Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Este mate trpezlivost cakat?

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • JanoS
    Member
    • Aug 2015
    • 95
    •   

    O prislusenstve sme sa ani nebavili.

    K autu som dostal:
    2 karty (kluce)
    2 USB kable na mobil (jeden lighting, jeden USB-C)
    Typ 2 predlzovacku
    Mobile Adapter v2 (jednofazovy) s modrym trojkolikom a s Schuko konektorom. Svajciarsky konektor bude niekedy v aprili.
    Lekarnicku+Trojuholnik+Vestu
    Rocnu dialnicnu znamku

    Budem si musiet dokupit sadu na opravu defektov, lebo ta je povinna na SK, a dokupit kabel na Micro-USB namiesto Lightingu.

    Komentár


    • MrMarek
      MrMarek komentoval
      Upraviť komentár
      Super. A Key Fob nespomínali? Bol som v tom že ho chcú dávať tiež.

    • JanoS
      JanoS komentoval
      Upraviť komentár
      Nespominali. Ale v USA stoji $150 v obchode tak pochybujem ze by ho davali zadarmo.

    • EVan
      EVan komentoval
      Upraviť komentár
      Ten lightning kabel si uz dal prec? Ak by sa ti niekde povaloval, mne by sa celkom hodil, lebo mne uz darebaci ziadny kablik nedali.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Kasli na kablik. Ak mas bezdrotovo nabijatelny mobil kup napr toto: https://www.abstractocean.com/M3-Nomad-Qi/
      Nema to chybu.

    • JanoS
      JanoS komentoval
      Upraviť komentár
      EVan ano uz som ho vymenil s inym majitelom za druhy USB-C
  • matchke
    Member
    • Apr 2015
    • 328
    •   

    Gratulujem prvym majitelom. Ja som vcera svoju registraciu zrusil. Spocital som si vsetky pre a proti a zistil som, ze tych proti je daleko viac ako pre. Ja som sovju poziadavku na EV na jesen 2018 vyriesil takze ma nic netlaci. Este ma bude zaujimat ako dlho potrva nez mi trpaci vratia peniaze.

    Komentár


    • juks
      juks komentoval
      Upraviť komentár
      Kamaratovi, co zrusil rezervacku na TM3 vratili peniaze v priebehu dvoch dni. Zrejme to funguje automaticky bez ludskeho zasahu. Ako je v nadpise tohto vlakna, nemal uz trpezlivost cakat, tak kupil TMS.

    • JozkoPucik
      JozkoPucik komentoval
      Upraviť komentár
      Ano vratenie penazi trvalo 3 dni u mna. Ja som musel zrusiť prvu rezervaciu, lebo som to objednal z nemecka, ale mal som tam slovenske udaje a brali ma ako "Other Europe".

    • Hasky
      Hasky komentoval
      Upraviť komentár
      Je tam možné zadať účet kam vrátia peniaze, alebo ako to funguje?

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      A nevracaju to na ucet z kade to prislo?

    • JozkoPucik
      JozkoPucik komentoval
      Upraviť komentár
      Vracaju to na ucet s ktoreho to prislo.

    • Hasky
      Hasky komentoval
      Upraviť komentár
      A čo ak ta kreditka ktorou to bolo platené expirovala, alebo bola zrušená?

    • MrMarek
      MrMarek komentoval
      Upraviť komentár
      Potom im treba napísať, my sme to tak riešili keď sme rušili power wall. Následne chceli meno držitela účtu IBAN, BIC/SWIFT. A do týždňa to bolo.
      Naposledy upravené MrMarek; 26-02-2019, 20:24. Dôvod: Dodatok

    • matchke
      matchke komentoval
      Upraviť komentár
      Ja si radsej pockam na Y alebo sa pozriem po jazdenom X. Teraz potrebujem nahradit Kiu Carnival niecim elektrickym a Model 3 na to rozhodne stacit nebude.
      Naposledy upravené matchke; 04-03-2019, 16:58.

    • matchke
      matchke komentoval
      Upraviť komentár
      Dnes dorazili peniaze na ucet. Tento krat to bol len tyzden.

    • Joe79
      Joe79 komentoval
      Upraviť komentár
      matchke ano, Y zvazujem aj ja...
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1314
    •   

    Je dobré rušiť rezerváciu, keď sa môže situácia zlepšiť?

    Zoberme si keby sa opakovalo to čo v USA, len v EU to už bude rýchlejšie:
    + do pár týždňov za minú rezervácie tých, ktorí sú ichotní ísť do drahej verzie a bude musieť prísť midrange
    + v USA už trocha zlacnievali, keď ani midrange neoslovila všetkých, ktorí proste čakajú naplnenie sľubu 35000 a nedajú sa oklamať dotáciou a úsporou paliva

    - servis na SK nebude (ale to je tak aj teraz) lebo taktiež ako drahých Tesiel aj trojok sa na SK nepredá dostatočné pomerné množstvo v porovnaní s ostatnými krajinami, kde sa im to oplatí
    - showroom možno bude ale to nie je až tak podstatné, preberanie je záležitosť jednorazová a menej časovo náročná ako servis

    A samotné auto:
    + porovnateľný efektivitou na dialničné cestovanie (spotrebou kWh/100 km) je len Ioniq (je ešte efektívnejší) a ten s baterkou 75kWh ani 63 kWh nie je technicky možné aby prišiel, nemajú ju kde doňho dať a ostatné automobilky predstavujú samé SUV alebo crossovery - všetko vyššie autá menej vhodné na rýchle diaľničné cestovanie, preto model 3 má čo do seba

    Toto sú moje rozhodovacie kritériá, ktoré vyplývajú z môjho pozorovania situácie a preto rezerváciu nezruším, lebo keď to tak bude, určite bude dlhšia čakačka napr. na Long Range Rear Drive model o ktorý mám záujem ja a aj ceny budú troška nižšie keď sa ešte zlepšia výrobné procesy a potom sa rezervácia zíde.


    [priezvisko]@me.com

    Komentár


    • JozkoPucik
      JozkoPucik komentoval
      Upraviť komentár
      Ja som povedal uz na zaciatku, ze ti co cakate nakoniec pochodite ovela lepsie ako my co sme zobrali prve kusy. Urcite pojde dole cena a sami viete, ze co vyrobene auto, to odstraneny problem. Chudaci co brali prve auta v USA.
  • Ioniq
    Member
    • Jan 2017
    • 364

    Tak tak, rezervacka sa neoplati rusit. Stale nevieme aka bude situacia pre Other Europe, co kedy a kolko sa k nam dostane. Minimalne vies skusit svoje "poradie" predat niekomu inemu, kto je ochotny priplatit za skorsie dodanie. Takym sposobom aspon zinkasujes nejake uroky za to, ze ti peniaze lezali v Tesla banke Za predpokladu, ze mas nejaky skorsi rezervacny termin a v Other Europe bude tolko objednavok, ze by to malo pre niekoho zmysel sa "predbehnut" a priplatit za to.

    Komentár

    • g211
      Member
      • Sep 2015
      • 118
      •   

      Konečne je to tu! Prichádza základná verzia Modelu 3 za 35 000 dolárov: https://www.mojelektromobil.sk/blesk...5-000-dolarov/

      Komentár


      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        Oooooo tlieskam, tak predsa vytreli hejterom kocura. Zatial co smradlaci uz vypisovali hejterske clanky o podvode na zakaznikoch ked Tesla stiahla udaje o lacnom modely zo stranky, oni to pekne v tichosti dopekali do chrumkava Klobuk dole, pekny marketingovy tah. Teraz si budu musiet niektore media vyzrat svoje vlastne zvratky. Aj ked tipujem, ze tuto spravu radsej nezverejnia, rovnako ako spravu, ked sa Tesla dostala minuly kvartal do zisku...

      • juks
        juks komentoval
        Upraviť komentár
        Myslim, ze je to skoro, je to riziko, no ak aj takto udrzia aspon minimalnu ziskovost, potom klobuk dole.
        Alebo uz vycerpali americky potencial na drahsie verzie a nechcu dalej natahovat americkych zakaznikov. Odhadujem, ze na ostatne trhy budu este cca pol roka dodavat len drahsie modely.

      • dzodzo
        dzodzo komentoval
        Upraviť komentár
        pisu tam ze budu rusit niektore obchody, t.j. uspora na showroomoch a online predaj, tak asi takto znizia naklady: "Over the next few months, we will be winding down many of our stores, with a small number of stores in high-traffic locations remaining as galleries, showcases and Tesla information centers. "

      • g211
        g211 komentoval
        Upraviť komentár
        Skvelá správa je aj to, že sa vracia Long Range RWD verzia, navyše údajne so softvérovo zvýšeným dojazdom (nielen papierovo).

      • JozkoPucik
        JozkoPucik komentoval
        Upraviť komentár
        Uvidime aka bude cena v Europe. Ja som povodne chcel Long Range, RWD s tým, ten už mal obsahovať ten premium package, takže by som dostal také auto ako mam teraz, len by nebolo AWD. Ono ta cena sa mi aj tak zdá moc, píšu, že 40 000,- bez dph? Veď to je 48 000,- euro, moj model teraz stál 58 450,- a to mam väčší dojazd a premium interier (nie som náročný na interier, ale tie kožené sedačky potrebujem kvôli deťom). A to sa ešte dá kupiť lacnejšie keď si zvolíš čiernu farbu a 18ky kolesá.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Dobrá správa. Ešte aby to Tesla prežila. To rušenie obchodov a prepúšťanie ľudí nie je vobec pozitívne.
        V Európe predaj aút iba cez internet bez možnosti si to auto ohmatať moc fungovať nebude.
        Som prekvapený ako rýchlo museli “spustiť gate” a začať predávať verziu na ktorej je mala marža.
        Evidentne ten počet rezervácii bol nafúknutý mimo realitu tak 2x.

      • JozkoPucik
        JozkoPucik komentoval
        Upraviť komentár
        Jiri GrandPa ja som bol osobne prekvapený keď ma pozvali do Tesla Store pozrieť si Model 3 (v Dortmunde). Obchod bol vo veľmi drahej zóne, meno ulice bolo ironicky Königsallee (Alej kráľov). Priestory boli síce malé, ale vošlo tam Sko, Xko a vzadu bola 3ka. Pri dverách 1 človek, pri X a S boli 2ja, no a okolo 3ky behalo 5 ľudí!! To bolo naozaj dosť. Keď som bol v Tesla Service Center vo Frankfurte tak zdviháky bolo plné, plná dielna, vela mechanikov, predajcovia dvaja, ale fungovali len na termíny, teda nie je to tak, že prídeš a pokečáš ako inde. Tým chcem povedať, že v krajinách kde naozaj predaj ide tak tam je to zastúpenie veľmi dobré a vôbec nie je poznať, že by nejak prepúštali a tak.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        No ved tak to má byt. Tak isto je to Viedni na Herrengasse. Len aby ich nenapadlo to porušiť.

      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        O tych nafuknutych poctoch sa hovorilo uz dlho, len maloktory fanusik tomu veril

      • juks
        juks komentoval
        Upraviť komentár
        Ioniq neviem co bolo nafuknute na 400 tisic, ked ich uz dodali viac ako 200 tisic a pritom nedodali este ziaden lacnejsi kus.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        To máš pravdu ale viac 3/4 predaných boli nové. objednávky.
        Tesla možno mala ozaj toľko rezervácii, lenže IMHO veľa ľudí to nemyslelo celkom vážne alebo to zrušilo.

      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        juks co povedal strejda vyssie, z rezervaciek isla tak stvrtina dodanych aut, t.j. 50.000, a to mame vonku MR, LR aj Perf verziu. Este je sanca, ze z tych zostavajucich 350.000 rezervaciek vsetci cakaju na lacnu SR verziu. Dozvieme sa, ked to zacnu chrlit von. Ale velka cast rezervaciek boli imho spekulanti, ktori mali zaujem spenazit poradovnik, alebo tam dali peniaze len tak zo srandy ked je to vratne, a cakali ako sa to auto vyvinie, aky bude dopyt atd.

      • juks
        juks komentoval
        Upraviť komentár
        Jiri GrandPa & Ioniq. Ked je 3/4 novych, tym lepsie pre teslu. Ak bude podobne 3/4 novych na lacnejsie verzie tak to bude velky uspech pre teslu.
        A aj ked len cast z tych 350tis zatial nezrealizovanych/zrusenych rezervacii na TM3 kupi lacnejsiu verziu, tak bude tesla daleko nad pol miliona TM3 prakticky za dva roky. Kto cakal taky vysledok? Ja nie, TM3 je sice pekne, ale malo uzitocne auto, ktore sa navyse do EU vobec nehodi. Prilis velke na kratsie trasy s malym vyuzitelnym priestorom a male s relativne este mensim priestorom na dlhe trasy. No vyzera to tak, ze aj napriek tomu sa dobre predava - vyzera to tak, ze prekvapivo mu hype este stale pomaha. Asi aj tu plati, ze jednooky medzi nevidomimi je kralom.
        Naposledy upravené jux; 01-03-2019, 17:53.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        jux - Vies, ja na to pozeram z pohladu salesmana tak 6 mesiacov dopredu. Pokial uz dosiahli saturaciu predajov u LR a MR verzii v USA tak je to sakra rychlo a SR verzia ich nevytrhne. Neviem, asi som stara paka, ale to rusenie sales roomov, referral programu a ziaden marketing sa pod predaje podpisu vyrazne. V Europe mozu zabudnut, ze ludia daju 50 000 za auto ktore fyzicky nevideli. Na to je tu moc velka konkurencia.
        Moj nazor je, ze isli s SR na trh prilis skoro a tie obete ktore prinasaju profitabilite mozu byt prilis velke. Dufam, ze sa mylim.
        Naposledy upravené Jiri GrandPa; 04-03-2019, 08:34.
    • JanoS
      Member
      • Aug 2015
      • 95
      •   

      Píšem z lietadla... Tak auto co mam doma 3 dní ma nižšiu cenu o 5000... Uprimne som nasraný, dúfam ze mi dajú zdarma self driving aspoň, lebo toto nieje fér.

      Komentár


      • juks
        juks komentoval
        Upraviť komentár
        JanoS Znizili aj europske ceny?

      • Vrso
        Vrso komentoval
        Upraviť komentár
        Nechcem Ti do toho kecat ale tak to v obchode chodi. Keby Tebe urobili vyhodu, lebo mas 3 dni auto doma, potom aj tomu co ma 4 dni ? A ten co ma 10, 20, 30? Zacal gaspar kricat Aj ja ked som kupil, tak znizovali ceny, ale jednoducho to na moju kupu nevztahujem. Cenu tovaru nazyvam casocenou, teda cena v case kupy Mas krasne a vynikajuce auto, zelam Ti hlavne bezporuchovu prevadzku

      • EV_Future
        EV_Future komentoval
        Upraviť komentár
        okolo 5000 EUR isla dole cena oboch momentalne predavanych europskych verzii (AWD Dual Motor aj Performance). Pre tych, co sa ponahlali, to nie je velmi potesitelne. Pre ostatnych super sprava, navyse potesilo aj pridanie dalsich verzii, teraz si uz vyberie urcite kazdy, je tam dokopy az 6 variant. Tak uz len pockat, kym dojdu na europsky trh, zatial odhaduju 3-6 mesiacov pre Short-Range.

      • JozkoPucik
        JozkoPucik komentoval
        Upraviť komentár
        Mna tu nikto nepocuva hovorim to uz od zaciatku, ze vy co cakate to budete mat nakonie najlepsie.

      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        Je bezna vec, ze novinka stoji viac, early adopters vzdy vec preplatia. Nasledne sa po par dnoch/tyzdnoch cena upravi. Rovnako to funguje pri pocitacoch, mobiloch, obleceni, vsade

        Predpokladam, ze znizena cena sa nepremietne do aut, ktore su uz na ceste. Profitovat z nej budu az ti, ktori potvrdia konfiguraciu po tomto znizeni ceny, co znamena, ze budu na svoje auto cakat este minimalne 2 mesiace, zatial co ty sa uz budes davno vozit. Nieco za nieco

        Ako povedal JozkoPucik, trpezlivost ruze prinasa. Ten co pocka dostane vacsinou kvalitnejsi produkt (niektore muchy sa medzicasom vychytaju) a za nizsiu cenu. Ide cisto o to, ako rychlo svoj produkt chces a kolko si ochotny priplatit za privilegium mat ho skor ako ostatni

      • JozkoPucik
        JozkoPucik komentoval
        Upraviť komentár
        Ja som spokojný s tým ako to je, lebo pre mňa bolo dôležité, aby vychytali toho čo najviac a na to slúžila Amerika, tam tie autá testovali a robili postupne úpravy. Tieto auta čo dostaneme, by už mali byť na slušnej úrovni. Taktiež som rád, že ma to takto donútilo kúpiť AWD, lebo s tým aká je tu na severe zima tak sa to určite hodí. Podvozok je nižšie, takže budem často "odhŕnať sneh" tak aby som nezostal visieť. Jediné čo ma mrzí je tých 4000 euro bonus o ktorý som prišiel, lebo už som nebol rezident Nemecka.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        JozkoPucik Ja cakam na skusobne jazdy TM3, nech si mozem vyskusat aku ma realnu prejazdnost. TM3 ma sice mensi razvor ako TMS, takze prejazdnost by mala byt lepsia ako u TMS bez vzduchoveho podvozku. Na niektortych miestach kde jazdim treba vecsiu svetlost. Ked som mal pozicanu TMS bez vzduhoveho podvozku, suchal som spodok auta aj ked ludia vystupili. Ocenil by som, keby ponukli aj verziu TM3 s vzduchovym podvozkom. Ak nie, asi mi ostane len pockat na TMY.

      • JozkoPucik
        JozkoPucik komentoval
        Upraviť komentár
        jux na ten reálny prejazd som zvedavý aj ja, však v nedeľu dám hádam vedieť. Auto preberiem v sobotu ráno (hádam bude na 100% baterka) a pôjdem rovno na jedno miesto 250 km od Frankfurtu kde má stavbu naša firma. Zhodou okolností, pri tej stavbe je supercharger tak skontrolujem chlapov a aj nabijem auto. Bude to fajn, lebo skúsim isť trochu rýchlejšie, lebo je to len 250 km takže nemusím šetriť kapacitu. Potom odtial pojdem 300 km smerom CZ, aby som prišiel čo najbližšie a nemal takú dlhú cestu v nedelu. Dám potom vedieť ako to išlo, dúfam, že budem príjemne prekvapený dojazdom. Ináč na ten "Route Planner" na Tesla stránke už pridali Model 3

      • JozkoPucik
        JozkoPucik komentoval
        Upraviť komentár
        Ešte jedna vec, no v nemecku zlacneli o 2000,- euro ten môj model. No pri tej cene 61 000,- (aj s predpredajným servisom, zimnými kolesami...) beriem to ako investíciu, aby neskrachovali a aby ste aj vy dostali autá

      • dzodzo
        dzodzo komentoval
        Upraviť komentár
        tu pisu, ze pre tych co kupili teslu pred znizenim ceny autopilot a fsd za polovicnu cenu https://twitter.com/elonmusk/status/1101724210878128128

        If you bought a Tesla before yesterday’s price reduction, you can have Autopilot or full self-driving at half normal cost (up to $6k less)
    • TM3Perf
      Member
      • Jun 2015
      • 83

      Tak dnes konečne v USA spustili predaj a konfigurátor base modelu 3. Čo ma trošku mrzí je výbava s akou prichádza

      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Snímka.JPG
Videní:	837
Veľkosť:64,9 KB
ID:	34105

      Čakal som, že navigácia bude všade rovnaká (možno v nižších výbavách príplatok za konektivitu). A bral by som ešte v base opcií príplatok za audio. Ale tá navi ma naozaj mrzí.

      Komentár


      • juks
        juks komentoval
        Upraviť komentár
        TM3Perf Ved museli niektore ficuriny ubrat, aby mohli najlacnejsiu verziu nejako odlisit, keby v lacnejsich verziach nechali viac, tak by drahsie verzie nikto nekupoval.

      • JozkoPucik
        JozkoPucik komentoval
        Upraviť komentár
        Asi ako juks povedal, toto delenie výbav bola vždy citlivá záležitosť a Tesla to rieši teraz asi riadne po prvý krát. Kam mám byť úprimný tak sa mi to aj celkom páči a normálne by som uvažoval ešte o jednom aute, ale uvidím ako sa to prenesie do EU cien.

      • juks
        juks komentoval
        Upraviť komentár
        Neverim, ze obsadenost superchargerov nebude, ved by si kadili do vlastneho hniezda, keby to nedali. A telefon je predsa standard.
    • ICE666SVK
      Senior Member
      • Jul 2014
      • 1997

      Pôvodne zverejnené od Jiri GrandPa Pozrieť príspevky
      Dobrá správa. Ešte aby to Tesla prežila. To rušenie obchodov a prepúšťanie ľudí nie je vobec pozitívne.
      V Európe predaj aút iba cez internet bez možnosti si to auto ohmatať moc fungovať nebude.
      Som prekvapený ako rýchlo museli “spustiť gate” a začať predávať verziu na ktorej je mala marža.
      Evidentne ten počet rezervácii bol nafúknutý mimo realitu tak 2x.
      Suhlasim. TM3 v zaklade za 35K$ je pekne, ale ta nemoznost si to vyskusat no neviem. Zaroven je jasne, ze na showroom v CZ ci SK mozeme zabudnut. V SR tym padom aj na dotaciu, lebo tu nebude dilerske centrum aj keby tu Tesla dala servis a stranka bola v slovencine. CIze ludia ktory ponukali zazitkove jazdy na modeloch od Tesly maju o biznis postarane aj dalej a este mozu ponuku mat na prenajom aut na dlhisu dobu.Vlastne aj to tu uz funguje. Myslite si, ze po vzore lidra v elektromobilite sa budu musiet prisposobit aj ine znacky, ktore vyrabaju EV? Zlacnie trebarz Leaf ci ioniq, alebo ine EV?

      PS: Myslite si, ze Vieden je tak vyznamna, ze tento showroom nezrusia? Ja si myslim, ze ANO. Proste zostane. No uvidime............
      Naposledy upravené ICE666SVK; 01-03-2019, 16:51.

      Komentár


      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        Vieden by mohla ostat.

        A ostatni nezlacnia kym nebude ponuka vyssia ako dopyt. Na co by teraz zlacnovali, ked maju odbyt? Akonahle im zacnu auta stat na sklade bez zaujmu, potom pride na zlacnovanie. A TM3 nekonkuruje zatial nicomu z doterajsej produkcie, jedine karosarsky podobne auto je Ioniq, ale ten je cenovo o karegoriu nizsie. Europa je zatazena na hatchbacky, kombiky a crossovery. Tesla nic z toho nema do prichodu Modelu Y. Vyraznejsie moze karty zamiesat VW Group, ak prejde od slubov k cinom. Ten I.D. Neo ma byt udajne najdostupnejsim EV svojej velkosti (cca Golf), ale otazne je, kedy sa to realne dostane k zakaznikom. Dovtedy nema nikto dovod zlacnovat.
    • matchke
      Member
      • Apr 2015
      • 328
      •   

      Mne luto predajni nie je. Vo Viedni ta predajna je v centre mesta v najdrahsej stvrti. Osobne som nevidel ziaden prinos tych ludi co tam su. Na podstatne otazky povedali, len ze nevedia alebo nemaju oficialne stanovisko. Technicke veci som vedel ja lepsie a vedel si ich ziskat z netu. Auto som si pozrel davno pred tym na akciach na Slovensku. (Tie akcie by mohli zostat.) Obchody mali zmysel ked potrebovali etablovat brand. Radsej by mohli posilnit servis.

      Komentár


      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        A chcel si kupovať? Ja som ušetril osobnou návštevou práve tam 5000€.
        Počítač ti zľavu nedá, živý obchodník hej.

      • head
        head komentoval
        Upraviť komentár
        Vidis, a na tom sa usetri, ked nebudu ziadne zlavy ani obchodnik a ani obchod .
        Naposledy upravené head; 02-03-2019, 11:06.

      • voloda69
        voloda69 komentoval
        Upraviť komentár
        Jiri GrandPa, a Tesla v predajniach dava zlavy? Ja som cital, ze ceny su pevne, jedine ak si bral nejake predvadzacie. Inac po tych zlavach MODEL S a MODEL X, asi objedna, MODEL X :-). Ma motivovali. Ak pojdem do predajne dostabnem este dalsiu zlavu?

      • head
        head komentoval
        Upraviť komentár
        Ked som bol 2-3 mesiace dozadu v Linzi tak nam na fleku ponukli skladove Model X (ale uplne nove) s 5 000 euro zlavou. A to sme sa na zlavu ani nepytali, len sme si dali testovacku na Model X kym mal kamos Model S v servise. Ale predpokladam, ze taketo zlavy skoncili so znizenim cien.

        Update: aby som bol presny, tak nam neponukli jeden konkretny kus, ale dali nam na vyber z roznych zasob v Rakusku.
        Naposledy upravené head; 02-03-2019, 20:46.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        No že dostaneš zľavu ti nikto nezaručí ale aspoň máš šancu. My sme sadli so šéfom predaja vo Viedni ku laptopu a vyberali sme z vozidiel na sklade po celej Európe a nakoniec sme našli presne čo sme chceli. Aj so zľavou 5000, ale museli sme kúpiť hneď.
        Trik je v tom že musíš prísť pred koncom kvartálu a kupovať tam.
        Naposledy upravené Jiri GrandPa; 03-03-2019, 00:37.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        head - doplním: “ a ani predaj”.
        Chcelo by to spraviť anketu tuto medzi kolektívom koľkí z vás by si kúpili auto bez toho že by ho vyskúšali alebo aspoň ohmatali.
    • Peto02
      Member
      • Mar 2016
      • 86
      • peter83511
      •   

      Vyzera to tak, ze moja trpezlivost sa predlzi. Sice som uz bol rozhodnuty pre MR verziu, ktora vsak do EU prist ani nemusi, ale ked pride SR o 6 mesiacov, tak preco si este nepockat... osobne by som hned bral tu verziu SR+ za $37.000 (x1,2 x1,1) s DPH+clo za ~ 43000 € ;-)

      "
      Base Model 3 available in Europe in ~6 months, Asia 6 to 8 months. Latter contingent on Shanghai Gigafactory. Country-specific taxes & import duties mean price may be 25% or more above US number.

      — Elon Musk (@elonmusk) March 1, 2019
      Naposledy upravené Peto02; 02-03-2019, 12:08.

      Komentár


      • nemo
        nemo komentoval
        Upraviť komentár
        - Mid Range Model 3 sa zacne do zapadnej Europy dodavat zaciatkom Maja 2019
        - Standard Range Model 3 sa zacne do zapadnej Europy dodavat (alebo este len objednavat?) v Auguste 2019
        - Otvorenie konfiguratora pre krajiny s volantom vpravo a "Other EU" cize aj pre Slovensko zacne v druhej polovici 2019 pravdepodobne len pre Long Range AWD a Performance verzie.
        - Moj odhad: Slovak si bude moct objednat Base Model 3 koncom roka s dorucenim v roku 2020 pretoze Tesla nebude stihat jeho vyrobu pre US trh, kde Tesle skocni danova ulava koncom roka 2019. V Januari 2020 klesne dopyt v US a posilnia sa dodavky Base Modelu 3 globalne.
    • Juro
      Administrator
      Gold Member
      • Mar 2014
      • 2208
      • juraj1702
      •   

      Srdečne gratulujem prvým majiteľom Modelu 3 na Slovensku (aj ostatným novým elektromobilistom). A prajem hlavne veľa km bez poruchy a trávenia čo najmenej času v servise. Keď som ja prišiel s Modelom S na Slovensko, nebola žiadna takáto komunita kde by som sa mohol so skúsenosťami podeliť a ani s kým sa poradiť. Tak som rad, že teraz už tá možnosť je a že v mnohých otázkach pomohla a ešte isto aj pomôže a že sa tiež s nami o skúsenosti podelíte. (A práve sa pracuje, už nejaký ten týždeň, na novej verzii tejto stránky s "ultimate user experience" so svetovo najlepším softvérom aby užívanie stránky bolo ešte príjemnejšie. ) Ono byť prvý je pekné, ale pre skutočných nadšencov je to tak trochu aj výzva, byť ochotní prispieť do rozvoja elektromobility či už podelením sa o skúsenosti, alebo zúčastnením na nejakých ev akciách, ktoré isto plánujeme aj tento rok. Tak ešte raz blahoželám a dúfam, že sa niekedy na nejakej EV akcii uvidíme.
      Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
      Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

      Komentár


      • curgali
        curgali komentoval
        Upraviť komentár
        Jurko, vsetci na EV akcie čakame a urcite sa zúčastníme ak budú. Hlavne aby boli včas oznámené, aby sme si vedeli zariadiť voľno v čase konania......
        Naposledy upravené curgali; 03-03-2019, 20:08.
    • JozkoPucik
      Member
      • Aug 2018
      • 132

      Ľudia, oplatí sa čakať!!

      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	pjimage.jpg
Videní:	708
Veľkosť:238,6 KB
ID:	34160
      Úspešne som prešiel prvých 1300 km (ešte som behal po nemecku). Auto vôbec nie je také ako som si myslel, je ešte lepšie bola to moja prvá jazda na elektromobile a je to proste fantázia. Podvozok, motor, zvuk, akcelerácia, rekuperácia, no proste to auto nemá chybu (no má, ale to je jedno ). Už som to napojil aj na nabíjačku v garáži, výsledky vidíte. Teraz nabíjam zo sierte lebo som to testoval, ale panely by to mali cez leto pokryť!

      PS.: tie madarské ŠPZ sú dlhý príbeh

      Komentár


      • Daliborko
        Daliborko komentoval
        Upraviť komentár
        Gratulujem a prajem veľa šťastných a nadšených kilometrov. Teším sa s Tebou. Od teraz jazdím po ZA s otvorenými očami

      • Radkovanko
        Radkovanko komentoval
        Upraviť komentár
        pekne kolieska gratulujem !

      • 1fisker
        1fisker komentoval
        Upraviť komentár
        ZA ??? Ako to chápať?

      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        JozkoPucik Tak pocuj trochu by to chcelo viac rozpisat, kim to mas v cerstvej pamati. Nejde ani o tie HU SPZ ktore si mal a si z ZA. Slotovci to asi nepreziju My ano. Co takto do sekcie Blogu tu na fore napisat par riadkov a mozno dake fotky. Ake bolo preberanie? Co tie pnemuatiky, ako si to vyriesil? Kolko si mal nabite auto pri preberani. Bolo nutne kalibrovat system kamier a senzorov pocas prvych kilometrov? Akymi rychlostami si sa pohyboval a kolko km si z autom presiel najviac. Ako si si zvolil nabijanie? Trebarz percenta 10-80% alebo....??? Ake rychosti ti to davalo? Vyuzil si SC, alebo ktore nabijacky si vyskusal? Boli aj dake problemy? Bjorn teraz daval videa a mal problem niekde nabit TM3ku. Aka je jazda s jednym displejom, ktory je v strede? Dajte sem aj ostatny nejake otazky co by Vas zaujimalo? Vopred dik ak nieco napises.
        Naposledy upravené ICE666SVK; 03-03-2019, 20:21.

      • matchke
        matchke komentoval
        Upraviť komentár
        Prva Tesla Model 3 s madarskou znackou. :-)

      • JozkoPucik
        JozkoPucik komentoval
        Upraviť komentár
        matchke no ved to keby som nemal toho Tureckého (pardon nemeckého) suseda, ktorý bol na hlavu a určite my naschval nepovedal o tom, že mi prišili pred 2 týždňami papiere, tak by som mal peknú prepravnú, no čo už. Hneď ako bude moja pošlem foto. Zajtra idem ráno na Kontrolu Originality a potom počkám na SK Techničák.

      • juks
        juks komentoval
        Upraviť komentár
        JozkoPucik Otestuj nabijanie na trojfazovom wallboxe, napr. v Ziline Mirage, ci aj na tvojej TM3 nefunguje korektne ako Bjornovi. Malo by nabijat 11kW.

      • juks
        juks komentoval
        Upraviť komentár
        matchke ja som mal na cestu z Tilburgu do Bratislavy na TMX presne tie iste madarske prevozky :-)

      • TM3Perf
        TM3Perf komentoval
        Upraviť komentár
        Ja by som ešte rád dostal info o tom tvojom solárnom systéme, čo je to zač, koľko to stálo, ako to pokryje spotrebu domácnosti, nejaké parametre, prípadne kto to montoval a dodával.

      • JozkoPucik
        JozkoPucik komentoval
        Upraviť komentár
        TM3Perf je to od tejto firmy: www.collectsun.sk sü to dvaja super chlapi. Technológia je SolarEdge, 22 panelov, Nemecký výrobca panelov AXIpower AC-270P/156-60S, LG Chem RESU10H KR 10 Kw, mám Backup sýstém (keď vypadne prúd idem dalej), Wall box (EV BOX), špirálu na dodatočný ohrev teplej vody. Cena bola 21 300,- tá investícia sa mi nikdy nevráti, ale mne o to nešlo. Celý dom máme na elektriku, máme tepelné čerpadlo na podlahové kúrenie a ohrev vody. To kúrenie je riadny masaker, ale keď svieti slnko aj cez zimu tak to utiahne elektráren všetko. V podstate ťaháš zo siete len 1/2 November, December, Januar a 1/2 Februara. Ironicky najvacsi odber elektriky je cez zimu kedy nesvieti az tak už teraz budem však čisto na slnko a aj nabijanie auta. Svinstvo je ze SSE zakazuje posielať prebytok do siete, aj keď som im to chcel posielať zadarmo, preto SolarEdge to zniži na 0 v prípade, že dom nemá odber a baterka je plna.

      • JozkoPucik
        JozkoPucik komentoval
        Upraviť komentár
        Napríklad teraz robil solaredge update po sieti a narusil to nastavenie, že aby neposielal nič do siete: https://imgur.com/a/IPdaDjG
        To znamená, že ja teraz posielam do siete vyše 3 Kw a niekto s toho môže fungovať. Pre mňa je to úžastný pocit, lebo o to menej idú Jaslovské Bohunice. Len bohužiaľ je to zakázané!

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        SSE by bolo treba nakopat do riti.
        ZSE to dovoluje a este mi aj plati.
        Ta cena je s DPH?

        Este jedna vec - tie Bohunice nevadia, to je zdroj s najnizsou CO2 stopou zo vsetkych, co vadi su Vojany a Novaky.

      • JozkoPucik
        JozkoPucik komentoval
        Upraviť komentár
        To bola cena s DPH. Ano, nechapem ako mozu mat ZSE, SSE a VSE rozdielne politiky, ved to je na hlavu!!
    • JozkoPucik
      Member
      • Aug 2018
      • 132

      No, už keď som omylom spravil ďaľší post tak to rovno napíšem tu.

      Tak v prvom rade, čo sa týka tých ŠPZ tak to som našiel na: https://www.prevozneznacky.sk/ oni to robia tak, že podpíšeš zmluvu, že si ich zamestnanec a potom ti daju knihu jázd aťď. Ja som musel ísť týmto smerom, lebo som nemal doklady od auta, len VIN číslo. Doklady v Nemecku posielali poštou, aby si človek auto prihlásil a prišiel po auto rovno so značkami. U mňa bol problém, že to prevzal môj bývalí sused a nič mi o tom nepovedal, keby sa bol ozval tak by to bolo všetko ináč.

      Preberanie bola katastrofa, ale mne to vôbec nevadilo, pre mna to bolo super, len neviem ako by to brali iný. prišiel som na 9:00 ráno v sobotu. Vtedy práve otvárali. Volal som im, že auto chcem prebrať v sobotu, lebo tam budem cestovať zo zahraničia, tak som bol rád, že mi vyhoveli. Boli sme tam traja na 9:00, s toho som bol prvý ja, moje auto previezli na odovzdávacie miesto. Keď som povedal, že značky ani doklady nemám, povedali, že nevadi, spravili si kopie dokladov a povedal, že to prezisti. Vysvetlil som mu tie značky čo mám, pochopil a spravil si kópie. Potom zmizol na 5 minút. Medzičasom prišiel jeden mechanik, ktorý ma tam videl sedieť ešte pred tým ako otvorili obchod tak sme pokecali. Prišiel za ním jeden predajca a pýtal sa ho ako fungujú tie karty na otváranie a štartovanie auta. Tak som mu to vysvetlil ja, čumeli na mňa ako keby som spadol z marsu potom prišiel ten prvý pán s tým, že doklady mi poslali 19.2 a doručené boli 20.2 tak mi trklo, že ich musel prebrať sused. Nahodil som si prednú značku, predajca nahodil zadnú, opýtal sa že či viem ako s autom, povedal som, že hej a rozlúčili sme sa mám ešte poslať scan kopiu dokladov, že či ich naozaj mám. Sadol som do auta a sen sa stal realitou začala!

      Ešte ale najprv drobnosti. Kolesa tam nemali, má ich partner spoločnosti EuroMaster to je nieco ako zmluvný servis na kadečo, takže to ešte budem musieť poriešiť. Uvidím ako aktívne bude servis reagovať na moje emaily, všetko napíšem do toho mailu s tým scan dokladov. Kolesá posielaju domov, ale pochybujem, že mi to pošlú na SK, ale mám známych v DE a od nás firmy tam posielame montážnikov, tak niekto mi ich určite zoberie, ak nie tak skočím pri najhoršom ešte Oktaviu po ne, lebo už sa nám otepluje.

      Vedel som, že sú tam káble na nabíjanie, tak som si hneď osadil ten na iphone, inštrukcie som si pamätal z videii takže som vedel čo a ako. V aute inač boli káble na nabíjanie a trojholník, ale inač nič.

      Vozidlo pri preberani malo iba 260 km dojaz, teda baterka na polovicu nabita, to nebolo bohvie čo, lebo som mal plány ísť dalej na sever a musel som raz nabíjať. Aktuálne mám na aute zimné kolesa, tie 18ky s tým krytom, letné sú 19ky, tie pekne Po prebatí auto hneď išlo, žiadna kalibracia, nič, len som si nastavil sedačku, zrkadla, volat a uložil profil. Svietilo mi stále TPMS, len vedel som že je to kvoli tomu, že menili kolesa z 19 na 18 ale menu nebolo presne tak ako som videl vo videach na youtube (uz je novsia verzia), tak som to zatial nechal tak. Asi po niekolkých hodinách náhodou napísalo na display: "Myslím, že auto ma iné kolesa, ak ano vyber velkosť" dal som 18 a varovanie TPMS zmizlo a uz aj ukazovalo tlak (predtým neukazovalo) takže všetko bolo už teda OK.

      Autom som chodil max 130 km/h keď som išiel dlhšiu trasu. Samozrejme keď som išiel kratke trasy a supercharger bol blizko tak som tomu na nemeckých dialniciach samozrejme utaľ. Najviac som išiel 230, ale to na sekundu a spomaloval som, niesom ten čo potrebuje rýchlosť, ale provokáci na DE dialniciach bolo teda hodne, auta však nemali šancu. Spotreba pri 130 km/h je 210 W na km, keď som zišiel pri Brne z dialnice a šiel som tým horským prechodom do TN tak to kleslo na 160 W/km takže ak človek jazdí vkuse 90 km/h tak sa určite dá dosiahnúť dojazd nad 500 km. Musím priznať, že som s toho dojazdu nebol až taký nadšený, ale v nemecku to bolo človeku jedno kvôli tomu, že všade sa dalo nabíjať a nabíjanie bolo fakt super rýchle. Najviac som prešiel keď som išiel z Nemecka do Prahy. Išiel som zo superchargeru pri Hoteli Ramada by Wyndham Weimar, tam som strávil noc a auto nechal nabiť naplno. Plné nabitie ukazovalo 505 km, ale myslím, že to prišpôsobilo tej mojej spotrebe doposiaľ. S toho Superchargeru som išiel priamo do Superchargera pri Prahe bolo to 304 km a keď som prišiel do cieľa mal som dojazd cca 90 km. Stale som išiel 130 km/h s tým, že občas som pridal na 150-160 km na predbiehanie a tak.

      Nabijal som len na Tesla superchargeroch, ale potom 1 krat v Trenčíne na Greenway nabijačke (CCS 50 kw). Ešte stále nemám účty za nabíjanie v DE a CZ, ale na tom Greenway to bolo 7,55 euro. Bol som tam len na 25 min a to preto, že síce by som bol došiel domov, ale keď som prišiel, všetci sa chceli voziť tak som musel pred príchodom nabiť. V DE som nabíjal len do tých 80% lebo to trvalo najmenej cca 20 min a bolo to na 80% fakt super rýchlo a v DE to stačilo, ďaľší charger bol blizko aj tak, cestovanie v DE nemalo chybu. Na SK si to človek musí trochu premyslieť, ale nevidím v tom problém. Do full som nabil len raz keď som išiel ráno na SK. Superchargeri dávali do 140 kw, bola to fakt šupa. Slovenský Greenway dával 41 kw, ale stačilo to. Problémy absolútne žiadne.

      Display je bomba! Človek si rýchlo zvykne, ale možno to je aj tým, že som mladšia generácia (33 rokov) tak neviem. Umiestnenie je fajn, mám skoro 2 metre tak som sa bál, že budem do neho búchať kolenom, ale práve naopak, veľa miesta. V noci to bolo fajn, že na človeka nič nesvietilo spredu a vôbec mi nechýbal panel prístrojov, na dobré sa ľahko zvyká. Rýchlosť vidno pekne, ale aj tak bud ideš za niekym, alebo na dialnici na tempomate 130 km/h.

      Prešiel som vyše 1300 km a bolo to úžastné. Auto je naozaj super, je to skvelá kombinácia super podvozku, výkonu, stability a k tomu všetko ta elektrika... na fantázia. Aplikácia v telefone je užastná tiež. Vidno všetky info a dajú sa obsluhovať niektoré funkcie. Najlepšia je asi pustenie klimatizácie, či kúrenia.

      Čo sa týka nedostatkov tak sú to prkotini. Keď si človek pripojí napr iphone kvôli hudbe nie je tam žiadné menu, teda len možnosť hrať hudbu z mobilu. Chýba mi výber skladieb, playlistov a tak, nie je to tam, ale to sa určite dá doplniť software updatom. Detská poistka je na obe dvere, chceli by som len na jedny (software update). Tempomat nie je adaptívny (asi ani nemal byť, alebo možno len s autopilotom, ten som ja nechel). Drobné veci ako zle nahodené tesnenie dverí, vyskočený plast v kufri atď, žiadny problem, ruky mám, mechanika som robil musím si ešte objednať tie adaptéry na zdvihák, aby mi mohli meniť kolesé v pneu servise, tie ku autu nie su. Idem si celkovo objednať príslušenstvo z USA a známy mi to prepošle do EU. To je asi všetko čo mi vadilo.

      Zajtra ešte dam ten usb klúč na nahrávanie video cez cameru vpredu. Kupil som si novú SD kartu ktorá ide do USB kľúča, ale nedá sa formátovať na Fat32 takže musím použiť inú. Potom možem uploadnúť video jazdy. Ak chcete ešte niečo vedieť alebo tak, kľudne sa pýtajte.
      Naposledy upravené JozkoPucik; 03-03-2019, 21:42.

      Komentár


      • terry
        terry komentoval
        Upraviť komentár
        Zelam vela stastnych km, odteraz sa budem na semaforoch po tejto modrej kraske obzerat. S vysokou pravdepodobnostou momentalne najvychodnejsia TM3jka v Europe. Dufam, ze ked sa vycasi tak urobis predvadzacku na letisku vo Višňovom.

      • TM3Perf
        TM3Perf komentoval
        Upraviť komentár
        Pekne zhrnuté, len ti poradím že na formátovanie tej karty použi program "guiformat". Ja som cezeň naformátoval 128gb kartu na Fat32.

      • ivan32
        ivan32 komentoval
        Upraviť komentár
        O akých adaptéroch na zdvíhanie auta je reč? Ešte som to nepočul. Tiež dúfam že urobíš nejaké stretnutie pre teslaclub. 😀
        A tiež sa môžeme tešiť na predstavenie modelu Y 14.3.!!!

      • JozkoPucik
        JozkoPucik komentoval
        Upraviť komentár
        Tuto je foto kde sa moze zatlacit na spodok https://teslamotorsclub.com/tmc/thre...points.102793/
        Tuto je priklad toho adaptera https://www.amazon.com/APDTY-Protect.../dp/B07GHGM9BP

      • 1fisker
        1fisker komentoval
        Upraviť komentár
        Neviem síce kto to je tento jožkopučik, ale dúfam, že ho čoskoro uvidím v Žiline na nejakej akcii alebo aj mimo nej. Najbližšie je akcia v Ostrave 14.-16.3., čo tak prísť ukázať?

      • JozkoPucik
        JozkoPucik komentoval
        Upraviť komentár
        Ach, ja som taký hamblivý ak sa mam priznať, tak najradšej chodím len do roboty a domov a nerád pútam pozornosť. Žiaľ s týmto autom je to dosť problém teraz.
    • juks
      Member
      • May 2018
      • 53
      •      

      JozkoPucik Aj pre TMX maju v ponuke akoze adapter pre zdvihak : https://www.ebay.com/itm/Tesla-Model...-/142900149442
      No ked sa dobre pozries na spodok svojho auta tak zvazis ci vobec nejaky adapter potrebujes. Ja som sa pozrel a zhodnotil som to tak, ze uz 3 roky menim na TMX gumy svojpomocne bez akehokolvek adaptera.
      Len musis pozriet kam davas zdvihak. Tie adaptery su podla mna pre idiotov v sevisoch, co zvyknu davat velke garazove zdvihaky, tam kde ich napadne. Adaptermi ich takto prinutia dat zdvohak tam kam patri. Je tiez mozne, ze niektore velke garazove zdvihaky maju vecsiu plochu na zdvihaku ako je prislusna plocha na Tesle - tam ma adapter vyznam.
      Male domace jasterky mavaju tak malu dorykovu plochu, ze sa na potrebne miesto na tesle vzdy zmestia.
      Povodne som si narezal kusky z tvrdej gumy vysky cca 3cm a rozmeru presne co pasuje na miesto na tesle. (z tej gumy, co sa pouziva pri ukladani betonovych panelov na seba)
      Po roku som si kupil dva nove nizkoprofilove zdvihaky, nech mozem zdvihat predok aj zadok auta naraz, aby isla vymena kolies rychlejsie - tieto nove jasterky maju gumove vlozky na mieste, kde sa opieraju o plochu pre zdvihak na tesle, takze netreba vobec ziaden adapter.
      Kupil som tieto dva zdvihaky:https://www.ahprofi.sk/pojizdny-nizk...vedak-2-5t.htm
      a k nim gumove vlozky: https://www.ahprofi.sk/gumova-podloz...edak-52-mm.htm
      Naposledy upravené jux; 04-03-2019, 10:47.

      Komentár


      • JozkoPucik
        JozkoPucik komentoval
        Upraviť komentár
        Tak prehodit koleso nie je problem, ide hlavne o vyváženie, to si asi potom dávaš robiť niekde a potom prehodíš len koleso.

      • juks
        juks komentoval
        Upraviť komentár
        Menim kolesa na vsetkych autach v rodine (7 aut), davam ich vyvazovat vzdy pred sezonou. Kolesa s vecsim najazdom kazdy rok, kolesa s mensim najazdom raz za dva roky. Kolesa co chcem dat vyvazit nalozim na prives, odveziem do pneuservisu, prives necham tam, zavolaju mi, ked su kolesa vyvazene a nalozene naspet na privese, potom pridem pre ne a doma ich postupne povymenam.
    • Peto02
      Member
      • Mar 2016
      • 86
      • peter83511
      •   

      Som zvedavy ako to dopadne s tym Mid-Range Modelom 3 v Europe, kedze v USA/CAN/MEX uz skoncil jeho predaj.
      https://electrek.co/2019/03/17/tesla...-battery-pack/

      Pritom este 18.1.2019 poslal Musk zamestnoncom oficialny list v ktorom okrem ineho pise ze " niekedy zaciatkom Maja bude potrebne priniest aspon Mid-Range variantu Modelu 3 na vsetky trhy, kedze potrebujeme oslovit viac zakaznikov ktori si mozu dovolit nase vozidla"

      Ale tak je mozne ze tuto etapu naozaj preskocia a prinesu rovno Stadard-Range...
      This morning, the following email was sent to all Tesla employees: As we all experienced first-hand, last year was the most challenging in Tesla’s history. However, thanks to your efforts, 2018 was also the most successful year in Tesla’s history: we delivered almost as many cars as we did in all of 2017 in the last quarter alone and nearly as many cars last year as we did in all the prior years of Tesla’s existence combined! Model 3 also became the best-selling premium vehicle of 2018 in the US. This is truly remarkable and something that few thought possible just a short time ago.
      Naposledy upravené Peto02; 18-03-2019, 10:55.

      Komentár


      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Ved odpoved je jasna: v EU mid range nebude. Tri verzie baterii urcite stacia - podla mna aj dve by stacili.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Trochu off-topic - Vcera som dostal odpoved na moju ziadost o termin v servise pred koncom zaruky - na 27.7.2019.
        Idem treti krat a kazdy krat pridaju mesiac..
        Toto ked nevyriesia tak za rok budu v takej kasi ze sa z toho nevymocu...

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        ved za rok to bude zasa len o mesiac viac, čo je to proti rokom čakania na auto pre niektorých tu, mesiac hore dole

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Robis si z toho srandu ale mne to vtipne nepride. Ked som potreboval v lete vlani vymenit predne sklo tak trvalo Tesle vo Viedni 2 tyzdne kym mi vobec odpovedali, ze oni to nerobia ale robi to ina firma.
        Jeden z dovodov, preco mozno predsa pojdem do e-tronu a nie 3ky.

      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        Ale no, take zle to nemoze byt Ked som tu pred rokom nadhodil kritiku, ze neumerne dlhe cakacky na termin v Tesla servis plus nedostatok dielov na sklade su pre mnohych ludi deal-breakerom, tak sa tu do mna vsetci Teslaci obuli, ze ved servis nepotrebujes, nakolko garancky su nepovinne a ostatne drobne opravy si potom odkrutis navstevou servisu, ktoru spojis s cestou do Viedne napriklad za kulturou Len si nie som uplne isty, ci by mi vratili peniaze za storno listkov do opery z dovodu posunutia terminu v servise. Ale predpokladam, ze ano, kedze to nikto z tunajsich za problem nepovazoval A to nam tu este stale nebehaju stovky novych Modelov 3...

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Kuš. Sak to to aj tak je. Akurat 4 mesiace vopred je joke. Aj som sa ich pytal, ze ci je to joke a ze vraj nie

      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        Treba si planovat poruchy a nehody 4 mesiace vopred a bude to ok Ale pre tvoju utechu, Autopolis Bratislava ma asi 3 tyzdnovu cakacku takze tiez ziadna slava (aj ked stale lepsie ako 4 mesiace). Uz chodim len do Auto Pola kde ma zobrali do 3 dni. Vyhoda slobody vyberu a konkurencie. Snad uz v dohladnej dobe Tesla vyriesi aspon servisne stredisko pre SK nech sa Vieden odtazi a dostane na normalne cisla. K tomu dufam nezaujmu “Other Europe” pristup...

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Tak ti si zasa nemyslím že keby som mal auto nepojazdné že budem tak čakať To je väčšinou len pár dní.Princípe to nevadí že je to tak dlho vopred. Potvrdili mi, že čokoľvek by našli pri tej prehliadke a auto bude mať po záruke, ze opravia zadarmo. Prístup tých Rakúšanov je seriózny ale keď holt materská firma nedá prachy na rozšírenie tak oni s tým nič neurobia.
        Naposledy upravené Jiri GrandPa; 18-03-2019, 17:21.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Predlzuju sa lehoty planovanych servisov. Jedinu "poruchu" co som mal na tesle mi spravili v podstate ihned. Sposobil som ju sam babranim do softveru pocas updatu v podzemnej garazi so slabym LTE signalom. Auto som priviezol poobede a o 10tej druhy den bolo urobene. Samozrejme mi ako vzdy dali nahradnu teslu. Ja sa zatial nemozem stazovat.
        Naposledy upravené jux; 18-03-2019, 17:39.

      • dzodzo
        dzodzo komentoval
        Upraviť komentár
        prazske servisne stredisko by mali otvorit uz niekedy teraz v marci, tak to by mohlo viedni odlahcit

      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        Kazde servisne stredisko pomoze, ale Praha je... Proste Cesi mohli ist aj inde ako do Viedne ci uz ine casti Rakuska, alebo do Nemecka. Ale Madari alebo Slovaci maju Vieden najblizsie.

      • dzodzo
        dzodzo komentoval
        Upraviť komentár
        to hej ale pokial si mam vybrat ze budem cakat 4 mesiace a prejdem 50 km alebo ma vezmu o tyzden a prejdem 500 km tak asi volim to druhe

      • jeeff
        jeeff komentoval
        Upraviť komentár
        Tak to mozes aj dnes, myslim, ze Graz je na tom vyrazne lepsie ako Vieden. Mozno aj Linz je na tom lepsie.

      • Vrso
        Vrso komentoval
        Upraviť komentár
        Mne nedavno skoncila zaruka pri dosiahnuti 80.000km a tiez mi urobili servis az niekde okolo 85.000km a bez problemov opravovali vsetko, co treba. A zavady, ktore neodstranili, spisali a odstrania pri dalsej navsteve, ked bude teplo. (rozne vrzganie interieru ci exterieru). Ad Vieden - chronicky pretazena s nedostatkom personalu. Odpoved na email kludne po 3 tyzdnoch... Vieme ale, ze tento rok Teslu Vieden vyznamne posilnia, tak snad sa to zlepsi. Aj tak som tam nechodil, po 2 skusenostiach s nimi som zacal pouzivat Tesla Graz alebo Tesla Linz alebo hocikde inde napriklad v Nemecku. Zvycajne som dostal termin o 1-2 tyzdne, v Nemecku dokonca na druhy den.
    Pracuje...
    X