepoškodená. Ten tablet na ovládanie je kvalitný, veľkostne tak akurát a ovládanie auta na ňom intuitívne. Nemusí človek vedieť anglicky, aby sa s ním vžil. Čo sa týka nejakej chyby na aute, tak musím povedať, že ak stiahnete okno, tak tieto bezrámové dvere pri zatvorení zahrkocú. To sklo tam asi nie je dobre ukotvené. A ešte som si všimol, že spoj medzi A stĺpikom a blatníkom má na strane predných dverí odskok asi 1mm. Ale čo je paradox, tak druhá polovica spoja od predného skla je v rovine. To ako sa im podarilo. tak to fakt netuším... Toto hodnotenie je výslovne subjektívne. Preto to treba aj tak brať...Za parkovanie na 1 Am Hof sme platili za necelé 2 hod 8 €..

              Ešte pár informácii od predajcu.

              Konfigurátor pre celú Europu spustia v decembri. Autá podľa predpokladu začnú dodávať marec - apríl. TM3 s CCS nebude možné nabíjať na súčasných hlaviciach, ktoré sú na Superchargeroch. Káble s hlavicou CCS ešte len budú na stojany domontovávať. To bude zo začiatku dosť zmätok. Dúfame že to stihnú, dokedy prídu prvé TM3 do EU. Lebo inak prídete na SCH a nenabijete...Pri platbe nemusíte nikde posielať dopredu peniaze. Faktúra vám príde raz mesačne do emailu.
              Naposledy upravené curgali; 23-11-2018, 18:20.

              Komentár

              • 1fisker
                Senior Member
                • Aug 2014
                • 1078
                •      

                #13
                "19-palcové disky sú nádherné. Štandardne dodávané 18-palcové „aero wheels“ zase predlžujú dojazd, a to až o celých 12 percent."
                Tejto vete moc nerozumiem, vie niekto o tom viac? Prečo a ako to je?

                Komentár


                • Ioniq
                  Ioniq komentoval
                  Upraviť komentár
                  Standardne mas 19tky. V performance verzii su 20tky. Mozes si v konfiguratore zaskrtnut 18” Aero disky (asi len v ne-P verzii), co je v podstate disk, ktory ma na sebe este taku plastovu puklicu a koleso je skoro plne (ako ma Ioniq). To znizuje aerodynamicky odpor a zlepsuje prudenie, coho vysledkom je lepsi dojazd. Na to narazas?

                • 1fisker
                  1fisker komentoval
                  Upraviť komentár
                  Len sa mi zdá 12% zvýšenie dojazdu neprimerane moc

                • g211
                  g211 komentoval
                  Upraviť komentár
                  Tu je podrobná tabuľka s dojazdami v mílach podľa verzie a kolies: https://imgur.com/r7vxoho
              • ivuso
                Member
                • Jun 2015
                • 35

                #14
                Chalani, nestihol som Teslu vo Viedni, ale nejako ma to nežerie, kedže som na nej jazdil pár dní v San Franciscu. Zaujíma ma však otázka financovania. Ako to bude so zákazníkmi zo Slovenska. Pýtali ste si nejaké bližšie info, tí čo ste boli vo Viedni? Bude možnosť nejakej formy lízingu? To by bolo pre firmu najefektívnejšie.

                Komentár

                • Miroslav Rojko
                  Senior Member
                  • Nov 2016
                  • 563
                  •      

                  #15
                  Dodávky Modelu 3 budú prebiehať rovnako ako iných Tesiel doteraz, teda preberanie v Tilburgu a všetko okolo na vlastnú päsť.
                  Záleží len na Tebe, ktorá leasingovka Ti to prelízuje a či si to dovezieš sám alebo necháš doviesť od nejakého autíčkara.
                  Do toho sa Ti Tesla nielen nemontuje ale ani nijako nepomôže. Je to proste individuálny dovoz auta zo zahraničia (KO,vystavenie TP na Okresnom úrade a všetky s tým spojené poplatky a papierovačky). Nie je to nič strašné, ja som si niekoľko áut doviezol sám a nerobilo mi to problém, ale viem že nie každý je zvedavý na byrokraciu a dávajú si to robiť "na kľúč".
                  Viacerí tu odporúčajú jednu leasingovku ale najlepšie je to vyplatiť sám, lebo tie prirážky a poistenie sú dosť vysoké.

                  Komentár


                  • Jiri GrandPa
                    Jiri GrandPa komentoval
                    Upraviť komentár
                    Hej, da sa to, aj ja som to musel tak spravit, ale je to pekna pakaren a stratis hrozne casu s tym. Radsej nech ozaj na buduci rok otvoria predaj tu, alebo aspon v Prahe, to je aspon blizko.

                  • Miroslav Rojko
                    Miroslav Rojko komentoval
                    Upraviť komentár
                    O predaji na budúci rok tu u nás nedúfajte, chce to nielen predajňu ale preložiť všetky dokumenty, manuály a web do slovenčiny a hlavne zosúladiť všetky právne veci (podmienky, zmluvy) a to Tesla pre tak malý trh ako Slovensko ešte dlho robiť nebude. To je treba okrem bežných vecí ako platiť showroom a zamestnancov urobiť a to nie je na programe dňa, mesiaca ani roka.

                  • jux
                    jux komentoval
                    Upraviť komentár
                    Vybavovanie prihlasenia noveho aj ojazdeneho auta dovezeneho z EU je jednoduche. Stoji to sice nejaky cas aj peniaze, ale pri cene auta su to zanedbatelne naklady. Obv.urad dopravy aj policia funguju v podstate s minimalnym az ziadnym cakanim. Posledne dva razy som na obv urade ledva stacil kupit kolky a uz ma volali dovnutra, pricom tlacivo som mal vyplnene dopredu. U policajtov to trvalo cca 10 minut. Neprijemne je len casove zdrzanie na obv. urade dopravy. stale maju na vystavenie velkeho technicaku zo zakona 30 dnovu lehotu aj ked to spravidla robia do dvoch tyzdnov. Za urychlovaci poplatok (oficialne do 5 dni) vyrobia velky technicak cca do 3 dni.

                  • ivuso
                    ivuso komentoval
                    Upraviť komentár
                    Ako som povedal, byrokracia spojená s dovozom Tesly pre mňa nieje problém ani finančný a ani časový. Problémom je financovanie. Najvýhodnejšia forma je Leasing, taký aký majú Modely X a S (v USA aj 3) všade vo svete kde má Tesla zastúpenie. Naliať do auta 50 tisíc na šupu je neefektívne, aspoň pre mňa. Preto sa pýtam, či niekto nezačul nejaké "tamtami" že by Tesla expandovala na Svk.

                  • voloda69
                    voloda69 komentoval
                    Upraviť komentár
                    ivuso ja mam odsuhlaseny lizing cez slovensku lizingovku, kde mi prefinancuju 80% auta bez problemu. Takze riesitelne to je, neviem sice ake ma TESLA priamo podmienky ale predpokladam, ze budu podobne
                Pracuje...
                X