Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Este mate trpezlivost cakat?

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • TM3Perf
    Member
    • Jun 2015
    • 83

    #76

    Komentár


    • MatejN
      MatejN komentoval
      Upraviť komentár
      no len Other Europe cize aj Slovensko stale nic. Takze nas prebehne cela Europa a rezervacia skoro 3 roky dozadu nemala ziadny vyznam, dufam ze Auto dostanem este tento rok zacinam sa obavat :-(
  • nyerel
    Junior Member
    • Jan 2019
    • 2

    #77
    Volal som do Holandska na Tesla support, tam mi tvrdili ze 'Other Europe' este nieje live, a ze len tak skoro este nebude (hovorili nieco v zmysle this year or the next). Nasledne som volal do Viedne ze ci si to mozem objednat cez ich stranky do Ciech (tam byvam/pracujem), a oni ze nie, ale mozem cez znameho objednat do Rakuska a nechat si to potom importovat. :-/ Ziadny casovy udaj mi nevedel povedat ze kedy by to tak mohlo byt mozne do Other Europe, ale ked som mu povedal ze ci teda mysli ze niekedy do par tyzdnov, alebo skor tak do par rokov, tak povedal ze skor in the coming years.
    Takze tak.
    Este skusim zavolat do USA.

    Komentár

    • nemo
      Senior Member
      • Oct 2015
      • 562
      •   

      #78
      Tesla model 3 configurator otvoreny pre vsetkych aj bez rezervacie v EU (okrem other Europe) a Cine. Rakusky vyzera takto:

      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	TM3_configurator_AT.jpg
Videní:	325
Veľkosť:72,5 KB
ID:	31512

      Komentár

      • Komat44
        Member
        • Jan 2018
        • 87

        #79
        Neviete niekto ako je to myslene s tym tesla leasing ktory ponukaju ako alternativu ku hotovosti? Pochopil som prvu splatku, mesacnu aj odkupnu cenu, ale ke tam napisane 10.000 km (napr na rakuskej stranke), to je predpokladam rocny pocet km dovolenych? Co ak to prekrocim? Alebo to je pocet km z ktorych vyratavaju usporu na palive ktoru tam uvadzaju?

        Komentár


        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Tiez to chapem ako limit 10.000km, ale to bude asi len priklad financovania. V pripade zaujmu sa da snad o tom jednat, akurat upravia vysku splatky. Len ma napada, to je tym padom nejaka forma operaku? Z akeho dovodu by na normalnom financnom leasingu bolo obmedzenie km? Divne...

        • JozkoPucik
          JozkoPucik komentoval
          Upraviť komentár
          No leasing tych drahsich aut je v nemecku normalny. Vies si kupit BMW 5ku za 500 euro mesacne bez akontacie atd, len mas obmedzene km rocne a po 3 rokoch musis auto vratit. Kolega v praci (ked som este zil v nemecku) striedal BMW kazde 3 roky, len ak auto vratis v zlom stave a s viac km tak sa nedoplatis. Pri Model 3 je to tak, ze zaplatis 5900 euro vopred a potom 550 euro mesacne 48 mesiacov a potom, ale odkupnu hodnotu (v mojom pripade by to bolo 20 000) teda dostanes auto na splatky ale musis setrit na odkup nakonci, nie je to ako ten klasicky operativny leasing aky maju nemci na ine auta.
      • Ioniq
        Member
        • Jan 2017
        • 364

        #80
        Je maximalne nefer, ze Rakusan bez rezervacie je postaveny nad Slovaka, ktory Teslu podporil financne a zachranil jej rit svojim NEurocenym vkladom. Tento region je fakt na okraji zaujmu. Aj ked nechapem, preco tu chcu vobec stavat showroom a servisne stredisko, ked na nas seru.

        ps: len taka uvaha, neda sa zrusit rezervacia a objednat cez Rakusky konfigurator ako osoba bez rezervacie?
        Naposledy upravené Ioniq; 04-01-2019, 13:40.

        Komentár


        • MatejN
          MatejN komentoval
          Upraviť komentár
          skusal som to naklikat a objednavka presla teraz je stave caka na zaplatenie zalohy 2000e. Neviem co by sa stalo keby som to zaplatil ...

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Jasne ze sa da zrusit. Len potom si myslim, ze to auto budes m usiet prihlasit v A. A ty sa cudujes, ze na nas seru? Ved u nas jazdi ani nie desatina Tesiel v porovnani s Rakuskom. Za vsetky tie roky, co predavaju Model S a X je u nas zaregistorvanych nieco cez 100 (!) aut. Neverim tomu, ze realne hned Model 3 kupi viac ako 100 ludi u nas. Ide o tu najdrahsiu verziu.

        • nemo
          nemo komentoval
          Upraviť komentár
          V Tesle vedia, ze v "other Europe" nemozu pocitat s dotaciami/ulavami ked tam nezriada svoje pobocky. Dalsia vec je ze v US 75% objednavok za 4Q2018 na model 3 prislo od novych zakaznikov a len 25% bolo z rezervacii. To su podla mna dovody, preco otvorili konfigurator aj pre novych zaujemcov v Europe len pre zapadne krajiny pretoze sa tam daju uplatnit statne dotacie/ulavy.

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Jiri GrandPa ako ma donutia prihlasit auto v AT? Pokial tam nie je uplatnena dotacia, mozem si ho prihlasit kde chcem nie? Je to moj sukromny majetok (ak je brana v hotovosti a nie na leasing). Preberiem auto v Tilburgu s papiermi a potom uz Tesla nema na mna ziadne paky. Ci mi nieco unika?

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Neviem presne, ale myslim, ze ti ho v Tilburgu nedaju. Vydaju ti ho vo Viedni za cenu vratane rakuskej DPH. Sak skus napisat tym dvom saskom ceskym z viedenskej Tesly.

        • nemo
          nemo komentoval
          Upraviť komentár
          Kto uvazuje o dovezeni noveho auta zo zahranicia odporucam si prestudovat stranku financnej spravy SR: https://www.financnasprava.sk/sk/obc...avneho-prostri
          "Na základe podaného daňového priznania, zaplatenej dane a podanej žiadosti, vydá daňový úrad potvrdenie o zaplatení dane, ktoré je potrebné predložiť pri prihlásení motorového vozidla do evidencie vozidiel na Dopravnom inšpektoráte Policajného zboru SR."

          Auto bez potvrdenia o zaplateni dane slovenskemu danovemu uradu na slovensku neprihlasia (firma platca DPH predklada osvedcenie o registracii na DPH a potvrdenie ze bolo zaslane danovemu uradu oznamenie o kupe vozidla zo zahranicia)

          V Rakusku by auto muselo byt kupene s rakuskou DPH, napr. pre TM3 AWD LR: "Einschl. MwSt. von ca. 9.880 €" a neviem ci je mozne si tuto DPH vyziadat spat ked zakon hovori ze nakup ma byt bez DPH.

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Ked kupuje clovek ako fyzicka osoba, je to jedno. V Tilburgu ti musia byt schopni vydat fakturu aj s DPH. Ak kupujes ako PO a si platca DPH a vyfakturuju ti cenu s DPH, vies ziadat o vratenie a vratia ti ju.

        • voloda69
          voloda69 komentoval
          Upraviť komentár
          Tento pristup sa mi maximalne od TESLY nepaci a velmi som z nich sklamany. Pokial viem, tak sme stale v Europe a mali by sme mat rovnaky pristup a pravidla. Ak by si nasinci objednali 100 ks MODEL 3 tak OK, to by tak velmi zahybalo dodanymi kusmi ? Cela ta fraska s depozitom je uplne vysmechom vsetkym nam, co sme to zaplatili a verili, ze to pojde podla poradia :-(. Palec dole ....

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          V Tesle v Holandsku vystavia fakturu na novu teslu bez DPH rovnako pravnickym osobam platcom DPH ako aj pravnickym osobam neplatcom DPH. Fyzicke osoby - podnikatelia rovnako a aj fyzicke osoby nepodnikatelia dostanu fakturu tiex bez DPH. Cize vsetci ak chcu.
          DPH sa plati/alebo neplati (patca HPH) vzdy na Slovensku. Pre fyzicke osoby - nepodnikatelov na to SK danovy urad vydava specialne ICDPH. Opakovane ma udivuje, ze to takto nefunguje plosne v celej EU u vsetkych firiem, no Miro hovori, ze je na lubovoli predajcu, ci fa vystavi s, alebo bez DPH.
      • jeeff
        Member
        • Nov 2015
        • 192
        • lubos1519
        •   

        #81
        Myslim, ze jux alebo niekto pisal, ze ako sukromna osoba auto mozes kupit aj vo VIE, platis normalne rakusku dphcku. Nepredaju ti auto bez DPH, teda na firmu, to musis riesit cez Tilburg.

        Komentár


        • MatejN
          MatejN komentoval
          Upraviť komentár
          Dostal som odpoved:
          Technicky je možné Model 3 objednat přes Rakousko, ale pak Vás stejně příjde email, že Vaše objednávka bude zpracována až po otevření konfigurátoru pro Other Europe, protože vždy rozhoduje země, kde budete vůz registrovat. Zároveň tento krok nepomůže k rychlejšímu dodání, takže doporučuji ještě chvíli vydržet a objednat to pak přes Other Europe, ušetří se tím spousta komplikacé a vůz dostanete ve stejný čas.
          Ta Rakuska objednavky by mala zmiznut do 14dni pokial nezaplatim zalohu,budem informovat ked sa tak stane.
          Nechávam si povodnu Other Europe 5/2016

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Mne len nejde do hlavy, ako zistia kde chcem voz registrovat? Registracia nastava az po vyplateni a prebrati vozidla. A po zaplateni uz Teslu prd do toho kde to auto zoberiem...

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          jeeff Ja som pisal ine - ze som kupoval vo Viedni skuter na firmu a bez problemu mi dali fakturu bez DPH. Nechceli nic, len som im poslal mailom IC DPH.
      • leo
        leo
        Member
        • Jan 2016
        • 93

        #82
        Base ceny v US by mali byt ak sa nemylim:
        Mid-range 35 950 USD
        Long-range AWD 42 950 USD
        Performance AWD 53 950 USD

        Preco AT cena standardneho AWD je 58 300 EUR ?!?!

        Komentár


        • MatejN
          MatejN komentoval
          Upraviť komentár
          Cena LongRange AWD je v USA 51000$ bez dph V cene 42950 je odpocitane štátny bonus 3750$ a gasaving 4300$

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          20% DPH.

        • leo
          leo komentoval
          Upraviť komentár
          Aha jasne diky to som si neuvedomil, ze v US konfiguratore ukazuje ceny "after savings" a v AT pred usporami.
          Ale i tak som si myslel, ze to bude aspon v kurze 1:1 EUR:USD..

        • MatejN
          MatejN komentoval
          Upraviť komentár
          Cena v USA +dph je 51000*1.2=61200$ v Rakúsku 58300€

        • leo
          leo komentoval
          Upraviť komentár
          Hm i tak su tam nejake rozdiely -
          AT cena 59 280 vratane DPH
          DE cena 56 380
          FI cena 63 070
          FR cena 53 500
          ..
          SK cena - asi sa nedockame

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Na SK teslu zatial nekupis, takze SK cena 3 nemoze byt, SK cena bude az ked bude showroom na SK. Pre nas bude platit cena pre "other europe" ked otvoria konfigurator. Priblizne sa to da interpolovat z cien 3, S a X povedzme v nemecku a cien S a X pre other europe. Ked sa ti chce - vypocitaj.z toho cenu 3 pre other europe.

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          leo Každý štát má inú DPH

        • leo
          leo komentoval
          Upraviť komentár
          Aha uz to trocha vidim, nie je to uplne len o DPH, napr. DE 19% AT 20% a rozdiel je markantny, ale uz vidim, ze v DE je z ceny odpocitany 2000 EUR statny bonus

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Ako som uz pisal, v Holandsku kupujes teslu vzdy bez DPH - je jedno ci si fyzicka ci pravnicka osoba, podnikatel ci nepodnikatel, platca DPH ci nie.
          DPH plati kazdy z other europe u seba doma v sadzbe aku ma doma. Samozrejme subjekt, ktory je platcom DPH pri nakupe neplati DPH.
          Ceny pre "other europe" su preto vzdy udavane bez DPH.

        • JozkoPucik
          JozkoPucik komentoval
          Upraviť komentár
          Moja verzia stoji 59 800,- lebo som to mal objednane este v Nemecku. Ono by to bolo fajn, lebo nemci davaju 4000 euro dole pri registracii elektro auta a je tam aj nejake znizenie dane, ale uz to neriesim, lebo to nedostanem kedze som uz na SK, takze cena je sice vysoka, ale prachy dostanes spat, takze by to nevadilo, len ja som v najhorsej moznej situacii, lebo kupujem auto za drahu cenu a nedostanem nic spat, lebo nie som uz v tej krajine.
      • JanoS
        Member
        • Aug 2015
        • 95
        •   

        #83
        Prave mi volali z Tesly... ze ci chcem auto vo februari alebo staci marec...
        A tiez ci chcem doobjednat zimne kolesa, platit hotovosti alebo leasing, a ci mam nejake auto na vymenu.

        Informacie o jednofazovej nnabijacke chlapik nemal, ale povedal ze zisti v Headquarters a zavola naspat.

        Nemozem sa dockat!

        Komentár


        • TM3Perf
          TM3Perf komentoval
          Upraviť komentár
          Čo?? Jak?? Kde?? Aká krajina?? Na SVK? Ale ty vlastníš model S, kôli tomu Ti už volali, nie? Akože lízing? Aj na Svk?

        • JanoS
          JanoS komentoval
          Upraviť komentár
          Svajciarsko. Niesom vlastnik, rezervacia od prveho dna.

        • TM3Perf
          TM3Perf komentoval
          Upraviť komentár
          Máš vo Švajci pobyt? Či dajú leasing aj Gastarbeiterovi?

        • JanoS
          JanoS komentoval
          Upraviť komentár
          Normalne tu byvam. A o leasing nemam zaujem. Jedna z podmienok miestnej dotacie (3000 chf) je ze musim platit ja, a nie leasingovka.

        • voloda69
          voloda69 komentoval
          Upraviť komentár
          Tak mne staci aj v marci :-)

        • JanoS
          JanoS komentoval
          Upraviť komentár
          Ja som povedal ze chcem dorucenie 1.aprila Zena si zo mna robi srandu ze to aby som sa mohol dlhsie tesit...

          (V skutocnosti som sluzobne cely marec prec)

        • leo
          leo komentoval
          Upraviť komentár
          No zacal som mat pocit, ze na SK nehrozi skor ako december..
      • Miroslav Rojko
        Senior Member
        • Nov 2016
        • 1314
        •   

        #84
        Dobrá správa !

        Veľa ľudí prekvapili vysoké ceny Model-u 3, ktorý stál v EU špecifikáciách 2/3 modelu S. A vidíte, Elon Musk Vám vyšiel v ústrety, od pondelka bude najnižšia konfigurácia Tesla 3 (v krajinách, ktoré Američani nájdu na mape) za polovicu Modelu S.

        Bohužiaľ pre všetkých na to išiel spôsobom sebe vlastným.
        [priezvisko]@me.com

        Komentár


        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          A nakoniec prečo nie. Veď najpredávanejší elektromobil podľa včerajšej správy (Leaf 40) bude v EU zasa o pár tisíc € drahší od leta (Leaf 3 Zero 40t€, Zero edition Leaf-a 2 pred rokom bola za 36t€) a s 62 kWh a Chademom za ďalšie tisíce navrch dokonca. Žeby v Nissane vedeli, čo si Tesla čakatelia nepripustia ? Že model 3 so Standart battery v EU tento rok nebude ?

        • jeeff
          jeeff komentoval
          Upraviť komentár
          Verzia Standard Battery bude najskor v polovici roka, kym budu mat naplnene objednavky na drahsie verzie do toho nepojdu (ved naco), pri sucasnom tempe vyroby ale verim, ze do pol roka predaju v EU a cine drahe varianty a zrazu nastane situacia, ze nemaju pre koho vyrabat a vtedy zacnu robit lacnejsiu variantu.

          Je vsak mozne, ze najskor budu robit Mid a Long range verzie bez premium interieru a az potom zacnu robit aj low range.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Nemyslim si, ze si mozu dovolit nejake signifikantne zvysenie cien. Ak si mysli, ze toto pritiahne viac ludi ku kupe Modelu 3 premium, tak sa IMHO dost myli. Obzvlast pre EU, Sko je hatchback s uplne inou uzitnou hodnotou. Tu je eTron dost vazna konkurencia.
      • Miroslav Rojko
        Senior Member
        • Nov 2016
        • 1314
        •   

        #85
        Nevidel som tu odkaz, tak pre všetkých, čo nesledujú na FB zahraničné Tesla 3 skupiny, toto je odkaz na tracking lode, ktoré vezie prvých 3000 modelov 3 do Európy.

        9 dní by jej mala trvať cesta zo San Franciska do Panamy (do 20.1.), čo je asi tretina vzdialenosti, tak odhadujem potom ešte vyše dvadsať dní do Európy. Neviem či je to rýchla loď alebo pomalšia ale pôvodné správy o dvoch týždňoch cesty loďou z USA do EU pre ňu asi neplatili.

        Od 10.-teho sa nakladali autá, teda dva dni trvalo pojazdiť z parkoviska v prístave do lode tých 3000 kusov.
        Real-time and current position of GLOVIS CAPTAIN (Cargo, MMSI: 538006167, IMO: 9707015) on ais live map is in North Pacific Ocean with coordinates 37.46078° / -122.72864° and speed 13.4 knots as reported on 2019-01-12 17:12 by AIS live data.
        Naposledy upravené Miroslav Rojko; 12-01-2019, 18:18.
        [priezvisko]@me.com

        Komentár


        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Rýchlosť tejto lode je priemerne 13,5 uzla, maximum od prístavu tam má menej ako 16 uzlov. Podľa Wikipedie priemerné nákladné lode idú rýchlosťou 21 až 25 uzlov, takže použitím rýchlejšej lode pri inej zásielke sa môže dĺžka prepravy znížiť.

          P.S. ale netešte sa, to nejdú pre nás

        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          V tej lodi sa vezie 3000 aut, tak hadam aj nejake auta do showroomov na testovacie jazdy nie len pre zakaznikov. A zrejme su to prve kusy, ktore su aj pre zamestnancov Tesly v Europe. Som zvedavy, kolko z tychto aut skonci hned v bazaroch niekde v Norsku ci inde v zapadnej Europe.

        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          ak by si ludia kupili MBcku tuto od suseda, za celu zivotnost kary by nevypustili tolko sraciek, ako tato lod, co prevaza "ekologicke" auta..

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          ale tie splodiny vypúšťa nie na nás, ale v šírom oceáne

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Velke lode v sirom oceane vypustaju dusikate splodiny, ktore vo vlhkom morskom vzduchu z podstatnej casti padnu rovno do mora, kde su hned potravou pre plankton a morske rastliny.

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Mensie a rychlejsie lode vypustaju splodiny rovno do vody. Niektore maju vyfuk bokom lode a nim zaroven vyteka pouzita chladiaca voda. Niektore stredom vrtule. Teda morska voda z chladenia motora sa leje este pri motore do vyfuku, tam sa miesa so spalinami aby sa vyfukove potrubie schladilo. Vyfukove plyny su potom tak chladne, ze sa odvadzaju gumovymi hadicami von z lode, na rychlolodiach do stredu vrtul.

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Hned som dostal chut na krevety a tuniaka Rovno aj s marinadou..

        • ivan32
          ivan32 komentoval
          Upraviť komentár
          No ale vždy lepšie ako voziť takto spalováky.

        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          a co nepadne do mora, ako kysly dazd (ozaj vsimli ste si, ako sa zmenila retoriak za poslednych 20 rokov? vtedy bol na dennodennom pretrase kysly dazd a ozonova diera - dnes ludi "preonacili" na strasiaka CO2), to ti vduchove hmoty prinesu rovno do frnaka...
      • Miroslav Rojko
        Senior Member
        • Nov 2016
        • 1314
        •   

        #86
        A všimli ste si ? Pri rezervácii pre "Other Europe" ešte pred pár dňami svietilo "Early 2019". Už je tam:

        Deliveries start in the second half of 2019

        čo znamená, že dodávky začínajú a teda ešte si tých pár mesiacov počkáme.

        Kto chcete jazdiť EV, kúpte si niečo iné dokedy sa dočkáte, lebo ešte jedno auto zjazdíte, dokedy príde model 3. Naozaj sa to oplatí, ani neviete o čo prichádzate. Vážne. Ten holub na streche ešte tak skoro nebude.

        Elektromobilistov začínajú niektorí psychiatri zaradovať medzi narkomanov, lebo pri kúpe prvého elektromobilu už nechcú jazdiť na ničom inom a nechcú ani počuť presadať do iného auta ako EV - nevedia sa svojej závislosti vzdať. Potvrdzujem.
        [priezvisko]@me.com

        Komentár


        • head
          head komentoval
          Upraviť komentár
          Ja mam stale Early 2019. Kedy si rezervoval? Ja 31.3.2016.

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Ja mam tiez early 2018 a naschval som rezervoval az 18.4.

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Ale toto nie je v konte ale zmenilo sa to na stránke pred prihlásením. Odhláste sa a uvidíte to. Ja som rezervoval v júli 2018 a tiež mám Early 2019, ale zmena nastala tam kde píšem.

        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          On mysli toto bez prihlasovania. To vidim aj ja. https://www.tesla.com/en_EU/model3 Reserve your Model 3 today. Deliveries start in the second half of 2019.

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Samozrejme, ze pred prihlasenim je neskorsi termin - to je pre tych, co rezervuju teraz.

        • JozkoPucik
          JozkoPucik komentoval
          Upraviť komentár
          Miroslav Rojko ja Teslu sledujem uz od 2004 a urcite nesuhlasim s tym, ze by si ludia mali objednat nieco ine. Pracujem v auto priemysle a cakal som na hybrid pre manzelku, ktore slubuju automobilky uz roky a stale nic..... Ked som hovoril vsetkym o Tesle vysmiali ma, smiali sa mi ked som si objednal Model 3 a teraz ho dostanem o mesiac a smejem sa ja im, lebo automobilky stale odsuvaju hybridy a elektromobili a len slubuju.... Tesla dodava!
      • Ioniq
        Member
        • Jan 2017
        • 364

        #87
        Som hovoril, ze skor ako v lete 2019 to nebude, tie terminy co ludom svietia v ich Tesla konte maju asi taku vaznost ako Donald Trump A to bude este zaujimave, kedy sa v nasom prdelakove Other Europe dockame tej skromnejsej SR alebo MR verzie. Ak ma niekto super vazny zaujem o LR/Perf verziu, treba objednat cez Rakusko. Resp uz je relativne dost inzeratov aj na mobile.de, ako rakuskych tak aj nemeckych, a cenovo to nevyzera az tak brutalne nadsadene, ako by si jeden myslel... tak sa da dostat k LR M3 uz v priebehu marca. Ak niekto caka na slabsiu verziu, ako povedal Miro, mozno stoji za zvazenie poriesit na ten rok, rok a pol cakania ine EV. Setrit zacne majitel uz teraz, a ceny EV sa dlhodobo drzia na dobrej urovni, takze vela neprerobi...

        Komentár


        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          Mali by tie dotacie davat z podmienkou aspon rok vlastnit auto, mozno by sa zamedzilo takymto kseftom.
      • MiroR
        Junior Member
        • Nov 2018
        • 12

        #88
        Takže ešte viac polopate. Keď kliknem na rezervovať Model 3 pre "Other Europe":
        Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	eu_3.png
Videní:	498
Veľkosť:48,2 KB
ID:	31988
        a keď kliknem na to isté pod Nemeckom, tak sa mi zobrazí rovno stránka s výberom konfigurácie a dole je doručenie Marec :
        Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	de_3.png
Videní:	439
Veľkosť:227,2 KB
ID:	31989

        Čo jasne hovorí o tom, že inoeurópske krajiny posunuli na druhý polrok. Predtým tam bolo začiatok 2019. Keď to menili, asi mali dôvod a bude to aktuálne.

        Komentár


        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          keby to bolo tak ako hovoris, potom by sa to muselo zmenit po prihlaseni.
      • jux
        jux
        Senior Member
        • Apr 2015
        • 1378
        •      

        #89
        V kazdom pripade je od tesly vrcholne neseriozne, ze si zobrala peniaze za rezervaciu od "other europe" a neumoznila konfigurovat vsetkym v rovnakom case.
        A zaklincovali to tym, ze v krajinach kde maju showroomy umoznili konfigurovat bez rezervacie. Nechapem co ich k tomu viedlo - pri X-ku ziadne rozdiely nerobili.
        Mozno im takto vyjdu lepsie zisky, ale aj tak je to svinstvo, hlavne voci tym z "other europe", co cakali pred showroomami. Osobne nebudem konfigurovat, dokedy nebudu jazdy.

        Komentár


        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Neserióznych vecí ako táto už Tesla urobila viacej, ale zajtra už to bude zabudnuté a bude sa spasiteľ ospevovať, takže si to môžu dovoliť. Je to firma čo ide po peniazoch rovnako ako každá iná, netreba si ju idealizovať.

        • matchke
          matchke komentoval
          Upraviť komentár
          Zial ja v tomto vnimam Teslu este horsie ako bezne firmy. Vsemozne sa snazia zakryvat chyby bez snahy o napravu. Vidim tam paralely s Applom. Som si isty, ze ked sa bude predstavovat Y nebudem si ju predobjednavat lebo to dopadne tak ako pri 3jke. Radsej si kupim ojazdene Xko.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Neviem, ci Teslu mas, ale to vnimanie mas subjektivne a nespravne. Vymenili zadarmo uz spustu vedi, ktore neboli v poriadku. CIze nie len SW vylepsienia a napravy ale aj HW.

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Ja dokonca ani nemam dovod stazovat na servis tesly, na ktory sa mnohi zrejme opravnene stazuju.
          Jedinu poruchu, kvoli ktorej som musel ist asap do servisu mi opravili na druhy den. Pritom som ju zrejme sposobil sam, lebo som updatoval sw v garazi so slabym mobilnym signalom a pocas updatu som skusal, co vsetko ide a co nie.

        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          jux Po rukach si si mal naklast, ked si sa vtom babral, ked si sa nemal. Si bol velmi zvedavy co?

        • nemo
          nemo komentoval
          Upraviť komentár
          matchke to je heréza, ale bude ti odpustene ked kupis to ojazdene Xko ;-)
      • matchke
        Member
        • Apr 2015
        • 328
        •   

        #90
        Lod uz je na ceste.

        Komentár


        • ivan32
          ivan32 komentoval
          Upraviť komentár
          Je to úžasné. Fanúšikovia ktorej inej automobilky sledujú kde sa nachádza loď s autami a kedy dorazí do prístavu. 🤣
          Proste krása.

        • matchke
          matchke komentoval
          Upraviť komentár
          20.1.2019 by mala byt v Panamskom prieplave a odtial asi dva tyzdne do Europy (Amsterdam alebo Rotterdam)

        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          A ze EV nevedia prekonat velke vzdialenosti a zevraj je dobre len na jazdenie okolo komina a hla prekonavaju aj Pacifik aj Atlantik a taky Tesla Roadster 2 zo SpaceX raketovymi motormi sa bude aj vznasat.

        • nemo
          nemo komentoval
          Upraviť komentár
          ICE666SVK Tesla Roadster 1 prekonava aj medziplanetarne vzdialenosti :-)

        • matchke
          matchke komentoval
          Upraviť komentár
          Glovis Captain je uz pri brehoch Europy. Do Zeebrugge by mala dorazit 5.2. o 1:35. Ktovie kolko bude trvat vykladka a preclenie. Ale treti tyzden by mohli prvi ludia dostat auta.

          Druha lod uz je v polovici Atlantiku, dorazi asi o dva tyzdne.
      Pracuje...
      X