Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Este mate trpezlivost cakat?

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Tomas CZ
    Junior Member
    • Aug 2019
    • 2

    Od 31.1.2019 je TESLA plátcem DPH v ČR. DIČ - CZ07738315.
    Problém s DPH by šel řešit velice jednoduše pro CZ zákazníky, vystavením faktury jejich dceřinou společností, ale očividně se do toho TESLE nechce ....

    Komentár


    • Paja
      Paja komentoval
      Upraviť komentár
      To je registrace pro prazsky servis, pres to neprodavaji auta.

    • Tomas CZ
      Tomas CZ komentoval
      Upraviť komentár
      Živnostenský list mají i na prodej - výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

      Zaškolením dvou pracovníků, by se service center mohlo změnit i na delivery center ... s otevřením sales centra nepočítám, ale nebyla vize Elona že objednávka přijde online a automobil bude dodán jako home delivery, nebo do service centra ?

      Ale asi dokavaď se CZ, SK, PL, HU ... nestanou Core zeměmi tak jsou vše jen ničím nepodložené spekulace......
      Naposledy upravené Tomas CZ; 10-08-2019, 09:36.

    • Paja
      Paja komentoval
      Upraviť komentár
      Tomas CZ uz jsem to tady psal v minulosti, ve Vysocanech nikdy delivery center nebude a aktualne Tesla nema zadnou dalsi rozjednanou lokaci v Praze/CR. Ve Vysocanech neni prostor, kam vylozit kamion s novymi auty. Teoreticky se treba za 2-3 roky mozna servis centrum z Vysocan posune do nejakeho noveho mista, kde uz budou pocitat i s delivery centrem ci dokonce s prodejnou, ale to je vse hudba daleke budoucnosti. Zajdete si tam pokecat s lidmi, co tam pracuji... Muskovy plany je jedna vec, realita druha.

      Mimochodem jen ke “core” zemim, primo dle definice, kterou pouziva Tesla, CR i Polsko jiz nejsou non-core ci grey zemi, protoze v definici je, ze staci, ze tam je prodejna nebo servis (je tam or, nikoliv and, The country is non-core or gray if it does not have a store, gallery, or service center.). Z cehoz by vylucovaci metodou plynulo, ze jsme core, nicmene spis bych tipnul, ze jsme Tesle vypadli z tabulky :-). Ale samozrejme na dane situaci, ze k nam neprodavaji toto vubec nic nezmeni.
      Naposledy upravené Paja; 10-08-2019, 10:39.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Aby mohli v CR a SK priamo predavat musia urobit komplet dokumentaciu v lokalnom jazyku. Nie som si isty ci aj GUI, to mozno nie, ale minimalne vsetky manualy a referencne prirucky hej.

    • Daniel Husár
      Daniel Husár komentoval
      Upraviť komentár
      Tie veci uz kamarat pre Teslu prekladal 3 roky dozadu
  • ivan32
    Member
    • Sep 2014
    • 75

    No snáď sa už niečo stane tento rok.
    Pripojené súbory

    Komentár


    • Paja
      Paja komentoval
      Upraviť komentár
      Nechci byt negativni, ale v tom tweetu ani okolo neni ani slovo o jakemkoliv konkretnejsim terminu, to ze to zrychli nemusi vubec znamenat, ze to bude letos a uz vubec ne, ze to bude pro nase zeme...
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 631
    •      

    Elon ohlasil, ze Model 3 nebude mat vzduchove pruzenie.

    Komentár


    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Takze u mna v garazi TM3 nebude... skoda... Uz len cakat na TMY, tam ho snad daju.

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Ak to nebude mat TM3 tak ani TMY, aby TMS a TMX mali aspon nieco co nemaju mladsi a lacnejsi surodenci. Aby ich predaje neklesali este viac.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      jux - prečo je pre teba štandardné pruženie deal braker?
      Naposledy upravené Jiri GrandPa; 12-08-2019, 19:41.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      nedivim sa. nie je to lacna vec a uz tak relativne drahe auto by bolo este viac vzdialene zazracnej cenovke 35.000.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Na elektreku pise, ze vzduch. p. moze stat o 2000USD viac.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Ak myslis https://electrek.co/2019/08/12/tesla...n-musk-cancel/ tak to pise redaktor v komentari redaktora ze ludia by radi priplatili aj 2000 dolarov ale elon jasne tweetuje, ze sa to neplanuje
  • jux
    jux
    Senior Member
    • Apr 2015
    • 1000
    •      

    Na chalupe mam taky vjazd, ze TMS bez vzduch. podvozka sucha spodok aj ked vsetko vylozim z auta. Neda sa s tym nic robit - pamiatkovy objekt. TM3 ma trosku mensi razvor, musim to vyskusat s nejakou TM3, no nedavam tomu velku sancu.

    Komentár


    • jeeff
      jeeff komentoval
      Upraviť komentár
      Kde mas tu chalupu? Keby som isiel niekedy okolo na TM3 to mozeme vyskusat. Pripadne v okoli BA nie je problem niekedy dobehnut.
  • voloda69
    Member
    • Mar 2016
    • 126

    Inac, som uz aj ja zrusil rezervacku na MODEL 3, nemal som na to uz nervy :-). Depozit mi vratili rychlo - do 1 tyzdna.

    Komentár

    • nemo
      Member
      • Oct 2015
      • 321
      •   

      Tesla model 3 prichadza prvym zakaznikom v piatok do Australie: https://electrek.co/2019/08/14/tesla...a-new-zealand/
      Dufam, ze potom nasleduje expanzia na "Other Europe"

      Komentár


      • EV_Future
        EV_Future komentoval
        Upraviť komentár
        Konfigurator dostal vcera novu moznost - South Korea
        https://insideevs.com/news/364787/te...s-south-korea/

        Korejci maju obrovske dotacie, ktore cenu Model 3 Standard Plus stlacaju az na $27,000. Predpokladam, ze zaujem pri takejto cene bude velmi velky, uvidime aky dopad to bude mat na rychlost otvarania dalsich trhov.
    • Paja
      Junior Member
      • May 2019
      • 4

      Todle video by melo byt povinne pro vsechny, kteri si kupuji Model 3. Plyne z nej, ze mame cca 25% pravdepodobnost, ze auto bude pri prebirce OK a 75% ze bude treba resit nejake reklamace ci komplikace, ktere ve sve podstate Tesla apriori neresi, pokud neni vyznamne uhanena.

      Ta cast, kde misto noveho zaplaceneho auta, Tesla dodala na posledni chvili auto s jinym VIN, ktere jiz bylo na nekoho v Nemecku registrovane (asi vracene v tydenni lhute) a diky tomu, pak nebylo mozne na auto ziskat dotaci, je obzvlaste husta.

      Zajimava je i ta cast, kdy rika, ze se jim povedlo je ukecat na zmenu delivery procesu, nez jim to o hodinu pozdeji zrusili, protoze si v Tesle uvedomili, ze kdyby po nich chteli bezvadne auto pri prejimce vsichni, tak Tesla jako takova zkolabuje, protoze nebude schopna takova auta kontinualne dodavat...

      Pro ty, kdo neumi nemecky, jsou tam i anglicke titulky.
       

      Komentár


      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Já bych to tak negeneralizoval. Toto je situace v Berlíně. Ja si nemůžu na servis ve Vídni (kromě toho ze na neurgentni servis se dlouho čeká) stěžovat.

      • Paja
        Paja komentoval
        Upraviť komentár
        Mluvi min. o Berline a Mnichove, obavam se, ze minimalne na Nemecko se to generalizovat da - oni jednali s nemeckym vedenim Tesly. Vidensky servis je v posledni dobe proslaven terminy za pul roku, coz take neni uplne idealni stav...

      • JozkoPucik
        JozkoPucik komentoval
        Upraviť komentár
        Človek musí niekoľko rokov žiť v Nemecku, aby pochopil aký sú nemci (teda aspoň rýchlo kým tam ešte sú, lebo tradičný nemci už vymierajú ). Oni majú tradíciu v tých ich automobilkách. Dokonalý nemec má BMW, či Mercedes, prípadne AUDI a zvyšok VW. Všetko musí byť perfektné, musí to sedieť atď. Bol som tam, žil som tam, žažil som to. Takto sa to prezentuje navonok, ale potom realita je úplne iná. Chodil som do servisu vo Frankfurte s mojou Škoda Oktávia, bola to katastrofa, samotným Nemcom to tam nefunguje.

        Tento pán v tom videu je iba obyčajný podnikateľ, ktorý to nerobí kvôli planéte, kvôli Tesle, alebo tak, nie, on to robí kvôli peniazom. Keď zistil, že s Teslou je problém, tak sa na ňu vykašlal. Áno, robil im reklamu, ale len preto, aby zarobili práve oni. Je to strašne smutné ako funguje tento svet.

        V konečnom dôsledku ano, robil som v autorizovanom servise 7 rokov, viem čo sa dá, nedá, čo by sa malo a nemalo. Tesla je mladá značka v porovnaní s VW, BMW či Audi a celý svet je proti nim. Majú to ťažké a ešte im to miestny zhoršujú. Ako bolo spomenuté, je to individuálne od servisu k servisu. Je bola myslená hlavne pre Ameriku, kde ľudia majú pre ňu nadšenie. Tu v EU pre Teslu pracujú ľudia, len aby mali prácu..... Ak by bol servis na SK hneď by som tam išiel, aj za minimálnu mzdu, len aby som šíril dobré meno. Ja som si auto prebral vo Frankfurte asi za 30 sekund a bol som nadmieru spokojný. Jasné, nič som na ňom nemal, ale keby aj nevadilo by to, auto behá a to je dôležité. Všetko ostatné sa potom dorieši.

      • Paja
        Paja komentoval
        Upraviť komentár
        S tim nemeckym pristupem mate samozrejme pravdu, jsou proste v mnoha ohledech “pünktlich”.

        Nicmene bych vam oponoval co se tyce Nextmove - jsou to “elektromobilni evangelisti” stejne jako Tesla. Sleduji je jiz pomerne dlouho a to, co delaji pro osvetu ohledne elektromobility v Nemecku, je bezesporu zasluzna cinnost. To ze z toho maji i nejaky zdroj prijmu pro sve podnikani bych rekl ze je pouze jejich plus a je to dobre. Tesla na prodeji aut take vydelava (no snazi se ;-)).

      • JozkoPucik
        JozkoPucik komentoval
        Upraviť komentár
        Tak nechcem Nextmove uplne zatratit, ale predsalen Tesla je velmi specificka vec. Maju samozrejme daleko od dokonalosti, ale ked vsetko funguje tak je clovek nadmieru spokojny. Problem vsak je, ako bolo vo videu, ked to nefunguje. Tam uz to je o tom aku ma clovek trpezlivost. Ako hovorim Tesla urcite nie je dokonala a hlavne nie v Europe, ale moze sa tam dostat, zatial musia len chrlit tie auta a dufat, ze jedneho dna budu v takej situacii, ze uz normalne servisy budu moct servisovat ich auta a celkovo servis elektroauta bude bezna vec vsade za rohom. Ak budu potom este dostupne diely tak to bude uz uplne bez starosti.

      • dzodzo
        dzodzo komentoval
        Upraviť komentár
        ked sa im nepaci, nech si nakupia etrony, budu mat mizernu spotrebu a aspon mozu na displeji pozerat ako im to ukazuje najblizsie cerpacie stanice na diesel a benzin
    • matchke
      Member
      • Apr 2015
      • 140
      •   

      Ake su momentalne ceny Tesiel pre nas? Pochopil som ze objednavat treba cez panov Hoseka a Kasika.

      Komentár


      • Paja
        Paja komentoval
        Upraviť komentár
        Jako v Rakousku jen navic 1800 EUR, protoze nejsme Rakusaci (prictena podpora). A jedine uhradit cenu s DPH, ktere zatim nikdo zpet nedostal.

        Mozna jste misto Hoseka mel na mysli Hasalu...
        Naposledy upravené Paja; 18-08-2019, 19:11.

      • matchke
        matchke komentoval
        Upraviť komentár
        Ano. Touto cestou sa mu ospravedlnujem, ze som ho premenoval.

      • Tomas CZ
        Tomas CZ komentoval
        Upraviť komentár
        Slovinec, který s pomocí Evropského spotřebitelského centra rozjel akci s objednávkami v Rakousku, již potvrdil, že DPH mu rakouské úřady nevrátí..... znovu požádal Evropské spotřebitelské centrum o pomoc s nárokem na vratku DPH přímo od Tesly.

        Doufám, že se mu podaří vyšlapat pro nás ostatní cestičku k prodeji bez DPH

      • ivan32
        ivan32 komentoval
        Upraviť komentár
        No zatiaľ správne, Tesla je tá ktorá nemá účtovať DPH. Držím mu palce.
        Naposledy upravené ivan32; 19-08-2019, 10:38.

      • matchke
        matchke komentoval
        Upraviť komentár
        Ja mozem potvrdit tu DPH ako pise Tomas CZ. Preberal som to s manzelkou uctovnickou a ta mi potvrdila, ze v takom pripade sa Rakusky bernak vyjadry, ze chybu sposobila Tesla vydanim nespravnej faktury. V podstate Tesla o nic nepride. lebo keby ti tie peniaze vratila a vzapati podala opravne danove priznanie za DPH, tak tie peniaze dostanu spat, resp. sa to vykompenzuje z dalsimi obdobiami. Je mi zahadou, kde beru tu drzost v pokracovani ked aj Rakuske urady povedali, ze pochybili. Za tychto okolnosti sa mi od nich nove auto velmi kupovat nechce.

      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        Cize to vyjadrenie Hasalu co tu pisal Miro Rojko z testovacej jazdy ohladne vracania DPH z Rakuska je blud. To je vzdy fajn ked ti predajca nakeca neoverene blbosti. Ked tam zamestnavaju teoretikov co nic nevedia tak uz uplne chapem tu ich snahu zrusit showroomy a presunut cely predaj online. V ich pripade to asi aj dava zmysel. Vo svetle tychto udalosti - mozem ziadat vratku DPH od slovenskeho DU ked im dam rakusku fakturu s uz zaplatenou DPH v Rakusku?

      • Tomas CZ
        Tomas CZ komentoval
        Upraviť komentár
        Existuje, dle vyjádření "daňových poradců", jistá šance na započtení DPH placeného v AT ... ale pouze pro soukromé osoby - nepodnikatele. Jakmile je nákup na firmu (plátce DPH), tak je zákon velmi jasný - daňový doklad musí být bez DPH ....
        Naposledy upravené Tomas CZ; 19-08-2019, 11:48.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Ja som do toho nešiel práve pre to, že až keď sa to niekomu podarí, tak to bude overené a tak som to aj písal - že reprodukujem čo mi bolo povedané. Ale keďže sa v daňových zákonoch nejaký ten čas profesijne pohybujem, tak viem, že v legislatíve je taká možnosť - vracanie DPH v iných členských štátoch. Len je to možnosť, ktorú rakúsky úrad nerád praktikuje ale keď sa do toho obuje niekto jazykovo zdatný (čo ja v nemčine nie som) a bude im argumentovať na príslušné zákony, pôjde to.

        A nezabúdajte tí, čo ste to kúpili na fyzickú osobu, na druhú možnosť - ak fyzická osoba už raz zaplatila DPH v inom štáte a nie je možný odpočet, tak ju nemusí platiť znova na Slovensku. Veď Jožko Púčik tu uvádzal konkrétne informácie ako mu to prešlo týmto spôsobom. Skôr by som šiel touto cestou, lebo tomu to takto išlo a chodník už vychodil.
        Ak mu to prešlo na jemu príslušnom úrade, určite to mal ten úrad konzultované s finančným riaditeľstvom v Banskej Bystrici a teda vedia takéto inštrukcie posunúť aj iným podriadeným úradom vo Vašich obvodoch. A po slovensky so Slovákmi sa jedná lepšie ako s Rakúšanmi.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        MIro, ako som napisal uz niekolkokrat vyssie, Jozkovi to mozno preslo bezbolestne, no neverim, ze to takto pojde masovo, lebo je to vlastne danovy unik na Slovensku a na to su danove urady, rep. ti co ich kontroluju urcite citlivi. Jenoducho slovesky rozpocet dostane o tu DPH menej ako mal dostat, ak je to aj v sucasnom stave legislativy mozno v poriadku, neverim ze to velmi rychlo nenapravia a dalej sa to nebude dat. Ved nahanaju kazde euro do rozpoctu, a tu im unika to co mali jednoznacne dostat.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Daňový únik je silné slovo, len škoduje DPH rozpočet slovenského štátu a získa ju v rozpočet rakúskeho.
        Ak doveziem auto z tretích krajín (mimo EU) a nezaplatím DPH, to je daňový únik, nakoľko tam je povinnosť jasná.

      • Paja
        Paja komentoval
        Upraviť komentár
        Zatim se to tedy vyviji presne, jak jsem se obaval, nikdo to DPH od rakouskeho financaku zpatky neuvidi. Chybu udelala Tesla a rakousky financak se podle toho chova. Nicmene IMHO Tesla si bude dal povidat svou vuci klientovi a jedine, co na ni bude fungovat je az ji nekdo zazaluje. Podobnych precedensu jiz bylo v minulosti v EU vice, ten proces by nemusel byt moc dlouhy a pak se snad konecne sefum v Tesle rozsviti v hlave...
    • MatejN
      Member
      • May 2016
      • 34
      •   

      Na Stranke Tesly pribudli krajiny Polsko,Madarsko,Slovinsko,Rumunsko. Dodanie Zaciatok 2020.

      Komentár


      • head
        head komentoval
        Upraviť komentár
        Este aj Rumunsko nas predbehne?

      • JozkoPucik
        JozkoPucik komentoval
        Upraviť komentár
        Tiež som s toho neni nejak moc nadšený.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Slovensko ani Česko tam nie je. Náš trh je náročný, Tesla nám nechce zatiaľ predávať produkt za ktorý by sa hanbila.

        Čaká až výroba dosiahne štandardov hodných nášho vyspelého a spotrebiteľsky náročného trhu čo sa týka kvality výrobku a popredajných služieb.

      • juris
        juris komentoval
        Upraviť komentár
        Klikol som si Slovinsko a v podmienkach je uvedene, ze auto treba vyzdvihnut v Holandsku a zaplatit 15000eur extra deposit ako zaruku za vysporiadanie dokumentov a pravdepodobne dane v state kde sa bude auto prihlasovat a po dodani dokumentov deposit vratia. Pripadne pouzit ich "doporuceneho dopravcu" a vtedy to platit netreba. A pri objednavke sa da zmenit krajina aj na Slovensko a ine staty. Takze mi to pripada ze je mozne to objednat do hoci ktorej z krajin EU pretoze auto treba vyzdvihnut aj tak v Holandsku.
        Naposledy upravené juris; 23-08-2019, 09:20.

      • ivuso
        ivuso komentoval
        Upraviť komentár
        Že Early 2020 To bude tak ku koncu budúceho roka počítam

      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        Takze Slovaka nakoniec predbehne aj Rumun len preto aby sme si v 2020 mohli vitazne vyzdvihnut novucicke auto ktore je v skutocnosti uz 2 roky stare. Na co sa tu vlastne stazujeme?

      • Peto02
        Peto02 komentoval
        Upraviť komentár
        Tak to je sila... Esteze som v Juli odoslal Rakusku objednavku a snad mi ju uz do 2 tyzdnov dovezu do Viedne :-)

      • Adrnln
        Adrnln komentoval
        Upraviť komentár
        Vzhladom na to ze CZ a SK sa uz oficialne riesi cez Vieden ani nepredpokladam, ze tato moznost pribudne v dohladnej dobe. Ale ako pise juris je to v podstate jedno, kedze na konci sa da vybrat aj slovenska adresa... Uz len doriesit ten nakup bez DPH vo Viedenskej Tesle a bude to parada tam je termin September pri objednani dnes. No a este podmienky dotacii... nemate niekto nejake nove info, ze ako to nakoniec bude?

      • matchke
        matchke komentoval
        Upraviť komentár
        Miroslav Rojko You nailed it. :-D

      • Peto02
        Peto02 komentoval
        Upraviť komentár
        Pozeram ze podobne je to aj pre Model S: https://www.tesla.com/en_SI/models/d...ect=no#payment
        Cena bez DPH a dodanie Early 2020.

      • EVan
        EVan komentoval
        Upraviť komentár
        Tak v Rumunsku asi oslavujú. Štátna dotácia 10.000 + 1.500 šrotovné, myslím, že tam teraz pôjdu TM3 jak rohlíky.

      • Joe79
        Joe79 komentoval
        Upraviť komentár
        EVan to su sumy v eurach?​​​​​​​ ​​​​​

      • matchke
        matchke komentoval
        Upraviť komentár
        Rozmyslam, ze tie statne dotacie su asi dovodom preco tam pribudli. Ak by boli dotacie aj u nas mozno by sme tam boli aj my. Nuz sme krajna zavisla od automobiliek vyrabajucich prevazne spalovaky. Tu by som hladal reluktanciu zo strany nasej vlady.

      • EVan
        EVan komentoval
        Upraviť komentár

      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        Tak Rumuni (10.000€) a Slovinci (7.500€) to s tymi dotaciami absolutne zabili. Mozeme len v tichosti zavidiet Ta tabulka je inac dost vypovedna. Vsade nejake benefity len pri Slovensku same prazdne policka okrem tych 33€ za registraciu co tam svieti. Smutne.

      • matchke
        matchke komentoval
        Upraviť komentár
        Pozeral som to pdf. Neplati nahodou u nas oslobodenie od dane za motorove vozidla pre podnikatelske subjekty ak je auto elektricke? Lebo v tom dokumente to nie je uvedene.

      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        Plati ale to je taka symbolicka ciastka ako aj ta najnizsia sadzba registracnej dane. Usetris rocne 140€ ci kolko.

      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        Sami si zato mozeme. Ked nedockavci kupuju cez priekupnikov alebo priamo v Tesle za rakuske ci nemecke ceny co je teraz standard range + verzia 43390€ long range 51390€ a performance 55390€ co maju nemci a rakusania maju standard range + verzia 45700€ long range 56100€ a performance 61890€ pritom to co maju slovinci, madari, poliaci a rumuni je jednotne standard range + verzia 39500€ long range 48200€ a performance 52900€. Kedze predaje do CR aj SR idu za vacsie provizie, tak preco robit zmeny? Aspon vieme ceny pre nas. V eurach to nebudem znova preprisovat a pre CR cize v CZK je to standard range + 1 017875.5CZK long range 1 242065.8CZK a performance 1 363180.1CZK. Takze zakladna cena je zaujimava a uz sa da porovnavat z autami co u nas realne mozme kupit. Aspon nieco.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        ICE666SVK vždy ma udiví Tvoj príspevok a vždy sa cítim taký "hlúpy", že som na to neprišiel sám. Ešte že si tu a môžeš poradiť. Máš tu na fóre najviac príspevkov a je to vidieť, že prečo. Vyznáš sa.

      • EVan
        EVan komentoval
        Upraviť komentár
        ICE666SVK neviem či vtipkuješ, alebo to myslíš vážne, ale pre istotu, aby si náhodou niekoho nepoplietol: tie HU,SI,PL,RO ceny sú bez DPH ("Excluding taxes and fees")

      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        Vedel som ze budem zhejtovany a ze nejaka trafena hus zagaga. Cakal som skor tych, co uz auto maju doma. Miroslav Rojko Co si tym chel povedat ze mam naviac prispevkov a ze sa vyznam? Do coho akoze? To co som napisal je do istej mieri pravda. Je mi jedno, ze ma niekto peniazie a ze auto chcel skor a je ochotny dat viac penazi a znasat komplikovanejsi proces dostat to na SK znacky, to je jeho vec. Tak nech mi to napise niekto kto sa vyzna, ze preco na cechov a slovakov Tesla kasle.

        EVan Ja som o DPHcke nepisal nic. Ani boh sa nevyzná kde je DPH uvedene na Tesla strankach a kde nieje.
        Naposledy upravené ICE666SVK; 23-08-2019, 18:41.

      • juris
        juris komentoval
        Upraviť komentár
        ICE666SVK ked sa v tej DPHcke nevyznas tak naco tu pises 16riadkovy prispevok o cenach kde miesas krizom krazom ceny s DPH a bez DPH? Aky ma ten prispevok potom hodnotu? Ja ked sa nevyznam tak nepisem.

        Fakt je ten, ze ti co nakupuju v nemecku cez priekupnika to maju stale najlacnejsie. Takze ti co ich nazyvas "nedockavci" vlastne vyhrali.

      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        juris Akych 16 riadkov? Jaj, asi to mas na mobile alebo tablete. Tak stacilo by vysvetlit, ale lepsie je si kopnut. Ak aj vyhrali ako pisete uz dvaja, aj tak su to predajne cisla pre rakusku ci nemecku stranu a to je pre Teslu smerodatne a preto som pisal, ze si za to mozeme sami. Neviem preco nase dve krajiny teraz vynechali.

      • ivuso
        ivuso komentoval
        Upraviť komentár
        ICE666SVK to si vážne myslíš, že na Slovensku neotvorili trh kôli tým piatim teslám, ktoré sme si kúpili v DE/AT? Btw, za mňa môžem povedať, že čakať na otvorenie trhu na svk nemalo pre mňa zmysel, hlavne keď som performance model 3 kúpil za nižšiu cenu ako sa predáva LR AWD. A to len preto, lebo mal najazdených 2000km

      • Paja
        Paja komentoval
        Upraviť komentár
        Rekl bych, ze nejpravdepodobnejsi duvod proc Tesla neotevrela objednani pro CZ/SK je to, ze nas ma zatim pod palcem Viden s Hasalou. Kdyby totiz otevreli CZ/SK, tak by nas Hasala ztratil, sli bychom naprimo z centraly v Tilburgu a ve Vidni by prisli o prodeje a obrat. A to samozrejme nechteji :-).
    • head
      Member
      • Oct 2017
      • 99

      Miro sarkazmus nechaj doma, ten na forum nepatri.

      Komentár


      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        head vieš príspevky ice666SVK ma udivili už toľko krát, že som si nemohol pomôcť

        ak to vyrušilo aj ostatných, ospravedlňujem sa a nabudúce zasa len pre seba, nie verejne

      • head
        head komentoval
        Upraviť komentár
        Pohoda
    • Miroslav Rojko
      Senior Member
      • Nov 2016
      • 631
      •      

      Tak polopate, cena pre Slovincov a ... za AWD je 49080 € bez DPH ( + záloha nie vo výške DPH ale rovno 15000 € vratná do 30 dní po splnení všetkých podmienok), pre Slováka v Rakúsku 58880 s DPH = 49066 bez DPH ( o 33€ menej ako v Tilburgu a to bez 2000 km dopravy), pre Nemca 43.616 € bez DPH a pre Rakúšana 47566 € bez DPH)

      SI,RU,HU,PL 49080
      SK v AT 49066
      AT 47566
      DE 43616

      Pre koho je to ako drahé, keď Tí nedočkavci vozili z Nemecka cez priekupníka ? Koľko si môže priekupník dať a je to stále lepšie ako rovno z Tesly a ešte bez opichávačiek s vrátením DPH alebo zábezpekou 15 litrov v Tilburgu ?

      Komentár


      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        Na Tesla stranke som sa ja orientoval len cenou hore v pravo a tam nieje dane ci je s alebo bez DPH. Toto si mal napisat hned po mojom prispevku a nie hned z cloveka spravit idiota. Ale to ej take slovenske. Ja som nepisal nic o tom, ze pre koho je to ako drahe. Ale nevadi. A ked uz to vies lepsie ako ja, tak mi vysvetli este jedno, lebo ja tomu nerozumiem. Slovinec podla Tesla stranky nemusi dat zalohu vo vyske 15000€ ked bude suhlasit z Teslou schvalenym prepravcom a doruci Teslou pozadovane dokumenty aspon podla toho co tam pisu a prelozil mi google. O akeho Teslou schvaleneho prepravcu vlastne ide a kam akoze prepravi tu TM3ku, ked prevzatie ma byt v Holandsku v Tilburgu? A po Tilburg je majitelom auta Tesla.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        To s tou zábezpeku zasa ktorý lumen vymyslel.
        Ska sme pred 2 rokmi vozili z Tilburgu bez DPH, len sa podpísal dokument kde sa priznávalo Tesle právo naúčtovať Holandsku DPH pokial človek nedokázal vývoz a prihlásenie.
    • Miroslav Rojko
      Senior Member
      • Nov 2016
      • 631
      •      

      Ešte jeden príklad, ako má predaj nového dopravného prostriedku vyzerať (ako príklad Tesle a ich lumenom - páči sa mi to pomenovanie Jirko).

      Včera večer som chcel objednať bicykle z Holandska, ale cez ich webshop to šlo len s daňou a nikde nebolo miesto na zadanie IČ DPH. Zhoda náhod - je to americká firma ako Tesla a v Holandsku má len pobočku. Napísal som im mail, že ako to mám objednať. Dnes prišiel mail aby som poslal VAT number, personal information a shipping address a čo chcem objednať.
      Za pol hodinu prišiel odkaz na vypísanú objednávku v ich webshope, že si ju mám pozrieť. Bez jedinej chybičky vypísané údaje mojej firmy, tiež dodacia adresa a aj objednaný tovar, na cent presne vypočítaný discount s popisom 0% VAT. Stačilo zadať číslo karty a kliknúť "Complete" a bolo vybavené, následne už prišiel automatický mail, že sa tovar v nasledujúcich pár dňoch odošle.

      Nič viac, nič menej a takto sa to dá v americkej firme s holandskou pobočkou urobiť. Prečo nie v každej ?

      P.S. ja viem, je to 1/10 ceny auta ale je to podľa presne rovnakých pravidiel (nakoľko je to už bicykel L1e (čo potrebuje značky) a teda dodanie nového dopravného prostriedku do iného štátu v EU).
      Naposledy upravené Miroslav Rojko; 23-08-2019, 20:53.

      Komentár


      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        Lebo Tesla. A mozno len Elon huli prilis vela travy.
    • Paja
      Junior Member
      • May 2019
      • 4

      Tak pro vasi informaci, zaroven s pustenim objednavek pro cast Other Europe prestala nemecka Tesla akceptovat objednavky na kohokoliv s nenemeckou adresou. Jsem zvedav, zda Viden bude nasledovat ;-).

      Bylo mi doporuceno to pro CR objednat pres oficialni web, jako kdyby se to objednavalo do Polska. Dodani ne drive jak v roce 2020 (takze take kdykoliv pozdeji :-)) a vyzvednuti az v Tilburgu.

      Vzhledem k pretrvavajicimu pomerne zasadnimu cenovemu i casovemu rozdilu, vypada cesta pres nemeckeho prekupnika i nyni nejzajimavejsi.

      Komentár


      • Peto02
        Peto02 komentoval
        Upraviť komentár
        Jedna "lepsia" sprava za druhou...
    • MatejN
      Member
      • May 2016
      • 34
      •   

      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image_4945.jpg
Videní:	509
Veľkosť:86,2 KB
ID:	40837 Neviem či to je novinka ale včera som som si všimol že manuál v aute je v češtine.
      ​​​​
      Naposledy upravené MatejN; 24-08-2019, 15:21.

      Komentár


      • Tomas CZ
        Tomas CZ komentoval
        Upraviť komentár
        Je manuál pouze v CZ, nebo i PL,HU,RO A SI? Nedává mi to smysl, proč přeloží manuál a vozidlo nenabízejí k prodeji

      • MatejN
        MatejN komentoval
        Upraviť komentár
        Iba CZ
    • Lukas99
      Junior Member
      • Aug 2019
      • 5

      Tak jsem napsal do Ropke-mobil ohledně TM3. SR+ v perleťové bílé (defaultní barva zdarma), 18kola (standard), bílý interiér (extra), tažné zařízení (extra) mi nabízejí za 43.490EUR netto bez DPH. Pokud juknu na stejnou konfiguraci na tesla.com, je to 46.480EUR gross, tedy 39.058EUR netto. Za zprostředkování/marži účtují 4.431 EUR. To je strašně moc, ne? Jakou máte zkušenost? Díky.

      Komentár


      • EV_Future
        EV_Future komentoval
        Upraviť komentár
        na Nemeckom konfiguratore je cena zahrnajuca dotaciu vo vyske 4000 Eur (polovicu dava Tesla / polovica ide od statu). Neviem ako je to s tou polovicou od Tesly, ale statna polovica dotacie vo vyske 2000 EUR je uplatnitelna az po splneni podmienky, ze vozidlo musi byt registrovane v Nemecku po dobu 6 mesiacov. Takze tychto 2000 EUR je treba pripocitat k cene z konfiguratora, a mozno aj dalsich 2000 (ale tu si nie som isty).

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Cena na nemeckej stránke je cena, za ktorú to kupuje roepke, takže áno máš pravdu, sú to príšerné marže. 2000 od Tesly je v nej zarátané a tých 2000 od štátu sa žiada samostane a v cene nie je. Tak je to aj s rakúskou cenou, 1800 (od Tesly) tam je a 1500 od štátu nie.

        Ja na mobile.de sledujem ponuky a zatiaľ najlepšia bola 54490 za AWD (od Tesly za 52.340 aj s document fee), aj som tam v piatok večer napísal, ale už bez odpovede a v pondelok zmizla. Napr. aj tá teraz pri Mníchove šedá začala na 52950 pred dvoma týždňami, napísal som a na druhý deň už zdražená na 55.950.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Miro marža 10% nie je sialena.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Ale toto je len priekupníctvo, predajca nezodpovedá za nič, v prípade hocijakého problému Ťa odporučí do Tesly.
        Normálny obchodník je zodpovedný za záruku, musí vec posielať výrobcovi a mnohokrát aj druhý rok záruky pre spotrebiteľa drží zo svojej marže, lebo väčšina amerických alenbo čínskych firiem mu dá len 1 rok.
        Podľa mňa to je služba sprostredkovania nákupu a určite nezodpovedá 10%. Je to obyčajné prefakturovanie. Veď chcú dopredu všetky peniaze, čo posielajú do Tesly.

      • head
        head komentoval
        Upraviť komentár
        Nikto ta to nenuti kupovat. Nech si daju marzu aj 100% ak im to budu ludia kupovat.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        presne tak, kto chce si kúpi, kto chce nie, ale názor na výšku marže mať môžem

      • head
        head komentoval
        Upraviť komentár
        👍

      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        Za tie “sluzby” ktore kupujuci dostane (resp. nedostane) a pracu ktoru s tym celym procesom Roepke ma (resp. nema) je pri cene 50.000€ marza 10% vskutku odvazna. Na druhej strane sa spravaju trhovo a ked im su ludia ochotni takuto marzu zaplatit tak by boli sprosti keby to robili za menej. Uskalia trhovej ekonomiky...

      • Paja
        Paja komentoval
        Upraviť komentár
        Komunikoval jsem jiz s hodne prekupniky a to jak z Nemecka, tak CR ci Polska. Bohuzel standard je priplatek okolo 3500 EUR (bez DPH) s malou variaci okolo teto hladiny. Take mi to prijde na “prefakturaci” jako docela dost penez. Cesky prekupnik to aspon v ramci podobne castky doveze az do Prahy a vyresi cesky TP, coz nemecky ani polsky samozrejme neudela. Na druhou stranu je asi vhodne zminit, ze i pri teto “marzi” to vychazi lepe nez koupit od Tesly v ramci ceny pro Other Europe ci ve Vidni ;-).

        Jinak to, co pise EV_Future v prvnim komentari je spatne, v nemeckem konfiguratoru na webu je zahrnuta pouze sleva 2000 EUR od Tesly, kterou musi dat vsem Nemcum, aby mohli zadat o dalsich 2000 EUR od statu (coz neni zahrnuto v cene). Spravne to popisuje Miroslav Rojko v druhem komentari.
    Pracuje...
    X